• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || 230710
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Dinaggo
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || xClove
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera ||DreamWishes
    - Engeland || Allison Holly Moore || Seaver
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || SateGoddess

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)

    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.

    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 21:59 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik zie ze nu echt al zo voor me half vechtend! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Gemeen lach ik naar haar. 'Dus jij denkt dat ik nog nooit seks heb gehad met een jongen?' Bespottelijk schudde ik mijn hoofd. 'Natuurlijk experimenteer ik met alles. Zelfs met Harry.' Ik keek nog een keer naar de krullenbol, die bijna in slaap gevallen leek te zijn, zeker een wild dagje gehad al. Ik grijnsde even en keek Isabella aan. 'Nee. Je hebt geen limiet,' siste ik. 'Niet als je hier bent, met ons...' Ze grijnsde naar me, en oh, wat had ik zin om haar een klap in haar gezicht te geven, maar voor deze keer was er een aardige Louis in me opgekomen en hield ik mijn handjes thuis. Alleen op het plekje waar ik haar net geslagen had, trippelde deze heen en weer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DreamWishes schreef:
    [Ik zie ze nu echt al zo voor me half vechtend! XD]


    [Ik dus ook! Hahaha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [wtf, waarom blijft hij de hele tijd bij dat plekje strelen, whaha. Maar reageer misschien nog een keer als ik het red en anders weer morgen!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Omdat Louis stiekem wel lief kan zijn. ^^ Haha. Is goed, ik ga toch zo slapen, als het lukt. :3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik kijk hem aan en dan Harry en dan weer terug naar Louis. Ik kan het me zo niet voorstellen maar toch. Na zijn woorden sla ik dan even mijn blik neer. Ik heb hier gewoon geen eigen keus meer volgensmij, geen eigen wil meer, niet als ik bij hun ben en dag maakt de neiging om te willen ontsnappen alleen maar groter eigenlijk. Ik heb mijn blik nog steeds beergeslagen en verwacht ieder moment een klap, maar hij komt niet en ik kijk verbaasd op en kijk Louis aan. Misschien was zijn blik niet al te vrolijk, maar ik was wel blij dat hij even niks deed, me pijn deed of iets, alhoewel zijn woorden ook niet de fijnste woorden waren. Ik kijk weer even naar zijn vingers die langs het plekje strelen en tippelen en kijk hem dan weer aan. 'Waarom?' mompel ik dan zacht, waarom was hij nu opeens weer aardig, een soort van...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Isabella keek me niet meer aan, ze had zeker niet verwacht dat ik echt seks had gehad met Harry. Ik loog er niet om, dat was echt waar geweest, we waren alleen te straal bezopen geweest, de dag erop hadden we afgesproken dat we dit alleen nooit meer zouden doen. Ik keek Isabella aan toen ik haar iets hoorde zeggen. Ik fronste een wenkbrauw. Ja, waarom? Ik had er zelf ook geen antwoord op. Misschien had ik medelijden? Nee, dat had ik niet, absoluut niet, dit was ook voor mijn plezier. 'Ik weet het niet... Sorry als ik je de verkeerde indruk geef,' mompel ik zachtjes, waarna ik ook mijn vingers gauw van haar been afhaal.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik merk hoe hij na zijn woorden snel zijn snel van mijn been afhaalt en bijt even op mijn lip en kijk hem aan, van mij mocht hij eigenlijk doorgaan. Ik knik toch maar op zijn woorden van net, volgensmij het beste wat ik nu kan doen en kijk even naar Harry, Camille en dan weer naar Louis. 'Waarom zou je me de verkeerde indruk even? Ik denk eerder dat je je echt jij liett zien, waarom doe je dit Louis?' mompel ik zacht en sla mijn blik weer neer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik sloot mijn ogen, het was gewoon beter geweest als ik helemaal niets meer had gezegd. 'Nee, niets, laat maar.' Mompelde ik er overheen. Ik ging haar echt niet de echte rede vertellen waarom ik dit deed, straks vond ze me nog zielig, of ging ze medelijden met me hebben. Nee, dan bleven we maar gewoon de koude en harde Louis. Ik pakte het zweepje terug van de grond en keek haar en Camille aan. 'Dus, komt er nog wat van?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oehhh, er zit dus meer achter Louis, nu ben ik nieuwsgierig! ;D Maar moet ik nog reageren, of wachten op een reactie van Melissa met Camille? Ik weet niet hoelang we dan nog moeten wachten..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 0:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga er meer van maken, dat vind ik wel leuk. ^^ Een beetje drama moet ook kunnen, hehe. En reageer maar gewoon, anders duurt het zo lang (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Isabella "Bella" Adalicia Rodalia Zaviera
    Als ik weer opkijk zie ik dat hij zijn ogen gesloten heeft en na zijn woordenfrons ik even. 'Nee niet laat maar, vertel het me Louis.' mompel ik ook zacht en kijk hem doordringend aan, het boeide me op dit moment niet dat dit nogal awkward was aangezien Harry en Camille erbij zitten, plus we allemaal naakt zijn. Ik zie dan hoe hij weer het zweepje pakt en weer verandert, verandert in de koude, harde Louis, die niet geeft om andermans gevoelens of mening, maar alleen doet wat voor hem
    Belangrijks is en door blijft gaan tot hij krijgt wat hij wil. Ik slik even kijk naar het zweepje en dan naar hem en bijt dan zacht op mijn onderlip. Het leek erop dat geen van ons beide van plan was actie te gaan ondernemen. Hij gaat me nu toch niet weer slaan...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis Tomlinson.
    Ik liet het zweepje een paar centimeter zakken. 'Waarom zou ik het aan jou vertellen?' Snauwde ik. 'Iemand die ik net een paar uur ken?' Ik lachte bespottelijk, nee, zo makkelijk ging het niet. Eigenlijk wist niemand waarom ik dit deed, zelfs Harry niet, die toch wel het meeste van mij wist. Wat ben ik toch een zielig persoon. Ik zou hier gewoon mee kunnen ophou - . Nee, Louis, dat doe je niet. Ik zuchtte zachtjes en keek Isabella aan. 'Sorry. Maar sowieso krijg je het niet te weten als Harry en Camille hier zijn...' Maakte ik er dan maar van, ook al zou Harry niet veel merken aangezien hij bijna lag te slapen en Camille, tja, die was gewoon niet geintresseerd. Ik keek naar het zweepje en weer naar Isabella om het daarna weer naast het bed te leggen. Zwak glimlach ik naar haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Louis heeft last van stemmingswisselingen. (; Maar goed, hoe krijgen ze Harry en Camille weg of hoe gaan ze zelf weg, want ik moet het gewoon weten, zo snel mogelijk! Maar ik denk dat ik zo ga slapen en dan morgen vroeg reageer! Maar hoe doen we dat dan, of heb je andere ideeën/plannen?]

    [Ow en bij dat ene topic waar je me voor vroeg heb ik ook al Louis' rol ingevuld, alleen kijken of Rider hem goed vindt.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp