• TOPIC VIER!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    ChaoticTania schreef:
    (...)

    Mel en Chris gingen toch mee uit? Jay heeft net een restaurant gevonden waar we met z'n allee heen kunnen ^^


    (Yay^^.....)


    Chris
    Met Melinda op mijn rug, aangezien ze niet verder had willen lopen, liep ik door de straat. Jay zei dat hij wat zag. Het zag er schattig uit en niet al te duur dus ik vond het goed. Ik zette mel weer neer, die luid protesteerde en ik liep richting het restaurantje. "Zolang er niet te duur etenis, vind ik het goed." Mel liep zuchtend achter mij aan en wenkte vrolijk de andere. "Maar daarna gaan we toch wel nog uit, toch?" Vroeg ze vrolijk en draaide zich om naar de rest. Dit ging een lange avond worden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Ik zuchtte, haar verhaal raakte me wel. Ik kon er zelf zo slecht tegen als mensen gepest werden, al moest ik toegeven dat ik zelf ook niet zo'n lieverdje was. ''Anders dan hoe ik de middelbare school dus ken?'' Vroeg ik haar. Ik wist het antwoord al. We hadden allebei dan wel een rottijd op school gehad, maar waarschijnlijk wel allebei op een hele andere manier. ''Mijn middelbare schooltijd was ook niet zo leuk..'' zei ik zacht terwijli k naar het plafond staarde.

    Damian
    Mel vroeg of we na het eten wel uit gingen. Dat vroeg ik me ook af, ik wou het wel, daar had ik echt zin in. Wat drinken, wat dansen en superveel lol. Ik kon niet wachten. '' Ik hoop het wel!'' antwoordde ik haar. Ik volgde de groep naar het restaurant en keek om mij heen. Het was inderdaad heel gezellig en knus. Echt zo'n plaats waar je met het hele gezin gaat eten.


    Hi. This makes no sence.

    BlueHope schreef:
    (...)

    (Yay^^.....)


    Chris
    Met Melinda op mijn rug, aangezien ze niet verder had willen lopen, liep ik door de straat. Jay zei dat hij wat zag. Het zag er schattig uit en niet al te duur dus ik vond het goed. Ik zette mel weer neer, die luid protesteerde en ik liep richting het restaurantje. "Zolang er niet te duur etenis, vind ik het goed." Mel liep zuchtend achter mij aan en wenkte vrolijk de andere. "Maar daarna gaan we toch wel nog uit, toch?" Vroeg ze vrolijk en draaide zich om naar de rest. Dit ging een lange avond worden.


    Jay
    ,,Maar daarna gaan we toch wel nog uit, toch?" zei Melinda
    ,,Als het aan mij ligt gaan we uit'' Antwoorden ik op haar vraag.
    We liepen met z'n alle het cafeetje binnen. Het was een knus iets maar gezellig


    live your life, it is beautiful as it is!

    Damian
    Gelukkig was Jay het met ons eens. Ik glimlachtte en ging aan een tafel zitten. '' Dit ziet er wel leuk uit..'' Zei ik zachtjes. Ik pakte een menukaart en begon te lezen.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik haal mijn schouders op.
    'Ik heb geen idee, maar het was in ieder geval vreselijk. Het was een wonder als ik een keer niet huilend, bloedend, met kapotte spullen of blauwe plekken thuis kwam,' ik zucht diep en bijt op mijn lip, 'wat gebeurde er bij jou dan?' vraag ik aan hem, ik hoop niet dat hij het zo erg was als bij mij. Ik heb ook verschillende keren op het punt gestaan om er gewoon uit te stappen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Max

    We keken naar de menukaarten. "Euh, ik ken niet veel van deze gerechten want ik kom van het buitenland. Kan iemand me helpen?" vroeg ik verlegen.


    Allting handlar om relativitet

    Alex
    Ik slikte toen ze vroeg wat mijn schooltijd inhield. Fuck, dat was een vraag die ik niet wou beantwoorden. Hoe kon ik dat uitleggen? Ik werd niet gepest, ik was de populairste jongen van de school. Zo eentje die je in van die meidenfilms ziet, die met de cheerleaders omging en de nerdjes negeerde... Ik bleef staren naar het plafond en zocht naar woorden. '' Ik was een idioot. Een arrogante klootzak.'' Zei ik lachend. Ik lachtte wel maar ik vond het vreselijk maar het was gewoon zo. '' Tjah...'' Ik wist echt niet hoe ik het kon uitleggen. Ik was gewoon een klojo geweest..


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    '' Tuurlijk.'' zei ik toen ik hoorde dat Max het niet meer snapte. '' Wat wil je weten?'' Vroeg ik hem terwijl ik meekeek op zijn menukaart.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik slik en kijk naar hem.
    'Je hebt er spijt van... van wat je gedaan hebt, of niet?' vraag ik zachtjes, ik vind dit echt een rot onderwerp en om eerlijk te zijn moet ik behoorlijk veel moeite doen om de tranen tegen te houden. Ik voel er een opwellen en veeg die snel weg voordat Alex het kan zien. Ik kan altijd nog zeggen dat er iets in mijn oog zat.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Melinda.
    Ik ging naast Chris zitten. Ik had perfect zicht op Damian. Vanonder mijn wimpers keek ik even naar hem voordat ik de menukaart verder door las. Heel veelvan deze gerechten aten wij niet thuis en van de helft wist ik niet hoe het zou moeten smaken. Chris ie al wist wat hij wilde had besteld. "Kan ik niet een klein hapje krijgen van iemand? Of hebben ze hier iets Russisch?"Zei ik en liet de menu kaart op de tafel vallen. al was ik gewoon opgevoed in England, ik was wel 5 jaar naar Russia gegaan opzoek naar mijn vader en had een voorliefde voor Russisch eten ontwikkeld.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    Ik knikte, slikte en hield mijn ogen gericht op het plafond. ''Tuurlijk..'' zei ik. Ze wist natuurlijk nog steeds niet waar ik het over had, ik wist ook niet of ik het uberhaupt uit kon brengen. Wat zal ze wel niet van mij denken als ik het zou zeggen? Ik zuchtte. '' Wil je het weten?'' Vroeg ik haar toen. Ik wou geen geheimen voor haar hebben. '' Beloof me dat je niet boos word of raar over mij gaat denken, oké?''

    Damian
    Ik zag dat Mel tegenover mij kwam zitten en ik glimlachtte naar haar. Toen ze vroeg of ze iets russisch hadden hield ik mijn schouders op. '' Russisch? Ik heb geen idee... Ik heb daar geen verstand van. '' Ik lachtte en keek weer verder naar de kaart.


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    'Alleen als je het wil,' zeg ik met een glimlach, ik praat ook niet over wat er gebeurt is met mij. Niemand weet het eigenlijk, behalve die jongens en ikzelf. Ik bijt op mijn lip en kijk naar hem.
    'Ik zal beloven je niet te veroordelen, wat je ook gedaan hebt,' zeg ik met een zwak glimlachje.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Max

    "Euh, zowat alles? Lancashire Hotpot, Fish and Chips en Sausage and Mash " ik voelde mezelf al rood worden.


    Allting handlar om relativitet

    Alex
    Ze zei dat ze mij niet zo veroordelen door wat ik gedaan had, ik betwijfelde het. Als ik zo'n verhaal zou horen zou ik die persoon ook spontaan niet meer mogen. Ik zuchtte weer en keek haar toen aan. '"Goed.'' Zei ik toen. '' Ik had een vriendin, Ellen. Ik was zeventien, zij was zestien.'' Daarmee begon ik mijn verhaal spontaan te vertellen. Ik wou niet overkomen als een dramatisch iemand dus ik deed er erg nonchalant over. Ik viel weer even stil, hoe moest ik nou verder gaan met mijn verhaal? '' Naja oke, het komt er op neer dat zij zwanger was en dat ik haar toen heb laten zitten. Ze heeft het kind gehouden dus ik heb nu feitelijk gezien een kind van vier. '' Ik beet op mijn lip. Dat was het inderdaad, ik had haar gewoon laten zitten. '' Oke, nu denk je zeker dat ik een klerelijer ben maar kijk.. mensen hebben het altijd erover dat die jongens gewetenloos die meiden achterlaten maar weetje, voor ons is het ook een schok.. je weet niet wat je moet doen. Dus ik liet haar achter, m'n liefde, ik liet er gewoon vallen..'' Ik slikte en keek naar Camille. '' Ik ben er pas twee jaar geleden achter gekomen dat ze het kind gehouden had, ze was nog steeds gekwest door mij, logisch. Ik zie mijn eh... dochter, een keer in het half jaar. Om eerlijk te zijn zie ik haar niet eens honderd procent als mijn dochter.. ik kan het gewoon nog steeds niet geloven..''


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    Ik keek weer naar Max en zijn menukaart toen hij vroeg wat het inhield. '' Ehmm.. Lancashire Hotpot is een soort hutspot met lamsvlees en allemaal groentes. Fish and Chips is patat met vis. Alleen die patat is dus met azijn besprekelt, dus dat is een kwestie van smaak. En... Sausage and Mash is gewoon letterlijk worstjes met aardappelpuree. ''


    Hi. This makes no sence.