• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik luister naar zijn verhaal, ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik snap hem op zich wel, maar ook weer niet.
    'I-ik snap je wel een beetje,' zeg ik zacht, 'ik snap hoe moeilijk het moet zijn om zoiets in een keer te weten te krijgen en je hebt je eigen keuze gemaakt, ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, misschien... nee ik kan daar niet over oordelen.'
    Hij heeft zijn verhaal verteld... nu ben ik.
    'Moet ik vertellen wat er gebeurt is bij mij?' vraag ik heel zachtjes.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Max


    "Wauw bedankt!" zei ik gemeend. "Ik denk dat ik de sausage and mash dan neem. Wat is je naam trouwens? Ik ben Max"


    Allting handlar om relativitet

    Alex
    '' Noujah,, het is een beetje moeilijk uit te leggen.'' Zeg ik maar om het weg te vagen. Ik snap dat zij mij moeilijk kon begrijpen en dat ze me waarschijnlijk ongelijk zou geven maar het was echt een situatie waar je op het moment niet weet wat je er mee aan zou moeten doen. Ze vroeg of ik haar verhaal wou horen. ik knikte en besefte toen dat ze niet kon zien dat ik knikte. '' Ja'' zei ik daarom zachtjes. Ik dacht na over Sierra, ik zag haar heel weinig, te weinig. Maar ik snapte Ellen, ik snapte dat ze Sierra niet te dicht bij mij in de buurt wou laten komen.

    Damian
    Als ik Max zo enthousiast hoor zijn begin ik te lachen. Het is altijd leuk om mensen te kunnen helpen. '' Geen dank hoor, ik doe het graag.'' Als hij vraagt hoe ik heet steek ik mijn hand uit. '' Damian Skyer. En jij bent Max toch?'' Vroeg ik hem. Ik stapelde de menukaarten op. '' Weet iedereen het al?'' vroeg ik aan de groep. Ik keek weer terug naar Max. '' Wat is jouw talent?'' Vroeg ik hem.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    De jongen stelt zichzelf voor als Damian. "Ja ik ben Max, ik zing en speel enkele instrumenten, niet echt origineel dus."
    "Wat is jouw talent?"
    De waitress kwam en iedereen bestelde.


    Allting handlar om relativitet

    Damian
    Ik lach al hij zegt dat hij zichzelf niet meer zo origineel vind. '' Ik teken, realistisch.'' vertel ik hem. Als de serveerster aanloopt neem ik mijn bestelling op en geef ik haar de menukaart aan. Als ze wegloopt kijk ik weer naar Max. '' Wie is jouw kamergenoot?'' Dat was zo'n willekeurige vraag maar ik vond het fijn om dat van iedereen te weten. Wie weet waarvoor ik dat later nog nodig zou hebben.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Ik had net een feestje gehad bij een goede vriendin van me en ik was op weg naar huis, het was al best wel laat en toen kwam ik die vier jongens tegen. Die vier jongens die me al vier jaar lang pestte,' begin ik mijn verhaal. Ik heb dit nog nooit aan iemand verteld.
    'Ze begonnen eerst met het gewoonlijke, ze sloopte mijn mobiel, sloegen me en scholden me uit. Ik trok me er niks van aan, ik deed niks en probeerde weg te lopen, maar blijkbaar waren ze nog niet klaar,' ik slik en probeer niet te veel details te herinneren, 'z-ze trokken me mee en uiteindelijk hebben ze me aangevallen met een mes en v-ver-,' ik krijg het woord niet over mijn lippen heen, ik bijt op mijn lip en doe er alles aan om de tranen tegen te houden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alex
    ''Verkracht.'' Maak ik haar zin af. Ik zei het heel direct maar ik bedoelde het niet zo. '' Hebben ze je verkracht?'' Aan haar gezicht te zien zag ik het al. De tranen die ze nog nauwlijks binnen kon houden, ik kon het van haar gezicht aflezen. '' Cam. Als ik jou toendertijds gekend had, ik had ze een voor een persoonlijk gecastreerd hebben. '' Ik voelde woede in mijn lichaam. Dat soort gasten moesten ze opsluiten in een isoleercel en martellen.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik knik en op dat moment stroomt er een traan over mijn wang.
    'I-ik heb mijn moeder een sms gestuurd dat ik bij mijn vriendin zou slapen, maar eigenlijk heb ik de hele nacht huilend op de grond gezeten. Toen ik de volgende dag thuis kwam heb ik meer dan een uur onder de douche gestaan omdat ik me zo vies voelde. Ik durf 's avonds niet naar buiten en sinds dien ben ik amper nog naar een feestje geweest. Ik durfde het aan niemand te vertellen omdat ik bang was dat ze me uit zoude maken voor slet,' ik verberg mijn gezicht in mijn handen als ik de tranen over mijn wangen voel stromen. Waarom moest mij dit nou weer overkomen?!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda
    Ik bestelde iets wat lekker klnk en lagde menukaart weer weg. Ik keek even vrolijk rond. Mijn ogen werde ngroot toen ik een meisje zag. Snel pakte ik de menukaart weer op en zette hem zo neer dat ze me niet kon zien. Godver, wat deed zij nou weer hier. Natalie was Gary's vriendin voordat nou ja.... Jeweetwel. Ze had mij de schuldgegeven vanat het uitging en nu zat ze hier. Uitgerekend hier. Waarom hier? Haatte het leven mij? Was dit een vage vorm van karma omdat ik die oude vrouw twee weken terug niet had geholpen. Ik sloot zuchtend mijn ogen en pakte mijn eten aan van de man die het kwam bregen. "Bedankt" Zei ik zacht en begon te eten. zou hij hier ook zijn? Damian en een jongen genaamd Max waren in gesprek. De jongen zei dat hij zong en verschillende instrumenten bespeelde. "He, ik ook." Mompelde ik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Toen ze uiteindelijk weer stilviel liet ik het even doordringen. Ik ging overeind zitten en ik kon duidelijk zien dat ze aan het huilen was. Ze had haar gezicht in haar handen verborgen en schokte maar wat. Ik sloeg een arm om haar heen en legde mijn hoofd tegen haar schouder. ''Rustig maar.. ik ben er voor je.. geloof me, ik lul niets door en je kan me alles vertellen..'' Zei ik om haar te kalmeren. Ik pakte haar handen vast en trok ze naar beneden zodat ze haar gezicht niet meer zal hoeven te verbergen. Ik veegde haar tranen weg en drukte een kus op haar wang. '' En je moet al helemaal niet denken dat je een slet bent want dat ben je niet! Geloof me. Ik ken helaas genoeg sletten en daar hoor jij écht niet bij.''


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Ik slaap bij Jaymina, maar ik denk niet dat ze erg geïnteresseerd is in mij" grinnikte ik. "En jij?"


    Allting handlar om relativitet

    Damian
    ik keek op toen ik Mel's stem hoorde. Ze had zo'n lieve, zachte, aangename stem. Ik glimlachtte en keek naar Max. '' Dat klopt, en geloof me, ze is goed.'' Zei ik terwijl ik nog een keer naar Mel keek. Toen mijn eten gebracht werd glimlachtte ik naar de ober en keek toen naar mijn bord. Fish and Chips, my favourite. Ik viel gelijjk aan en luisterde naar Mel en Max. Max vertelde dat hij bij Jaymina sliep. Ik wees naar Mel. '' Dit is mijn kamergenoot, en het is een schatje. '' zei ik lacend.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 23:22 ]


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Alex zijn worden laten me beter voelen, hij drukt een kus op mijn wang en ik kruip tegen hem aan. Hij zegt dat ik al helemaal geen slet ben en ik kijk hem aan. Ik zie er vast geweldig uit met betraande wangen, maar dat kan me op dit moment helemaal niks schelen. Ik heb geluk met Alex, hij is de eerste aan wie ik het ooit verteld heb en ga vertellen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Max

    Ik lachte met Damian zijn geflirt, of hadden die twee iets? " Wel, we kunnen samen eens iets spelen." stelde ik Mel voor. Ons eten werd gebracht en het water kwam in mijn mond bij het zien van mijn gerecht. "Oke, smakelijk mensen!" zei ik opgewekt.


    Allting handlar om relativitet

    Alex
    '' Echt. Je bent geen slet, hoer, trut, bitch, of hoe ze je ook genoemd hebben. Je bent fucking chill, grappig, getalenteerd en knap..'' Zei ik. Ik zei het om haar te kalmeren, maar ook omdat het gewoon de waarheid was. ;; Ondanks je nu helemaal rood bent van het huilen.'' Voegde ik toe als grapje. '' Wie weten dit?'' Vroeg ik haar toen. Ik liet mezelf weer vallen en trok haar mee. Ik staarde naar het plafond en pakte haar hand vast. Ze moest zichzelf hier niet de schuld voor geven of denken dat die pestkoppen gelijk hadden.


    Hi. This makes no sence.