• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gods alive, ik ben hier echt niet voor gemaakt. Alsjeblieft, haal die herrie van die parkeerplaats af :W Ik vind het prima als je lekker van die Nederlandse liedjes wil meebrullen, maar doe dat ergens op de Grote Stille Heide en niet naast mijn deur :c Please? Ik bedoel, dat matcht zelfs nog met het thema van de Heideweek dus ga je gang (nerd)

    Fingers crossed, misschien kappen ze er rond 0.00 mee...

    [Edit: tevergeefse hoop]

    [ bericht aangepast op 30 aug 2019 - 0:25 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    IT is done. Ik heb die kutopdracht ingeleverd. Nu hopen dat ik een tien verdien.

    Also. I feel like shit.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2019 - 22:01 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ok — het had een mini paniekaanval nodig van zo’n vijf minuten om te beseffen dat het weekend is en ik morgen niet hoef te gaan werken. :W


    I've put my heart and soul into this and I hope you like it. I also hope you won't leave me again, because I need you and I love you.


    Stel oe nich an


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    😂😂😂😂😂


    Fijn uni, dat de enige verplichte les soms tot half 9 is, terwijl ik die avond om 8 uur rockkoor heb. Erg goed voor mijn stress en humeur dit..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    hey why do i fucking suck


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    En we beginnen weer met school. Aan de ene kant leuk iedereen weer zien, maar aan de andere kant heb ik de drukte in de trein echt niet gemist.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het zware leven gaat weer beginnen... maar ergens ook wel weer zin in


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Net mijn eerste fanmail gekregen :'D it's so cuuuute, oml


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    fucking 3 dagen introductiekamp gehad, alleen om morgen nog eens een losse introductiedag te hebben. FML, als ik dat eerder had geweten had ik die 3 dagen kamp laten wezen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nice way to start my day: pissed.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    gooo holland


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik wil dit topic volmaken yeehaw


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.