• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jay Mason Connor

    Ik ga ergens achterin zitten en zucht diep. Wat wil ze nou? "Jay Connor, misschien wil jij antwoord geven op deze vraag?" Vraagt de leraar. Ik word helemaal rood en zie bijna iedereen mijn kant op dragen. "Ehh, sorry, ik zou het niet weten?" Sukkel! Lafaard! Hier heb ik echt geen woorden meer voor! Ja ja, ga mij maar weer de schuld geven! Het was die Lilith, door haar zat ik niet op te letten! Slap excuus! "Oké dan kan je dat de rector gaan uitleggen!" Zegt hij. Ik pak boos mijn spullen en ren de klas uit. Is het nu tijd om te janken? Ik ren naar de rector en klop op zijn deur. "Binnen!" Roept hij. Ik loop binnen en weet dat hij verbaasd is om mij te zien. Ik kom hier nooit. Ik ben altijd de brave jongen achterin. "Meneer Connor. Wat hebt u gedaan?" Vraagt hij. "Ik wist het antwoord niet en de leraar Engels heeft me eruit gestuurd. Het is de eerste keer in de tijd dat ik hier ben dat ik het niet weet! Ik ben altijd aan het opletten en de rest niet!" Zeg ik boos. Chill out, Jay, Chill out! "Meneer Connor, ik stel voor dat u dit uurtje even rust neemt, aangezien je te boos bent om weer terug de klas in te gaan en we dit door de vingers zien. Doei!" Zegt hij. Ik bedank hem en ga in de kantine wat tekenen. Best chill eigenlijk, zo'n uurtje vrij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Iemand voor Ebony?]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    (misschien kun je haar naar Rayn sturen aangezien ze met hem samen werkt)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 17:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Alright, waar is hij ergens?]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    [Kan ik Jay daar ook even heen sturen

    Behalve als hij bij Engels is XD]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (sorry voor de late reactie ,maar hij zit in het Engelse lokaal naast Ellis )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Dan blijft Jay nog ff lonen)


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Ik heb ruby's stukje aangepast zodat ze al wat tegen hem zegt)

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik lachte even. Ze hield dus ook van muziek. Soms vond ik het wel jammer dat cheerleaders liever deden wat ze deden dan dat ze muziek ging maken, of gewoon toegaven dat ze echt slim waren. Het ws alsof het het waard was om alles op te geven om cheerleader te worden. Ik kon het eigenlijk ook niet zo goed geloven. " Misschien kunnen we een keertje samen zingen als je dat wil. Ik bedoel, ik wil het eigenlijk wel een keertje horen." Zei ik zacht. Het was waar. Ik had nog nooit een cheerleader mooi horen zingen, dus het zou heel cool zijn. Ze zag er ook wel uit als het soort meisje dat zou kunnen zingen, maar ja, ik had haar op zich nog nooit horen zingen. Ze was anders, aardiger. Het kon mij nu helemaal niet meer schelen wat Tyler gedaan had, dankzij hem zat ik nu hier, met Lynn. Nou was ik waarschijnlijk ook wel een keertje alleen geweest met Lynn vanwege het project, al betwijfelde ik alsof ze echt iets ging doen. Maar nu we de musical als idee hadden werd de kans dat ze iets ging doen al groter. "Misschien kunnen we in de musical de dramatische verschillen hier op school laten zien. Of misschien juist een soort overdreven apocalyptische versie van wat er hier op school gebeurt. Dat zou zo stoer zijn." Dat laatste zei ik meer tegen mezelf dan tegen Lynn. Ik keek Lynn weer aan en krabde even achtedr mijn oor. "natuurlijk moet het ies worden wat we beidde willen, niet iets wat alleen jij wil of wat alleen ik wil."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lynn Amilie Mc.Down || Cheerleader
    " Misschien kunnen we een keertje samen zingen als je dat wil. Ik bedoel, ik wil het eigenlijk wel een keertje horen." zei hij zacht en ik keek hem met een klein glimlachje aan. Zelf vond ik mijn gezang ook weer niet denderend eigenlijk.
    "Ja ,dat zou wel leuk zijn ,maar mijn gezang is niet zo goed hoor."zeg ik dan zacht.
    "Misschien kunnen we in de musical de dramatische verschillen hier op school laten zien. Of misschien juist een soort overdreven apocalyptische versie van wat er hier op school gebeurt. Dat zou zo stoer zijn." zei hij en ik grinnikte ."Ja dat zou gaaf zijn en dan Tyler met een felle bek zetten enzo."giechel ik.
    "Een soort van comediemusical als Mama Mia bijvoorbeeld." zeg ik er dan nog na.
    Hij krabte even achter zijn oor en ik keek bedenkelijk voor me uit. "natuurlijk moet het ies worden wat we beidde willen, niet iets wat alleen jij wil of wat alleen ik wil."zei hij dan en ik kijk hem weer aan en knikte dan."Is goed ,misschien kunnen we een lijstje maken met 10 dingen op en aan elkaar geven en de ideën die we niet goed vinden doorstrepen ofzo?"stel ik dan voor. "Oh en vind je het goed als we samen het liedje ,euhm... Lego House zingen?"vroeg ik hem dan. Zelf vond ik dat een erg mooi liedje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ebony Felicia Keynes
    Opeens bedacht ik me dat het eens tijd werd dat ik mijn 'partner' voor het prom eens ging opzoeken. Vanuit mijn hoekje keek ik het lokaal rond. Ik kende de meesten wel bij naam, maar had geen idee hoe ze van karakter waren. En bijna niemand kende mij natuurlijk. Ik dacht dat ik Rayn zag zitten en stond twijfelend van mijn plaats op. Hij zat, als ik me niet vergiste, naast Ellis. Wat onzeker liep ik op de twee af. "Jij bent Rayn tog?" vroeg ik aan de jongen toen ik bij hun tafeltje was aangekomen. Ik moest toegeven dat hij er absoluut niet slecht uitzag. Maar wat kon je anders verwachten van een jock.

    [Sorry voor de late reactie, moest dansen.]

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 21:26 ]


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Rayn Oliver Larouffe ll Jock
    "Jij bent Rayn tog?" hoorde ik naast me en ik keek op. Een meisje ,die ik wel herkende van uiterlijk ,maar waar ik eigenlijk de naam totaal niet van wist.
    "Euh ja dat ben ik en jij bent?"vroeg ik haar dan. Het kwam er botter uit dan ik bedoelde eigenlijk.
    Aangezien Ellis niet echt iets tegen me zei ,draaide ik mijn stoel wat zodat ik met dit meisje kon praten.
    In Engels gebeurde er toch nooit iets ,dus vond ik het niet erg.
    Ik bekeek het meisje eens onopvallend ,hmm was ze niet een muzikante of zoiets? Of dacht ik dat ik ze ooit eens meteen instrulent zag ?
    Tja ik was nooit goed in dingen onthouden die niet belangerijk waren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ebony Felicia Keynes
    "Ik ben Ebony, je 'partner' voor het prom", antwoordde ik op zijn vraag. Ik merkte wel dat de vraag er nogal bot was uitgekomen bij hem, maar besloot het te negeren. Hij draaide zijn stoel wat naar me toe en ik nam er een stoel bij die wat verder stond, zette deze tegenover hem en ging rustig zitten. Ik keek even subtiel naar zijn ogen, dat deed ik altijd als ik iemand nieuw ontmoette. Mijn grootmoeder zei altijd dat de ogen de spiegel van de ziel zijn, ik kon dus altijd veel van iemands karajter afleiden uit hun ogen. Zijn ogen stonden op het eerste zicht nog best aardig, maar veel kon ik er verder niet uit opmaken, maar ik moest wel toegeven dat hij prachtige groene ogen had.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Malino schreef:
    Tyler Jay Iglesias

    Ze lacht gewoon mee en ik glimlach weer. Ze begint even later weer te lachen, geen idee waarom maarja.. 'Ik dacht nog wel dat het jouw 'types' waren.' zegt ze grijnzend en ik kijk haar lachend aan. 'Schijn bedriegt.' grijns ik en lach kort. 'Misschien.' zegt ze grinnikend nadat ik ook misschien had gezegd. Ik zie haar, haar lach inhouden. Met een brede grijns begint ze te vertellen, 'Daar heb ik nader onderzoek voor nodig, dat kan ik nog niet vaststellen.' zegt ze op een serieuze toon. Uiteindelijk barst ze toch zacht in lachen uit. Het sloeg eigenlijk helemaal nergens op, maar bijna automatisch lach ik mee. Ik leun op mijn hand en kijk haar aan. 'Ach, zolang het niet levensbedreigend is.' grinnik ik..


    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    'Hmmm, waarschijnlijk wel.' Zeg ik dan als hij zegt dat schijn bedriegt. 'Wat zijn dan jouw "types"?' Vraag ik dan toch, ja, ik ben nu eenmaal erg nieuwsgierig en nu ik eens met Tyler fatsoenlijk kan praten, waarom niet.
    Hij lacht met me mee als ik zacht in de lach schiet, maar al snel ben ik weer stil, maar grijns wel nog. 'Ik denk het wel niet.' Zeg ik grijnzend op dat het levensbedreigend is en bijt zacht op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 21:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rayn Oliver Larouffe ll Jock
    "Ik ben Ebony, je 'partner' voor het prom",antwoorde ze op mijn vraag. Ooh zij is dus Ebony...
    Ze nam een stoel en zette zich tegenover me ,ik sloeg mijn armen over elkaar en kijk haar even aan.
    Ze staarde de hele tijd in mijn ogen ,het maakte me best nerveus. Ik was oogcontact met andere mensen niet echt gewoon.
    "Euh en heb je al een idee voor het prom?"vraag ik haar dan Zelf had ik geen idee en die gingen vast ook niet komen...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ebony Felicia Keynes
    Een beetje laat, en toen Rayn het zelf ook al door had, kreeg ik door dat ik nogal lang naar zijn ogen staarde. Ik keek snel weg en toen vroeg hij of ik al een idee hat voor het prom. Ik dacht even na en kwam toen tot de conclusie dat ik echt helemaal geen idee had wat te doen.
    "Nee," zei ik eerlijk, "jij wel?" Ik veronderstelde van niet, maar je kon het nooit weten. Ondertussen begon ik als een automatisme opnieuw met mijn vingers Clair de lune te tokkelen, dit keer op mijn been. Elke keer dat ik nadacht gebeurde dat, het was een manier voor me om tot rust te komen.


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney