• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Lane • Emily
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    • Brenn • Katrijn
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Kyra • Chaser/Prefect • Cheryl
    • Arianna • Noa
    •
    •
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    •
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Jemina • Cheryl
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Marcus • Beater • Noa
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    • Prudence • Katrijn
    •
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Nora • Cheryl
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Theo • Chaser/Prefect • Noa
    • Vinnie • Natas
    •
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Potions met Mosh


    Ze keek hem ongelovig aan en schoof toen ongemakkelijk terug in haar stoel. Was dat de reden dat hij een tweede kans wilde? Om haar te versieren? Alleen dat idee al bezorgde Isa de kriebels. Ze was maar een keer eerder verliefd geweest op iemand en dat was rampzalig afgelopen. Ze had niet het idee dat Mosh dat veel beter deed. "Ik ga met Rhae," zei ze maar voor de zekerheid, om te laten weten dat het echt niet kon. Samen naar met feest... Idioot! Wat Mosh suggereerde nog meer!
          Isabella gooide gauw de kameleonhuid in de drank (om aan iets anders te denken) en wachtte tot die zilver kleurde. Het idee van Mosh en haarzelf daarvoor was ze nu alweer vergeten. Even blikte ze naar Mosh, waar ze al snel spijt van kreeg. Ergens had ze nu spijt van de deal. Dat ze aardig tegen hem moest doen. Want een Mosh die háár ging versieren, zat ze echt niet op te wachten. Ze ging een beetje ongemakkelijk op haar stoel zitten en keek naar de klok. Was de les al voorbij??


    It's never gonna happen, Guys.

    Mozart "Mosh" Bauer

    >> Met Isabella • Tijdens Potions • Vijfde uur <<


    Mosh floot. ‘Doet ze even hoor. D’r is een nieuwe, bloedmooie chick en Isabella windt haar meteen om haar vinger. Nou – bij gebrek aan interesse mag je haar best eens aan me uitlenen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Potions met Mosh


    Dat schoot bij Isabella in het verkeerde keelgat. "Je krijgt helemaal niets," siste ze kwaad. Ze keek woest zijn kant op. Isabella was al ongemakkelijk geweest door zijn woorden, maar hieruit bleek dat hij gewoon pakte wat hij pakken kon. Wat onbeschoft! Alsof Rhae een voorwerp was wat hij even kon gebruiken en daarna weer terug geven.
          "Rhae zit absoluut niet te wachten op gasten zoals jij." Ze sloeg haar armen over elkaar en mompelde nijdig voor zich uit, terwijl ze een behoorlijk aantal woorden inslikte. Ze was bijna zo ver alles op te geven, dan moest Noah maar voor zichzelf zorgen, want dit was pure marteling. Maar het feit dat ze aan hem dacht, voorkwam dat ze vol gas ging.


    It's never gonna happen, Guys.

    Mozart "Mosh" Bauer

    >> Met Isabella • Tijdens Potions • Vijfde uur <<


    Wat was ze toch snel aangebrand. Het was maar goed dat ze niks van jongens moest hebben, want behalve die droplul van een Noah kreeg toch niemand het warm van haar.
          ‘Waarom wordt je meteen boos als ik je nieuwe vriendin een mooie meid noem? Dat is ze toch ook?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Potions met Mosh


    "Jij denkt dat ik boos ben, omdat je haar mooi noemt?" Ze schudde ongelovig haar hoofd. Hij was nog idioter dan ze had gedacht.. "Je zegt dat ik haar wel even aan je mag uitlenen, sukkel. Ik denk dat we allebei wel weten wat je daarmee bedoelt."


    It's never gonna happen, Guys.

    Mozart "Mosh" Bauer

    >> Met Isabella • Tijdens Potions • Vijfde uur <<


    Mosh draaide zich met een grijns naar haar toe. ‘Ik dacht aan samen een drankje doen terwijl ik haar wat domme sterke verhalen vertel in een poging indruk op haar te maken. Maar nu ben ik wel benieuwd wat er in dat dirty mind van jou omgaat – blijkbaar iets heel anders.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Potions met Mosh


    Ze voelde een blos naar haar wangen stijgen en kreeg de kriebels van de grijns op zijn gezicht. Dit was het onderwerp waar ze het absoluut niet over wilde hebben en al helemaal niet met Mosh. Ze ging vlug weer recht zitten, sloeg haar armen over elkaar en keek strak naar voren. "Je weet best waar ik het over heb," mompelde ze knorrig voor zich uit. "Je hebt nogal een reputatie," mompelde ze. Isabella onderdrukte de neiging om Mosh aan te kijken, want ze wilde niet de triomfantelijke blik op zijn gezicht zien, terwijl Isa het gevoel had dat ze een steeds dieper gat voor zichzelf groef. "Ik sta gewoon niet toe dat je mijn vriendin als een of andere afgedankte tissue ergens achterlaat."

    [ bericht aangepast op 20 juli 2021 - 10:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Mozart "Mosh" Bauer

    >> Met Isabella • Tijdens Potions • Vijfde uur <<


    Mosh schoot in de lach. ‘Een afgedankte tissue? Wel, bonuspunten voor de creativiteit.’ Hij gaf haar een knipoog. ‘Ik heb eigenlijk zelden one night stands, wist je dat? Meestal is het voor beiden wel voor herhaling vatbaar.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Isabella Fitzgerald
    Potions met Mosh


    "Kan me nauwelijks voorstellen," mompelde ze voor zich uit.


    It's never gonna happen, Guys.

    ANDREAS WILLIAMS
    Gryffindor | Potions| with Casper

    Pfft, bijles, hij had ook geen bijles nodig. Wat hij nodig had was een Casper die zich zo gedragen en gewoon zijn werk zou doen tijdens de les in plaats van de klootzak uithangen.
          'Dat snap ik zelf ook wel, maar we moeten tijdens de lessen toch écht samen bezig.' Andreas zuchtte terwijl hij bezig ging met zijn ingrediënten.
          'En ga je nog ingrediënten verzamelen of mag ik alles in mijn eentje gaan doen? Want dan kan je net zo goed gewoon weg gaan, dan kan ik in ieder geval bezig zonder me te irriteren.'
    Die klassenindeling was ook werkelijk waar achterlijk. Die Snape is ook wel echt een pannenkoek dat hij denkt dat Andreas dit hele jaar naast die klootzak ging blijven zitten. Na de les zou hij wel even een woordje met de beste man spreken.


    - thank you for existing -

    Mozart "Mosh" Bauer

    >> Met Isabella • Tijdens Potions • Vijfde uur <<


    Mosh grinnikte. 'Hoe komt dat? Heb jij zulke vreemde kinks dat je denkt dat ik daar geen raad mee zou weten? Ik ben toch best experimenteel in de slaapkamer, al zeg ik het zelf.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    EVANDER | EVAN | HALE
    Potions| fucking hungover | next to Mavis
    De dame bakte er dus blijkbaar niks van, wat een feest. Gelukkig was Evan wel redelijk goed in potions.
          'Ja, wil jij die verzamelen of moet ik het doen?' vroeg hij toen de dame begon over de spinnenpoten en het kippenbloed. Het was nou eenmaal geen pretje, het maken van potions, maar goed, het leven is geen Yule bal.
          'Straks ook nog History of Magic, ben er al weer helemaal klaar mee voor vandaag.' Hij liet zijn hoofd even rusten in zijn handen. Kon deze potion zichzelf anders even maken? vast niet...
          'Oh en dat feest...' bracht hij nog uit. Zijn ogen gingen het klaslokaal even rond, zoeken naar Nora. Hij kon haar na de les wel even vragen of ze met hem naar het feest wilde, al wist hij niet of hij nog wel zin had in het hele feest.
          'Heb je al een date gescoord?'


    - thank you for existing -

    Isabella Fitzgerald
    Potions met Mosh


    Haar oren klapperden bij het horen van die woorden. Isabella had nog nooit seks gehad, het was ook iets wat ze absoluut niet wilde. Ze kon er niets van begrijpen dat mensen dat leuk vonden. "Ik kan me niet voorstellen dat iemand nog een keer wil," beet ze hem toe. "met jou," verduidelijkte ze zichzelf. Ze schudde even de kriebels van zich af. "En ik wil helemaal niet weten wat jij allemaal in de slaapkamer doet. Dus hou er alsjeblieft over op." Dit gesprek maakte haar compleet ongemakkelijk.


    It's never gonna happen, Guys.

    Casper Ainsworth

    >> Met Andreas • Tijdens Potions • Vijfde uur <<


    'Je hebt wel een hoog irritatielevel, zeg,' antwoordde Casper droogjes. 'Ik nam aan dat je in één keer alle ingrediënten meenam, maar efficiëntie is waarschijnlijk niet zo Gryffindor-achtig. Wat hebben we nog meer nodig?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mozart "Mosh" Bauer

    >> Met Isabella • Tijdens Potions • Vijfde uur <<


    ‘Nou ja, je laat het klinken alsof je heel wat weet over mijn talent in bed,’ antwoordde Mosh schouderophalend. ‘Dus zolang je dat niet zelf hebt ondervonden, kun je maar beter je mond houden over dingen waar je geen verstand van hebt.’


    Every villain is a hero in his own mind.