• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.


    JONGENS:
    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS



    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - Moringa
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano -Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - Pronks
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall






    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.







    *RPG rechten zijn van: @BIEBERCREW

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:33 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Damn, dat is een geweldig nummer :3]
    Jacky
    Jasper gaat op een boomstam zitten als we niemand kunnen vinden. Hij begint the man who can't be moved te zingen, en gaat zelfs op zijn rug liggen. Ik moet er een beetje om lachen. 'Dat liedje wil ik later zo en zo op mijn bruiloft. En ik wil mijn bruiloft op de plaats waar ik haar ontmoet heb.' en daarna zingt hij weer verder. 'En jij?' vraagt hij. Ik wist het niet. Voor mij zou nu Jasper degene zijn waarmee ik zou trouwen, maar he, dat houdt wellicht tegen die tijd wel op. Waarschijnlijk wel.. Maar ik denk er maar niet aan. Jasper praat er ook zo makkelijk over, alsof hij diegene nog ontmoet. 'Ik eh.. ik heb eigenlijk nog geen idee.' zeg ik dan maar naar waarheid. 'Ik wil in iedergeval graag dansen op dit nummer als openingsdans.' en ik zing zachtjes het liedje en geniet er bij weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik luister vrolijk mee. "klinkt leuk." Lach ik. Ik zet muziek aanenzoek evenhet goede liedje. "Deze wil ik later ook. ''Kiss me slowly' van Parachute. Zo een mooi nummer." Ik draai op mijn buik zo dat ik Jacky aan kan kijken. ""Daar gaan wenog problemen mee krijgen. Of gewoon een hele epic bruiloft. Maar ikheb welzo mijn eisen, zoals ik wil een ijstaart. Dat moet gewoon, zeker op onze bruiloft."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Kiss me slowly, zei je?' vraag ik, met een glimlach. Ik loop naar hem toe en geef hem dan een slowly kiss. Op zijn mond. 'Slowly genoeg?' vraag ik aan hem, waarna ik hem er alsnog eentje geef. 'En anders had je er daar nog 1,' en ik lach naar hem. 'En ik vind een ijstaart prima hoor,' hij wilde dus wel met me trouwen. En ik werd weer gewoon vrolijk. 'Dan moet je me nog wel een huwelijksaanzoek doen dan he,' zeg ik lachend. Maar onze tijd zou nog wel komen. 'En onze bruiloft wordt dan heel epic.' en ik geef hem nog een kus. 'Weet je, je zoent best wel goed.' en dan lach ik even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jongens, ik ben bang dat ik vandaag ook niet kan schrijven... Mijn oma ligt in het ziekenhuis en daar gaan we straks met z'n allen naartoe. Het is best ver rijden, dus ik denk dat ik vandaag niet meer online kom. Het spijt me vreselijk, omdat jullie allemaal op mij wachten voor die bruiloft, maar ik hoop dat jullie nog wat van jullie eindeloze begrip kunnen opbrengen.]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 11:03 ]


    The truth may be orange!

    [Geen probleem ! Ik moet ook veel doen dit weekend en volgende week, ik heb een heel drukke agenda dus wees niet boos op me als ik niet reageer als ik dan al eens online ben ..]

    Macadamia schreef:
    [Jongens, ik ben bang dat ik vandaag ook niet kan schrijven... Mijn oma ligt in het ziekenhuis en daar gaan we straks met z'n allen naartoe. Het is best ver rijden, dus ik denk dat ik vandaag niet meer online kom. Het spijt me vreselijk, omdat jullie allemaal op mij wachten voor die bruiloft, maar ik hoop dat jullie nog wat van jullie eindeloze begrip kunnen opbrengen.]


    [Je oma in het ziekenhuis gaan natuurlijk voor! Sterkte!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sterkte met je oma, ook ik zal morgen weinig aanwezig zijn ivm familiefeest. Yey me, ik ben de oudste en de rest zijn alleen maar kleine kindjes dus dat word de hele dag vervelen. -_-]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik kanhet niet laten om te lachen. "Wel dank u, madam." Zeg ik en ga achter haar staan. "Maar stel je voor...." Ik maak een gebaar met mijn handen naar de lucht. "Jane en finn zijn net getrouwd, iedereen is vrolijk. en dan midden in deze vrolijkheid kondigen wij aan dat er nog een bruiloft is!" Ze ik en sla mijn armen om haar heen. "Klinkt dat niet gweldig."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij staat achter me en slaat zijn armen om mij heen. 'Klinkt dat niet geweldig.' zegt Jasper. Een bruiloft met Jasper, klinkt geweldig, maar klinkt vroeg. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en geef een kusje op zijn kaaklijn, 'je wilt hier al de bruiloft doen?' vraag ik dan aan hem. Hij was heel enthousiast. En hij zag er lief uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik kijk haar even aan. "Maak me echt niet uit, waar of wanneer. Zolang het maar ismet de mensen die ik aardig vind." Zeg ik knikkend. En voel even in mijn zak. "Maar ik wil wel met dit meisje trouwen." Ik laat trots de opgevouwen foto zien. Ik had hem de eerste dag gemaakt, vlakna dat we vertrokken waren. Toen ze lag te slapen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Hij doet iets in zijn zak, en zegt dan: 'Maar ik wil wel met dit meisje trouwen.' en voordat ik de foto zie schiet er door mijn hoofd, maar dan ben ik het toch niet. Hij heeft geen foto van mij. Maar ik ben het wel. En even ben ik verward, totdat ik zie dat ik daar slaap. 'Dat vind ik heel lief,' zeg ik. En ik draai me om zodat ik recht voor hem sta. Ik sla mijn armen om hem heen, 'ik ben blij dat ik niet met mijn mond open sliep toen,' zeg ik lachend. En ik druk een zoen op zijn mond. 'Je bent best wel geweldig.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Ik ben best wel geweldig. Mooi zo." Ik draai een ronde met haar. "Ik verveel me, heel erg." Zeg ik en haal mijn hand door mijn haar. Ik had geen idee waar de rest was. Ze zouden toch niet zomaar iets zonder ons gaan doen? Of waren ze ons zat. "Wat gaan we doen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Dus aan mij heb je niet genoeg?' vraag ik quasi-gekwetst. Maar ik kon mijn lach niet inhouden. 'Nee hoor, jij begint ook wel saai te worden.' zeg ik dan lachend. En geef hem nog een kus op zijn mond. 'Laten we dan nu maar een goede zoektoch gaan houden naar de andere.' en ik kijk even om me heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    {JA WAT IS ER?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.