• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 20:32 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Niall James Horan
    "Thanks, Zayn!" Ik pak mijn mobiel en open twitter. 'What the hell? Ik heb jullie niks aangedaan!' Ik bekijk Zayn's tweet. '@Zaynmalik Thanks, again...' Ik verzend mijn tweet en grijn naar hem.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles
    Louis sprong op en sloeg meteen zijn armen om me heen. ik deed precies hetzelfde. ''Hij heeft me geslagen.'' piepten ik terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen liepen. niet dat ik dat het ergste vond. het ergste vond ik dat Niall me als vuil had behandelt. ''hij deed alsof ik iemand had vermoord, zo boos was hij.'' en waarom? omdat ik Louis leuker vond dan hem, dan iedereen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Ik doe alles voor mijn beste vriend' glimlachte ik. Binnen een paar minuten was de trend verwijderd en ik lachte opgewekt. Daarna keek ik bezorgd naar Niall. 'Nialler, je bent steeds minder vrolijk de laatste tijd. Heeft iemand je iets aangedaan? Wie was dat dan?' begon ik te vragen. Niemand deed iets bij Niall. Dat was net als een kitten voor een rijdende vrachtwagen gooien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik voelde ook Harry's armen om me heen en een klein glimlachje kon er vanaf, maar gelijk naar Harry's woorden was die weeral weg. 'Wat?! Dat meen je niet, toch?' Ik gleed met mijn vingertoppen over zijn wang heen, waar je inderdaad wel een rode plek kon zien, Niall had Harry serieus geslagen? 'Ik heb zin om hem te slaan...' Kwaad balde ik mijn handen tot vuisten, niemand sloeg Harry, niemand. 'Wat heeft hij gezegd, Hazza?' Ik probeer ietsjes te kalmeren en veeg met mijn wijsvingers onder zijn ogen de tranen weg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Niall was helemaal tegen mij uitgevallen over dt hij Harry had geslagen. Ik kon horen dat hij gekwetst was en boos, maar dat hoefde hij niet op mij af te reageren. Ik pakte mijn iphone en smste de jongens.' I think we need to talk'
    Ik verstuurde het en wachtte op antwoord. Die andere ban kon me helenaal niks meer schelen, onze band was op dit moment belangrijker. Als we niet zouden ingrijpen zouden we onze vriendschap kwijt kunnen raken, dat was wel het laatste wat ik wilde.


    •*• Lululu •*•

    Niall James Horan
    Zodra het sms-je van Liam komt staat mijn leven stil. "Ik- Hij... Zayn, ik kan het niet vertellen." Zucht ik. "Het mag gewoon niet!" ik sms de jongens dat ze hierheen mogen komen. "Het spijt me, echt waar!" Tranen rollen over mijn ogen, waarom is het zo moeilijk? Ik moet het ze vertellen om deze vriendschap te houden! Ik kan het alleen niet...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    harry Edward Styles
    ik haalden mijn schouders even op en snoof mijn neus. ''Dat hij me vertrouwden, dat ik een leugenaar was enzo.'' snikte ik en veegde mijn tranen weg. ''Je mag hem niet slaan lou.'' piepten ik daarna. mijn mobiel trilden even in mijn zak en ik verloste me uit Louis zijn greep om te kijken wie het was. ''Liam wil praten.'' mompelden ik en stopte mijn mobiel weer terug.Ik had geen zin om te praten. het enige wat ik nu wilden was in Louis zijn armen vast zitten en nergens meer aan denken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Javadd Malik

    'Ik wil antwoord, Niall. Ik wil nú antwoord' dwong ik hem. Ik wilde hem echt niet dwingen, maar ik wilde de oude Niall terug. Hij was niet meer zichzelf. Ik had Niall's lach al lang niet meer gehoord.

    [Beetje kort]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    'Het komt wel goed, Niall bedoelde het vast niet zo, dat weet ik zeker,' tegelijkertijd met Harry kreeg ik een smsje, dus ik keek gewoon met Harry mee aangezien ik er vanuit ging dat we hetzelfde sms'sje hadden gekregen, toen Harry zijn telefoon weer had weggestopt trok ik hem weer opnieuw tegen me aan. 'Ik wil niet gaan, Hazza, ik wil hier blijven, met jou...' Murmel ik zachtjes in zijn oor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik knikten langzaam. ''Als het echt zo dringend is komen ze maar hier heen.'' mompelden ik en legde mijn hand op Louis zijn wang terwijl ik nog iets dichter tegen hem aan ging staan. ''ik zei toch dat ik je niet ging haten.'' fluisterde ik even, om op ons terug te komen. ''In tegendeel zelfs.'' en ik drukten mijn lippen weer zachtjes tegen die van Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan
    Ik slik. "Zayn, dit kan je me gewoon niet dwingen! Echt niet." Ik begin te huilen. Het moet wel. "Hij dwingt me, Zayn! Ik mag niet meer mezelf zijn! Ik moet uit de band, jullie moeten me eruit trappen. Hij zegt dat dat alleen kan door gemeen te doen, jullie als vuil te begandelen. Ik wil niet uit de band, ik wil mezelf zijn! Maar dat kan niet, hij gaat jullie anders pijn doen. Misschien zelfs vermoorden." Ik snik, ik kan ze dat niet aandoen. "Haal de jongens en schop me eruit, Zayn! Ik verdien het." Ik verstop me in zijn shirt. "Maar onthoud, ik ben mezelf niet meer, sinds die nieuwe band is opgedoken." Ik haal me uit zijn knuffel. "Het was nooit mijn bedoeling..."


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Louis Tomlinson.
    'Wat heb je toch weer een goede ideeën, Hazza.' Harry legde zijn hand op mijn wang en duwde zich iets dichter tegen me aan. Mijn ademhaling versnelde en met grote ogen keek ik hem aan en luisterde naar zijn woorden, terwijl ik tot de conclusie kwam dat hij dus ook verliefd zou zijn op mij? Ik beet op mijn lip. 'D-dus je bent ook verliefd op mij?' Mijn vraag werd zo wat beantwoord door zijn warme lippen die hij tegen die van mij aan duwde, van binnen maakte ik een vreugde dansje en zacht kuste ik Harry terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Javadd Malik

    'NIALL, DOE NORMAAL!' schreeuwde ik luid. 'Hoe kan je aan zoiets denken?!' schreeuwde ik erachterna. 'Wie heeft dat gezegd? Zeg me wie! Diegene gaat eraan' siste ik en ik werd woedend. 'Niall, zeg het me. We trappen je nooit uit de band, dan is One Direction, One Direction niet meer. Dan bestaat er haast geen band, Niall! Luister naar me. Ik pak die gene die jou dwingt. Zeg het gewoon' dwong ik hem. Niall huilde. Dat brak me. Niall huilde anders nooit. Dé Niall was er niet meer, en als ik iets verkeerd deed kwam ie nooit meer terug.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan
    Ik krijg geen woord uit mijn keel. Ik pak mijn telefoon en laat mijn sms-jes zien. "Ik weet het niet, Zayn. Ik krijg ze sinds vorige week. Ik negeerde ze, maar hij weet me te vinden." Ik stroop mijn mouw op en laat mijn grote litteken zien. "Dit heeft hij gedaan, ik weet niet hoe." Ik veeg mijn wangen droog. "Hij kan mij vinden, echt waar." Fluister ik.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Zayn Javadd Malik

    Uit frustratie trapte ik tegen de tafel. 'Wie is dat joch? Als ik hem zie..' Ik barstte bijna uit, letterlijk. Snel nam ik zijn nummer over en typte een sms. "Kom dan over een kwartier vóór Niall's appartement, als je durft - Z" Ik verstuurde hem en trok de voordeur open. 'Als hij niet kom dan schakel ik alle beveiliging in die ik maar kan vinden, Niall' beloofde ik Niall. Nee, dit ging niet te ver. Niemand kwam aan mijn beste vrienden. Het klonk dan wel stoer, maar ik meende het. Als hij Niall ook nog maar met één vinger aanraakte..


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."