• Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.



    Alweer, een nieuwe talentenjacht op TV. Een cliché zal je denken, maar dit is anders. Een groep jongvolwassenen tussen de 18 en 24 zitten opgesloten in één huis. Ze hebben samen allemaal 1 doel; Doorbreken met een bepaald talent. Elk talent verschilt, van acteren tot interieur designen. Van muziek tot mime-speler, alles is mogelijk. Klinkt leuk he? Met z'n alle, gezellig, proberen je dromen waar te maken, maar dat is niet voor iedereen zo. De concurrentie is erg hoog en de kans om te slagen is zeer klein. Elke week krijgen de bewoners van het huis een opdracht om daarmee hun kans op winnen te vergroten. Ondanks de vele ruzies ontstaan er ook mooie dingen in het huis. Nieuwe vriendschappen worden gesloten, mensen leren van elkaar. Maar de spanning tussen de bewoners blijft hoog, wetend dat er maar een winnen zal.

    De bewoners krijgen elke week een opdracht en dan krijgen ze daar punten voor. Er word dus niemand uit de competitie gegooid maar het gaat dus allemaal om punten. Wie op het laatst de meeste punten heeft wint.


    Regels:
    - 16+ Is altijd toegestaan ( vechten, seks, schelden etc. )
    - Zorg ervoor dat je een leuk, origineel karakter hebt. Geen Mary Sues en/of Drama Queens!
    - Geen One liners
    - Niet teveel offtopic
    - Niet te snel stoppen a.u.b
    - Alleen je eigen chars sturen/spelen
    - Have fun (:

    Wil je meedoen? Vul dan dit in:
    Naam:
    Eventuele Bijnaam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:

    MEISJESCHARS ZOVER:-
    - Sarah (by Tania )
    - Camille (by lLizor )
    -Caitlynn (by rememberyoux )
    -Gwen (by harryslove )
    - Jessica (by mallory )
    -Melinda (by bluehope )
    -Jaymina (by curlies )
    -Felicia (by depay )


    JONGENSCHARS ZOVER:-
    - Host: Eric (by Tania )
    - Damian (by Tania )
    -David (by memoria )
    -Chris (by bluehope )
    - Alex (by Tania )
    - Dan (by bluehope )
    - Jay (by MissClove )
    - Maximillian(by Munther )
    - Matthew (by Mallory )


    KAMERINDELING (2 persoon per kamer, jongen en meisje mag bij mekaar.)
    - Eric
    - Jessica & David
    - Alex & Camille
    - Damian & Melinda
    - Caitlynn & Chris
    - Gwen & Dan
    - Sarah & Matthew
    - Felicia & Jay
    - Max & Jaymina


    Hi. This makes no sence.

    Chris
    Ik opende langzaam mijn ogen en staarde even naar het plafon.Het was nog zo vroeg. Ik wilde eigenlijk nog helemaal niet opstaan. Ik kee even naar de tv. De film was inmiddels afgelopen. Zuchtend liet ik mijn hoofd weer acherover vallen. Ik kon vast nog wel even dppr slapen als ik mijn ogen gewoon dicht deed. Ik hoeste even en trok mijn benen op.

    Melinda
    Ik draaide altijd veel in mijn slaap, maar nu viel het wel mee. Ik opende mijn ogen een klein sukje en knipperde een paar keer. Club, drinken, chris, Damian, kietelen. Dat waren de woorden die als eerst door mijn hoofd schoten. Ik duwde mezelf een stukje omhoog en ging op mijn buik liggen. "Goedemorgen." zei ik terwijl ik een poping deed een klok of wekker te vinden. Het voelde alsof ik net misschien twee uur had geslapen


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik kijk hem medelijdend aan.
    'Ik hoop voor je dat het snel beter met haar gaat, misschien kan je Eric zover krijgen om een tijdje weg te mogen?' stel ik voor, dat zou vast wel mogen toch als iemand uit je familie ziek is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    damian
    “allo“ zei ik zachtjes. ik had de nacht doorgehaald en ik was de hele nacht doorgegaan met tekenen. ik zette mijn kladblok neer op de grond en zakre onderuit. “en, kan je je nog veel jerrineren van gisteren?“ vroeg ik. ik glimlachtte en sloot mijn ogen. ik kon alles nog herrinern, gelukkig. “ ik wel“ voegde ik toe. ik kneep in haar wang en lachtte. “ kom kom. het is tijd om wakker te worden!“


    Hi. This makes no sence.

    alex
    “Ik denk het niet want dan kom je in de knoop met de punten.. en het zal sowieso niet
    gaan want van Ellen mag ik niet eens langskomen“ Ellem kon mij zo erg irriterwn. ik snapte dat ze boos op me was en ze had ook het rwcht om boos te zijn maar het was wel ons kind. dus ja, ook de mijne. “ sorry, ik denk niet dar ik er blij kan zijn vandaag..“ zei ik zachtjes. ik voelde me vreselijk.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik trok een pruillipje. "Maar het is nog zo vroeg." Ik kwam overeind en ging rechtop zitten. ik kuchte even keek hem met samen gekneen oogjes aan. "Nee, ik herinner me niet veel, alleen iets met een club en kietelen" Zei ik zacht en sloeg mijn armen over elkaar. Ik stond op om mijn vest te pakken en liep weer terug naar het bed. "Dus, wil je met mij delen wat er vannacht/gisteravond allemaal is gebeurt?" Vroeg ik met grote ogen en keek zo schattig mogelijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    damian
    Toen ze vroeg of ik haar uitleg wou geven slikte ik, oh oh. “ehmm. we gingen eerst met max rn chris naar een restsurant. we waren gevlucht en zijn doorgegaan naar een club. daar hebben we gedanst en ...geflirt i guess. toen heeft chris ons naar huisgesleept en zijn we in de kamer gaan chillen. dat is ook edn beetje onduidelijk voor mij maar ik weet wel dat ik je gekieteld heb en dat je je judokunsten ging uiten en dat wij.. gezoend hebben. “ zei ik ongemakkelijk. wat zal er nu in haar omgaan??


    Hi. This makes no sence.

    Camille
    Ik vind het echt zielig voor hem, ik kan zien dat hij er heel veel spijt van heeft en dat hij graag naar zijn dochter wil. Ik kijk hem aan en trek hem in een knuffel.
    'Het komt allemaal goed,' stel ik hem gerust, hij was er gister voor mij, nu zal ik er voor hem zijn. Eerlijk is eerlijk.
    'Echt waar.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    alex
    ik wist dat het goed zou komen maar toch was ik zo bang. “ tjah.“ zei ik stug. ik stond op. Ik mompelde wat in mezelf en liep rond dkkr de kamer. “ ik weet dat je er voor me bent“ zei ik toen tegen cam. “ik ben er ook voor jou“ ik zuchtte rn liet mezelf op het bed vallen. i fucking hated this shit.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda.
    Ik keek even naar de muur. Ik slikte even. "Nee, omg. Wat heb ik gedaan!" Schreeuwde ik en sloeg mijn hand voor mijn mond. Fuck, straks dacht hij dat dit over het zoenen ging. "Sorry, maar ik heb nooit op judo gzeten. Nooit." Zei ik langzaam en knikte even awkward. "Ik denk dat ik chris maar eens met gaan bedanken." Mompelde ik. En ja, wat moest ik nou weer over het zoenen zeggen. "Jammer dat ik mij dat laatste niet herinner." Ik beet even op mijn lip en ging naast hem zitten. "Kan ik goed zoenen? Vond ik dat jij goed kan zoenen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    Ik bijt aan de binnenkant van mijn wang.
    'Kan ik iets voor je doen? Ik kan ontbijt gaan halen als je wilt,' stel ik voor.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    damian
    ik schoot in de lach toen ze zei dat ze nooit op judo gezeten had. “nou gisteravond zei je dat je dat je al drie jaar aan judo deed ofzo“ ze kwam naast me zitten en vroeg toen iets anders. het ging over het zoenen. “ en of je kan zoenen. “ zei ik lachend. ik keek haar aan. “ t is inderdaad jammer dat je het niet meer kan herrineren. het was ehm nogal gezellig“
    --
    ik reageer nog 1x en dan ga ik pitten x


    Hi. This makes no sence.

    alex
    “nee dat hoeft niet“ zeg ik hoofdschuddend. “sowieso is het nog te vroeg om te ontbijten. de ontbijtzaal is nu dicht. “ ik zucht en leun op mijn handen. mijn meissie was ziek, mijn dochter waarvan bijna niemans uberhaupt van wist dat ze bestond. “ ik ga Ellen vanmiddag nog een keer bellen voor sjerra “ zei ik toen.


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik liet mijn hoofd zakken. "Drie jaar. We hebben ooit met gym 1 les gehad ofzo." Ik lachte zacht en keek Damian even aan. "Nou aangezien ik het mij niet herinner en jij wel, is dat oneerlijk." Besoot ik. Ik keek even voor mij uit en dacht goed na. Ik hoopte het mij nog te herinneren, maar ik kon het niet. Er was niks over van het feit dat wij blijkbaar gezoend hadden. Ik slikte even en draaide zijn hoofd naar mij toe. "Dan moet ik je nu maar weer zoenen." Fluisterde ik en zoende hem zacht. Het voelde inderdaad best goed en ik weet niet wat het was, maar ik voelde mij raar.

    (Slaap lekker^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Camille
    'Oh ja,' zeg ik. Hoe moet ik hem helpen? Hij doet alles voor mij, maar ik kan hem niet eens helpen. Ik plof naast hem op het bed.
    'Ja, ik denk dat dat slim is,' zeg ik tegen hem en ik kijk naar mijn handen. Kom op Camille, jij bent nu degene die moet laten zien dat je ook andere kan helpen en niet zo'n arrogante slet bent.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    damian
    Ik begon te lavhen. “ nou je had me toch verslagen gisteren dus ik denk dat je talent hebt“ ik lachtte een beetje en keek toen op naar haar. “oneerlijk is het sowieso“ ik glimlachtte en voor ik het besefte voelde ik haar lippen op de mijne, alweer. dat vond ik totaal niet erg ofcourse. het voelde nu wel anders nu ik nuchter was. in positieve zin want ik ze deed het nu nog beter dan vannacht.

    alex
    ik liet mijzelf vallen op het bed. wat moest ik nou doen? ik kon niet veel doen. “ik ga vandaag de stad in, ik ga iets kopen vokr sierra, speelgoed ofzo. zodat ze zich kan vermaken. en dat ze dan weet ik dat ik van haar hou ondanks ik er niet ben... mjsschien kan ik morgen ook vrij krijgen want dan zjjn we volgens mij ook nog vrij..“


    Hi. This makes no sence.