• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    'Ik wist niet dat er iemand was' Ik wist niet of het nou echt een zwaar accent was, of dat hij nou stomdronken was maar ik kon het bijna niet verstaan. Zelf had ik twee accenten door elkaar wat de ene keer zwaar was, maar de andere keer gewoon normaal. 'Hoor je de douche niet, of zo?' vroeg ik geïrriteerd. Eerlijk gezegd had ik geen idee wat ik nu moest doen aangezien mijn haar nog altijd niet uitgespoeld was, en er nu dus een jongen in de badkamer stond. Ach, het was geen meisje. Na even aarzelen besloot ik maar gewoon mijn haar uit te spoelen. Mijn ravenzwarte haren kwamen tevoorschijn onder de witte laag schuim. Ik had er niet zo'n moeite mee als iemand me naakt zag. Ja, oké, een meisje was toch wat anders dan een jongen. 'Kun je alsjeblieft even opschieten?' Mijn stem klonk drammerig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luke Smith[/b
    Ik was net klaar met afdrogen en gooide mijn boxer in de was toen zijn vraag doordrong of ik de douche niet hoorde. "Ik dacht dat de kraan liep." Ik was gelukkig nog niet zo dronken dat ik alleen nog Welsh kon praten, al zat ik daar vrij dicht tegen aan. Voor mijn gevoel niet veel later, het was me namelijk nogsteeds niet gelukt een handdoek rond mijn middel te binden, vroeg hij of ik niet kon opschieten. "Maar ik krijg de handdoek niet vast. Ik vind het niet leuk als mensen me in m'n nakie zien." Met alleen een onderbroek of shorts had ik nergens problemen mee, maar helemaal niks ging me te ver. Zeker dronken. Ik zette een stap, proberend uit zijn blikveld te gaan staan, maar ik struikelde over de weegschaal en viel op de grond, waar ik verdwaast bleef zitten. Ik had echt geen idee meer wat er gebeurde om me heen, of in ieder geval niet snel meer. Ik had me dus nog eens lekker de diepte in gezopen voor ik naar bed ging. Een halve liter whiskey deed iets raars met je. Nouja, je werd er in ieder geval stom lazerus van.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    'Ik dacht dat de kraan liep' antwoordde de jongen wiens naam ik nog altijd niet wist. Maar ik stelde mezelf ook niet voor 'Daarom is het ook zo warm, hier' antwoordde ik sarcastisch. Mijn goede humeur was overgegaan naar een pesthumeur. 'Maar ik krijg de handdoek niet vast. Ik vind het niet leuk als mensen me in m'n nakie zien' zei de jongen. God, hij was dus niet nuchter. 'Dan sla je hem om je middel heen, houdt je hem vast tot je slaapkamer en dan ziet niemand je' gromde ik. Ineens hoorde ik een harde klap, wat de jongen was die viel over de weegschaal. 'Jezus' mompelde ik. Ik draaide de douche uit en stapte de cabine uit, om snel een handdoek uit het kastje te pakken en hem om mijn middel te knopen. Snel liep ik naar de jongen die nu op de grond lach, knielde bij hem neer en trok hem omhoog. Voordat hij wéér kon vallen legde ik zijn arm rond mijn schouder zodat ik hem ondersteunde. Ik kon nog net zijn handdoek van de grond grissen en zonder een blik te tonen, sloeg ik die om zijn middel. 'Weet je waar je slaapkamer is?' vroeg ik hem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luke Smith
    Zijn woorden kwamen niet echt ver meer binnen, zeker niet toen ik was gevallen en probeerde uit te vogelen wat er was gebeurt met mijn bezopen hoofd. Opeens stond ik weer op mijn benen en viel ik er niet weer doorheen, wat ik wel had verwacht. Alweer duurde het even voor zijn vraag binnen kwam. "Geen idee. Het had een bed en mijn skateboard en gitaar staan erin." Ik keek naar de jongen met wazige ogen. Wie was dit? Hij kwam me bekent voor, maar ik kon me niet herrinderen wie hij was. Ik begon hem nu in Welsh vragen te stellen omdat mijn brein dacht dat hij dan wel uit Cardiff zou komen. "Beth yw enw eich mom yn? Ydych chi'n sgrialwr? Ydych chi'n byw yng Nghaerdydd? Ydych chi'n gerddor?" zo brabbelde ik rustig mijn vragen door terwijl ik geen idee meer had van de situatie, behalve dat ik omhoog werd gehouden door een jongen wiens identiteit voor mij een groot raadsel was.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    'Daar heb ik wat aan' mompelde ik. Ik keek hem niet-begrijpend aan en schudde mijn hoofd. 'Kun je geen Engels spreken?' zuchtte ik. Hoofdschuddend sleurde ik hem haast mee. Af en toe had ik de verkeerde kamer, maar uiteindelijk had ik een kamer gevonden die waarschijnlijk van de jongen was. Ik liep met hem naar het bed, waar ik hem oplegde en de dekens over hem heen sloeg. Hij had de handdoek nog om maar dat konden we beter zo laten. 'Slaaplekker' grinnikte ik, wanneer ik de deur uitliep en weer naar de badkamer liep. Daar deed ik de deur dicht en dit keer wél goed op slot. Snel begon ik me af te drogen en realiseerde me toen dat ik geen schone boxer had klaar gelegd. Al snel had ik mijn kleren bij elkaar geraapt en liet voor deze ene keer mijn haar drijfnat. Binnen twee minuten had ik de deur weer open gedaan, het licht uitgedaan en was naar mijn kamer gevlucht. Daar deed ik een schone boxer aan en liet me op mijn bed vallen, waarbij ik niet eens de moeite deed om onder de dekens te kruipen en al in slaap viel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luke Smith
    Ik liet me meesleuren langs de verschillende kamers. Ik bleef in het Welsh brabbelen, want ik snapte totaal niet waarom hij in het Engels andwoordde. Je eigen moedertaal was toch veel makkelijker? Uiteindelijk viel ik weer, maar ik viel gelukkig wel zacht. Hier zou ik dan maar blijven liggen, want ik was veels te moe om nu nog op te staan. Ik voelde iets zachts over me heen vallen. "Cwsg yn dda" mompelde ik terug net voor hij de deur uit liep. Ik rolde nog wat rond, waardoor ik van het zachtte ding afkieperde. Nouja, dan bleef ik er maar naast liggen. Ik trok de warme pluizige dingen weer over me heen en viel zo in slaap, plat op mijn buik uitgestrekt op de grond.


    Bowties were never Cooler

    [Is het de volgende dag?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Geen idee]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Want ik ben de draad kwijt.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Volgens mij slaapt nog niet iedereen]


    Bowties were never Cooler

    Gaby
    Ik vond de meisjes niet echt aardig tegen elkaar doen, maar om een of andere waarschijnlijk compleet oneerlijke reden vond ik Chiara aardigger. Op een gegeven moment na wat bekvechten ging Chiara slapen nadat ze had gezecht dat het 11 uur was en naatuurlijk iets vervelends richting Mackzeni. 'Ik ga ook maar eens proberen mijn kamer terug te vinden', mompelde ik tegen Mackzeni voor dat ik opstond en de gang uit liep. Ik wou net een hoek om gaan toen ik Zayn met een handoek om zijn middel gewikkelt een kamerdeur zag openen. Hij ondersteunde een jongen die een of andere vage taal sprak en ook een handoek om zijn middel had. Samen kwamen ze weer naar buiten en gingen ze een andere kamer in. Dit keer bleven ze wat langer weg. Die tijd nam ik om er snel vandoor te gaan aangezien ik het me kon voorstellen dat ze het op prijs stelden als niemand hun begluurde voor het geval dat een van de handoeken naar beneden donderde. Ik moest toegeven dat Zayn er halfnaakt nog aantrekkelijker uitzag dan met kleren. Ik opende een deur die volgens mij die van mijn kamer was en zonder me om te kleden kroop ik mijn bed in. Ik was veel te moe om dat nog te doen

    Liam
    Iedereen dronk nog wat en op een gegeven moment besloten de meeste dat het tijd was om naar bed te gaan. Ik gaf Dannielle en goodnight kiss en verdween het huis in. Voor de tweede keer vandaag zeiknat aangezien ik geen handoek had meegenomen. In mijn kamer lag er vast wel een. Ik opende de deur die me naar mijn kamer bracht en bedacht me ineens dat de zwembroek die ik aan Luke had gegeven nog ergens moest liggen in de buurt van het zwembad. Dat kwam morgen wel dacht ik bijmezelf. Snel zocht ik in mijn koffer naar een handoek en klede me om en droogde af. Met een tevreden zucht plofte ik in mijn bed. Morgen een drukke dag.


    Dont say why me, say try me

    Sylvesti schreef:
    Mickey Smith
    Ik grijnsde semi-gemeen. "Ik ben niet alleen de lieve jongen voor wie je me nu waarschijnlijk aanziet." Ik gaf hem een knipoog en keek naar de meisjes. Ik was niet zo'n sloddervos, dus het zou wel lukken. Ik pakte mijn spullen terwijl hij praatte. "Eigenlijk zou ik I love it graag willen zingen." Ik keek naar hem of hij het misschien een goed voorstel zou vinden. Ik hoopte eigenlijk van wel. Ik keek even naar de zak snoep. "Neh, zelfs als ik mijn medicijnen neem zorgt suiker voor een complete hyper mania." Ik grijnsde en liet me achterover op het bed vallen. "Weltruste, ladies!" riep ik naar de deur voor ik mijn shirt over mijn hoofd trok. Ik sliep eigenlijk altijd gewoon in mijn boxer, that's it. Als het koud was deed ik soms wel sweatpants en een shirt aan, maar nu was het echt lekker warm. Ik deed mijn riem los, die toch niet zo goed werkte, en schopte mijn broek samen met mijn schoenen en sokken uit. Nu lag ik hier dus alleen in mijn boxer en kniebrace. Tja, daar kon ik niet meer zonder sinds mijn ongeluk 4 jaar geleden. Ik legde mijn hoofd op mijn kussen en staarde naar het plafond. Met een hand trok ik met wat moeite een stukje van het dekbed onder Louis' kont vandaan, waardoor die net het stuk huid van halverwege mijn bovenbenen tot halverwege mijn borst zou bedekken. Zo zou ik toch wel kunnen slapen? Zolang ik maar niet zou denken aan de spetter die straks naast me zou liggen...

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 22:44 ]


    Bowties were never Cooler

    [wacht ik moet iets gemist hebben sinds waneer ligt mickey bij louis in bed?]


    Dont say why me, say try me

    [Ze delen een kamer]


    Bowties were never Cooler

    [en liggen in hetzelfde bed?]


    Dont say why me, say try me