• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wie komt niall reddemiss kun je alexia even doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Als hij me loslaat probeer ik onder hem uit te kruipen, maar een dreun in me gezicht maakt me duizelig. Ik hoor hem gillen. Ik wilde net wat terug gillen toen mijn hoofd door het raam ging. Ik voelde het glas mijn achterhoofd open snijden en diepen wonden achterlaten. Ik kreun en buig terug naar Zayn toe. Dit moest eruit voor ik flauw zou vallen aan bloedverlies. "ALS IK ER NIET WAS GEWEEST, WAS NAILL DOOD GEWEEST. DAN WAS HIJ UIT DIT RAAM HIER GESPRONGEN OF HAD HIJ ZICH VERHANGEN." Grote zwarte vlekken dansen voor mijn ogen. Ik weer Zayn nog 2 dreunen te geven voor ik knock-out ga: een breekt zijn neus, de ander zou hem zeker een blauw oog opleveren.


    Bowties were never Cooler

    [you forget precillaXD er moet wel iemand hem komen redden, hij gaat helemaal lippen daar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Precilla Watson
    Ik gaf hem een klap in zijn gezicht. "Gedraag je. Je blijft hier zolang nodig. Als je wil mag je een knuffel hier hebben." zei ik zuchtend. Ik stond op en liep naar de deur. "Straks in het donker heb je er geen last meer van."


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    "ALS IK ER NIET WAS GEWEEST, WAS NAILL DOOD GEWEEST. DAN WAS HIJ UIT DIT RAAM HIER GESPRONGEN OF HAD HIJ ZICH VERHANGEN." schreeuwt hij terug en ik snuif even. Opeens voel ik twee dreunen in mijn gezicht. Mijn neus kraakt en een bonzend gevoel komt op mijn oog. Ik grom even en trap hem nog een keer in zijn ribben. Ik loop de kamer uit en krijg Cris meteen achter me aan. ´What the hell.´ zegt hij als mijn neus hard begint te bloeden...

    [Moet Zayni ff helpen?]


    El Diablo.

    (kan jij dan zo Precilla overnemen om Alex op te lappen?)


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan [ajaaaaa

    Ik slaak een kreet als ze me slaat. ze zegt dat ik een knuffel erbij mag hebben en dat het in het donker wel mee valt. Mijn ademhaling gaat over in hyperventilatie terwijl ik hard huil en angstig begin te schreeuwen terwijl ik me probeer te bevrijden "LAAT ME HEIR UIT!!!" KRIJS ik vol angst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik?? is goed]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Opeens hoor ik Niall krijsen, en ik slik even. Na alles houd ik nog van hem, maar ik ben echt heel slecht in het laten merken... Dat blijkt wel weer.. Ik probeer de deur te openen en grom even als hij dicht zit. Ik duw hem met alle kracht open, do het licht aan en zie Niall. Ik sis even, en loop naar hem toe. Ik maak hem los en kijk hem nog even aan. Nu gaat hij vast vragen naar het bloed bij mijn neus enzo en had ik het weer verpest...


    El Diablo.

    [ja, ik ben knock out met een bloedend hoofd vol glas]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik sluit mijn ogen om zo hopelijk niet weg te vallen en hoor tot mijn opluchting de deur open gaan. Eerst ben ik bang dat het dat gestoord wijf weer is maar ik zie Zayn.
    Het kan me niets meer schelen "haal me hier weg, haal me hier weg" smeek ik hem half schreeuwend terwijl mijn ademhaling pijnlijker word langs mijn keel schuurt en ik telkens half stik door alle tranen.

    Precilla Watson
    Ik kreun geïriteerd als ik een hoop herrie hoor en smijt de deur dicht waarna ik hem als een kind hoor krijsen, ik grijns even, evil me. Ik loop naar de kamer en zie een jongen bewusteloos met een plasje bloed en glas liggen "fijn weer een nieuw raam, stel debielen" sis ik. Zonder enige medelijden til ik de jongen wild op en breng hem naar een van de zuster "Ik weet niet wat er gebeurd is maar ik hoop dat je hem goed kunt verzorgen. Ik maak me zorgen over hem" zeg ik liefjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "haal me hier weg, haal me hier weg" smeekt hij en ik knik maar. Ik neem hem snel mee naar mijn kamer en doe de deur dicht. Ik plof op het bed en pak en spiegel erbij. Ach, zo erg ziet het er nog niet uit.... 'Je gaat me haten Niall.' mompel ik,,,


    El Diablo.

    [lol hij zit nog in die dwangbuis lieverdXD miss. slim om hem daar eerst uit te halen??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [THe hell is een dwangbuis? XD]


    El Diablo.

    [Oh dat, hij had het al losgemaakt XD ]


    El Diablo.