• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Hm, opzich zouden ze wel naar een andere kamer kunnen gaan... Dan komt de rest wel een andere keer, hahaha. xd
    Dat is mooi, en ze vind de rol vast goed. ^^]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    Louis Tomlinson.
    Ik liet het zweepje een paar centimeter zakken. 'Waarom zou ik het aan jou vertellen?' Snauwde ik. 'Iemand die ik net een paar uur ken?' Ik lachte bespottelijk, nee, zo makkelijk ging het niet. Eigenlijk wist niemand waarom ik dit deed, zelfs Harry niet, die toch wel het meeste van mij wist. Wat ben ik toch een zielig persoon. Ik zou hier gewoon mee kunnen ophou - . Nee, Louis, dat doe je niet. Ik zuchtte zachtjes en keek Isabella aan. 'Sorry. Maar sowieso krijg je het niet te weten als Harry en Camille hier zijn...' Maakte ik er dan maar van, ook al zou Harry niet veel merken aangezien hij bijna lag te slapen en Camille, tja, die was gewoon niet geintresseerd. Ik keek naar het zweepje en weer naar Isabella om het daarna weer naast het bed te leggen. Zwak glimlach ik naar haar.


    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk al snel hoe hij het zweepje een paar centimeter laat vallen en ik kijk hem nog steeds lipbijtend aan en als hij weer snauwt naar me kruip ik iets naar achter. Als dan zijn woorden echt binnendringen frons ik even. 'Ja, inderdaad, je kent me pas een paar uur, maar waarom zou je het niet vertellen tegen iemand die je pas een paar uur kent, iemand die je al na 10minuten ontvoert en dan sex mee hebt, waarom niet.' zeg ik dan ook en haal mijn schouders op. Tsja, met alles wat hij dan met mij gedaan heeft zonder dat ik hem echt ken. Ik merk hoe hij dan weer rustig wordt en knik. 'Waarom gaan we dan niet gewoon ergens anders heen, vertel het me.' zeg ik dan weer zacht en kijk even naar Harry die bijna slaapt en dan naar Camille die niet bepaald veel interesse toont, ik kijk dan naar Louis en sla even mijn blik neer, maar kijk hem al snel weet aan. Ik zie dan dat hij het zweepje weer op het bed heeft gelegd en ik zie hoe hij zwakjes naar me glimlacht en even, kort verschijnt er ook een zwakke glimlach rond mijn lippen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lalala, sorry dat ik weer even niet gereageerd heb. :$ Wat kan ik doen met Cam?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Ik beet op mijn lip voordat ik Isabella weer aankeek. 'Je hebt misschien wel een klein beetje gelijk...' Mompelde ik zachtjes, nog nooit had ik een van de meiden die hier waren gelijk gegegeven en eigenlijk snapte ik mezelf ook niet helemaal waarom ik dat nu wel deed. 'Omdat... Ach, stik.' Harry zou nog wel een paar uur slapen en als ik deur op slot draaide dan kon Camille er ook niet uit, Harry wist straks vast wel hoe hij de deur moest openen. Ik keek haar voor een luttele seconde aan, trok mijn boxer en t-shirt aan, waarna ik Isabella bij haar arm vast greep en haar mee de kamer uit sleurde. Dan moest het er zo maar een beetje geloofwaardig uitzien. Ik blikte nog een keer op Harry voordat we de kamer uitliep, waarom ging ik dit doen? Geen idee, ik wist het zelf niet eens. Van buiten draaide ik de deur op slot en ik nam Isabella mee naar de kamer hier tegenover, waar ik haar op het bed duwde, van binnen draaide ik deze deur op slot en zwijgend, zonder iets te doen, ging ik naast haar zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xClove schreef:
    [Lalala, sorry dat ik weer even niet gereageerd heb. :$ Wat kan ik doen met Cam?]


    [Ze ligt nu bij een half slapende Harry, haha. Dat hebben wij er even van gemaakt. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Was even ontbijten, reageer nu!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Slade schreef:
    (...)

    [Ze ligt nu bij een half slapende Harry, haha. Dat hebben wij er even van gemaakt. ;3]


    [Haha, okay. Heb jij een idee voor hun nu dan?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    (...)

    [Haha, okay. Heb jij een idee voor hun nu dan?


    [Nope. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik knik even. Gaf hij me nu gelijk... Als hij dan begint te praten kijk ik hem afwachtend aan, maar al snel stopt hij en ik frons even en bijt op mijn lip. Ik zie dan hoe hij zijn shirt en boxer weer aantrekt, waarna hij me dan bij mijn arm vastgrijpt en me mee de kamer uit sleurt en ik bijt weer op mijn lip en hij doet de deur achter zich dicht waardoor Harry en Camille nu zitten opgesloten. Hij neemt me dan mee naar een andere kamer en doet die van binnen dicht en duwt mij op het bed en gaat al snel daarna ook zwijgend zitten op het bed en ik kijk hem afwachtend aan. 'Wil je het nu vertellen.' mompel ik dan zacht en kijk hem weer lipbijtend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik sloot mijn ogen voor een seconde voordat ik Isabella aankeek. Ik liet mijn ogen even snel over haar lichaam glijden en kwam tot de conclusie dat ze het wel koud moest hebben. Als het goed is lagen hier ergens dekens... Ik stond op en opende de kast hier, inderdaad, twee dekens lagen hier. Ik haalde er eentje uit, ging terug naast Isabella zitten en gaf deze aan haar. 'Alsjeblieft, je zult het wel koud hebben...' Mompelde ik schor. 'I-ik weet niet of het wel zo'n goed idee is als ik het je vertel.' Wat als zij het dan juist ging doorvertellen aan de andere jongens? Harry wist in prin cipe maar de helft, de andere helft had ik altijd voor mezelf gehouden, nooit aan iemand verteld, gewoonweg omdat ik misschien wel in de bak kon belandden en dat wilde ik niet. Ergens zouden we nu toch wel in de bak belandden als ze ons hier vonden met al de levende en dode meisjes. Ik keek haar aan, maar zei niets.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adalicia Rosalia Zaviera
    Ik Volg hem met mijn blik als hij opstaat en naar de kast loopt, als hij dan weer terug loopt naar het bed toe zie ik dat hij een deken in zijn handen heeft en ik glimlach even. Hij geeft de deken dan aan mij en ik sla hem snel om mijn naakte lichaam, ik had geen tijd om mijn kleren te pakken en ik begon het inderdaad al wat koud te krijgen. 'Dankje.' zeg ik dan zacht terwijl ik Louis aankijk. 'Waar vrees je voor, wat maakt je angstig om het te vertellen, dat ik het aan iemand anders vertel of wat?' mompel ik dan zacht terwijl ik hem recht aankijk. 'Ik ben niet zo iemand, iemand die alles doorvertelt, ondanks alles wat je al met me hebt gedaan hebt.' zeg ik dan en kijk weer met een wazige blok voor me uit. 'Maar ik begrijp het, waarom zou je me vertrouwen, waarom zou ik jouw vertrouwen.' mompel ik dan en kijk nog steeds voor me uit. 'Je moet het zelf weten, ik ga het niet uit je trekken.' mompel ik dan en kijk hem dan toch weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Zou ik het gewoon vertellen? Aan iemand die ik pas net kende kon het geen kwaad, toch? En zoals ze zelf zei, ze zou het niet doorvertellen... Niet dat het ook maar een seconde kon aangezien ik haar dan gewoon vierentwintig zeven in de gaten ging houden. Ik kijk Isabella aan en knik voorzichtig. 'Je wilt het echt weten, hè?' Ik draaide mijn hoofd weer terug en leunde tegen de muur aan. Waar had ik mezelf nou weer ingehaald? Ik was volgens mij nu gewoon verplicht om het aan haar te vertellen, het liefste rende ik nu gewoon weg, naar buiten, terug naar mijn moeder en stiefvader. Als die me nog wilde, tenminste. 'Nou, oke, dan...' Mompelde ik schor, waarna ik haar recht in haar ogen aankeek. 'Vroeger ging alles altijd heel goed, het leek wel perfect, totdat ik naar de middelbare school ging, alles veranderde, ik ben zwaar gepest geweest, alleen omdat mensen dachten dat ik een homo was omdat ik soms van die gaytrekjes heb, natuurlijk ben ik biseksueel, maar dat hoefde ze toen niet te weten. Die tijd was letterlijk een hel totdat ik Harry tegenkwam, op straat, zomaar uit het niets liep hij daar. Hij sprak me aan en we werden vrienden, hij heeft het ook niet makkelijk gehad en zo kwamen we op dit idee. Er waren nog drie andere jongens die het wel "leuk" vonden om met ons mee te doen en nu, ja, zit ik hier.' Het idee had ooit zo mooi geklonken, maar nu was het gewoon stom, maar we konden niet meer terug. 'Sorry voor alles wat er nog gaat komen...'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Sorry, gisteren was mijn oma jarig dus kon niet reageren!]

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik haal mijn schouders even op en kijk hem aan. 'Ik wil het wel weten ja.' geef ik dan eerlijk toe en ik kijk hem aan en hij mij ook als hij begint aan zijn verhaal en ik luister aandachtig. Als hij dan klaar is bijt ik even op mijnbouw, eigenlijk was er maar een ding wat ik echt wilde weten op dit moment. 'Heb je spijt.' mompel ik dan zacht en kijk hem aan en bijt op mijn lip. Ik vond zijn verhaal heftig, het lijkt me vreselijk zo'n jeugd te moeten hebben,maar ik wil dit nu weten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet. In het begin voelde het goed, alle macht die je hebt, maar als ik nu bezig ben voel ik me eigenlijk slecht... Terwijl het goed zou moeten voelen, toch? Want dit doe ik tenslotte voor mezelf...' Ook al was ik van dat laatste niet meer helemaal zeker, meestal deed ik het voor mezelf, maar als het kon zou ik weglopen. Alles achter laten en een nieuw leven beginnen. Opnieuw keek ik Isabella aan. 'Vind je me niet ontzettend stom?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adalicia Rosalia Zaviera
    Ik haal zelf ook mijn schouders op. 'Als jij denkt dat het goed zou moeten voelen, ik weet het niet.' mompel ik dan en staar voor me uit. Na zijn volgende zin zucht ik even en staar nog steeds voor me uit.. 'Een beetje.' geef ik eerlijk toe en draai dan toch weer mijn hoofd naar hem toe. 'Maar weetje Louis, iedereen doet stomme dingen, je bent niet de enige.' mompel ik dan en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp