• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Roxanne Weasley.
    'Uhm, ik heb nu geen les voor 2 uurtjes maar straks heb ik ook Grey. Ik heb echt geen zin in les van dat verschrikkelijke wijf.'


    Stay Strong Darling

    Albus Severus Potter
    'Hmm, als we nou afspreken na het volgende uur? Dan kunnen we hem gebruiken en zijn we beide zeker dat we de les van Grey op zijn minst missen. Of nu natuurlijk dat kan ook. Jij mag kiezen.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Roxanne Weasley.
    'Het maakt mij eigenlijks niet zo veel uit, als we de les van Grey maar missen' grinnikte ik. 'Maar ik denk als we ze nu innemen dat ze voor de hele dag nog wel werken.' Ik pakte twee staafjes uit de doos, ze hadden wel iets weg van een dergelijk medicijn. Ik stak mijn hand uit naar Albus. 'Na U' grinnikte ik uitdagend.


    Stay Strong Darling

    Albus Severus Potter
    Ik keek haar even aan en grinnikte terug.
    'Ach dan ook maar geen kruidenkunde, boeiend.' Ik nam een van de staafjes uit haar hand en stopte hem in mijn mond.
    'Smakelijk.' Mijn kaken sloten zich er automatisch omheen en zo snel mogelijk slikte ik het door.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    > verplaatst naar subforum RPG


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ~Marie-Claire Fleur Grey~

    Eindelijk waren we aangekomen bij haar kamer. Ze zei het wachtwoord, en liep naar binnen. 'Ga zitten.' zei ze. Ik ging zitten op de stoel die ze aanwees.
    'Je weet waarom ik met je wil praten, toch?' vroeg ze. Ik knikte.
    'Maar er is nog iets. De krachten van Het Kristal nemen toe.'
    Verschrikt keek ik haar aan. Dit kon niet. Dit mocht niet gebeuren.

    [Ja, ik heb geen idee wat dat Kristal is, maar ik vond, er moest toch een soort van plot in komen? (:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Roxanne Weasley.
    'Dankje, jij ook eet smakelijk.' Ik stopte het staafje ook in mijn mond en negeerde de ranzige smaak.


    Stay Strong Darling

    Lily Luna Potter

    Afwezig loop ik door de gangen van Hogwarts. Aangekomen bij het lokaal van bezweringen duw ik de deur zachtjes open om eerst even naar binnen te gluren om te kijken of ik ongemerkt het lokaal binnen kan komen aangezien ik al 10 minuten te laat ben.'Mevrouw Potter, kunt u alstublieft binnenkomen in plaats van daar doelloos te blijven staan.' Ik maak een klein sprongetje van schrik als ik Gizeh's stem hoor en hoor een paar kinderen giechelen. Maar nog steeds net zo zelfverzekerd als ik ben, loop ik verder het lokaal binnen en ga op een van de lege plekken zitten. Gizeh gaat verder met zijn les en ik luister maar half doordat ik alweer in mijn gedachtes ben weggedroomd.

    Sorry, niet heel interessant maar moet er alleen nog even goed in kunnen komen :$

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:55 ]

    [@LadySparrow Maakt niet uit hoor, ik heb juist twee kleine opmerkingen. Professor Grey bevind zich nu bij de headmaster en het is hogwarts (niet dat,dat laatste zo relevant is maar goed :'D) Neem anders professor Gizéh. Hij, Grey, en de headmaster zijn de enige die nog wat actief zijn in deze Rpg (van de leraren dan toch)]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wandless schreef:
    [@LadySparrow Maakt niet uit hoor, ik heb juist twee kleine opmerkingen. Professor Grey bevind zich nu bij de headmaster en het is hogwarts (niet dat,dat laatste zo relevant is maar goed :'D) Neem anders professor Gizéh. Hij, Grey, en de headmaster zijn de enige die nog wat actief zijn in deze Rpg (van de leraren dan toch)]


    Ok, gedaan. ;)

    Jasper Gizéh

    Hard sla ik op Jennice haar tafeltje. 'En gaan wij ook nog iets nuttigs doen vandaag?' Ze schudde aarzelend haar hoofd, net ontwaakt uit een dagdroom. 'Naar buiten, ga je maar melden bij je afdelingshoofd.' Ze knikte sloom en pakte haar dingen bij elkaar. Hoofdschuddend zette ik mijn les verder.

    Valerie Noah Price - Schoolhoofd

    'Het kristal?' vroeg ze me. Ik knikte. 'Dit is niet goed...'
    'Dat is het zeker niet, verre van.'

    Marylinn Savarin

    Na divination verdween ik gewoon voor Gwen me iets kon vragen en voor Trelawney me strafwerk kon opgeven. Die les hoorde ik gewoon niet meer bij te volgen besliste ik. 'He Jennice!' Ik liep op het meisje voor me af. 'Ook eruit gestuurd?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Sorry dat ik een beetje dood ben, kom net uit school -.- en toen moest ik gelijk eten en Bas uitlaten dus ik heb gewoon eerder geen tijd gehad... En aangezien ik dit weekend weg ben moet ik ook nog veel gaan schrijven voor naNoWriMo Failure -.-]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Albus Severus Potter
    Gelijk voelde ik mezelf misselijk worden.
    'Het werkt wel heel goed.' Ik moest mijn buik vastgrijpen om niet op de grond te vallen van de buikpijn.
    'Misschien iets te goed?'

    Neville Longbottom
    De les was rustig en alle leerlingen waren rustig bezig met pus uit de planten te halen. Eigenlijk was les geven toch best goed, dan hoefde je dat rot werk niet zelf te doen. Iemand klopte aan op de deur en ik draaide me om.
    'Binnen?'

    Guinevere Samantha Longbottom
    Verontwaardigd keek ik Linn na die het lokaal zomaar uit liep. Dat werd waarschijnlijk de rest van de lessen zelf volgen zonder haar steun. Trelawney riep nog iets door het lokaal maar ik negeerde haar. Dit was nou niet bepaald een interessant vak.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 1:25 ]

    Emrys schreef:
    [Sorry dat ik een beetje dood ben, kom net uit school -.- en toen moest ik gelijk eten en Bas uitlaten dus ik heb gewoon eerder geen tijd gehad... En aangezien ik dit weekend weg ben moet ik ook nog veel gaan schrijven voor naNoWriMo Failure -.-]


    [De wát Failure? Ik voel me nu echt héél dom.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.