• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [O bitch wat ben jij van plan te gaan doen?]
    Guinevere Samantha Longbottom
    'Je komt gewoon mee, we hebben morgen weer Kruidenkunde dus je moet me bijstaan.' Ik tilde haar met moeite op en liep onze slaapzaal in.
    Zo zacht mogelijk om de andere niet te wekken legde ik haar op bed.
    'Slaap zacht kleine meid.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [Ga lezen lieverd, and see for yourself]

    Marylinn Savarin
    Ik zuchtte en knikte. Als we kruidenkunde hebben moest ik haar inderdaad bijstaan, na alles wat er de voorbije dagen gebeurt is ben ik dat wel aan haar verschuldigd. Ze tilde me op en legde me op mijn bed. 'Slaap zacht kleine meid.' Ik trok verontwaardigd 1 wenkbrauw op.

    Die ochtend stond ik op met barstende koppijn. 'Als jij wilt dat ik meega naar Herbology dan haal je me nu een aspirine.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Jij bent zo'n bitch dat je dat zomaar durft te schrijven...]
    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik werd wakker van de stem van Linn.
    'Wat zei je Linn?' Ik knipperde even met mijn ogen om het plotselinge licht tegen te houden.
    'Als je wilt dat ik straks mee ga moet je me nu een asperine halen.'
    'Oké, Oké dat zal mijn leven zo'n beetje reden.' Ik kleedde me in top tempo om.
    'Ik ben zo terug.' Zo snel mogelijk liep ik naar de keukens en kietelde de peer.
    'Hebben jullie misschien een Asperine voor mij?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."



    Marylinn Savarin

    Eigenlijk gebruikte ik Gwen nu best een beetje maar toch als zij wou dat ik meeging helemaal naar de kassen met zo'n hoofdpijn moet ze er maar iets voor overhebben. Ik zwaai mijn benen over de rand van mijn bed en besluit maar eerst even te gaan douchen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Een zelfs voor huiselfen klein huiselfje kwam op me afgelopen met een glas water en een Asperine.
    'Het is niet voor mij dus ik heb geen glas nodig die hebben we nog wel staan.' Ik pakte dankbaar de asperine aan.
    'Bedankt, ik zie jullie snel.' Ik glimlachte even naar ze en begon toen weer aan de weg terug naar de Common room.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Al wat beter kwam ik onder het koude water vandaan. Snel droogde ik me af en sprong in mijn gewaad, net op dat moment kwam Gwen de kamer binnen. 'Dankjewel, je bent echt een schat, wist je dat al?'

    [Ik ga even eten klaarmaken aangezien mijn vader precies niet veel zin heeft --']


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Natuurlijk weet ik dat, maar als je zo'n hoofdpijn hebt kan je dan vanavond wel meedoen met Quidditchtraining?' Ik keek haar plagend aan.
    Tot nu toe had ze zover ik wist nog nooit een training gemist.

    [Mwahahaha Revenge omdat je in Tos zo gemeen bent :3]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Tuurlijk wel, ik mis nooit een training. Ik wil Slytherin inmaken, verkruimelen, afmaken, in-'
    'We weten het nou wel hoor Linn.' Zei Gwen lachend.

    [Nou, jij moet alvast niet in onze keuken komen, je zou niet eens aan de kastjes geraken, ik geraak er al amper aan >< DIT HEET REVENGE TARA, DIT HEET REVENGE moeahahaha!]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Ik moet afsluiten, tot straks]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Stiekem kan ik dat wel :3 En tot zo <3]

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Maar je hebt wel gelijk en dat is precies wat we dit jaar met ze gaan doen. En als jij niet wint van die kleine seeker van Slytherin dan weet je wat er je te wachten staat hé?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Zogezegd angstig keek ik op. 'Ohnee, wat gaat de almachtige Gwen mij dan aandoen?' Terwijl zij een antwoord bedacht nam ik snel mijn aspirine.


    [Ik moet zo terug weg, naar de dokter maar daarna ben ik er de hele avond =3]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Dat zou je nu onderhand wel moeten weten. Maar als je het zo graag nog een keer wilt weten leg ik het nog wel een keer uit. Dan vragen we de huiselfen in de keuken om vanalles om te eten en te drinken dat gooien we bij elkaar en dat mag jij dan lekker opeten.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    'Ieuwig! Wil je dat ik ga overgeven of zo? Want als dat de bedoeling is kom je maar even dichterbij.' Ze stak haar tong uit en verdween in de badkamer. Snel overliep ik al onze lessen vandaag en kreunde als ik zag dat we begonnen met Herbology, niets te mentaal voorbereiden dus.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ~Samantha Eve Moonlight~

    Ik liep door de gang, op weg naar Herbology. Samen met die Gryffindors. Natuurlijk liep ik weer alleen. Ik was het ook niet waard om een Slytherin te zijn. Zuchtend keek ik naar twee meisjes, die lachend en gierend naast elkaar liepen. Volgens mij Gryffindors. Dit was dé kans om nieuwe vriendinnen te maken! Ik liep, iets sneller dan normaal, op hen af.
    'Hai!' zei ik vrolijk. Natuurlijk keken ze me vreemd aan. Ik zat per slot van rekening in Slyterin.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Marylinn Savarin

    Een meisje van Slytherin kwam op ons af gelopen. 'Hai!' zei ze vrolijk. Ik keek haar even bevreemd aan maar bedacht me dan dat ze me niets kon maken dus probeerde ik zo vrolijk mogelijk te antwoorden. 'Ook Hallo.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.