• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen... In die tijdlijn, en in een andere.



    LIONS
    ⚜️
    •Fire • Vuur
    • Fox • In dieren veranderen.
    • Astreal • Astral projection.
    • Tony • Onzichtbaar in het donker.
    • Emil • Dupliceren
    • Onna • Ondoordringbare huid
    •Vera • Vliegen
    •Serena • Stembeheersing
    • Heidi • Groene vingers.
    •8226 • Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    •Vision • Met zintuigen spelen
    •Dalit • Immuniteit voor gaven
    • Rai •Electriciteit
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    •[Onbekend] • [Onbekend]
    • Kijo • Veranderen in een Oni.
    • Stella • Licht ombuigen.
    •Vera • Leugendetector.
    • Helene • Genezing.
    •Cherry • Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    • Romeo • Emoties manipuleren
    • Damon • Dementor
    • Peter • Spiderman
    • Azrael • Krachten afnemen en aanvullen
    • Darian • Objecten materaliseren
    • Maaya • Hallucinates.
    •Melissa • Fauna manipulatie.
    •Alice • Spiegelloper
    •Medusa • Verstenen onder haar blik
    •Naamloos • Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    •Ednoces • Tijd bevriezen voor 10 sec
    •Nish • Aanwezigheid verbergen
    •Goliath • Ant-Man
    •Klaus • Necromancer
    •8167 • [Onbekend]
    •Evelin • Reizen tussen werelden/dimensies
    •8034 • Gevarensonar
    •Nemesis • Vloeistoffen sturen
    •Maevis • [Onbekend]
    •Sarah • Binding



    Oud-studenten
    Conway • Lion • [Onbekend]
    Raz • Lion • [Onbekend]
    Ylva • Lion • [Onbekend]
    Tuuli • Lion • Wind
    Kris • Buffalo • Edelstenen manipulatie
    Safira • Buffalo • Drakengedaante
    Zebediah • Rhino • Manipulatie
    Thor • Rhino • Sterk
    Moacir • Rhino • [Onbekend]
    Adrasteia • Rhino • Via bloed gave overnemen
    Ryan • Panther • [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Prequel 1: Klik ^^
    Prequel & Alt 2: Klik ^^
    Prequel & Alt 3: Klik ^^
    Prequel & Alt 4: Klik ^^
    Prequel & Alt 5: Klik ^^
    Prequel & Alt 6: Klik ^^


    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 27 mei 2022 - 21:38 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jester Madcap



    ~Ben niet bang voor de boze Sarah, ben niet bang, ben niet bang, ben niet bang voor de boze Sarah beeeen niiiiet bang.
    Jk. Tien minuten.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Darian


    Darian liet een spottend lachje horen. ‘Ja, want jij gaat het liefst met aardige mensen om natuurlijk.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    "Ja, daarom ben ik ook hier," zei Vienna triomfantelijk. Ze draaide haar hoofd om naar Darian. Haar allerergste opwinding was zeker wel gedaald door dit, maar op dit moment kon ze het gewoon niet laten om Darian dwars te zitten. Ergens had hij dat ook gewoon verdiend ofzo. Vienna sprak haar gave aan en liet het knutselwerkje waar Darian mee bezig was zonder waarschuwing uit zijn handen vliegen en ving het zelf op. "Wat is er eigenlijk zo belangrijk dat je niet anders kan dan aan dit ding draaien." Vienna hield het vierkante doosje in haar handen en keek er met opgetrokken wenkbrauw naar. Ze kon er nog niet echt kaas van maken wat hij nu precies aan het doen was.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx


    Onyx overwoog om een middelvinger terug te sturen, maar zag daar toch maar van af. Niet omdat Jester dat niet zou kunnen hebben, het leek hem gewoon een rare manier om een date te beginnen. Of wat dit straks dan ook moest voorstellen.
          Leunend tegen een muurtje, wachtte hij tot Jesters kleine gestalte dichterbij kwam.
          ‘Hé.’ Nu zijn vriend tegenover hem stond, wist hij niet zo goed hoe het moest aanpakken. ‘Dus. Iemand vond dat ik niet romantisch genoeg was. Dus. Jij vast ook niet?’
          Goh. Kwam dat er effe onhandig uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Nou, ik moet zeggen dat het me wel teleurstelde dat dat leuke appje van mij geen middelvinger terug kreeg. Ik bedoel, chilvaldry is wel echt dood zo.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx stak zijn middelvinger op. 'Hier, je mag hem live. Waar je hem maar wil.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Darian


    ‘Die tosti’s die we van Yara zijn altijd maar half doorbakken. Ik maak m’n eigen tosti-ijzer – in combinatie met een wafelijzer.’ Darian dimde vlug iets in toen hij hoorde dat hij enthousiast klonk en stak zijn hand uit. ‘Dus ik wil hem graag terug.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester grijnsde breed en vouwde zijn hand om die van Onyx tot hun vingers zich met elkaar verstrengelden. 'Welke lul heeft jou zo onzeker gekregen, hmm?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    ‘Niet onzeker,’ bromde hij. ‘Gewoon… Weet ik veel. Fox wekte de indruk dat een van ons best het einde van het jaar niet zou kunnen halen en stelde niet al te subtiel de vraag of we alles er dan wel uitgehaald hadden.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna


    "JKom maar halen," zei Vienna met een plagende grijns, uiterst tevreden dat ze iets van emotie bij Darian los kreeg. Toen hij nog opstond ook, maakte iets in haar een klein sprongetje. Vlug kwam Vienna overeind en stak het tosti-ding achter haar rug. "Maar dat gaat niet zomaar, natuurlijk. Ik wil er wel iets voor terug..." Vienna liet haar gedachten als radartjes draaien en er kwam een vermakelijke grijns op haar gezicht te staan. "Wat dacht je van..." Het zou zo mooi zijn als hij bekende dat niet alleen zij een bitch was geweest, dat ook hij verkeerd zat.
          Haar neus ving alleen net precies op dat moment Darians luchtje op. Hij stond zo dichtbij dat haar eigen lichaam reageerde en om een of andere reden voelde ze haar benen week worden. Er vloog een beeld door haar hoofd van een vurige zoen en voor ze zichzelf kon tegenhouden, hadden haar lippen het woord al gesproken. "...een kus."


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    'Het einde van het jaar niet halen?' herhaalde Jester verontwaardigd. 'Wie denkt die klojo dattie is? Misschien trek ik z'n tong er wel uit en spijker ik die aan z'n voorhoofd voor alleen al de natte droom die hij daarbij heeft.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Darian


    Een kus.
          Dat was iets wat hij heel lang had gewild. Wat hij misschien nog steeds wilde.
          Voor haar betekende het vast niets – en hell, voor hem óók niet.
          Maar zijn hart – dat opeens dacht dat hij een haas moest bijhouden – verraadde hem.
          Ach, waarom ook niet? Hij had toch niet voor niets moeite gedaan om Romeo en haar uit elkaar te drijven? Hij wilde nog steeds dat de oude Vie terugkwam en misschien hielp een kus wel. Ooit was er iets tussen hen geweest, anders had Romeo zich niet zo druk om hen gemaakt.
          Hij ging tegenover haar staan en toen ze naar hem opkeek, kwamen er een paar vastgeroeste vlinders los. Zodat je weer een Rhino kunt afvinken? De woorden lagen op het puntje van zijn tong, maar hij slikte ze in.
          Als hij haar wegduwde, belandde ze straks weer gewoon in Romeo’s armen. Of die van Thor.
          Een kleine grijns krulde om zijn lippen toen hij zijn lippen dichter bij de hare bracht.
          ‘Weet je zeker dat Romeo niet gewoon een bepaald verlangen bij je heeft opgepikt, maandag?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx


    ‘Als we te veel opvallende lichaamsdelen eraf hakken denk ik dat ie nog weleens gelijk kan hebben,’ bromde Onyx.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Hmm. Misschien geen spijker dan.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    'Punaise,' stelde hij voor.


    Every villain is a hero in his own mind.