• Ja, X Factor is weer begonnen en deze keer met One Direction als jurlyleden.En het werkt net iets anders. Van de 20 mensen die meedoen gaan er 10 door. 2 bij elk jurylid. Hun zullen samen met de 5 juryleden en hun vriendinnetjes samen gaan wonen in het X Factor huis. Elke week zal er een liveshow plaats vinden waar niemand[/center] zal afvallen we werken dus met een punten systeem. Maar zal de liefde tussen de vriendinnetjes van de jongens blijven staan. Zullen de meisjes hun bedriegen? Of word een van de jongens verliefd op een andere kandidaat? Is een van de jongens homo? Een verhaal tussen liefde haat en verdriet.
    Reseveringen blijven 12 uur staan. Je mag je rol al wel voor de helft invullen en derest later


    Jury/One Direction/Jongens
    -Harry Styles ll Damnbieber-
    -Zayn Malik ll Sidestap-
    -Niall Horan ll ZiamStorason -
    -Louis Tomlinson ll Magicales-
    -Liam Payne ll BigFatLiar
    -

    Kandidaten
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber-
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday-
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna-
    -Luke Smith ll Sylvesti-
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Kyra Luca Graig ll Semper-
    -Gabrielle Aplin ll BigFatLiar-
    -Lars Loseyn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti-
    - Evelynn Cloe Hastings ll Helium
    -


    Teams

    Team Harry

    -Kyra Luca Graig ll Semper
    -Evelynn Cloe Hastings ll Helium

    Team Niall
    - Elizabeth ''Liz'' Harper ll Panday
    --Gabrielle Aplin ll BigFatLiar

    Team Liam
    -Luke Smith ll Sylvesti
    -Lars Loseyn ll Seaver

    Team Louis
    -Holly Renée McDawn ll Seaver
    -Mickey Smith ll Slyvesti


    Team Zayn
    -Mackenzie Lou Arretez ll Lavigna
    -Chiara Bella Love ll Damnbieber


    Vriendinnetjes van de jongens
    Dannielle Peazer ll Coockies-
    Perrie Edwards ll ZiamStorason -
    Eleanor Calder ll Coockies-
    Vriendinnetje Harry ll Helium (Later)-
    Vriendje Niall ll Toby Lucas WoodsMisStoran-

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (Bekend persoon)
    Innerlijk:
    Extra:

    - Minstens 4 regels Zonder spatie's
    - 16+ toegestaan
    -Naamsveranderingen doorgeven
    - 7 dagen niet reageren en je bent eruit
    - Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Geen sneltrein
    -Geen Mary Sue's of Gary Stu's
    - Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] () of spoiler
    - Alleen ik maken de nieuwe Topic's aan tenzij het aan iemand gevraagd word te doen
    - 3 rollen per acount!!!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - Hou het gezellig&sluit niemand buiten




    Het huis

    We beginnen dat je bij het x Factor house komt en bekend word gemaakt door Harry welk team jullie zitten. (Je komt dus gewoon in de hal staan)

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:24 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Magicales schreef:
    Louis Tomlinson
    Ik knikte. 'Mooi zo. En dan word dat zo een leuke zoektocht inzetten,' zeg ik lachend. Snel drukte ik ook nog een kusje op haar wang en keek toe hoe Eleanor de hal in verdween. Ik keek naar Mickey en de grijns op zijn gezicht was niet te missen. 'Ja, deze keer echt.' Ik hield wel van zijn enthousiasme en hyperheid. Het deed me echt denken aan mijn eigen gedrag en dat maakte het nog leuker. Ik knikte en wilde mee lopen naar boven toen Eleanor al naar beneden kwam. 'Ik kan niet wachten om dat te zien,' zei ik lachend en knikte. 'Geef ons heel even, want ben niet zo snel.' Snel liep ik naar boven en wees naar de laatste kamers bij de vraag van Mickey. 'De laatste twee tegenover elkaar, als het meezit en heb anders geen idee. De laatste van links is sowieso die van mij, want daar staat alles al en er moet er nog een zijn met de spullen van een persoon.' zei ik en liep al langzaam die richting op.


    Mickey Smith
    Ik luisterde naar Louis. Toen hij zei dat de laatste van ons waren pakte ik zijn arm en trok hem mee naar het einde van de hal. Ik wilde veels te graag mijn kamer zien. Ik zou hier een paar weken zitten. Een echte vakantie dus. Mijn skatewedstrijden had ik afgezegd, jammer dan. Misschien ging ik wel mee naar een van de paar wedstrijden die Luke niet kon overslaan om zijn titels te verdedigen. Hij had wel geluk dat die allemaal hier in de stad waren, dus hij kon er op zich wel een dagje tussen uit. Bij de deuren liet ik Louis los en draaide naar de rechtse deur. Ik opende de deur en keek naar binnen. De kamer was prachtig. Was dit echt mijn kamer. Ik draaide mijn hoofd en keek over mijn schouder naar Louis. "Is dit echt mijn kamer?" vroeg ik overwelmt. Deze kamer was zo groot als onze zitkamer, als de zitkamer dat al haalde. En nu had ik deze kamer voor mij alleen, als dat echt zo zou zijn. Anders voor met z'n tweeën was zo'n kamer nog steeds gigantisch.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek Chiara fronsend aan en keek haar verontwaardigd aan. "Pardon? Wat doe ik dan fout in jouw ogen?" siste ik en kruiste mijn armen. Zielig mens. Ik rolde wat met mijn ogen en zuchtte expres overdreven. "Mijn vriendinnen haddden me opgegeven, zonder dat ik het wist." glimlachte ik breed. Onderhand was Chiara echt irritant, gewoonweg omdat ik niet tegen zulke mensen kon. En met mijn agressieproblemen werd het niet beter.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis Tomlinson
    'Komt goed' riep ik nog naar beneden als antwoord op Eleanor. Lachend liet ik me door Mickey meetrekken naar het einde van de hal. Deze jongen vond ik nu al geweldig en zijn gedrag was aanstekelijk. Onbewust begon ik zacht weer een liedje van The Fray te zingen. Ik wist dat dit een wedstrijd zou worden, maar daar leek het nog niet op. Maar het ging wel goed komen. Vanmiddag of morgen zouden we het wel iets serieuzer gaan nemen. Dan zou het echt beginnen. Ik had niet door dat we er al waren aangekomen en merkte dat pas toen Mickey me losliet. Ik keek op en wachtte geduldig op zijn reactie over de kamer. Het had mij aan het begin ook nog verbaasd. Bij zijn vraag schudde ik mijn hoofd. 'Dit is onze kamer' antwoordde ik. 'Maar hoop dat het je bevalt.' Eigenlijk was het een overbodige vraag aangezien zijn reactie al genoeg. Maar alsnog.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Coockies schreef:
    Eleanor Calder

    Ik lach even en kijk naar Holly. Ik glimlach even en kijk dan naar Liz die toegewft dat ze het een mooie trap vindt. Ik grinnik.
    'De hele trap is mooi,' lach ik en kijk ze aan. Ik laat me naast Liz op de trap vallen.
    'Natuurlijk heb ik er zin in,' grinnik ik. 'Ik bedoel... Het is jammer dat ik niet kan zingen, maar het wordt hier vast heel gezellig,' glimlacj ik en kijk ook even naar Hollly. Dan kijk ik voor me uit en trommel even met mij handen op mijn benen. 'Willen jullie kauwgom?' Ik pak het pakje uit mikn tas en neem er zelf een. Daarna hou ik het Liz en Holly voor. Ik wacht af en kijk weer even naar boven. Waar bleven ze?!



    Liz
    'Jaaa kauwgom!' Roep ik vrolijk en ik pak een kauwgompje. 'Ik denk trouwens ook dat het heel gezellig word.' Eleanor kijkt weer naar boven en ik volg haar voorbeeld. 'Die jongens zijn niet al te snel he.' Zeg ik. Eigenlijk heb helemaal geen geduld maar ik vind het hier wel gezellig, dus kan ik wel wat langer wachten. Ik begin zachtjes te neuriën. Dan stop ik weer. 'Hebben jullie eigenlijk broertjes of zusjes?' Vraag ik dan. 'Ik heb zelf een klein broertje, Mikey.'

    [ ik zit op mijn mob dus sorry.als het te kort is ]:S


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Holly Renée McDawn
    Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik hoef geen kauwgom." Zei ik met wen kleine glimlach. Ik lustte geen kauwgom. Ik had altijd de neiging om er door te slikken, wat nou net niet de bedoeling was. Het ging echt puur automatisch. Het was niet dat ik alles waar ik op kauwde door wilde slikken, het was echt alleen met kauwgom. Het klink altijd zo dom als ik zei dat ik daarom geen kauwgom wilde, dus hield ik mijn mond maar. "Ik heb een broertje, Philip." Zei ik moeilijk. Ik had kunnen zeggen dat ik twee broertjes en een zusje had, maar dat had raar overgekomen. Aangezien die er niet meer waren. Ik had ook geen zin om het allemaal uit te gaan leggen, maar normaal had ik wel gezegd dat ik twee broertjes en een zusje had. Het leek me momenteel gewoon niet heel slim om te zeggen, terwijl we allemaal heel vrolijk waren en we gezellig zouden gaan shoppen. Ik haatte het om de sfeer te verpesten, dus liet het maar voor wat het was. "Ik ben dol op mijn broertje, al was hij wel irritant bezig toen hij hoorde dat ik een tijdje in dit huis ging zitten." Zei ik half lachend. Nu ik hier zo stond, klonk het heel grappig en idioot dat ik er boos om was geworden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Liz
    Ik grijns. 'Mijn broertje kan ook heel irritant zijn, hij volgt me overal. Dat is soms ook wel grappig.' Zeg ik. 'Hij is trouwens ook een hard-directioner. Ik denk dat hij liever met mij had willen ruilen maar hij kan niet echt goed zingen, maar dat weet hij zelf ook wel geloof ik.' Ik krab even op mijn hoofd. 'Ik heb het hem al vaak gezegd in ieder geval.' Ik probeer even een bel te blazen met mijn kauwgom maar die knapt steeds. 'Nou ja zeg.' Ik grijns. 'Dat heb ik nou altijd...'


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Kyra Luca Graig

    Mijn mond hoeken krullen omhoog door Harry's reactie. Serieus? Ik heb wel beter gezongen. Maar ja. Ik maak precies hetzelfde grinnik geluid als net terwijl hij mij een knuffel geeft. 'Echt? Nee joh, zo goed ben ik nou ook weer niet. Ookal heb ik de andere nog niet echt gehoord behalve daarstraks Evelynn. Maar als jij het zegt geloof ik het graag.' zeg ik vrolijk. Eigenlijk had nog nooit echt iemand gezegd dat ik goed klonk. Mijn ouders maakten nooit ook maar één complimentje. Helemaal nooit. Ze vonden het zelfs belachelijk dat ik mijzelf opgaf voor xfactor. Ze dachten dat ze in een camera show zaten toen ik zei dat ik door was. Maar nu zou ik bewijzen dat ik hem wel kon. Ik huppel naar een lege stoel en plof daarop neer. Ik keek even naar pas gister gelakte nagels waarna ik mijn afgezakte staart opnieuw in doe.


    Do what people say you can't.

    Liam
    Er borrelde gelijk al wat iedeen in mijn hoofd voor de jongens. Zeker voor Lars. 'Okey jongens, jullie hebben niet de meest geweldige stemmen om te combineren, dus zal ik jullie ook appart trainen. Ik stel voor dat ik morgen ochtend eerst met een van jullie ga trainen en morgen avond met de andere', zei ik. En daar tussen ergens zou ik nog iets met Dannielle doen, te minste, dat hoopte ik. 'Dus wie wil eerst?' Vroeg ik. Morgen moest ik veel doen, niet alleen ze trainen, maar ook liedjes uitzoeken en kijken of ze verborgen talenten hebben. Daar ging de xFactor immers om. Iets speciaals hebben.

    [kan echt neit veel reageren sorrie!]


    Dont say why me, say try me

    Eleanor Calder

    Ik glimlach even. Ik stop het pakje weer terug en kijk Liz even aan.
    'Nee, ik niet,' grinnik ik. 'Al zou ik best een oudere broer hebben gewild of een kleiner zusje.' Ik lach even en kijk ze aan. Ineens hoor ik muziek en maak ik dansbewegingen op de trap. Ik lach even en pak dan mijn mobiel. Ik zie dat ik een gemiste oproep heb van mijn beste vriendin, maar besluit het maar even te negeren. Nu bracht ik mijn tijd hier door. Ik zou haar straks wel bellen. Nu ik muziek had gehoord, had ik zin in meer muziek. Ik laat mijn muziek aan en kij kze lachend aan. 'Zullen we de kamer van Mickey en Louis instormen,' vraag ik met een lachje en sta op. Ik kijk ze afwachtend aan en ga alvast op de eerste straptreden staan. Ik lach even om holly haar verhaal Ik blaas ook even een bel, maar ok mij lukt het neit. 'Ligt aan de kauwgom,' grinnik ik en kijk Liz lachend aan. 'Zullen we,' vraag ik ze.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Morgen begint er een nieuwe dag en zijn er camera's bij


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Luke Smith
    Ik luisterde naar Luke. Zijn stem was mooi. Dit werd echt een hele zware competitie, dat wist ik nu al. en dan ook nog eens 3 skateboard wedstrijden tussendoor. Ik luisterde naar Liam's commentaar. "Opzich heb ik er niks tegen om 's ochtends te oefenen. Als jij het niet erg vind?" Ik keek even naar Lars. Voor mij waren bijden tijden goed, maar 's ochtends was wel lekker want dan kon ik overdag nog ronddollen en skateboarden in of buiten het huis. Liam zou vast ook wel snel merken dat ik wat instrumenten kon spelen. Ik hoopte maar dat ik er wat mee mocht, want met een gitaar in mijn handen of achter een piano was ik veel rustiger dan met alleen een microphoon. Ik gooide mijn natte haar nog eens uit mijn ogen. "Wie heeft er zin in een koud biertje? Dit was waarschijnlijk een van de laatste avonden dat we samen konden relaxen en ik had als ik me niet vergiste een kratje bier zien staan bij de koelkast.


    Bowties were never Cooler

    Mickey Smith
    Ik draaide een rondje op mijn tenen rond mijn as toen hij zei dat dit niet de kamer was waar ik ging slapen. Ik keek zo in de kamer waar ik dan wel ging slapen. 'Onze kamer'. Er verscheen een hele grote grijns op mijn gezicht. "Onze kamer" mompelde ik zacht met mijn hoofd verzonken in dromenland. Ik liep naar binnen en liet mijn ogen door de kamer glijden. 'Het is prachtig!" zei ik, voor ik nog een stap nam. Ik lette natuurlijk niet op, struikelde over Louis' lege koffer en belandde plat op mijn neus op de vloer. Ik krabbelde al lachend op, een reactie die ik altijd had als ik zelf wat doms deed. Ik keek even naar zowel zijn als mijn spullen. Alles was gelukkig nog heel. "Niks aan de hand" zei ik vrolijk. ik probeerde te doen alsof er niks was gebeurt, maar dat ging natuurlijk niet. Ik was echt een sukkel gewoon.


    Bowties were never Cooler

    Lars Losey
    Ik zuchtte zacht. De ochtend zou niet geweldig zijn. Ik was absoluut geen ochtend mens, de middag was gelukkig sowieso vrij. en de avond was perfect, maar ik wist niet wat Luke wilde. Ik was op zich wel blij dat Liam veel ideeën had voor mij, ik was namelijk vreselijk in zelf kiezen. Er waren ook niet heel veel liedjes die ik kon zingen, gewoonweg omdat ik een liedje met betekenis wilde en ook nog eens de betekenis over wilde brengen. "ik vind de avond prima, heb toch een ochtend humeur, dus dat zou echt niets worden." Bekende ik eerlijk en haalde mijn schouder even op. Ik had er wel al zin in.Ik kon niet wachten met oefenen en zou waarschijnlijk morgen ook de hele dag aan het zingen zijn. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen. Ik had mijn bril vandaag gewoon niet opgezet, omdat ik mensen liever ontmoette zonder. Zo hard had ik hem nu ook weer niet nodig, eigenlijk alleen om dingen in de verte leesbaar te maken en te kunnen lezen. en in een zwembad hoefde je niet te lezen, meestal dan. Ik zag mezelf al door mijn kamer springen, met mijn bril op, With ears to see and eyes to hear te zingen en mee te spelen op mijn gitaar. Ja, dat was waarschijnlijk wat ik morgen ging doen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Weer een fangirl momentje :D SWS!]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte zachtjes en zou hem niet voor de gek houden om een hele andere kamer aan te wijzen. Normaal wel, dus snapte eigenlijk niet zo goed waarom nu niet. Een reden bedenken had ik geen zin en tijd voor, want had al lang gezegd dat het onze kamer was. De hele grote grijns die op zijn gezicht verscheen liet me weten dat het goed was. Ik knikte toen hij de woorden nog een keer zacht mompelde. 'Het is zeker prachtig.' zei ik en liep ook de kamer in, om op het bed te gaan zitten. Mickey leek ver met zijn gedachten en wilde dan ook nog waarschuwen voor mijn koffer, maar het was al te laat. Ik opende mijn mond om te vragen of het goed ging, alleen toen hij al lachend overeind krabbelde, grinnikte ik toch zacht. 'Goed om te horen dat er niets is' zei ik en was bij om hem nog steeds zo vrolijk te horen. 'Vertel eigenlijk eens iets over jezelf.' zei ik opeens. Het was gezellig, maar wist bijna niets over hem.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer