• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik had te snel gehandelt. Hij zou het opvatten als een bevestiging. Maar ik kon gewoon niet meer stoppen. Mischien moest ik het gewoon zo laten. Het was toch goed zo? Louis zou gelukkig zijn dus ik ook. Met hem wilden ik heel mijn leven doorbrengen. Dat was toch wat verliefde mensen ook altijd wilden? Maar die hadden het ook altijd over kriebels in hun buik en het enige wat ik voelden was lust. lust om hem nog heftiger te zoenen,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Op dit moment voelde ik me fantastisch, zou Harry me echt leuk vinden? Hier moest ik eigenlijk niet meer aan twijfelen, hij zoende me terug, ik had bewijs, toch? Maar waarom voelde het dan niet zo goed? Waarom leek het alsof Harry dit niet met al zijn gevoelens deed? Ik schudde mijn hoofd zacht en duwde al die gedachten weg. Harry hield van mij. Harry hield van mij. Dat was het enige wat ik nu in mijn gedachten probeerde te houden. Met mijn tong likte ik over zijn onderlip en wachtte op zijn toestemming.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik lechde mijn handen op Louis zijn heupen en opende meteen mijn mond meteen toen Louis over mijn onderlip likten en trok hem dichter tegen me aan. Mijn tong streelden langs de zijne. Dit was wat ik wilden en ik kon wel uren zo blijven staan. Ik kon me even gelukkig voelen, alsof ik heel de wereld aankon.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Gelukkig opende Harry zijn mond en zijn tong streelde langs die van mij waardoor een rilling over mijn rug heen gleed. Ik voelde zijn handen op mijn heupen en ik plaatste mijn handen aan de rand van zijn shirt, waar ik vervolgens mijn handen onder liet glijden en zachtjes cirkeltjes begon te tekenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    "Nee! Wat doe je? Nu zijn jullie in gevaar." Snik ik. Het is oneerlijk! Het leven is oneerlijk. Ik trek me terug in Zayn's armen voor streun. "Ik wil hem niet zien." Snik ik. "Hij vermoord je nog! Wat ik liet zien is nog niks! Hij heeft ergere dingen gedaan!" Huilend zet ik me van Zayn af. "Hij... Brooke... Brooke is dood!" Brooke het hondje dat ik heb gekregen van Zayn tijdens X-mas vorig jaar, is vermoord. "Begrijp je het Zayn? Hij verwoest mijn leven! Hij neemt alles van me af! Hij was degene die Brooke vermoord heeft." Ik huil alleen maar harder. "Ik heb hem alleen tien minuten alleen gelaten in de tuin, tien minuten! Ik kwam terug en hij had een messteek! En een briefje op zijn keel! Het was vreselijk, Zayn!" Ik pak een kussen en druk hem fijn. "Nu komt die moordenaar hierheen! Ik moet de jongens waarschuwen en we moeten weg!" Haastig pak ik mijn mobiel. Ik sms de jongens dat er iets vreselijks is en gaat gebeuren en dat ze niet naar mijn appartement moeten komen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik voel Louis zijn kouden vingertoppen rondjes over mijn bloten huid tekende en de rillingen liepen langs mijn rug. Ik beet zachtjes op zij lip. "ik hou van je." zei ik tegen zijn Louis zijn lippen aan. En ik meenden het. Ik hield zoveel van deze jongen, dat het ongezond was. Ik voelden mijn mobiel weer trillen maar negeerden het.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 21:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    Hij had Brooke vermoord? Dat is echt triest. Een puppy vermoorden. Nog meer woede kwam in me op. 'Niall, ik wil liever vermoord worden dan dat die gek jou vermoord, oke?' Fronste ik. 'Hij kan je dan wel bedreigen, maar niemand zegt tegen mijn vriend dat ie hem gaat vermoorden. Dan vermoord ik hem' snauwde ik. 'Ik heb hier genoeg van' siste ik en ik belde Paul, waar ik alles binnen een recordtijd uitlegde. Daarna hing ik op. 'Niall, jij kan vanavond rustig slapen zonder dat ook maar iemand aan jou komt. Paul stuurt zo veel mogelijk beveiliging' vertelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik opende mijn ogen en keek Harry aan. 'M-meen je dat? Ook dat je verliefd op me bent?' Damn, die vraag verpeste nu alles weer, maar ik moest het gewoon weten. Anders ging ik mezelf er nog mee kwellen. Ik voelde mijn telefoon ook trillen, maar negeerde deze net zoals Harry. Het kon weer Liam zijn, of een van de andere jongens. En dit moment was voor mij even perfect, Harry ging zijn gevoelens uiten. Denk ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ze reageren niet, het is belangrijk! "Ik bel ze wel." Ik bel Louis. "Zayn, blijf je wel bij me? Zonder Brooke is het zo stil, ik mis hem." Weer begin ik te huilen. "L-Lou, kom of snel of niet!" Ik hang op en knuffel Zayn. "Brooke is dood." Snik ik, het is zo onwerkelijk. Het hondje waarmee ik een jaartje heb doorgebracht is gewoon vermoord. "Ik wil niet meer, Zayn! Ik wil niet verder met geruzie, of bedreiging! Ik wil niet meer zonder Brooke!" Ik kan niet meer. Ik mis de oude tijd!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Waarom nam Louis nou niet genoeg met het feit dat ik van hem hield. Ik sloot mijn ogen even en drukten mijn voorhoofd tegen die van hem aan. "denk je dat het kan?" ik moest wel toch? "wat zullen de fans er van vinden?" ik lechde mijn hand weer op zijn wang, maar had nog altijd mijn ogen gesloten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry sloot zijn ogen en drukte zijn voorhoofd tegen die van mij aan. 'Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag, Harry? Je ontwijkt het. Ben je verliefd op mij? Ja of nee? Zo'n simpel antwoord...' Hij legde zijn hand op mijn wang en ik beet zacht op mijn lip. Was ik nu niet te hard geweest? Straks liep Harry weg en was het echt over... Maar hij had gezegd dat hij dat niet zou doen, dus dan zou hij het ook echt niet doen, toch?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall James Horan
    Ik bel Harry dit keer. "H-Harry? Ben je daar? Please, vergeet dat ik je sloeg! Er is iets veel ergers!" We hielde allemaal van Brooke! Niemand zal dit aankunnen! Ik schraap mijn keel. "Brooke... Brooke is dood." Ik zeg nog dat hij snel moet komen en hang op. straks komt die gast ook nog, dan zijn we helemaal dood!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Ik kon er niet tegen wanneer Louis zo opdringerig deed. Ik snapte echt wel dat die het wilden weten, maar dat kon toch ook op een normale manier? Ik opende mijn ogen. Ik raakte hier zo van in de war. Ik deed mijn mond open maar sloot hem net zo snel weer en liet Louis los door een stap naar achter te doen. Ik sloeg mijn ogen neer en prutsten wat aan de zoom van mijn shirt. "Ik weet het niet Lou, ik weer alleen dat ik dit heel fijn vind, het me de gelukkigste persoon op wereld maakt en dat ik het niet op wil geven." Mompelde ik, terwijl ik nog steeds naar mijn afgetrapte sneakers keek. "Ik ben gewoon bang."
    Mijn telefoon ging weer maar dit keer belden iemand. Het liefst had ik hem tegen de muur aan gegooid maar uiteindelijk nam ik toch op "wat." Snauwde ik toen ik zag dat het Niall was. Hij vertelden dat Brooke dood was en ik zuchten. "Het is maar een hond, koop een nieuwe." Snauwde ik waarna ik wel letterlijk mijn telefoon naar de muur gooiden. Eerst slaat hij me en zegt die dat ik op moet rotten en dan belt die me huilend op dat zijn hond dood is. Wat verwachten die nou van me.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Harry liet me los en deed stap naar achter, ik was heel even bang dat hij weg ging lopen maar hij bleef staan. 'Alsjeblieft, Harry...' Met tranen in mijn ogen keek ik de jongen aan. 'Ik heb het recht om te weten, vind ik, vooral nadat je me twee keer hebt gezoend.' Een gefrustreerde zucht verlaat mijn mond, ook wanneer zijn telefoon gaat en hij die doodleuk gaat beantwoorden. Ik knijp mijn ogen stijf dicht om opnieuw de tranen tegen te houden, waarneer ik een knal hoor open ik ze direct terug. Harry heeft zijn mobiel tegen de muur aangesmeten, ik grinnik zachtjes, maar bedenk me dat dit niet zo het gepaste moment daarvoor is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'Ssstt, stil maar, Niall' fluisterde ik en ik gaf Niall een knuffel. 'Natuurlijk blijf ik bij je' stelde ik hem gerust en ik keek op toen ik een auto hoorde. 'We zijn er' zei Dave toen ie in de deuropening stond. Dave was een soort extra bodyguard voor ons. 'Bedankt. Kun je de politie bellen? Ik neem Niall mee naar mijn appartement' vertelde ik hem. Hij knikte en liep weer naar buiten. Ik nam Niall mee naar mijn appartement en deed de deur open. Zo liep ik samen met Niall naar binnen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."