• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mod: post leeggehaald wegens schokkend

    [ bericht aangepast door een moderator op 29 aug 2019 - 19:24 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Waarom doe je dit? Het is bijna 5 maanden uit en ineens ga je appen hoe het gaat met me etc? Het interesseerde je nooit dus waarom wel?
    En waarom wil je nu wel ineens bijpraten met me? Why? Relatie zit er echt niet in en ik weet ook niet of je dat ook weer wil maar ugh.. ik mis nu echt iemand waarmee ik hierover kan praten :/

    xJess schreef:
    Waarom doe je dit? Het is bijna 5 maanden uit en ineens ga je appen hoe het gaat met me etc? Het interesseerde je nooit dus waarom wel?
    En waarom wil je nu wel ineens bijpraten met me? Why? Relatie zit er echt niet in en ik weet ook niet of je dat ook weer wil maar ugh.. ik mis nu echt iemand waarmee ik hierover kan praten :/


    Mijn gb en pb staan open. Misschien als je een topic opent, meld iemand zich die in een soortgelijke situatie heeft gezeten en wellicht advies kan geven of je gewoon even een hart onder de riem kan steken.


    Physics is awesome

    Lol. Lying, stealing piece of garbage of a sister.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ugh. Morgen theorie-examen en mijn concentratie is echt weg om oefenexamens te maken.
    En "Can't Get You Out Of My Head" van Kylie blijft lekker in m'n hoofd spoken met d'r "na-na-na, na-na-na-na-na, na-na-na, na-na-na-na-na". (cat)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik. Moet. Schrijven.


    From these ashes, I will rise

    everybody out here going on vacation living their best life
    meanwhile im sitting here inside
    probably transparant tegen spooky month october like i wont even need a costume to show up as a ghost
    procrastinating tegen de sterren up met letterlijk alles van tandenpoetsen tot mijn verplicht inhaalmanoeuvre op schoolvlak
    feeding my depression and anxiety even more by cancelling every plan that involves me getting out of bed and out of the house
    looking like dis:



    just stapppppph why am i like this


    A to the Z

    Nog vijf hoofdstukken en dan ben ik eindelijk klaar but I don't want tooooo


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    letterlijk twee jaar geleden sinds ik online was

    ahh zoveel zin in die stage


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Laatste stagedag vandaag, het uur van 14:00 - 15:00 ging niet door (aka de jongens kwamen niet opdagen, al was het nog niet zeker dat de les uit mocht vallen), ben benieuwd of het uur van 15:15 - 16:15 doorgaat ze kwamen net al naar mij toe "Moeten wij nog naar de les komen?" - gezien ze toch al klaar zijn met Engels, mochten ze van mij gaan (ze hadden hierna toch niks meer) en anders alleen surveilleren van 16:15 - 17:15 en dan klaar met de lessen voor dit schooljaar. Volgende week nog even naar de diploma-uitreiking van 1 of 2 van mijn groepen.
    dit voelde alsof ik een facebookpost aan het typen was ('; beetje awkward)

    [ bericht aangepast op 2 juli 2019 - 14:53 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik word nog steeds misselijk als ik terug denk aan de blik die je me gaf afgelopen zondag. We hebben elkaar meer dan vijf jaar niet gesproken, laat me met rust.


    Pff wat een dag
    Eerst ben ik letterlijk kots misselijk vanwege verkeerd eten en een boottrip, en daarnaast ben ik ook nog eens van top tot teen verbrand
    Ik had ook gewoon die zonnebrand mee moeten nemen voor na de hammam behandeling
    Enige voordeel van die misselijkheid is wel dat ik niet teveel eet en dus niet zoveel vakantie kilo's eraf hoef te sporten 💁🏻‍♀️

    //
    Morgen weer lekker in mijn eigen bedje slapen. Heerlijk! Veel beter dan dit kraakbed...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    MORGEN SEASON 3 VAN STRANGER THINGS! CAN'T WAIT TO SEE MY MANS BILLY AGAIN AND THE MOTHER OF MOTHERS STEVE HARRINGTON


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    xD


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.