• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben ook even naar huis fietsen ben over zo'n 10min. weer terug!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben er weer (:

    En ik ga reageren op jealous Rafael :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [spannenddd]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ben er weer!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [heyhey]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Rafael kijkt naar me om als ik zijn pols heb vastgepakt. 'Nee, het is gewoon dat ik iets goeds voor je wil doen, omdat je nieuw en zo bent, maar iedereen is me voor, en ik ben een beetje jaloers aangelegd', zegt Rafael dan. O. Dus zo zit het. Ik glimlach dan. 'Dat is lief van je, Rafael,' zeg ik. Ik heb zijn pols ondertussen al los gelaten. 'Maar je doet het al goed genoeg als je gewoon vrolijk doet. Dan ben ik al een zeer tevreden persoon. Ik heb anders het gevoel dat ik iets moet terug doen voor anderen als ze me helpen. En niet dat ik het erg vind om dingen voor anderen te doen.. Maar ik haat het gewoon om het gevoel te hebben anderen iets te verschuldigd zijn.' Dan zie ik Charlynn lopen. Vanmiddag ben ik van haar weggelopen toen ze maar door bleef drammen over Hayden en dat hij met me flirtte waarvan ik van mening was dat hij niet met me aan het flirten was. Ik glimlach dan toch maar in haar richting en zwaai kort naar haar. 'Hee! Charlynn!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ugh. Ik heb zo'n hekel aan die itchbitch -.-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Ugh. Ik heb zo'n hekel aan die itchbitch -.-]


    [Huh...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rafael Greywood

    Ze zei dat het lief van me was en zei dat het niet nodig was.
    Nadat ze klaar was met praten, kwam Charlynn aanlopen.
    'Hee Charlynn', zei Noralie.
    'Hey, Nora, ik moet naar mn les. Zie je nog wel!', zei ik en liep naar het gebouw.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Huh...]


    [itch-bitch :')

    Zo noem ik een mug.

    Ik ben 15 keer gestoken waarvan 3 allergische reactie's >.> het jeukt. En jeuk is itch in het Engels. Dus vandaar.. Itch-bitch.

    O en Noralie heeft hee Charlynn naar , guess who, Charlynn geroepen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik zie dan Noralie en glimlach even en loop naar haar toe en een jongen, ik hebben wel vaker gezien hier op school, maar ik weet alleen zijn naam niet, ik heb nog nooit echt met hem gepraat. 'Het Noralie.' zeg ik dan en draai me dan om naar de jongen. 'Hey, ik ben...' maar voor ik mijn zin kan afmaken loopt hij al weg en zegt dat hij naar zijn les moet en zucht dan en haal mijn schouders op, dan niet. Ik draai me weer terug naar Noralie en kijk haar glimlachend aan. 'Hey dus.' zeg ik dan en grijns even. 'Sorry voor vanochtend.' mompel ik dan toch.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noralie Anderson
    En zoef, weg is Rafael. Charlynn is naar ons toe komen lopen en ik kijk nog heel even Rafael na. Ik zucht zachtjes. 'Charlynn, stink ik soms?' Vraag ik dan aan haar. Het lijkt wel alsof ik Rafael weg jaag. Misschien komt het wel doordat ik Drew's vest en shirt aan heb. Lang verhaal. Ik kijk Charlynn aan die zich dan verontschuldigt voor vanochtend. 'Ik was ook niet echt aardig,' zeg ik met een klein glimlachje. 'Vergeven en vergeten?' Vraag ik haar. Charlynn kan wel aardig zijn, en ik waardeer het ook dat ze sorry zegt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hey guys, ik moet werken tot laat, dus waarschijnlijk reageer ik morgenochtend weer (: ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Succes met werken ^.^ adios amigo (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    quin98 schreef:
    Andrew Justin Cole

    Ik kijk haar geschrokken aan en schud gelijk mijn hoofd. 'Niet doen hoor!" zeg ik gauw als ik even de tijd er voor heb en ga met tegenzin wat harder zingen. Waarschijnlijk hoor je het nu buiten ook en op de gangen zou je het ook wel een beetje kunnen horen. Ach wat maakt het eigenlijk ook uit? Het maakte me toch niet uit wat ze over me dachten dus ik kon gewoon zingen. Ik wist dat ik het niet kon dus dat hoefde ze me ook niet te vertellen. Zonder dat ik het zelf door heb was ik gewoon al harder gaan zingen en ik glimlach even.


    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te grijnzen toen het liedje gedaan was. "Die tactiek werkt ook echt altijd" zei ik lachend. Ik stond op van de piano en liep naar een paar partituren. Noten lezen kon ik alsof het gewoon lezen was, maar de noten terugvinden op gitaar dat was iets anders.
    Ik nam een partituur mee, Summertime Sadness dus op zich nog niet zo'n overdreven moeilijk nummer behalve de 'slides' zoals ik ze noemde. Ik zette het blad op zo'n staandingetje en ging zitten op de kruk ervoor. Ik legde de band van de gitaar over mijn schouder en keek even naar de noten. Bijtend op mijn lip, met mijn ogen strak op het blad voor me stak ik de noten in mijn hoofd, waarna ik keek naar de gitaar. Ik legde mijn vingers op een paar snaren en liet de plectrum over de snaren bij de klankkast glijden. Naar mijn grote plezier was het nog juist ook.
    "Woa, ik ben goed" zei ik met een ego van hier tot in Spanje en terug. Tokyo was niet origineel meer. Je wist ook gewoon dat ik sarcastisch was over die uitspraak en dat ik eigenlijk een beetje met mezelf lachte.