• Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als, als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd. In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een PB sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Ik begin wel;

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik ontzettend bang ben om te falen. Doordat ik hier zo bang voor ben, laat ik veel dingen die ik graag wil doen achterwege.

    Nu jij...

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 21:25 ]

    Als je me echt zou kennen dan zou ik nog niets over mezelf vertellen.


    i hate everyone

    oh, en dat ik metal luister omdat het denken onmogelijk maakt. ik <3 metal!

    -en dat mijn vriendinnen me niet gehersenspoeld hebben, maar me eigenlijk doen genezen van die shit, en daarom ben ik zo afhankelijk vanhen. en ze hebben het zelf niet door, en daar hou ik van :)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 15:40 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Goed bezig! <3

    If you really knew me,
    zo je weten dat ik best wel bang ben om mn vrienden kwijt te raken

    als je me echt zou kunnen zou je weten:
    dat ik heel erg met mijn geldprobs zit.
    zou je weten dat ik huil om hulp.
    dat ik eigenlijk niet weet wie ik ben.
    en dat ik eigenlijk nog steeds de ring van mijn exvriend om heb. dat ik bang ben voor de komst van mijn petekindje.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 17:59 ]

    Dan zou je weten dat ik altijd jaloers ben als er een meisje praat met de beste vriend van mijn vriendje. Ik denk dat ik gevoelens voor hem begin te krijgen nu ik hem beter heb leren kennen.


    Olive

    If you really know you, you'd know that:

    Ik heel erg onzeker ben, maar ik zeg dat ik totaal niet ben. Ik voel me vaak te dik.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    If you really knew me..

    ..Zou je weten dat ik héél bang was om mijn oma te verliezen, alleen maar door die $^&*( depressie.
    ..Zou je weten dat ik héél bang was dat mijn opa sterft, omdat het niet goed gaat..
    ..Zou je weten dat ik bang was om niet te kunnen slagen..
    ..Zou je weten dat ik school haat en dat ik alleen de pauze's leuk vindt.
    ..Zou je weten dat ik soms dood wil
    ..Zou je weten dat ik bang ben dat ik vriendschappen verpest.. Omdat het al veel is voorgekomen..
    ..Zou je weten dat ik soms mijn vader haat.
    ..Zou je weten dat ik het liefst alleen ben op school, ik wil rust en niet altijd gezeur horen over ''me leven is zo $%^&*.''
    ..Zou je weten dat ik nu huil.. Omdat ik 2010 al mis..

    If You really know Me,

    Zou je weten dat ik heel onzeker ben.
    Zou je weten dat ik mijn stiefzusje nooit als mijn echte zusje heb gezien.
    Zou je weten dat ik nooit iets af kan maken, ookal wil ik het heel graag.
    Zou je weten dat ik heel erg op mijn geld let, omdat ik niet blut wil zijn.
    Zou je weten dat ik mijn eerste 10 jaren het liefst uit mijn leven zou willen wissen, omdat het gwn te pijnlijk is om eraan te denken.
    Zou je weten dat ik liefde nodig heb.
    Zou je weten dat ik wanhopig ben naar vriendjes, waarna ik mezelf heel zielig ga vinden.
    Zou je weten dat ik snel jaloers word op andere meiden.
    Zou je weten dat ik vaak van mezelf walg.
    Zou je weten dat ik graag alleen zit.
    Zou je weten dat ik aandacht nodig heb, om mijzelf mooi te vinden.
    Zou je weten dat ik nooit ECHT gelukkig ben geweest..


    Dit zijn natuurlijk kleine dingentjes, maar het is heel veel voor mij, en ik wilde het kwijt.
    Vooral met punt 2 en 3 zit ik heel erg, omdat ik het heel anders had gewild, maar gwn niet lukt..

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 2:30 ]


    Joy is not in Things, it is in us.

    Nog maar eens dan...
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik soms bang ben voor mijn moeder. Je zou weten dat mijn vader in de gevangenis heeft gezeten en je zou weten dat ik heel erg opzie tegen nieuwjaar, vanwege mijn moeder. Je zou weten dat de gedachte ‘iedereen is beter af zonder mij’ vaak door mijn hoofd spookt. Je zou ook weten, dat ik sinds ik een vriendje heb, me veel zekerder over mezelf voel. Ook moet je weten dat ik heel graag iemand zou hebben die gewoon naar me luistert.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    If you really knew me, i wouldnt have to tell you this.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 16:54 ]

    If you really knew me,
    zou je begrijpen waarom ik niet meer op MSN ben..

    -

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 1:50 ]


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik heel maar dan ook heel erg onzeker ben van binnen. Dat ik mijn vader mis zoals hij vroeger was maar nadat hij aan de drugs is geweest er iets mist in hem. Dat ik het zwaar klote vind dat mijn broer alleen nog bij zijn vriendin is en weinig naar me om kijkt weinig naar me om, iets waar ik een moord voor zou doen als het echt moest. Als me echt zou kennen zou je weten dat ik heel weinig geduld heb en daardoor vaak met dingen begin te slaan en te gooien maar dit onder controle probeer te houden. Dat ik bang ben om dierbaren te verliezen. Dat ik me af en toe nog steeds snij puur omdat ik me daar goed bij voel en half geobsedeerd ben door de littekens.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    eigenlijk zijn we allemaal wel een hoopje zielepoten he?


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...