• EXPERIUM - THE PREQUEL

    Voordat de Zuivering begon, speelden er heel andere verhalen... In die tijdlijn, en in een andere.



    LIONS
    ⚜️
    Fire Vuur
    Fox In dieren veranderen.
    Astreal Astral projection.
    Tony Onzichtbaar in het donker.
    Emil Dupliceren
    Onna Ondoordringbare huid
    Vera Vliegen
    Serena Stembeheersing
    Heidi Groene vingers.
    8226 Praten met dieren
    Elephants
    ⚜️
    Vision Met zintuigen spelen
    Dalit Immuniteit voor gaven
    Rai Electriciteit
    [Onbekend] [Onbekend]
    [Onbekend] [Onbekend]
    Kijo Veranderen in een Oni.
    Stella Licht ombuigen.
    Vera Leugendetector.
    Helene Genezing.
    Cherry Voedsel toveren
    Rhino's
    ⚜️
    Romeo Emoties manipuleren
    Damon Dementor
    Peter Spiderman
    Azrael Krachten afnemen en aanvullen
    Darian Objecten materaliseren
    Maaya Hallucinates.
    Melissa Fauna manipulatie.
    Alice Spiegelloper
    Medusa Verstenen onder haar blik
    Naamloos Gedachtenlezer.
    Buffalo's
    ⚜️
    Ednoces Tijd bevriezen voor 10 sec
    Nish Aanwezigheid verbergen
    Goliath Ant-Man
    Klaus Necromancer
    8167 [Onbekend]
    Evelin Reizen tussen werelden/dimensies
    8034 Gevarensonar
    Nemesis Vloeistoffen sturen
    Maevis [Onbekend]
    Sarah Binding



    Oud-studenten
    Conway Lion [Onbekend]
    Raz Lion [Onbekend]
    Ylva Lion [Onbekend]
    Tuuli Lion Wind
    Kris Buffalo Edelstenen manipulatie
    Safira Buffalo Drakengedaante
    Zebediah Rhino Manipulatie
    Thor Rhino Sterk
    Moacir Rhino [Onbekend]
    Adrasteia Rhino Via bloed gave overnemen
    Ryan Panther [Onbekend]

                     
    Eerdere topics
    Prequel 1: Klik ^^
    Prequel & Alt 2: Klik ^^
    Prequel & Alt 3: Klik ^^
    Prequel & Alt 4: Klik ^^
    Prequel & Alt 5: Klik ^^
    Prequel & Alt 6: Klik ^^


    ~
    Rollentopic

    ~
    Tijdlijn
    ✧ (2009) - Aankomst 1 (Zebediah)
    ✧ (November 2011) - Aankomst 861 (Fire)
    ✧ (Februari 2012) - Aankomst Romeo
    ✧ (2012) - Aankomst 1694 (Onyx)
    ✧ (2012) - Aankomst 1695 (Maaya)
    ✧ (Juni 2013) - Aankomst 2194 (Fox)
    ✧ (Mei 2015) - Aankomst 4184 (Jester)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4585 (Dezi)
    ✧ (Juli 2015) - Aankomst 4965 (Vienna)
    ✧ (September 2015) - Aankomst 5666 en 5667 (Fersephone en Fayr)
    ✧ (September 2016) - Aankomst 6445 (Yrla)
    ✧ (Augustus 2019) - Aankomst 7223 (Merrin)
    ✧ (Juli 2020) - Aankomst 8102 (Nenya)
    ✧ (Augustus 2020) - Aankomst 8175 (Adam)


    [ bericht aangepast op 27 mei 2022 - 21:38 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fox


    'Elke keer als we een minion zien,' zei Fox en hij schoot in de lach. 'Als je maar niet op mijn bed kotst.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx



    Onyx kon toch moeilijk beweren dat het prima ging. Hij wreef nog eens in zijn gezicht, maar in de weerspiegeling van het de spiegel was het net alsof hij heel even een schim van Merrin achter zich zag staan. Gatverdamme. 'Ik heb mezelf voor het leven getekend,' bromde hij, nog niet helemaal in staat om er een humoristische draai aan te geven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Hij kwam overeind van het bed. 'Wat, je werd zelf...?' Jester ving Onyx' blik via de spiegel en bleef staan.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx



    Onyx wendde zijn blik af. Ja, ik heb me net door een ander laten neuken in mijn eigen droom. De gedachte verstikte hem bijna.
          'Ik moet effe frisse lucht.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla



    ”Maak je maar geen zorgen. Ik heb de hoogste alcoholtolerantie die je tegenkomt. Ryan was echt niet blij met mij met mijn naamfeestje dat ik de hele voorraad van de Panthers nodig had om onder zeil te gaan.” Hij grijnsde even breed. Dat was een van de weinige keren dat hij echt goed de weg kwijt was.


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



    'Ja, tuurlijk.' Hij liep mee en had al een hand uitgestoken voordat hij zichzelf betrapte. 'Is het... oké? Als ik je aanraak?'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx



    'Nee,' bromde Onyx. Hij kon zijn vriend niet eens aankijken, laat staan aanraken. Zolang Jes nog in zijn buurt was, werd het schuldgevoel alleen maar erger. 'Ik ga wel alleen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fox


    'Dan moet jij maar vijf slokken nemen en ik één,' zei Fox hoofdschuddend. 'Want mijn tolerantie is waarschijnlijk zo'n beetje de slechtste die ik ooit ben tegengekomen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    'Ik kan het je laten vergeten.' Jester duwde zijn handen in zijn zakken en bleef staan. Hij haalde zijn schouders op. 'Iedereen pusht z'n gave wel eens te ver. Ik kan je die droom laten vergeten, of in ieder geval helpen de herinnering eraan te laten vervagen. Je mag het ook in je eentje oplossen. Doe wat je wil. Ik ben hier als je me zoekt.'


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Onyx aarzelde. Hulp aannemen was nou niet echt zijn sterkste kant. Maar dit is Jes… Als die slaapproblemen had, zou Onyx hem ook zonder erover na te denken helpen. En die droom vergeten.. Ja, dat klonk toch wel chill. Hoewel hij zich al naar de deur gedraaid had, draaide hij zich nu terug en gaf een aarzelend knikje. ‘Ja, oké. Doe dat maar.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam
    ———

    Adam was blij toen de lessen over waren, want hij vond het verschrikkelijk om met Jester en Onyx in hetzelfde lokaal te zitten. Natuurlijk pikten ze de breuk tussen Yrla en Merrin moeiteloos op en maakten ze de meest akelige opmerkingen. Ze probeerde het maar zo veel mogelijk te negeren. Toch hielp het negeren niet tegen dat gat in zijn borst – de wetenschap dat de Onyx en Jester die hij vorige week nog gekend had, voorgoed verdwenen waren. Dat ze ooit nog de ouden zouden worden, daar had hij geen illusies meer over.
          Na de lessen liepen Merrin en Adam terug naar hun campus. Hij zag ernaar uit om Merrin de mooie plekken te laten zien, het voelde alsof hij hem de paar verborgen schatten van Experium zou onthullen, waar maar weinig mensen van afwisten.
          Hoewel hij het niet zo romantisch kon maken als de vorige keer, had hij met Yara wel wat eten voor vanavond geregeld dat hij straks kon ophalen.
          ‘Je moet in elk geval je zwembroek meenemen,’ zei hij toen ze bij hun gang naar de slaapkamers aankwamen. De vorige keer hadden ze die niet bij zich gehad, maar toen hadden ze al een relatie gehad én waren ze gewend om met elkaar te douchen. Hij betwijfelde of deze Merrin hem al ooit naakt had gezien. ‘En een handdoek. En heb jij toevallig iets van een kleed? Ik heb hem nog niet tussen Adams spullen gezien.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin


    Merrin was misselijk. De stemmen van Jester en Onyx dreunden nog door zijn hoofd heen en hij wist helemaal niet of hij er nog wel zin in had om met Adam op pad te gaan. Het liefste wilde hij in zijn bed kruipen, onder de dekens verstoppen en er niet meer uit komen. Hij wilde heel lang huilen en het schuldgevoel dat nu enorm zwaar op zijn maag lag het liefst vergeten. Misschien was het wel beter dat het uit was met Yrla, dan zat hij niet met zo stom iemand opgescheept als hij was. Misschien moest hij dat Adam ook maar niet aandoen…
          ”Dat heb ik wel,” zei hij stilletjes. Merrin liep terug naar zijn eigen kamer, waar hij met een diepe zucht op zoek ging naar zijn zwembroek. Het tempo zat er totaal niet in, maar hij kon zich nu dan ook echt niet voorstellen dat hij zin had om te zwemmen. Hij had gewoon nergens zin in.
          Toch durfde hij ook geen nee tegen Adam te zeggen. De jongen had wat voorbereid voor vandaag en hij had hem beloofd dat hij met hem voor een dag op stap zou gaan. En belofte maakte schuld. En zich nog schuldiger voelen wilde hij echt niet.
          Merrin voelde hoe een eenzame traan over zijn want rolde en een beetje bedroefd veegde hij hem weg. Hij probeerde zichzelf een beetje moed in te praten voor de komende momenten, maar aan alle kanten ontbrak het hem gewoon aan de energie om zich echt te verheugen op wat zou komen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2022 - 17:18 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam
    ———

    De droefheid straalde van Merrin af. Het was zo’n schril contrast met zijn vorige dates met zijn vriendje dat ze twee hele andere personen leken. Er trok een vlaag van gemis door hem heen. Jullie komen daar ook wel weer, uiteindelijk. Je moet gewoon geduldig zijn.
          Toch kon hij niet helpen dat hij er ergens van baalde dat ze niet samen een leuke dag hadden kunnen doen voordat hij het met Yrla uitmaakte, waardoor het nu ook een enorme stempel op dit drukte.
          ‘Vind je het eigenlijk vervelend om het bos in te gaan?’ vroeg Adam voor de zekerheid. Als ze nu ook nog zijn angsten moesten bevechten, was dit niet het allerbeste idee en moest hij toch iets simpelers bedenken, al vond hij het fijn dat de kans klein was dat ze daar een van de pestkoppen tegen zouden komen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



    Jester stapte wat dichterbij, zijn handen nog steeds in zijn zakken en zijn schouders ontspannen. In flink contrast tot Onyx, die er haast uitzag als een geslagen hond—géén pun intended, jemig. Dit kwam door Merrin. Merrin had dit zijn vriend aangedaan, want Onyx was voor hem bezig geweest. Een grimmige woede rolde even door zijn onderbuik, maar Jester beheerste zich.
          'Oké. Luister maar,' zei hij. 'Je werkte aan een droom, maar je was moe en werd erin meegezogen. Je kan je niet meer herinneren hoe het was, trouwens. Is dat niet hoe het gaat bij dromen? Ze vervagen zodra je wakker wordt, en deze is niet anders. Het is zo vaag nu, zelfs als je moeite doet blijft het net buiten je bereik. Je weet het niet meer precies, wat er gebeurde. Je lichaam is het ook aan het vergeten, dat heb je toch wel gemerkt? De spanning is weggetrokken, zie je? Het was maar een droom, Onyx, en net zoals alle andere dromen kan je je hem niet meer herinneren nu je wakker bent.' Jester glimlachte en stapte naar zijn vriend toe, en streek een haarlok achter zijn oor. 'Je bent vergeten wat er gebeurd is. Er is niks gebeurd. Ik heb je overbelaste gave bij je weggehouden. Je bent in slaap gevallen, dat is het. Je bent oké.'

    [ bericht aangepast op 7 aug 2022 - 18:55 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx


    Een beetje verdwaasd knipperde Onyx met zijn ogen. Jester stond recht tegenover hem en keek hem aan alsof hij wat van hem verwachtte. Vaag realiseerde hij zich dat hij net geslapen had, maar waarom stond hij dan midden in de kamer? Door de verwarring niet helemaal wetend welke houding hij moest aannemen, deed hij maar gewoon wat hem het meest logisch leek, hij vlocht zijn vingers door Jesters haren en drukte zijn lippen op die van zijn vriend. Wat hij ook van plan was geweest waardoor hij sprakeloos midden in de kamer had gestaan – dit zou het toch overtreffen. Niets overtrof het gevoel dat hij kreeg wanneer hij Jes dicht tegen zich aan hield.


    Every villain is a hero in his own mind.