• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Jay Mason Connor ll Onopvallend ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Kyra en Jay




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    We beginnen dat jullie in de klas komen en de leraar (Ik) vertel wat er aan de hand is.

    Klasrooster:


    8:00 Mentor uur
    8:30 Engels
    9:00 Kunszinnige vorming
    10:30 pauze
    10:45 Mens en maatschapij
    11:15 Frans
    11:45 Scheikunde
    12:15 Biologie
    12:45 pauze
    13:15 Geschiedenis/Aadrijkskunde
    13:45 Duits
    14:15 Drama/muziek.


    De kinderen zitten op een soort van kostschool. Het aantal variert -- Je hoeft elkaar nog niet goed te kennen want de voorgaande jaren sliep je per 1

    Kyra, Madelaine, Chiara en Lynn Hut 1 ookwel bekend als paars
    Ruby, Ebony en Anastasia Hut 2 ookwel bekend als hut rood
    Ellis en Lillith Hut 3 ookwel bekend als hut roze

    Tyler J. en Rayn Hut 4 ookwel bekend als hut groen
    Zac en Tyler Hut 5 ookwel bekend als hut blauw
    Benz, Austin en Beau Hut 6 ookwel bekend als hut geel
    Mason en Jay Hut 7 ookwel bekend als hut oranje
    Feesthut ookwel bekend als hut grijs
    -Je ziet je ouders in het weekend daardoor kom je maandag althijd vanf huis af

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 18:47 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Anastasia Eleanor Walters || Nerd
    Outfit
    Ik zie hem knikken en lachen na mijn woorden en ik zelf lach ook gewoon mee. 'Tutjes die het zijn.' hoor ik hem dan ook zeggen, wow, hij is echt ziek aan het worden. Ik lach dan toch even om mijn gedachten en kijk hem aan. 'Ik dacht nog wel dat het jouw 'types' waren.' zeg ik grijnzend.
    Als ik dan net mijn hand van zijn voorhoofd heb gehaald zie ik hem nonchalant zijn shouders ophalen. 'Misschien wel' hoor ik hem dan grinniken. 'Misschien.' zeg ik dan ook grinnikend. Ik zie hem dan op zijn lip bijten en na zijn volgende woorden moet ik even mijn lach inhouden. 'Wat heb ik dokter?' zegt hij. Met een brede grijns rond mijn lippen begin ik ook te praten, maar probeer dan zo serieus mogelijk te klinken en te kijken. 'Daar heb ik nader onderzoek voor nodig, dat kan ik nog niet vaststellen.' zeg ik dan serieus, maar schiet uiteindelijk toch zacht in de lach, dit sloeg werkelijk nergens op, maar dat maakte het zo grappig eigenlijk.
    Maar nu pas dringt me door wat ik net zei.. Eigenlijk klonk het best flirterig en verkeerd.. Omg, dat heb ik dus net echt tegen Tyler gezegd, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan... En weer worden mijn wangen wat rood.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 22:39 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (@DamnBieber Ik weet niet, maar Austin was al weg... Dus of je heb dat net tegen lucht gezegd of ik weet niet...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    Het enige wat ik opving van zijn gebrabel was we kunnen ook gewoon wisselen jij met Tyler en ik met 3 meiden. ´Badboy´ moppelde ik. ´Ach hellaas mogen er geen jongens bij meisjes op de kamer he´ ´Anders zou jij vast wel je benen spreien om metteen het bed inteduiken´ zeg ik met een fake glimlach. ´We willen nog geen kleine zacies he` zeg ik dan met een knipoog. ´Bovendien ze vinden je toch niet leuk ze weten allemaal dat jij houd van je benen spreien om daarna je kleine zacie ervandaan te halen´ ´Succes nog met het project ik begin je nu al te vertellen ik doe niks´


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Veel plezier nog bij je skivakantie mij vakantie is morgen gedaan -huilhuilhuil-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Seaver schreef:
    (@DamnBieber Ik weet niet, maar Austin was al weg... Dus of je heb dat net tegen lucht gezegd of ik weet niet...)
    (Ik had het daarvoor geschreven maar nu past gepost. Doe maar alsof ik langs het muziek lokaal loop. Ik had de post van Lynnn ook nog niet gezien)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)(Ik had het daarvoor geschreven maar nu past gepost. Doe maar alsof ik langs het muziek lokaal loop. Ik had de post van Lynnn ook nog niet gezien)



    (We zijn eigenlijk al een soort van verhuist nar het podium, dus ja, veel plezier met langs het muziek lokaal lopen denk ik dan.... Maar oke... Ik maak er wel wat van
    En trouwens, als hij goede cijfers halt, captain is, gitaar kan spelen en weet ik het nog allemaal is hij dan niet een beetje perfect?)

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 22:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (...)


    (We zijn eigenlijk al een soort van verhuist nar het podium, dus ja, veel plezier met langs het muziek lokaal lopen denk ik dan.... Maar oke... Ik maak er wel wat van
    En trouwens, als hij goede cijfers halt, captain is, gitaar kan spelen en weet ik het nog allemaal is hij dan niet een beetje perfect?)
    Nee wat hij leest geen boeken kan niet zingen is niet rijk heeft een erg verleden achter zich doet daarom zo.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Oke...)

    Austin Sam Henderson ll Muzikant ll
    Ik schudde mijn hoofd even en haalde mijn schouders weer op. "Was niet echt een kwestie van durven." Zei ik zacht en begon zachtjes te spelen, Spelen en zingen was een uitvlucht voor mij geworden. Ik dacht even terug aan wat ik gezegd had. Als ik in een doos zou wonen, alsof ik in een doos zou wonen. Mijn oom en mijn adoptie ouders zouden mij een shitload geld nalaten. Ik zou zelfs nog een huis kunnen betalen als ik nooit ging werken. Ik lachte even om mijn eigen gedachte en om het feit dat ik iets gezegd had dat vrijwel onmogelijk was. "Ik vond het echt heel cool dat je hem een klap verkocht. het was waarschijnlijk het meest moedige wat ik een cheerleader ooit heb zien doen." Ik keek weer even weg. In de verte hoorde ik nog wat geschreeuw. Ik kon er nog net uit opmaken dat het Tyler was, die blijkbaar dacht het hele theater te kunnen bereiken met niks meer dan zijn stem. Ik keek nog even rond. "Zou dit geen mooie plek zijn om geld op te halen. Met een zelf gewschreven musical, gewoon lekker gek doen. Of misschien gewoon een een sale of weet ik het." De zelf geschreven musical leek mij echt wat. Vooral omdat mijn moeder ook zelf een musical had geschreven, het was één van de weinige dingen die ik over haar wist. "And now I've been gone for so long. I can't remember who was wrong. All innocence is long gone. I pledge allegiance to a world of disbelief. Where I belong. A walking disaster. The son of all bastards. They regret they made me. It's too late to save me. I will be home in a while. You don't have to say a word. I can't wait to see you smile. Wouldn't miss it for the world." Zong ik terwijl ik de juiste melodie erbij speelde. Ik wist niet wat het was, maar van dat liedje kon ik alleen de melodie spelen als ik mee zong. "Ik weet zeker dat je wel goed terecht komt, beter zelfs waarschijnlijk als hij je niet mag." Zei ik tegen Lynn om haar gerust te stellen. Ze zag er bezorgd uit en dat begreep ik ergens ook wel. "Ik bedoel elke cheerleader heeft genoeg verborgen talenten toch? Nee wacht let me rephrase that, de mooie cheerleders hebben altijd verborgen talenten toch?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Tyler Jay Iglesias

    Ze lacht gewoon mee en ik glimlach weer. Ze begint even later weer te lachen, geen idee waarom maarja.. 'Ik dacht nog wel dat het jouw 'types' waren.' zegt ze grijnzend en ik kijk haar lachend aan. 'Schijn bedriegt.' grijns ik en lach kort. 'Misschien.' zegt ze grinnikend nadat ik ook misschien had gezegd. Ik zie haar, haar lach inhouden. Met een brede grijns begint ze te vertellen, 'Daar heb ik nader onderzoek voor nodig, dat kan ik nog niet vaststellen.' zegt ze op een serieuze toon. Uiteindelijk barst ze toch zacht in lachen uit. Het sloeg eigenlijk helemaal nergens op, maar bijna automatisch lach ik mee. Ik leun op mijn hand en kijk haar aan. 'Ach, zolang het niet levensbedreigend is.' grinnik ik..


    El Diablo.

    Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll
    Tyler negeerde me compleet en het leek hem meer te boeien dat Austin bij Lynn was gaan zitten. Ik zuchtte zacht en schudde mijn hoofd. Hij zei het een en ander tegen Austin en gaf hem een duw. Austin besloot om iets terug te zeggen en liep daarna, net als Lynn het lokaal uit. Dit was de druppel. Ik stond op en liep weer terug naar mijn plekje voor in de klas. Niet te geloven dat ik ook nog maar een poging gedaan had om met Tyler samen te werken, hij was vreselijk. Ik had ergens wel medelijden met hem, want ik kon werkelijk geen een meisje noemen wat met hem naar het bal zou willen. Ja, ze zeiden allemaal hoe knap hij was, ja, ze wilde hem allemaal. Maar als het erop aankwam waren ze toch niet meer zo volgens mij. Dat deed mij eraan denken dat ik ook nog iemand moest hebben om mee naar het bal te gaan. Mason ging waarschijnlijk niet, wat ik heel jammer vond. Beau wilde vast en zeker liever met Madeleine en ik had geen idee wat Jay wilde. Ik gokte op een cheerleader, elke jongen wilde met een cheerleader. Hoe dan ook, ik had waarschijnlijk toch geen tijd om naar het feest te gaan. Ik zou waarschijnlijk ook geen tijd hebben on een jurk uit te zoeken of wat dan ook. Nee, ik moest mij bezig houden met de taart, het drinken, de muziek en weet ik het allemaal. Dus als ik geen tijd had om naar het feest te gaan had ik ook niemand nodig om mee te gaan. Zo simpel was het. Toch vond ik het jammer, want het had waarschijnlijk wel leuk geweest om met iemand te gaan. Ik sloot mijn ogen en besloot het te laten zitten, er gewoon niet meer aan te denken. "Umh, meneer ik moet met mij mentor iets over het prom bespreken." Zei ik zacht en ik kreeg toestemming om te gaan. Ik mocht altijd gaan omdat het geen een leraar kon schelen of ik er wel of niet was, ik haalde toch wel tienen. Ik ging opzoek naar de man die mij gekoppeld had met het 'geniaalste' kind dat er op deze aarde rondwandelde. Ik moest een andere partner. "Meneer, ik moet een andere partner." Zei ik zondrer aarzeling.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:42 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Iemand voor Jay?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lynn Amilie Mc.Down || Cheerleader
    Hij schudde zijn hoofd weer en haalde dan weer zijn schouders op."Was niet echt een kwestie van durven." zei hij en begon dan weer zacht op zijn gitaar te tokkelen.
    Hij machtte even zacht om zijn eigen gedachten en ik keek hem dan even aan. "Ik vond het echt heel cool dat je hem een klap verkocht. het was waarschijnlijk het meest moedige wat ik een cheerleader ooit heb zien doen."zei hij en ik grinnikte zacht."Het was zijn verdiende loon."gniffelde ik en hoorde dan in de verte Tyler nog iets roepen. Niet dat ik er veel van verstond ,want het waren allemaal leugens die uit zijn mond kwamen.
    "Zou dit geen mooie plek zijn om geld op te halen. Met een zelf gewschreven musical, gewoon lekker gek doen. Of misschien gewoon een een sale of weet ik het."vroeg Austin dan en ik keek ook eens de zaal rond. Het was eigenlijk echt geen slecht idee.
    Ik hield wel van musical film ,maar in het echt had ik het nog niet gezien.
    "Ik vind die musical wel wat hebben."zeg ik met een glimlachje tegen hem. "Misschien dan als thema de school zelf?"stelde ik dan vragend voor.
    "And now I've been gone for so long. I can't remember who was wrong. All innocence is long gone. I pledge allegiance to a world of disbelief. Where I belong. A walking disaster. The son of all bastards. They regret they made me. It's too late to save me. I will be home in a while. You don't have to say a word. I can't wait to see you smile. Wouldn't miss it for the world"zong hij zachtjes en ik luisterde glimlachend naar zijn stem,hij was echt supergoed. Ik kende het liedje niet echt ,maar ik vond het wel mooi.
    "Ik weet zeker dat je wel goed terecht komt, beter zelfs waarschijnlijk als hij je niet mag." zei hij dan geruststellend tegen me en ik glimlachte zwakjes ,waarna ik even naar mijn schoenen staar. ik hoopte het maar ,want ik had geen zin om te gaan zitten smeken om er niet uitgeschopt te worden.
    "Ik bedoel elke cheerleader heeft genoeg verborgen talenten toch? Nee wacht let me rephrase that, de mooie cheerleders hebben altijd verborgen talenten toch?"zei hij en ik giechelde even en maakte een 'ahw' geluidje ,dat was erg schattig toen hij dat zei.
    "Wel ik hou wel van zingen en ik speel een beetje piano en viool."zeg ik heel zachtjes. Ik vertelde eigenlijk niet zo graag dat ik muziek speelde en al zeker niet vooral klasieke muziek.
    Het was al van jongs af aan dat ik die instrumenten bespeelde. Het moest van mijn ouders ,maar toen mijn moeder er niet meer was ,heb ik er eigenlijk nooit meer op gespeeld. Ik kijk even nadenken naar mijn pink ,waar een klein vogeltje op getatoeëerd staat.Misschien moet ik daar eens verandering in brengen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jay Mason Connor

    Ik loop weer terug naar Engels en besef dat ik me eigenlijk best wel rot voel voor Lilith. Ze mag dan echt irritant zijn, maar dit had ze dan ook weer niet verdiend. Ik twijfel of ik omdraai en sorry ga zeggen. Lijk ik dan niet zwak of zo? Ik trap tegen een tas die op de grond ligt en wil eigenlijk gewoon janken. Aangezien iedereen me dan uit gaat lachen (inclusief Lilith) lijkt dat me niet zo 'n goed idee. Ik zucht en loop weer naar Lilith. Wat ben je toch zwak, Jay! Ik weet het, ik weet het. Ik zie Lilith en Mason, mijn kamergenoot, zitten. Doe niet zo gemeen Jay, die knul heeft je niks misdaan. Nog niet nee. "Hey Lilith. Wil je met me samenwerken of vind je alleen fijner?" Vraag ik zachtjes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lilith 'Lily' Cooper || Emo ||
    Ik leg mijn mobiel weg als de docent Engels, die echt een vervelend persoon is, aangeeft dat ik hem moet inleveren als ik zo doorga. Zuchtend stop ik hem terug in mijn broekzak. Ik staar wat voor me uit en Mason, die naast me zit, doet hetzelfde. Ineens hoor ik een stem achter mij. "Hey Lilith" Ik draai me om en zie een jongen staan. Dat zou misschien die Jay kunnen zijn. "Ja?" vraag ik zo vriendelijk mogelijk terwijl ik hem aankijk. "Wil je nog samenwerken of vind je alleen fijner" vraagt hij zacht. Zijn stem is bijna niet te horen, maar ik knik. "Of course" zeg ik met een glimlach. Ik kijk even naast me naar Mason die me een rare blik geeft. "Mason..." zucht ik. Hij grijnst even en loopt even weg. Waarschijnlijk om naar de wc te gaan.

    Mason Cooper || Emo ||
    Ik hoor opnieuw de waarschuwende stem van de docent. "Lilith! Nog één keer en je levert hem in!!" Ik hoor een diepe zucht en ik zie hoe de mobiele telefoon van Lilith in Lilith's broekzak verdwijnt. Ze staart voor zich uit en dat doe ik vervolgens ook, puur uit verveling. "Hey Lilith" hoor ik ineens achter me. Lilith draait zich om en ik doe hetzelfde. Een jongen staat recht voor haar neus en vraagt of ze nog samen wil werken. Zijn stem is nogal zacht. Ik kijk even raar naar Lilith die vervolgens "ja" zegt tegen de jongen. "Mason..." zucht ze. Ik grijns even en sta vervolgens op. Ik moet pissen en niet zo'n klein beetje ook.


    26 - 02 - '16

    @Seaver je mag praten tegen de leraar dan reageer ik wel even met de leraar)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,