• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    FightforDead schreef:
    eigenlijk zijn we allemaal wel een hoopje zielepoten he?


    haha, come to think of it, niemand heeft een beetje 'n leuk verhaal.

    If you really knew me dan zou je weten dat ik wist waar mijn vader snachts heen gaat als ie denkt dat ik en mijn moeder slapen

    Dan zou je weten dat ik niet kan stoppen met drinken en drugs en dat ik mn vader zo ontzettend veel haat dat ik m soms wel kan vermoorden omdat hij mn hele leven verziekt en dat ik mn vriendin ontzettend mis ookal zeg ik tegen haar dat ik haar niet terug wil. dan zou je weten dat ik meedoe met de groep omdat zij als t waren mn enige famillie zijn en dat ik zonder hem niemand meer heb, want mn moeder is dood en dan weet je waarom ik altijd een mes bij me heb. Dan wist je dat mn vader me vroeger sloeg en dat de eerste 13 jaar van mn leven wil vergeten omdat ik mezelf iets wil aandoen als ik eraan terug denk, dat ik t wel op school probeer maar dat het gwn niet lukt, dat alle stomme dingen die ik doe gewoon een uiting van verdriet zijn en omdat tog niemand me zal missen als ik dood ben. Dat ik een strafblad heb en een maand gevangenis straf. Dat ik een keer 1 maand in coma heb gelgegen en dat ik zelfmoord wilde plegen toen mn moeder dood ging.
    en dan weet je nog helemaal niks


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    FightforDead schreef:
    Dan zou je weten dat ik niet kan stoppen met drinken en drugs en dat ik mn vader zo ontzettend veel haat dat ik m soms wel kan vermoorden omdat hij mn hele leven verziekt en dat ik mn vriendin ontzettend mis ookal zeg ik tegen haar dat ik haar niet terug wil. dan zou je weten dat ik meedoe met de groep omdat zij als t waren mn enige famillie zijn en dat ik zonder hem niemand meer heb, want mn moeder is dood en dan weet je waarom ik altijd een mes bij me heb. Dan wist je dat mn vader me vroeger sloeg en dat de eerste 13 jaar van mn leven wil vergeten omdat ik mezelf iets wil aandoen als ik eraan terug denk, dat ik t wel op school probeer maar dat het gwn niet lukt, dat alle stomme dingen die ik doe gewoon een uiting van verdriet zijn en omdat tog niemand me zal missen als ik dood ben. Dat ik een strafblad heb en een maand gevangenis straf. Dat ik een keer 1 maand in coma heb gelgegen en dat ik zelfmoord wilde plegen toen mn moeder dood ging.
    en dan weet je nog helemaal niks

    heftig leven man
    serieus respect_O_

    If you really knew me, you would know that I am a perfectionist. I'm always afraid that somthing doestn't work like I want.
    And if you really knew me, you would know that I'm kind of obsessed with with my own past. I just can not leav the past. Somtimes I lie in bed thinking of a mistake that I make a few weeks ago.
    While other people didn't even notice it.
    Somtimes I get really annoyed by myself-_-'


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Als je me echt zo kennen zou je weten dat ik zo ontzettend onzeker ben dat ik bang ben me vrienden te verliezen. Dat ik bang ben om met jongens te praten, dat ik daarom ook nog nooit een vriendje heb gehad. Dat ik dit allemaal te danken heb aan het feit dat ik vroeger heel erg gepest ben, en dat ik zeker weet dat het er nooit meer uit gaat...

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik alles zo goed mogelijk wil doen. En ik ben pas tevreden als het perfect is. Maar perfectie bestaat niet :'D Dus ben ik bijna nooit tevreden over wat is zelf doe (cat)

    Genius schreef:
    Wat jij (Juneau) hebt, dat heb ik ook ontzettend erg.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf helemaal niet ken, dat ik zelf niet weet wat ik wil, dat ik zelf niet weet met wie ik om moet gaan.
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik verschrikkelijk lui ben, en ik me daar nogal aan erger.
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik men levensstijl wil veranderen, maar dat ik alleen niet weet hoe.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    awakening schreef:
    Als je me echt zo kennen zou je weten dat ik zo ontzettend onzeker ben dat ik bang ben me vrienden te verliezen. Dat ik bang ben om met jongens te praten, dat ik daarom ook nog nooit een vriendje heb gehad. Dat ik dit allemaal te danken heb aan het feit dat ik vroeger heel erg gepest ben, en dat ik zeker weet dat het er nooit meer uit gaat...

    dat heb ik ook heeel erg


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik eigenlijk al mijn gevoelens opkrop, en eigenlijk alleen maar lach omdat de buitenwereld dat wil. Vanbinnen sterf ik zowat. Ik ben ook altijd bang om alleen te zijn en kan mezelf zelfs in een grote groep alleen en verlaten voelen. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik eigenlijk perfect wil zijn, en mezelf dan ook soms straf omdat ik het niet ben, ook al weet ik dat het onmogelijk is om perfect te zijn, toch moet ik het van mezelf worden. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik zowat niets van zelfvertrouwen heb en geen eigenwaarde. Ik denk altijd dat ik minder ben dan een ander. Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik tijdens mijn training ritmsiche gymnastiek altijd de "strever" uithang, omdat ik bang ben om niet meer bij de beste te behoren van mijn groep. Ik ben dan ook altijd onzettend jaloers als er iemand iets kan dat ik (nog niet) kan of eerder kan dan ik (van 'trucjes'). En als je me echt kent weet je dat ik liever dit bericht zou wissen zodat niemand het kon lezen.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik eigenlijk een meeloper was, en dat ik mezelf daarom haatte. Sinds kort ben ik daar meer op gaan letten, maar vroeger was het heel erg. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik heel onzeker ben over mijn lichaam. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik eigenlijk mijn beste vriendin haat. Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me soms heel eenzaam en alleen voel en op bed lig te huilen om niks.

    maar je kent me niet echt.


    You can agree with me or you can be wrong

    If you really knew me,
    dan wist je dat ik geoberdeerd ben met Taylor Lautner, en dat is soms best irritant. Soms voelt het net dat m'n ouders meer van mijn broertje houden dan van mij.

    marykee schreef:
    If you really knew me,
    dan wist je dat ik geoberdeerd ben met Taylor Lautner, en dat is soms best irritant. Soms voelt het net dat m'n ouders meer van mijn broertje houden dan van mij. En als het stil is, doe ik altijd de radio aan. omdat ik verslaafd ben aan muziek.

    Anoniem;

    Als je me zou kennen dan zou je weten dat me zus elke week wegloopt en dat me ouders daar ruzie over heben en dat me vader dan vlucht door naar andere landen te gaan reizen. Al je me zou knnen dan zou je weten dat ik me alleen maar voordoe alsof ik grappig ben en altijd maar lach terwijl ik elke nacht huil. Als je me zou kennen zou ik het liefts zelfmoord plegen want ik heb altijd het gevoel da niemand van me houd.