• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || Bos

    "Slecht nieuws, volgens mij zijn de dieren ook van diamant." Zegt Jayden terwijl ik mijn arm bekijk. "Uhmm..Ja das slecht. Denk je dat we nog planten zouden kunnen vinden? Of water? En wil je de volgende keer me wat minder pijn doen?"Vroeg ik en ik keek naar de beginnende blauwe plek. "Je trekt namelijk best hard...En...Wat gaan we doen met district 7? Gaan we nog terug of blijven we weg?" Vroeg ik en keek hem aan.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het diamanten bos
    "Als wij eten gaan zoeken, gaan jullie er met onze spullen vandoor! Dat sta ik níét toe!" zegt de jongen nadat hij met zijn hoofd geschud had.
    Met opgegeven wenkbrouwen kijk ik hem aan. Fijn we vertrouwen elkaar bijden niet.
    Ik was heus wel te vertouwen en trouwens,ik kan geen 2 meter ver meer stappen.
    Mijn schouder begint weer zo ellendig pijn te doen ,waardoor ik even een pijnelijk gezicht trek en naar mijn schouder probeer te kijken,die vol met bloed en vuil zit.
    "Ik wil een bondgenootschap, maar ik wil eerst weten of ik jullie kan vertrouwen."zei hij ,waarna hij zijn spullen pakt en ,zijn districtgenoote meetrek en wat verderop van ons gaan staan.
    Als hij me niet vertrouwd ,moest hij maar niet naar me toe gekomen zijn.
    Ergens werd ik erg moe en had ik zin om mijn ogen te sluite,maar de angs om nooit meer wakker te worden houd me tegen.
    Ik wil niet doodbloeden,ik heb hulp nodig.
    Ergens vervloek ik Teaghan ,mijn mentor omdat ze nog steeds geen medicijnen heeft gestuurd,maar ik hoop dat ze het wel nog doet,ze mag me nu echt niet laten stikken.
    Ik kijk naar Iris ,die erg stil is en zie dat ze ook een diepe snee heeft in haar arm.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel James Ebens:

    'Het is niet zo ernstig.' zeg ik tegen het meisje van 6. Dat lijkt het in ieder geval niet, maar ik heb ook geen zin om me er verder druk om te maken. Ik sta weer op. Ik kijk achterom. Is het meisje van 12 nog niet klaar? Ik loop weer richting het meisje van 9. Waarom weet ik niet, behalve dat ze mijn mes heeft dan. Ik pak mijn mes snel uit haar handen, en kijk naar de andere 2 meisjes. Eigenlijk wacht ik tot ze verdwijnen, maar waarom doe ik dat dan niet? 'Uhh... Ga je...mee?' vraag ik aan het meisje van 9. Ik voel mezelf rood worden, dat moet niet! Ik probeer om het te verbergen terwijl ik een paar stappen richting het bos doe. Ik kijk om en wacht op de reactie van het meisje van 9. Hoe heet ze eigenlijk?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    De jongen ,duwde zijn mes in mijn handen en ging dan gaan kijken of het meisje van district 6 zeer had.
    Het is onverwachts ,maar wel aardig.
    Het duurde niet lang ,voordat hij terug kwam en het mes terugnam.
    'Uhh... Ga je...mee?' vroeg hij me toen en hij werd wat rood,wat er best wel grappig en schattig uitzag.
    Ergens ,wilde ik hier blijven ,aangezien ik ook wel dorst had,maar dan liet ik een kans op een bondgenootschap vallen.
    Uiteindelijk knikte ik.'Ik ga graag met je mee."zeg ik met een glimlachje. Ik had hem nodig,niet alleen het bondgenootschap ,maar ook omdat ik met hem kan praten en ik me niet alleen zou voelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel James Ebens:

    Gelukkig wil ze met me meelopen. Ik loop een paar stappen in het bos. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. 'Of had je nog dorst?' vraag ik. Stom van mij, natuurlijk had ze dorst. Ik pak direct mijn rugzak en haal het water er uit. Ik kijk schuldig naar haar en geef haar het flesje. 'Sorry...' en ik kijk naar beneden.
    Opeens begint mijn maag te knorren. Ik heb wel honger. Ik heb nog crackers in mijn rugzak. Het zijn er maar 3, maar het zijn wel 3! Ik geef er een aan Het meisje van 9 en eet er zelf ook een op. Meteen voel ik me beter. 'Dus... hoe heet je eigenlijk?' Volgens mij praat ik te veel, maar daar moet ze maar mee om leren gaan. Mijn hersenen zijn nog een beetje uitgeschakeld-achtig. Zelfs dak kan ik niet/slecht beschrijven. Ik zie een mooie boom waar je makkelijk in kan klimmen. Ik leg mijn rugzak neer en ga tegen de boom zitten. Ik tik met mijn hand op de plaats naast me zodat het meisje misschien naast me gaat zitten...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    Ik loop met hem mee,dieper het diamanten bos in.
    'Of had je nog dorst?' vroeg hij me dan. "Eigenlijk wel."mompel ik zachtjes.
    Hij nam direct zijn rugzak en haalde er een fles uit,die hij vast gevuld had met water.
    Schuldig keek hij me aan en haf hij me het flesje.Glimlachend kijk ik hem aan ,waarna ik een klein slokje drink.
    We moeten wel zuinig zijn."Bedankt."zeg ik gemeend en heef hem zijn fles terug.Hij haalde nog iets uit zijn rugzak en ik zag dat het crackers waren. Oh god ,ik kreeg nu honger.
    Hij haf me een van zijn cracers en weer kwam er een glimlach op mijn gezicht.
    Ik eet hem op en gelijk verminderd het honger gevoel wat.
    'Dus... hoe heet je eigenlijk?' vroeg hij me dan ,waarna hij naar een boom toeliep om er tegen te zitten. hij tikte met zijn hand op de plaats naast hem als teken dat ik daar mocht zitten.
    Gelijk liep ik er ook naartoe en ging zitten op die plaats.
    "Ik ben Louise,je mag me Lou noemen als je wil. Jij bent Daniel toch?"vroeg ik voor de zekerheid. Ik was nooit echt goed in namen onthouden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel james ebens:
    ''
    Ja ik ben daniel. Louise dus.. ik bedoel lou.'' wat een mooie naam ik kijk voor me uit en zuch een keer. Dan keer ik me weer naar haar. Ik glimlach. '' wat ben je...'' ik kan het maar beter niet zeggen. Hier moet niks uit gaan bloeien, of juist wel? Omdat je toch doodgaat... ik verdwaal in haar ogen. Nee, nee, NEE! Ik word toch niet.. verliefd? En hoe kan dat dan zo snel?
    Duizenden gedachtes vliegen razendsnel door mijn hoofd. Heel snel verberg ik mijn hoofd tussen mijn handen. Direct daarnaleg ik mijn handen in mijn haar. Het meisje zal nu vast in de war zijn... '' sorry als dit vaag is. Ik ben gewoon even in de war. Gewoon... ja in de war.'
    Opeens herinner ik me een deuntje. Ik kruip door het bos en pak twee kleine takjss. Ik tik zacht op de boom. Het is een rustig, mooi, en gevoelig melodietje. Al zeg ik het zelf. Ik begin bij het tikken te neurien. Waar ken ik dit van?!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    'Pak het mes maar uit de tas,' zeg ik tegen Summer. Volgens mij heeft ze weer eens een idee. Ik keek om en zag dat de jongen en het meisje weer weg gingen. 'Zeg Summer, zullen we een beetje in de buurt van het water blijven?' stel ik voor. Ik denk dat het wel handig is om bij water te blijven, voor als je dorst heb of misschien voor als je een wond hebt. En dan slapen bovenin de bomen. Dat is denk ik het veiligste. We zijn nu dus weer alleen, maar er kan zomaar iemand uit de bosjes springen. En wat als de beroeps nou eens water nodig hebben? Dan komen ze hier vast ook. En dan zijn we niet meer zo veilig. Nou ja, voorlopig vind ik het goed.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    'Hi, Jonah,' begint Jody. Eindelijk is ze dus niet meer bezig met vechten. Ik had ook doorgedaan, als ik tenminste nog had gekund. 'Wat heb je nou weer voor elkaar gekregen?' vraagt ze. Oh dit word fijn. Jody op mijn dak omdat ik verwond ben.
    'Dat jochie uit District 7. Matthew, denk ik dat hij heet, niet dat dat veel uitmaakt, maar ja. Hij is er ook slecht aan toe, dat is tenminste één troost. Ik denk niet dat hij nog bepaald lang zal kunnen stappen, en als hij dat wel kan, dan moet hij óf verschrikkelijk goede sponsors hebben, óf verschrikkelijk goede bondgenoten. Nu maar hopen dat hij die dus niet heeft.' zeg ik. Ik zie dat ze naar mijn wonde kijkt, en haar blik vrijwel onmiddellijk afwend naar Bree. Ik rol eens met mijn ogen. Hoe denkt ze in vredesnaam de spelen te winnen als ze als de dood is voor bloed? Tja, ze zal er maar moeten leren mee omgaan zeker?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    ''Ja ik ben Daniel. Louise dus.. ik bedoel Lou.''zei hij bevestigend en ik glimlach eventjes ,waarna ik even naar de verte staar.
    ''Wat ben je...'' begon hij en ik kijk hem vragen aan. Wat ben ik?
    hij maakt zijn zijn zin niet af,waardoor ik war in de war geraak.
    Even verbergd hij zijn hoofd in zijn handen en daarna zit hij met zijn handen in zijn haar.
    ''Sorry als dit vaag is. Ik ben gewoon even in de war. Gewoon... ja in de war.' zei hij verontschuldigen.
    "Is niet erg,dat zijn we allemaal wel eens."zeg ik bemoedigend aangezien ik nu ook in de war ben .
    Hij gaat plots weg en komt dan terug met 2 diamanten takjes ,waarna hij een deuntje begint te spelen tegen de boom.
    Ergens weet ik dat ik hem moet tegenhouden aangezien hij andere tributen aantrekt en die ons misschien willen vermoorden,maar het is een erg leuk deuntje.
    Ik bijt even op mijn lip,maar laat hem dan gewoon zijn deuntje spelen,als het gedaan is zal ik het hem wel zeggen dat het gevaarlijk is om geluid te maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    -Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    'Pak het mes maar uit de tas,' zegt Scarlett. Dat doe ik ook, en zoek naar een goede bloem. Uiteindelijk vind ik een soort tulp -natuurlijk weer uit Diamant, er is tenminste nog iets handig aan al die bling-bling-. Hij is mooi dicht. Helemaal goed om als een kelk te gebruiken. Ik begin in de steel te zagen, en na een tijdje heb ik de bloem in mijn handen. Fantastisch. Nu enkel nog een deksel vinden, en alles is goed in orde. Ja, die bloem. Een soort bloem die ik eigenlijk nog nooit gezien heb, maar de bladeren vormen een mooie ronde, die vlak op de tulp zou passen. Nu enkel nog een soort van groefjes erin graven, maar dat moet wel gaan.
    Ja, het is een tijdrovend werkje, maar uiteindelijk vind ik de goede afmetingen, en past het 'deksel' perfect op de kelk.
    'Hier kunnen we nog water in doen?' vraag ik.
    'Zeg Summer, zullen we een beetje in de buurt van het water blijven?' vraagt ze. Ik knik. Dat lijkt me inderdaad het beste.

    [ bericht aangepast op 14 april 2013 - 20:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daniel James Ebens:

    Ik kijk opzij. Ik zie dat ze liever niet heeft dat ik trommel. 'Zo hard was het toch niet? Of...wel?' Ik gooi mijn stokjes weg en ga in kleermakerszit voor haar zitten. Ik weet niet wat ik kan doen, laten we anders maar praten. 'Dus Lou... heb je ook Hobby's?' stomme vraag. Ik moet eerder wat vragen over de spelen. Ik frons mijn wenkbrauwen, bijt op mijn lip, en kijk omhoog. Ik kan maar geen vraag verzinnen. Aha! 'Wat is jou wapen? En welk cijfer heb je gekregen'?' Nu komen de vragen. Maar ja, zo kom ik ook niet erg goed over op haar.
    Met een rustige blik kijk ik haar aan en wacht op haar antwoord. Ik moet me echt even rustiger gedragen. De adrenaline wordt langzaam minder. Op een bepaald punt stopt het met zakken. Het rare is dat de adrenaline nog niet helemaal verdwenen is. Komt dat door de omgeving ofzo? Of door de spelen? Geen idee...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    'Hier kunnen we nog water in doen?' vraagt ze. Ik kijk naar de diamanten beker die ze vast heeft. 'Hé, dat is slim bedacht!' zeg ik. Ik had het denk ik niet bedacht. 'En nog iets, waar gaan we eten vinden? Alles is hier van diamant, dus niet eetbaar,' verklaar ik, wat ze waarschijnlijk al wist. Ik kijk naar mijn spiegelbeeld in het water. Nog steeds ik. Geen moordlustig monster. Ik heb nog niemand vermoord. Niet eens iemand pijn gedaan. Hoogstens heb ik iemand laten schrikken. Maar meer niet. Ik ben niet eens vies. Overal is diamant, je kan niet eens vies worden. Ik ben dus nog steeds ik. Best raar, ik ben al een paar uur in de arena en heb nog niemand pijn gedaan. Wat zouden ze voor de tv van me denken? Zo verdien ik denk ik geen sponsors. Maar ik heb tenminste wel een bondgenoot.

    {Is er ergens eten in de arena?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    (laten we doen dat de 1e dag geen eten heeft. Kunnen jullie even de bondgenootschappen en gebeurtenissen doorgenen snel? Ik maak namelijk een Caersarpost...)


    imperfection is beauty

    [ Watteh?! In ieder geval is het geen probleem ald het nu donker wordt ofzo. ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3