•      

                Lucht Je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

          Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening

    [ bericht aangepast op 17 jan 2024 - 20:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 jan 2024 - 15:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    xSKITT schreef:
    Hoe komt het eigenlijk dat zoveel users mij geblokkeerd hebben? :(


    Wait what?
    Knuffels van mij want je bent harstikke tof (K)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wait what?
    Knuffels van mij want je bent harstikke tof (K)


    Ooh thank you!!!


    Your Butt is Mine!

    Ik ga echt stuk van paar dagen geleden. Op Space hotel. Dat is een beta achtige habbo hotel. Was er iemand die letterlijk que uiterlijk op Clary Fray van de Shaduwhunters lijkt. Ik had haar ook een cadeau gegeven dat passend was met een tekst dat ze me niet kent maar dat ik vond dat ze veel lijkt op Clary Fray van de Netflix serie en de boeken. Best wel ironisch dit.

    yo necesito una reserva para una mesa para dos personas, por favor.

    Ik had deze zin zegmaar twee weken geleden moeten weten lol


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Drop, ui en citroensap. Er zal toch wel iets tegen dat rottige hoesten helpen?

    Derks schreef:
    yo necesito una reserva para una mesa para dos personas, por favor.

    Ik had deze zin zegmaar twee weken geleden moeten weten lol


    Hehe Duolingo, grappig hoe dit meteen herkenbaar is als je zelf die course hebt gedaan

    Ok dit oppaskindje is niet leuk en heeft destructieve neigingen die ik niet waardeer lol


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Hehe Duolingo, grappig hoe dit meteen herkenbaar is als je zelf die course hebt gedaan


    Ik begon een week voor ik naar Spanje ging met die course en nu krijg ik alles wat ik nodig had maar in Spanje nog niet wist, rip hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuk dat ik denk dat ik beter ben, maar dat ik me toch nog niet 100% voel na inzetten bij werk...
    En werk is ook nog een ding (heb er ook al meerdere kuchen gehoord van anderen trouwens..), maar zingen is een ander ding. Dus ik zal wel vragen of ik online kan joinen vanavond. Wel sad.. vorige vrijdag steen kiezen en zondag efteling moeten missen door ziek zijn, en nu dit /:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    The happiness in me has disappeared, and it feels like it will take a long time before it returns.

    Hammock schreef:
    The happiness in me has disappeared, and it feels like it will take a long time before it returns.


    I hope it returns soon though ❤️


    help

    why does this hurt me so much

    it shouldn't bother me

    i don't want it to bother me

    i feel bad that it bothers me

    ill go cry a bit

    at least i can talk to my psychologist soon


    help

    Hoezo de fuck heb ik kiespijn in een kies die ooit een wortelkanaalbehandeling heeft gehad? Like, technisch gezien zou dat onmogelijk moeten zijn?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Hoezo de fuck heb ik kiespijn in een kies die ooit een wortelkanaalbehandeling heeft gehad? Like, technisch gezien zou dat onmogelijk moeten zijn?

    Oof, ja dat heb ik dus ook weleens :W Maar mijn tandarts heeft destijds ook gezegd dat mijn wortels heel nauw waren dus het zal misschien daardoor komen :'l


    Caution first, always.

    Niks leuker dan een idee hebben voor SOTY, dat al half geplot hebben met worldbuilding enzo, om vervolgens nog eens in je mapje met "ideeën" te kijken en een compleet nieuw idee te krijgen... back to the drawing board it is...