• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:

    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino 3 maanden Californië
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Taylor Alison Swift ll Paniekaanvallen - Roww
    - Jordan Mark Witzigreuter ll Alcoholist en Drugsverslaving - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.): 
    - Precilla Watson - Sylvesti & MissStoran

    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino


    Regels

    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC- OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Kamerindeling:
    10; Justin Bieber & Grant Gustin
    11; Niall Horan & Alexander Gaskarth
    12; Selena Gomez
    13; Cher Lloyd & Mackenzie Foy

    Inspringen met nieuwe personages kan altijd!!

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 19:51 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik trek Naill in mijn armen en hou hem dicht tegen me aan. Zelf moest ik nu zorgen dat ik geen paniekaanval kreeg om wat er net allemaal was gezegt. Ik begon rustig over Naill's rug te aaien en sloot mijn ogen. "Het komt wel goed." mompelde ik zacht tegen hem.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik zucht opgelucht als Alex zich tegen me aandrukt en begon over mijn rug te aaien "het komt wel goed"mompel hij zacht.
    Ik slik een paar keer "H-hij heeft me een paar keer in elkaar geslagen en toen kwam mijn broer en Zayn helpen en Zayn heeft mijn broer in zijn schouder gestoken en ik was boos en bedroog hem maar Zayn pakte het mes af en stak zichzelf neer" ratel ik snikkend en over de toeren. Mijn hele lijf trillde en mijn ademhaling was ongelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik luisterde stilletjes naar wat Naill snikkend uitbracht. Ik trok hem nog wat dichter tegen me aan. "Ik zal je tegen hem beschermen, maar over je verdriet moet je zelf heen komen. Ik kan dat niet voor je doen. Ik wil je er wel graag met alles helpen waarmee je hulp wilt." Ik drukte een kusje op zijn voorhoofd. Ik vond het verontrustend hoe hij er zo bij zat. Het enige wat ik nu kon doen was er voor hem zijn en hem vasthouden. Een knuffel deed namelijk vaak meer goed dan therapie of medicijnen. Zachtjes begon ik Therapy te zingen, hopend dat hij rustig zou worden.


    Bowties were never Cooler

    [lol ik lach bijna te pitten, was glee kijken met mama

    Niall Horan.
    "Ik zal je tegen hem beschermen, maar over je verdriet moet je zelf heen komen. Ik kan dat niet voor je doen. Ik wil je er wel graag met alles helpen waarmee je hulp wilt." ik knik moeilijk terwijl mijn ademhaling steeds ongelijker word. Hij pakt me nog steviger vast en begon een liedje te zingen maar ik werd er neit bepaald rustiger van. Ineens moest ik weer aan Zayn denken ik was hem gewoon vergeten, door de gedachte ga ik nog gejaagder adem happen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Mijn ademhaling begon ook wat sneller te gaan toen hij begon te hyperventileren. Wat moest ik doen? Ik maakte het liedje af. Zelf voelde ik mijn handen gaan trillen. Dit was mijn eerste paniekaanval sinds drie maanden. Mijn gedachten gingen terug naar wat er net allemaal werd gezegd. Mijn ademhaling veranderde in hyperventilatie en ik begon oncontroleerbaar te trillen. Mijn ogen schoten wild heen en weer. Ik was bang. Bang voor hem, bang van de vreemde jongen, bang omdat ik wist dat dit erg zou zijn omdat ik al weken mijn medicijnen niet kreeg. Mijn armen verstrakte zich rond zijn lijf. Ik had geen controle meer.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ineens begint Alex te trillen en zijn ademhaling veranderde ook naar hyperventilatie. Angstig keek ik hem aan, zijn ogen schoten heen en weer terwijl zijn greep om me heen verstrakte "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw" krijs ik hard van de pijn. Hij drukt precies op een plek waar het slangetje vast zat en het deed super veel pijn. Van pijn en angst begin ik te snikken terwijl ik oncontroleerbaar adem hap.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik hoor Naill gillen, maar ik kan er niks aan doen. Ik heb geen controle meer. Niet veel later hoor ik een zuster binnen komen. Ze begint aan mijn armen te trekjen en me langzaam aan op mijn eigen bed vast te binden, terwijl ik blijf trillen en panieken


    Bowties were never Cooler

    [Hele late mijn topics. Jammer dat Brooke weg is, nu is het niet meer compleet ): ]


    'I'm beautiful, in every single way. Words can't bring me down' -Christina A.

    NIall HOran.

    Ik slaak weer een kreet als hij harder knijpt en merk hoe er een zuster binnen komt. Ze trekt Alex van me af en los en bind hem vast aan zijn bed.
    Ik rol me angstig op als een bolletje en trek de dekens over me heen terwijl ik weer begin te snikken. "Stt Niall waar heb je pijn?" vraagt een kalmerende stem. Pijnlijk wijs ik het aan. "oei hij zit in je huid geduwt dit kan even pijn doen" zegt ze en trekt een snokje aan het slangetje wardoor het uit mijn huid schiet en weer goed vast zit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jeps, ik heb btw gerdaan dat justin weg is omdat Lil twist hem teveel naar de verkeerde kant trok.... je kunt met hem naar dek amer van alex en niall gaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Yvnne, zou ik dan dat met Zayn doen?]


    El Diablo.

    [jaaa dat moet je echt doen, miss. kun je cris daarmee ook laten dreigen enz.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik rammel aan mijn bed terwijl ik angstig probeer los te komen. Mijn ogen schoten wild rond. Dit maakte mijn aanval er niet beter op. Mijn hart klopte wild en onregelmatig, net als mijn snelle oppervlakkige ademhaling. Opeens voel ik een pijnlijke steek in mijn arm en wordt ik heel rustig. De paniek blijft in mijn hoofd en van mijn gezicht te lezen, maar door de prik van de zuster kan ik geen kant meer op. Ik blijf hyperventileren. Waarom kon niemand gewoon helpen?


    Bowties were never Cooler

    Niall HOran.
    Ik snik zacht verder en zie Alex. Ik zie dat hij in paniek is en zonder iets te zeggen sta ik op en ga tegen hem aanliggen.
    Het lag voor mij niet lekker maar dat maakt niets uit "stttt Alex het komt goed word alsjeblieft rustig" fluister ik zacht in zijn oor. Met een hand heb ik zijn hand vast en met de ander knuffel ik hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    'Ja, is goed.... Stuur hem maar hierheen.' grijns ik. Ik hang met een brede grijns op en loop terug naar Niall's kamer. 'Ahw, wat leuk... Twee paniekgevalletjes in een kamer.' zeg ik.. 'Hé Niall, er komt een verassing voor je aan. Ga vooral verder met dat geval daar.' grijns ik en loop de kamer weer uit. En nu afwachten...


    El Diablo.