• Rollentopic

    Leerlingen
    Gryffindor
    - LostPromises Guinevere Samantha Longbottom
    - LWTomlinson Emily Molly Potter
    - xBelieveIt Roxanne Weasley
    - Wandless Marylinn Savarin
    - LadySparrow Lily Luna Potter
    - xLaughing James Sirius Potter

    Ravenclaw
    - MustacheMe Bronzin Kastier
    -Gnome Meline Evita Lunelle Leroux
    -Gnome Antoine Ricard Christopher Leroux
    - Suicidal Teagan Siobhan Lingwood

    Slytherin
    - WolfDreams Sandriné Lucia Romense
    - LostPromises Albus Severus Potter
    - Obliviatum Isabella Maryanne Weasley
    - LittleTear Teresa von Grace
    - CutePuppy Samantha Eve Moonlight
    - missMuffin Katerina Silence

    Hufflepuff
    - MustacheMe Marve Robin Gingel
    - LWTomlinson Lilith Astoria Malfoy


    Schoolhoofd
    - Wandless Valerie Noah Price

    Leraren
    - Obliviatum Rolando Green Dada
    - Wandless Jasper Thomas Gizéh Gedaanteverwisselingen Hoofd Hufflepuff
    - LostPromises Neville Longbottom Kruidenkunde Hoofd Gryffindor
    - CutePuppy Marie-Claire Fleur Grey bezweringen Hoofd Slytherin
    - xBelieveIt Olivia Madison Snape Toverdranken Hoofd Ravenclaw

    Anderen
    - MustacheMe Kat Gingel, De rat van Marve
    - missMuffinEva Eveline Echnaton, concierge

    Regels
    - Hou je aan je rol.
    - Elkaar niet vermoorden. Tenzij je het afgesproken hebt.
    - Maximaal drie rollen.
    - Je maakt geen topics aan maar wacht tot 1 van de admins (Tara (LostPromises) komt of Em (Wandless) online is) zodat het overzichtelijk blijft
    - Geen ruzie maken.
    - Als je een kind wilt zijn van een al bestaand koppel met kinderen die al gespeeld worden vraag dan of hun nog een broer/ zusje willen.
    - Als je een al bestaand persoon speelt let er dan wel op in welke afdeling hij/ zij zit en hou je aan alle informatie die je over hen hebt.
    - Als je Out of character bent praat je tussen [Haakjes]
    - Zet altijd de naam boven het stukje dat je schrijft.
    -Een stukje bestaat uit minstens drie zinnen



    Je kan op ieder moment inspringen.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:34 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    Ik lach zachtjes als ik aangekomen ben bij het deel dat mijn vader de slang onthoofd. Ik zie hem daar al staan met zo'n zwaard bij een slang. Geweldig.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [slaapwel]

    Marylinn Savarin

    Gefrustreerd omdat niemand me nodig had toverde ik een deken tevoorschijn. Koppig als ik was ging ik hier blijven zitten. Moeten ze het maar zonder mij doen. Ik had geen idee waar deze bui opeens vandaan kwam en ze ging nog lang niet weg.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Marve
    Inmiddels voel ik een nat neusje wat me nog net weg kan krijgen van een zwarte hoek ergens in mijn hoofd. Ik probeer mijn ogen te openen maar niks lukt meer. Mijn lichaam werkt niet mee.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [truste!]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Guinevere Samantha Longbottom
    Toen ik het verhaal uit had bleef ik nog even liggen. Daarna maakte ik met een spreuk de gordijnen weer open en besloot Linn toch maar te gaan zoeken.
    Ze bleef nu wel erg lang weg. En misschien had ik niet boos moeten worden.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marve
    Ik zuchte en zou bija denken dat iemand een gemene spreuk op me zou hebben uitgeoevend. 'Kat, heuu...' IK probeer uit mijn woorden te komen maar ook dit lukt niet.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Marylinn Savarin

    Mokkend en best geïrriteerd door mijn eigen koppigheid besloot ik een klein vuurtje aan te maken in een pot. Het brandde zacht maar was wel heerlijk warm. Misschien moest ik Gwen maar gaan zoeken, mij verontschuldigen. Of nee, toch maar niet. Daarvoor was ik iets te koppig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Smantha Longbottom
    Ik pakte mijn mantel en sjaal van de grond. Waarschijnlijk zat ze buiten en het was niet zo heel warm. Net voor ik de kamer uit was gelopen besloot ik dat ik misschien die van haar beter ook mee kon nemen aangezien ze heel misschien wel aan het doodvriezen was.
    Met haar mantel over mijn armen liep ik zo zacht mogelijk de kamer uit.
    We mochten nu al zeker een uur niet meer buiten de Common room zijn.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik gaf het op en pakte alles bij elkaar. het vuurtje werd gedoofd, het deken verdween. Zuchtend begon ik aan de afdaling van de toren. Het was pikkedonker buiten, we mochten waarschijnlijk al uren niet meer buiten zijn, niet dat mij dat wat kon schelen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Btw hii :3]
    Guinevere Samantha Longbottom
    In de verte zag ik iemand deze kant op lopen. Snel ging ik achter een harnas staan straks was het een van de leraren.
    Maar toen diegene dichterbij kwam bleek het dat het toch Linn was.
    'Linn waar was je gek?' Ik liep naar haar toe en pakte een van haar handen. Hij was ijskoud zoals ik al had verwacht.
    'Jij gaat nu mee aar de Common Room. Ik sloeg haar mantel om haar heen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    [hoi =3]
    Marylinn Savarin
    'Linn waar was je gek?' Gwen liep op me af en even had ik de neiging om me weg te draaien maar toch bleef ik staan. Ze pakte één van mijn koude handen vast en ik smolt zowat, haar handen hadden zo warm. 'Jij gaat nu mee naar de common room.' Zei Gwen bazig, niet dat ik het erg vond. Of voor die ene keer toch niet. Met een ruk sloeg ze mijn mantel om me heen. 'Dat je daaraan gedacht hebt.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'Je moet altijd aan zulke dingen denken als een of andere Malloot weg is.' Ik keek haar glimlachend aan.
    'En nu mee je bevriest zowat.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik antwoordde niet maar volgde haar gewoon naar de common room waar ze me voor het haardvuur plantte. 'Gwen?' Ik keek haar met grote, lieve oogjes aan. 'Wat?' Ik knipperde nog even voor het effect en vroeg dan of ik een chocomelk mocht.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Guinevere Samantha Longbottom
    'En hoe verwacht jij dat ik aan een Chocomel moet komen? gebruik die hersenen eens we mogen niet meer buiten de COmmon room zijn horen al lang te slapen. Zie jij me daar in de keuken al aankomen om te vragen naar een chocomel?'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Marylinn Savarin

    Ik zuchtte teleurgesteld. 'Je hebt gelijk, waarom heb jij altijd gelijk?' Dan maar zonder. Ze lachte even naar me. 'Je zou beter gaan slapen, straks ben je nog ziek.' Ik haalde mijn schouders op. 'Minder les voor mij.'

    [De lezers van TOS gaan mij zó haten]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.