• Hogwarts • The Final Year

    SPEELTOPIC




    Het verhaal speelt zich af gedurende Harry Potter and the Half Blood Prince, dus het zesde jaar van Harry Potter. Onze personages zitten een jaar hoger: in hun laatste jaar. De wereld wordt duisterder nu Voldemorts macht zich steeds verder uitbreidt, ook op Hogwarts verandert de sfeer en zullen de leerlingen moeten beslissen aan welke kant ze staan. Los van alles wat er buiten de kasteelmuren gebeurt, hebben ze ook hun eigen machtsstrijd binnen de school, worden ze met hun eigen problemen geconfronteerd en is Voldemort wellicht niet eens het grootste gevaar dat hen te wachten staat…

    Personages
    Onderstreepte zwerkbalposities houden in dat de spelers team captains zijn.

    Gryffindor

    • Aleksi • Natas
    • Rafael • Beater/Prefect • Danique
    • Justin • Keeper • Marjanne
    • Andreas • Demi
    •
    • Jordyn • Beater• Natas
    • Vivienne • Demi
    • Josephine • Demi
    • Ivana • Natas
    • Elena • Marjanne
    Ravenclaw

    • Nomad • Marjanne
    • Roman • Keeper/Headboy • Natas
    • Noah • Katrijn
    • Cole • Marjanne
    • Jeremy • Natas
    • Blythe • Chaser• Marjanne
    • Isabella • Danique
    • Rhae • Natas
    • Elsie • Marjanne
    •
    Slytherin

    • Casper • Natas
    • Mosh • Seeker • Natas
    • Thomas • Danique
    • Evan • Demi
    •
    • Prudence • Katrijn
    • Daphne • Natas
    • Zoya • Head girl • Marjanne
    • Melody • Danique
    • Faye • Marjanne
    Hufflepuff

    • Lee • Chaser • Natas
    • Vinnie • Natas
    • Feliks • Danique
    • Sefu • Marjanne
    •
    • Mavis • Beater • Marjanne
    • Rosalie • Danique
    • Tilly • Marjanne
    • Maddie • Katrijn
    • Novalie • Prefect •Danique

    [ bericht aangepast op 20 nov 2021 - 15:59 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Blythe Carmichael

    ‘Wat wil je hebben? Ik heb veel te bieden.’ Ze wiebelde met haar wenkbrauwen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cole Esworthy

    Hij had zijn huiswerk voor Bezweringen al afgerond, maar moest met die andere drie vakken ook nog bezig. Daarnaast had hij nog Transfiguratie wat voor morgen af moest zijn, maar dat zou minder bij dit afspraakje passen, dus dat zou hij niet zeggen. ‘We kunnen wel met Magical Creatures bezig?’ Hij hoopte dat dat de leukste gesprekken op gang zou brengen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Eind van de middag - Bezemhok - Blythe



    Als hij haar had willen plagen, had hij om een kus gevraagd. Maar aangezien dat gisteren niet zo best ging, hield hij het simpel. “Wat dacht je van een voetmassage?” vroeg hij met een grijns, terwijl hij zijn voeten in de lucht stak.


    It's never gonna happen, Guys.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Bibliotheek      —       Eind van de middag      —       w. Cole



    Novalie knikte haastig. Ja, ja dat klonk wel goed. “Oke!” zei ze tevreden. Novalie liep even stilzwijgend de gang in en probeerde de eerste deur van het eerste lokaal. Zo te zien hadden ze geluk. “Deze is leeg,” zei ze met een glimlach, voor ze het lokaal betrad. Novalie ging aan een van de tafeltjes zitten en wachtte tot Cole naast haar kwam zitten. “Die Nifflers van vandaag waren leuk he?” probeerde ze een beetje zenuwachtig het gesprek op gang te houden. “Die van ons was wel een beetje chagrijnig, want hij had Isabella bijna gebeten.” Ze lachte even zachtjes, toen ze terugdacht aan de haast beledigende blik op haar zus gezicht.


    It's never gonna happen, Guys.

    Cole Esworthy

    Hij grijnsde. ‘Ik vind ze echt hilarisch,’ gaf hij toe. Hij had zich ook vermaakt - tot het moment dat die foto ineens voorbij was gekomen. Daar wilde hij echter niet direct weer over beginnen. Ze leek zich juist een beetje te ontspannen. ‘Hoe reageerde je zusje daarop?’ Hij vond het altijd erg verwonderlijk dat Novalie en Isabella zussen waren.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Blythe Carmichael

    ‘Oei, van zulke vieze zweetvoetjes? Dat lijkt me een te hoge prijs.’ Ze stak haar tong uit.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Eind van de middag - Bezemhok - Blythe



    “Zweetvoeten?” vroeg hij zogenaamd beledigd. “Ik was me anders netjes hoor. Mijn voeten zijn blinkend schoon.” Rafaël wiebelde nog een keer met zijn tenen en vloog een rondje om Blythe heen. “Maar goed, je durft gewoon niet,” zei hij met een grijns. “Ik heb ook zulke geweldige voeten. Ik snap dat je daar een beetje bang van wordt.”


    It's never gonna happen, Guys.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Bibliotheek      —       Eind van de middag      —       w. Cole



    Novalie trok even een mondhoek op en tikte haar hoofd naar links. “Vooral geschrokken.” Ze keek even op naar Cole, aarzelde, maar durfde toch wel iets te delen met hem. “Ze leek niet echt zichzelf vandaag,” zei ze zachtjes.


    It's never gonna happen, Guys.

    Blythe Carmichael

    ‘Jouw voeten zijn inderdaad enorm intimiderend. Ik ben alleen om die voeten met je op date gegaan.’ En je ogen, schoot er door haar hoofd. ‘Dus dat kan ik inderdaad niet aan.’


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cole Esworthy

    Cole keek naar het meisje voor hem. ‘Waaraan merkte je dat?’ vroeg hij. Hij kende Isabella niet goed; het enige wat hem zou opvallen was als ze hem níet afsnauwde, wanneer hij iets tegen haar zou zeggen. Maar het was de tweelingzus van Novalie. Hij kon zich voorstellen dat dat een extra connectie schepte.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Eind van de middag - Bezemhok - Blythe



    Rafaël lachte lichtelijk ongemakkelijk en haalde een hand door zijn haar. Juist, wat was hij aan het doen? “ Blythe..” Over dat… Rafaël keek even op naar het meisje. Ze keek hem aan met zo’n stralende lach dat hij het op het moment niet over zijn hart kon verkrijgen dit moment te verpesten. “Stt…” maakte hij er maar van. Hij vloog iets dichterbij het meisje en keek even schichtig om zich heen. “Je hebt zojuist mijn geheim ontdekt. Zo laat ik al die meiden voor me vallen. Ik wind ze gewoon om mijn voetjes.” Hij grijnsde. Dit was al zoveel beter dan gisteravond, gewoon het feit dat hij mopjes kon tappen maakte dat hij zich al beter in zijn vel voelde. Heel veel zin had hij nog niet in het vliegen gehad, maar tot nu toe viel het allemaal reuze mee.


    It's never gonna happen, Guys.

    NOVALIE ARIA FITZGERALD
    17 years      —      Hufflepuff Prefect      —      Bibliotheek      —       Eind van de middag      —       w. Cole



    Novalie keek even met een kleine glimlach naar Cole. “Ze was gewoon zo afwezig vandaag. Stilletjes.” Ergens knaagde het wel, dat ze haar zus zo zag. Maar Novalie wist ook wel dat vragen echt geen zin had. Vaak als ze het vroeg kreeg ze er maar een half verhaal uit, of helemaal niets. Het was gewoon wachten tot Isabella er zelf mee kwam, wat gelukkig ook wel eens gebeurde. “I-ik hoop gewoon dat ze slecht geslapen heeft ofzo,” gaf ze schoorvoetend toe. Zelf had ze een prima nacht gehad, nog vol dromen van het feest gisteravond.


    It's never gonna happen, Guys.

    Blythe Carmichael

    Ze schoot in de lach. ‘Nou, bij deze meid lukt het wel aardig.’ Haar wangen begonnen te gloeien. Ze grabbelde in haar zakken en haalde er een klein, houten balletje uit. ‘Deze had ik meegenomen, ter vermaak. Ben je klaar?’ Ze ging in een houding staan dat ze het balletje weg kon gooien, zodat hij erachteraan zou kunnen vliegen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cole Esworthy

    ‘Ik zou me er nog niet te druk om maken. Misschien is het morgen wel weer beter.’ Hij glimlachte.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Rafaël Wilson
    Eind van de middag - Bezemhok - Blythe



    Ergens voelde hij een vlaag van schuld door zijn maag trekken, maar die stopte hij direct weg. “Ik ben officieel geen seeker, maar ik zal mijn best doen,” zei hij met een grijns. Rafaël wachtte op het moment dat Blythe de bal gooide. Hij dook achter het houten ding aan en tot zijn eigen verrassing had hij de eerste keer direct de bal in zijn handen. “Oke, jouw beurt,” zei hij, terwijl hij de kleine houten bal terug gooide.


    It's never gonna happen, Guys.