• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jasper en Jacky lopen heel erg het topic vol te spammen, we zijn op zoek naar medemensen :Y) Dus kom Jacky en Jasper tegen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (IK VERVEEL ME!!!!!!!!!!! een beetje maar hoor......)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [IK OOOOOOK! En ik heb geen idee hoe laat het ongeveer in dit topic is en waar ik mee bezig was :U]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Leef topic, LEEF)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Felicia en Austin lagen te zonnen. Laten we het erop houden dat het 4 uur 's middags is.

    Dus, Felicia, aanschouw Jasper en Jacky :Y) Want we zijn op zoek naar mensenlevens :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Aanschouw????? Lol whut???)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ik vond aanschouw wel leuk dramatisch klinken ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Het was rond 4 uur en ik wou rond etenstijd gaan douchen, dan was het nog lekker rustig. 'Ben even weg.' zei ik tegen Austin en ik liep wat rond over de camping. In de verte zag ik Jasper en Jacky lopen en ik rende er vrolijk naartoe. 'Hey hoi!' zei ik blij.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:


    "Neon! levendwezen!" Schreeuw ik dramatisch en til haar op. "We dachten dat wij de enige waren die een zombie apocolypse hadden overleefd." Zeg ik knikkend en zet haar weer neer. ""Maar ook hallo"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Ghehehe zombie apocolypse]

    Jacky
    'Hoi Felies,' zeg ik dan tegen haar. 'We hebben in geen uren een levend wezen gezien,' zeg ik lachend. 'En Jasper werd ook saai hoor,' en ik knipoog naar Felicia. 'Weten jullie hoe laat ze de bruiloft precies vieren?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Ik gil als Jasper me dramatisch optilt. Het doet me een beetje denken aan de Lion King, zo ging dat toch ook in die film? 'Uhm, ik heb eigenlijk geen idee hoe laat de bruiloft is..' zeg ik dan en ik kijk nadenkend omhoog. 'Rond 8 uur of zo? Dan haalt iedereen het toch makkelijk?' vraag ik dan.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Ja, ik zag net zo een ding en het was zo van:

    Je zombieapocolypse team is:
    -Het familie lid waarmee je het laatst gepraat heb
    -de jongen waarmee je het laatst gepraat heb
    -De vriendin waarmee je het laatst gepraat heb
    -je crush
    -De persoon waarmee je het laatst gepraat heb(En zijn of haar team))


    We've lived in the shadows for far too long.

    "Jasper:

    Ik knik even. "Zou wel kunnen", dan heb ik nog genoeg tijd." zeg ik. Ik kijk even naarde tent van Jane. "Waar is ze eigenlijk? Ik mis Ausin en Finn ook en natuulijk Megan." Som ik op en denk even na.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Waar heb jij eigenlijk uitgehangen de hele dag?' vraag ik aan Felicia. 'En 8 uur lijkt mij ook een logische tijd ja. Is Austin hier trouwens ook ergens?' En ook Jasper vraagt dingen aan haar. 'Vergeet Lars natuurlijk niet, Jasperos.'

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 0:19 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Ik weet waar Lars is." Zegik vermoeid. Ik wist echt waar Lars was en waarom. Ik wist alleen niet hoe ik het moest gaan vertellen. "Dus nu missen we nog een boel andere mensen." Ik ging er maar weer is bij zitten


    We've lived in the shadows for far too long.