• Het getal hierboven mot 8 zijn, maar ja



    RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.






    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.


    Updates komen later.



    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 16:34 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Nee, al een ander plan :Y)]

    Jacky
    'Dag Jacky. Hopelijk heb je een mooi en gelukkig leven.' fluisterde Jasper, en hij draaide zich om. Hij pakte Dianta's hand, en hij verliet het kampvuur, samen met haar. Hij keek nog 1 keer naar me achterom, de tranen stonden in mijn ogen.
    'Vaarwel,' fluisterde hij.
    Ik vroeg me af of hij weg ging van de camping, anders zouden we elkaar nog zien. Ik haatte nog nooit iemand, maar dit keer was de eerste keer in mijn leven dat ik iemand haatte. De andere bij het kampvuur keken toe, en de tranen stroomde over mijn wangen. Even schoot het door mijn hoofd om hem achterna te lopen, hem vol op de mond te zoenen, en dan weg te lopen. Maar ik doe het niet, hij heeft zijn keuze gemaakt, en die moet ik maar accepteren. Maar ik wil het niet. Als ik het accepteer, lijkt het alsof ik er niet voor wil vechten. 'Maar waar wil je dan voor vechten?' fluisterde een klein stemmetje. En ik wist niet waarvoor, ik voelde me verslagen. Maar ik was geen opgever. En ik liep niet altijd weg, en dat zou ik Jasper laten zien. Ik liep het bos in, de kant op die Dianta en Jasper ook op waren gegaan. Die grijns op haar gezicht toen ze wegliepen, die kon ik niet verdragen. Ik liep door, maar wel zacht. Ik wilde nog weg kunnen lopen als ik toch laf was. En in de verte zag ik Jasper en Dianta.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Goed idee, laten we ze gaan zoeken.' Hij loopt naar het strand, met mij nog om zijn middel. Ik spring weer van hem af en ga naast hem lopen. 'Ik moet minder lui worden,' zeg ik zuchtend. Mijn armen sla ik om zijn middel en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'In het begin mag ik nog wel wat hulp gebruiken.' Grijnzend kijk ik omhoog naar zijn gezicht.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik ben zo nieuwsgierig naar wat Jacky's plan is ;o]


    The truth may be orange!

    Finn
    Godzijdank springt ze halverwege het stukje naar het strand van me af en gaat ze naast me lopen. 'Ik moet echt minder lui worden,' zegt ze met een zucht. Ik knik instemmend. Ze slaat haar armen om mijn middel en legt haar hoofd op mijn schouder. 'In het begin mag ik nog wel wat hulp gebruiken,' zegt ze grijnzend. Ik moet lachen en leg mijn arm op maar schouder.
    'Gelukkig ben ik zo'n lieve jongen die dat allemaal toelaat. Geef toe, je zou je toch echt geen betere verloofde kunnen wensen?' vraag ik met een scheve grijns.


    The truth may be orange!

    Jane
    Hij legt zijn arm op mijn schouder, wat ik eigenlijk alleen maar leuk vind. 'Gelukkig ben ik zo'n lieve jongen die dat allemaal toelaat. Geef toe, je zou je toch echt geen betere verloofde kunnen wensen.' Hij heeft een scheve grijns op mijn gezicht.
    'We lijken ook zo op elkaar, we zijn beide altijd zo bescheiden. En haal die lach van je gezicht.' Zoals altijd kijk ik hem streng aan, die blik haal ik snel van mijn gezicht. 'Ik wil geen strenge vrouw zijn.'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    In stiilte liepen we door het bos. "Ik heb de goede keus gemaakt toch?" Vroeg ik onzeker en keek even naar de lucht. "tuurlijk, Ferdinand." Ik schrok en keek even opzij. "Zei je nou Ferdinand?" Ik stond stil en liet haar hand los. "Ferdinand Pavorsky, de zoon van Levi Parovsky A.K.A. Harold Modttes." Lachte ze en keek me trots aan. "Dianta McKloud. IMP, Aangenaam." Lachte ze vals. Ze hadden me, dit keer hadden ze me. Ik zette geschrokken een stapje achteruit. "Nee, nee jij bent dood." Lachte ik en viel. What the fuck as this shit. "Volgende keer beter slachtoffers tellen." Snauwde ze en begon langzaam de aarde terug in het gat te scheppen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    'We lijken ook zo op elkaar, we zijn beide altijd zo bescheiden.' Ik kijk haar nadenkend aan.
    'Maar als we zo op elkaar lijken, wordt het misschien wel saai na een tijdje. En wie wil er nu een saai huwelijk?' Ik kijk haar aan, nog steeds lachend.
    'En haal die lach van je gezicht.' Ze zet een streng gezicht aan en ik kan het niet laten nog eens te lachen.
    'Janie, als je zo streng kijkt heb ik zin om je te zoenen.' Ze haalt snel de strenge blik van haar gezicht.
    'Ik wil geen strenge vrouw zijn.'


    The truth may be orange!

    Jacky
    Ik liep zo stil als ik kon, en telkens kwam ik dichterbij. Maar ik was nog steeds best wel ver weg. Toch kon ik ze horen praten. En ik hoorde Jasper zeggen:
    'Ik heb de goede keus gemaakt toch?' hij klonk onzeker. En ik zag hem naar de lucht kijken.
    'Tuurlijk, Ferdinand.' ik snapte niet dat ze die naam gebruikte. Jasper vond dat nooit leuk. En ik zag ineens dat Jasper geschrokken opzij keek.
    'Zei je nou Ferdinand?' en hij liet haar hand los.
    'Ferdinand Pavorsky, de zoon van Levi Parovsky AKA Harold Modttes.' en toen lachte ze. 'Dianta McKloud. IMP, aangenaam.' en toen lachtte ze vals. Ik zag dat Jasper geschrokken een stap achterui deed, 'Nee, nee jij bent dood.' hij lachte, maar toen viel hij.
    'Volgende keer beter slachtoffers tellen.' snauwt ze. En dan zie ik dat ze iets doet. Daar waar Jasper viel. Ik kom dichterbij, en zie dat ze al even bezig is. Dan zie ik wát ze doet. Ik ren naar haar toe. Maar nog steeds geluidloos. Dan duw ik haar opzij. Ze was Jasper levend aan het begraven.
    'Jij bitch, HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD?!' schreeuw ik naar haar. En langzaam begin ik weer te graven, om Jasper eruit te krijgen. Het gat was al aardig gevult, en ik wist niet of ik op tijd zou komen.

    [Lol, ze heeft geen oog meer voor Dianta]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Ik wordt nooit saai, als ik een oud vrouwtje van 80 ben, zal ik nog buiten aan het joggen zijn,' zeg ik serieus. Natuurlijk is het niet waar, dat zul je dan niet volhouden. 'Janie, als je zo streng kijkt heb ik zin om je te zoenen,' zegt hij. 'Tja, wat moet ik hier nou op reageren?'

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 20:13 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [huh, thafuq is happening bij Jappie en Jacky?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [HAHAHHA, ANNE, BUSTED, JIJ DOET HET OOK XD. Er staat Finnie, en niet Janie (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik volg het verhaal van Jappie en Jacky ook niet meer hoor ;s]

    Finn
    'Tja, wat moet ik hier nou op reageren?' vraagt ze en ik snel weg. Ik heb geen idee waarom ik dat zei en dus ook geen idee wat ik moet antwoorden. Ik loop dus maar in stilte naast haar, met mijn arm nog steeds om haar heen.


    The truth may be orange!

    (LOL)


    Jasper:

    Ik kan nog net adem halen. Jacky is het eerste at ik zie als ik mijn ogen open doe. Dianta, doe blijkbaar op de grond lag, komt moeizaam overeind. "Kijk uit ze is vn de IMP, daar moet je echt voor oppassen." Zeg ik en zodra mijn armen vrij zijn begin ik ook te graven. "Zodra ze overeind is moet je wegwezen. Alleen een ninja red het tegen haar." Ik voe l me even stom, stom omdat ik Dianta McKloud niet herkend had. Het komt goed, het komt goed. Het richeltje speelt zich in mijn hoofd af. niet dat het hielp Want mijn hartslag ging alleen maar omhoog.


    We've lived in the shadows for far too long.

    jaimyhoi schreef:
    [HAHAHHA, ANNE, BUSTED, JIJ DOET HET OOK XD. Er staat Finnie, en niet Janie (:]


    al veranderd! :Y) maar vertel even wat er allemaal gebeurt bij hun. :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Moringa schreef:
    [huh, thafuq is happening bij Jappie en Jacky?]


    [Om het te echt te weten, kan je het best teruglezen xd. Het is nogal complicated uit te leggen.

    Jasp had zoveel gedronken. Etc. De dag erna, nadat Jane aan Jacky had gevraagd over die schoenen ging Jacky het bos in. Want ze hoorde Jasper zingen. Ze zei hoi, bij alle mensen die daar zaten. Waaronder die fucking Dianta xd. Rot Dianta. En die beschuldigde Jacky enzo. En het ging van kwaad tot erger (dat kan ik niet beschrijven.)

    en eigenlijk moet je het gewoon terug lezen :Y) ik kan het echt niet uitleggen xD.

    DUSSS,, lees terug :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.