•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    well. that was.... idk, kinda disappointing? zoveel dat deze serie leuk maakt is er gewoon uitgehaald :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Body y u do this


    help

    Het was echt een slecht idee om met Iron Flame te beginnen, nu moet ik na iedere pauze echt mijn aandacht losscheuren om weer aan het werk te gaan :')

    Frey_ schreef:
    Het was echt een slecht idee om met Iron Flame te beginnen, nu moet ik na iedere pauze echt mijn aandacht losscheuren om weer aan het werk te gaan :')


    Ik ben er ook in begonnen maar geraak er maar niet in (no_chears)

    OT: ik wil geen coronaaa, not again :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frey_ schreef:
    (...)

    Ik ben meestal de emapthische persoon die het beste voor de ander wil doen, ook al zou de ander dat niet terug doen, maar deze ex-vriendin heeft wel een beetje haar eigen graf gegraven. Als zij besluit om het contact te verbreken, dan moet ze ook dealen met de consequenties. Bovendien kan ze zelf ook besluiten om jou te vragen naar het kaartje, maar of haar trots is te groot, of het is het haar niet waard. Maar zonder oordeel: waarom zijn de enige twee opties om het ticket of de waarde van het ticket aan haar terug te geven?


    Het was ook een heel eenzijdige vriendschap, voor haar was het een vriendschap en voor mij gewoon iemand waar ik contact mee had en soms mee afsprak maar ik ergerde me wel steeds aan alles.

    Uiteindelijk heeft ze de politie m'n huis binnen laten vallen en daar was ik echt not amused mee. Zij vond het m'n eigen schuld en wilde er niet over praten 'want ik moest niet de schuld in haar schoenen schuiven' (ehhhh, wie heeft hier ook al weer de politie gebeld en alle reacties van mij op haar sociale media verwijderd omdat ze niet wilde dat de politie dat zag?) en toen is ze me dus gaan blokkeren.

    Ik heb to be honest echt geen zin om haar tegen te komen bij het concert.

    Welke andere optie zou er zijn?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    blub :c


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Derks schreef:
    (...)

    Het was ook een heel eenzijdige vriendschap, voor haar was het een vriendschap en voor mij gewoon iemand waar ik contact mee had en soms mee afsprak maar ik ergerde me wel steeds aan alles.

    Uiteindelijk heeft ze de politie m'n huis binnen laten vallen en daar was ik echt not amused mee. Zij vond het m'n eigen schuld en wilde er niet over praten 'want ik moest niet de schuld in haar schoenen schuiven' (ehhhh, wie heeft hier ook al weer de politie gebeld en alle reacties van mij op haar sociale media verwijderd omdat ze niet wilde dat de politie dat zag?) en toen is ze me dus gaan blokkeren.

    Ik heb to be honest echt geen zin om haar tegen te komen bij het concert.

    Welke andere optie zou er zijn?


    Oh dit weet ik nog! Ik ben zo blij om te horen dat deze invloeden niet meer in je leven zijn c:

    Nou, je zou ook iemand anders mee kunnen nemen? Of je zou het ticket kunnen verloten, dan maak je iemand heel blij en voelt het misschien iets minder beladen. Of verkopen en het geld zelf houden. In dat laatste geval kan je altijd het geld terugstorten als ze toch wel contact op neemt om naar het ticket te vragen.

    Wat ik hier vooral mee bedoel te zeggen is dat het niet jouw verantwoordelijkheid is om het haar zo gemakkelijk mogelijk te maken, zeker nadat zij jou een heel nare ervaring heeft gegeven met die inval en je vervolgens gaslight om je te laten denken dat dit allemaal je eigen schuld was.

    Ik zou zelf in ieder geval niet het ticket naar haar sturen, grote kans dat ze dan wel naar het concert komt en het zou me niks verbazen als ze je dan gaat opzoeken om het je lastig te maken. Zie het als een vorm van zelfbescherming maybe?



    Still going to work tomorrow, but at least it doesn’t feel like going to hell

    Frey_ schreef:
    (...)

    Oh dit weet ik nog! Ik ben zo blij om te horen dat deze invloeden niet meer in je leven zijn c:

    Nou, je zou ook iemand anders mee kunnen nemen? Of je zou het ticket kunnen verloten, dan maak je iemand heel blij en voelt het misschien iets minder beladen. Of verkopen en het geld zelf houden. In dat laatste geval kan je altijd het geld terugstorten als ze toch wel contact op neemt om naar het ticket te vragen.

    Wat ik hier vooral mee bedoel te zeggen is dat het niet jouw verantwoordelijkheid is om het haar zo gemakkelijk mogelijk te maken, zeker nadat zij jou een heel nare ervaring heeft gegeven met die inval en je vervolgens gaslight om je te laten denken dat dit allemaal je eigen schuld was.

    Ik zou zelf in ieder geval niet het ticket naar haar sturen, grote kans dat ze dan wel naar het concert komt en het zou me niks verbazen als ze je dan gaat opzoeken om het je lastig te maken. Zie het als een vorm van zelfbescherming maybe?


    Ja, precies… ik ben ook de slechtste niet en zou normaal gesproken gewoon het ticket opsturen zegmaar. Dat is ook wat andere mensen aan wie ik advies vraag zeggen. "Want dan kan ze zelf nog bepalen of ze gaat, of het alsnog verkopen".

    Maar ik wil ook niet dat zij belachelijk veel winst maakt met het verkopen you know. Dan lacht zij lekker het allerhardst.

    Als ik iemand in m'n omgeving zou kennen die mee zou willen, zou ik diegene meenemen (tegen de normale prijs van het ticket). Ik wil sowieso hoe dan ook het geld van het ticket terugstorten zodat zij mij geen naaistreek daarmee kan uithalen. Verloten zou ik dus niet zo snel doen 🫣. Ik wéét tot wat voor giftige dingen ze allemaal in staat is, dus als ik kan bewijzen dat ze er niet (meer) voor heeft betaald… dan ben ik sowieso niet fout. Want met terugstorten kan ik het via de bank bewijzen zegmaar.

    Via Ticketswap zou ik sowieso de verkoopfee er ook bij optellen zodat ik er zelf geen verlies op maak. (En op zich, eventuele winst zou wel welkom zijn - al is het €5,- omdat ik dus ook veel geld ben kwijtgeraakt aan het repareren van m'n huis door haar politieactie… maar ik wil ook niet mensen oplichten met een veel duurdere prijs).

    Ik twijfel dus nog heel erg :/ maar heb van haar nog niks erover gehoord (logisch, want ze heeft me overal geblokkeerd dus dan stuur je niet snel iemand een berichtje)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, precies… ik ben ook de slechtste niet en zou normaal gesproken gewoon het ticket opsturen zegmaar. Dat is ook wat andere mensen aan wie ik advies vraag zeggen. "Want dan kan ze zelf nog bepalen of ze gaat, of het alsnog verkopen".

    Maar ik wil ook niet dat zij belachelijk veel winst maakt met het verkopen you know. Dan lacht zij lekker het allerhardst.

    Als ik iemand in m'n omgeving zou kennen die mee zou willen, zou ik diegene meenemen (tegen de normale prijs van het ticket). Ik wil sowieso hoe dan ook het geld van het ticket terugstorten zodat zij mij geen naaistreek daarmee kan uithalen. Verloten zou ik dus niet zo snel doen 🫣. Ik wéét tot wat voor giftige dingen ze allemaal in staat is, dus als ik kan bewijzen dat ze er niet (meer) voor heeft betaald… dan ben ik sowieso niet fout. Want met terugstorten kan ik het via de bank bewijzen zegmaar.

    Via Ticketswap zou ik sowieso de verkoopfee er ook bij optellen zodat ik er zelf geen verlies op maak. (En op zich, eventuele winst zou wel welkom zijn - al is het €5,- omdat ik dus ook veel geld ben kwijtgeraakt aan het repareren van m'n huis door haar politieactie… maar ik wil ook niet mensen oplichten met een veel duurdere prijs).

    Ik twijfel dus nog heel erg :/ maar heb van haar nog niks erover gehoord (logisch, want ze heeft me overal geblokkeerd dus dan stuur je niet snel iemand een berichtje)


    Wacht, wat denk je dat ze nog uit kan halen als je het ticket verkoopt? Want aangezien jij het ticket heb ga ik ervan uit dat ze op jouw naam staan, toch? Wat als je het zo aanpakt:
    - Wacht nog iets langer of ze hem op komt eisen (en heb een plan klaar voor als ze dat inderdaad doet).
    - Verkoop het ticket bijv. 24 uur van tevoren.
    - Mocht ze voor aanvang van het concert nog het ticket willen hebben, dan kan je altijd nog het geld terugstorten om gedoe te voorkomen.
    - Doet ze dat niet, dan hou je het geld.

    Je zou ook nog kunnen zeggen dat het geld vergoeding is voor de streek die ze heeft uitgehaald met de politie, mocht je die confrontatie aan willen gaan. . . Of je negeert haar compleet als ze toch contact opneemt. Niets verplicht je om te reageren.

    Oh en je kan schade die de politie gemaakt heeft gewoon melden, dan krijg je als het goed is een deel of alles vergoed!

    bleeeehhhhh

    why do i do this


    help

    Oioioi, dit vind ik eng. Maar ik kan mezelf in elk geval aankijken in de spiegel omdat ik een belofte ben nagekomen. Voor jou, pap, en voor het mens dat ik wil zijn.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2024 - 18:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    why am i so tireeeedddd


    obsessive rage

    Frey_ schreef:
    (...)

    Wacht, wat denk je dat ze nog uit kan halen als je het ticket verkoopt? Want aangezien jij het ticket heb ga ik ervan uit dat ze op jouw naam staan, toch? Wat als je het zo aanpakt:
    - Wacht nog iets langer of ze hem op komt eisen (en heb een plan klaar voor als ze dat inderdaad doet).
    - Verkoop het ticket bijv. 24 uur van tevoren.
    - Mocht ze voor aanvang van het concert nog het ticket willen hebben, dan kan je altijd nog het geld terugstorten om gedoe te voorkomen.
    - Doet ze dat niet, dan hou je het geld.

    Je zou ook nog kunnen zeggen dat het geld vergoeding is voor de streek die ze heeft uitgehaald met de politie, mocht je die confrontatie aan willen gaan. . . Of je negeert haar compleet als ze toch contact opneemt. Niets verplicht je om te reageren.

    Oh en je kan schade die de politie gemaakt heeft gewoon melden, dan krijg je als het goed is een deel of alles vergoed!


    De tickets staan inderdaad op mijn naam en in mijn Ticketmaster account!

    Ze is heel goed in treiteren en ze weet waar m'n huis woont. Ik weet ook dingen die ze bij anderen heeft gedaan (zoals thuisbezorgd bestellen op iemands adres met betaling bij de deur enz) en ik wil dat soort getreiter voorkomen. Als ik het ticket terugbetaald heb, heeft ze in ieder geval geen reden om te treiteren. Bovendien wil ik graag de eer aan mezelf houden.

    Ik denk dat ik tot zaterdag wacht, heb ik dan nog niks gehoord, dan koppel ik het ticket los via Ticketswap naar een ander account van me (zodat ik niet per ongeluk allebei de tickets upload) en verkoop ik hem. Dan krijgt ze maandag meteen het geld netjes terug, voorafgaand aan het concert. Ze heeft dan toch geen tijd meer om naar de locatie te komen. Kan ik genieten van het concert zonder angst om haar tegen te komen.

    Ik wist niet dat je ook online de schadeclaim kon indienen! De politie zei dat ik het moest melden bij de verhuurder (want huurwoning) en dat de verhuurder dan een factuur naar mij moest sturen en dat ik die uiteindelijk kon claimen. Verhuurder wilde niet meewerken dus heb uiteindelijk de reparatie zelf gedaan (en moet de badkamerdeur nog steeds vervangen, maar daar heb ik de energie nog niet voor gehad, komt wel als ik ooit ga verhuizen, zolang de voordeur maar op slot kan). Heb de bonnetjes bewaard en had er inderdaad ook overal foto's van gemaakt, maar de politie kon er niks mee (zeiden ze telefonisch) omdat de verhuurder ook een rol speelt (en die weigert). Ik ga eens met de Wmo overleggen of we alsnog dat schadeformulier kunnen invullen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoe komt het eigenlijk dat zoveel users mij geblokkeerd hebben? :(


    Your Butt is Mine!