• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Deze dag was wel chill alleen jammer dat mn fiets voor dik 100 euro gerepareerd moet worden. Oh well.


    The truth is out there.

    Ondertiteling die niet synchroon loopt met het beeld is toch wel een irritatiefactorje, hoor.


    Physics is awesome

    Officieel zomervakantie nu joejoee 😎


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik heb echt de leukste vriendinnetjes ooit.


    Nog 1 tentamen knallen en dan vakantie :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Workout 3 deze week (zondag meegeteld, paardrijden niet meegeteld). Heb ik er zin in? Nee. Voel ik me daarna goed? Jazeker.


    From these ashes, I will rise

    Ugh, waarom moet dit mij per se nu overkomen?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Volgensmij bestaat Karma echt gewoon.

    feel so blessed namelijk


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ahhh ik ga gewoon al over een week — so much anxiety and stress — maar ook zooo veel zin in. I love travelling so so so much.


    Vandaag het overleg om de jobcoaching te beëindigen.
    En dan op naar coach nummer 6...
    Pff..
    Ik haat het dat je per coach maar beperkte tijd krijgt en daarna steeds aan een ander je hele levensverhaal weer opnieuw moet gaan vertellen...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Het is zo irritant als mensen proberen om hun gelijk te krijgen en dan op andere mensen reageren, in plaats op mij. Je hebt toch een gesprek met mij of niet dan? -.-


    One Who Travels A Higher Path.

    Thank god dat ik m'n lenzen weer in kan.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Donderdag -> ongesteld! Mijn cyclus is weer terug hoor :')


    From these ashes, I will rise

    Ik heb dus echt de verkeerde dag uitgekozen voor een dagje musea in zuid-limburg.... Eerst rijden er überhaupt al geen treinen tussen Maastricht en Sittard, rijden er nu ook al geen treinen tussen Sittard en Roermond door een stroomstoring :C


    Stenenlikker

    Wow vanwaar ineens dit verdrietige gevoel back off jij hoort hier niet te zijn en is geen enkele reden toe hou op


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."