• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    Matthew Elliot Turner ||District 7 ||In het diamanten bos
    "Luister eens. Matt heeft een boog, wat nou als hij die aan een van ons uitleent en iemand hem een wapen geeft zodat hij zich een beetje kan beschermen. Hij gaat dan hier ons spul bewaken en een iemand gaat jagen, de rest gaat op zoek naar water. Nu nog bedenken hoe we elkaar weer terugvinden." zei de distris genoot van Jazzlyn.
    Ergens vond ik het een goed idee,maar toch. Ik keek hen even moeilijk aan en kijk dan naar Iris.
    Ik had daarnet bijna mijn leven opgegeven ,doordat ik zonodig deze boog wilde. Ik lig hier nu bijna dood te bloeden en dan vragen ze mijn boog.
    Wat als dat rotjoch van 4 ,terug komt en zijn drietand naar me werpt,dan heb ik alleen een mes ofzo ,waarmee ik niets kan.
    "Uhmm... Ik heb geen wapen. Alleen een rugzak, nog een kleinere rugzak , een fles en wat eten. Alleen niet genoeg voor ons alle. Ik ben wel goed met de boog en kan jagen maar..ik ben te aardig... Ik kan wel water zoeken anders?"Stelde ze voor "Ik kan dan ook gelijk voor planten zoeken?" vervolgde Jazzlyn erna.
    "Ik denk dat het niet zo'n goed idee is dat je mijn boog meeneemt."zeg ik droog en zucht. "Anders is je plan wel goed,maar ik hou men boog."zeg ik vastbesloten.
    Ergens vertouwde ik hem niet echt. Ik had het gevoel dat hij me gedood zou hebben als zijn districs genoote er niet bij was gekomen.
    Ik kijk weer naar Iris, ik heb geen idee wat ze ervan vind,dat we nu een soort verband hebben van district 11.
    Maar ik denk zodra ik genezen ben ,dat we met zen tweeën waarschijnelijk weg zouden gaan van hun.
    Hoe kleiner de groep hoe beter.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jonah Rion See || District 4 || Hoorn.

    'Jo, geef me eens wat water...', zegt Bree, of zo dat ik toch dat ze heette, terwijl ze de hoorn binnengaat, en zich dan laat neerploffen.
    'Hier!' zeg ik, terwijl ik het water eruit haal, en het naar haar gooit. 'Ik denk dat het het voornaamste is als we ons underdogjes hier wegkrijgen, en de rest meenemen naar ergens waar we een kamp kunnen opslaan. Er moet hier wel ergens een tent liggen.' ik rommel nog wat verder. 'Oh hier.' zeg ik. Dan kijk ik weer even naar mijn arm. Dat knelverband werkt best wel goed, maar het begint met de tijd ook roder te zien van het bloed. Het is nog niet zo erg, maar er zit toch al een aardige vlek op.

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 10:04 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [sorry dat ik zal zo lang niet gereageerd heb, maar ben dus ziek geweest. Wat is er allemaal gebeurd zodat ik weer in kan springen?]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    [De mensen die niet ingevuld zijn, zijn vermoord, ofcourse ^^ Iedereen is een beetje gewond Jonah en Matthew een beetje veel, en het bloedbad is nog niet afgelopen ^^]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Charitable schreef:
    [De mensen die niet ingevuld zijn, zijn vermoord, ofcourse ^^ Iedereen is een beetje gewond Jonah en Matthew een beetje veel, en het bloedbad is nog niet afgelopen ^^]


    { Er zijn ook veel bondgenootschappen volgens mij en de beroeps gaan zich verzamelen bij de hoorn :) }


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Bibble schreef:
    (...)

    { Er zijn ook veel bondgenootschappen volgens mij en de beroeps gaan zich verzamelen bij de hoorn :) }


    [En Jonah en Bree zijn de hoorn aan het uitkammen ^^]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    'Hier!' Zegt Jonah en ik krijg wat water aangegooid. 'Ik denk dat het het voornaamste is als we ons underdogjes hier wegkrijgen, en de rest meenemen naar ergens waar we een kamp kunnen opslaan. Er moet hier wel ergens een tent liggen.' Ik krijg maar de helft mee van wat Jonah zegt. Ik geniet nu veel meer van het koele water. Heerlijk! 'Oh hier.' Jonah kijkt ergens naar. Ik volg zijn ogen en zie zijn arm. 'niet zo best.' Zeg ik terwijl ik naar zijn arm wijs. We moeten maar hopen dat de zalf werkt, anders kan Jonah niet meer zo goed vechten, en ik denk dat we hem nog goed kunnen gebruiken. En ik wil hem niet graag verliezen. Ik begin langzamerhand een goede band met hem te krijgen.


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || District 4 || Hoorn:

    Bree vangt de fles op, en drinkt ervan. 'Niet zo best,' zegt ze, terwijl ze naar mijn arm kijkt. Ik haal mijn schouders op.
    'Dat betert wel met die zalf. Dat hoop ik toch in ieder geval, en als hij niet werkt, ja. Dat gaat me niet tegenhouden te vechten en dat joch uit 7 te vermoorden. Als ik hem vind, dan gaat hij eraan. Ik meen het. En als dat kind uit zijn District er dan bij is, mag ze onmiddellijk ook dood, dan zijn we onmiddellijk heel 7 kwijt. Dat zou nog het beste zijn.' zeg ik, en neem een hap van één van de crackers. Het doet deugd om iets te eten. Vanmorgen kreeg ik geen hap binnen van de stress. Niet dat ik natuurlijk dacht dat het mijn laatste dag zou zijn, gewoon om de arena te zien, te zien of mijn drietand er lag, eindelijk te kunnen doen waar ik mijn hele leven lang voor getraind heb.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    'Ja hoor. Kun je die scherf ook in je rugzakje steken? Oh, en wacht,' zegt ze. Ik wacht en kijk wat ze doet. Ze pakt een stukje diamant van de grond. . 'Dit is ook nog lekker scherp, misschien kunnen we er nog wel iets mee.' Ik knik en pak het stukje rots en diamant aan en stop het in mijn tas. Ik zet een paar dieper het bos in. Daar moet wel water zijn. 'Kom, dan gaan we,' zeg ik tegen Summer. Het is fijn om niet alleen te zijn. Dan heb je tenminste nog iemand om mee te kletsen. Een té groot bondgenootschap is niet fijn. Dan heb je teveel mensen die iets anders willen en uiteindelijk gaat iedereen dood. Er zijn mensen die hun bondgenoot vermoorden. Dat ga ik nooit doen. Zeker niet bij Summer. Ze is nog zo klein, zwak en onschuldig en te jong om te sterven. Als wij met zijn tweeën over zouden zijn zou ik haar niet vermoorden.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Daniel James Ebens:

    Ik zit nog bij het beekje. Ik verveeeeel me! Ik kan er niet goed tegen als ik alleen ben. Ik kan moeilijk even het bos ingaan en even zeggen He, laten we een bondgenootschap sluiten. Alhoewel ik wel denk dat het zou werken als ik iemand verzorg... Dan moet ik wel een gewond persoon vinden enzo. Ik heb wel het idee dat er al veel bondgenootschappen zijn ontstaan. Meer dan normaal in de arena. Ik weet het gewoon, ik voel het. Dat heb ik vaker gehad, toem mijn zusje haar knie had gebroken. Ik heb hier jammergenoeg niks aan, of in ieder geval weinig. Dat hier niemand is, wat een mooie plek! Ook omdat de diamanten sprankelen, maar ook het water. Alles weerkaatst en het is erg licht. gewoon WOW. Ik bedenk me wat en ik probeer takken te zoeken. Gekgenoeg zijn er ook takken gevallen, hoe kan dat als ze van diamant zijn? Ach laat maar. Ik pak 2 stevige takken en zoek om een soort stenen. Ik ga hurken en er staan twee stenen voor me. 5-6. 5-6-7-8! Ik trommel er op los. Lekker ritme, al zeg ik het zelf. Even kijk ik om me heen want ja, je bent hier toch in the Hunger Games. Niemand, dus ik trommel nog even door.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || Bos

    "Ik denk dat het niet zo'n goed idee is dat je mijn boog meeneemt."zegt hij droog en hij zucht. "Anders is je plan wel goed,maar ik hou men boog."zegt Matthew vastbesloten. "Okay...Uhmm...Anders blijft...Iris was het toch? Bij jouw en dan...Uhmm...Misschien iets zoeken waar we het vlees op kunnen klaar maken. Dan jagen Jay en ik wel en dan kan ik ondertussen ook nog planten zoeken. Misschien vinden we ook nog wat water?" Zei ik en keek de groep vragend aan.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    Ik loop de enge straat weer uit,ik vond het al eng genoeg en zou daar zeker niet willen overnachten.
    Terwijl ik weer het bos inloop hoor ik een vreemd gelijd ,wat lijkt op een soort getik.
    hoe dichter ik ernaar toe ga,hoe vreemder en dommer het lijkt.
    Uiteindelijk zie ik iemand en verschijl me achter een diamanten boom om zo de persoon te bekijken ,die volgens mij aandacht wil.
    Ik bedoel ,wie gaat er nu in hemelsnaam zo'n kabaal maken in een bos ,vol moordlustige mensen. Oké,ik heef toe dat ik ook niet een van de stille ben hier,maar toch.
    Als ik hem beter zie ,zie ik dat het de jongen van district 3 is,die ene Daniel ofzo.
    "Ben je gek?!"zeg ik en kijk hem met opgetrokken wenkbrouwen aan.
    Ik kwam wel niet dichter,want als hij me wilde vermoorden en ik dicht stond ,dan was ik dood.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel James Ebens:

    Ik hoor bladeren ritselen achter me. Ik weet dar er iemand is en sta op scherp. "Ben je gek?!" hoor ik iemand zeggen. 'Nee, alleen verveeld.' misschien had ik beter eerst om kunnen kijken. Ik kijk om en zie dat het het meisje uit district 9 is. Ik sta op. Met mijn linkerhand leg ik mijn hand op mijn rugzak en haal mijn mes er uit. 'Ik wil je niet vermoorden, als jij alleen laat zien wat jij hebt en het neerlegd kunnen we elkaars handen schudden en zeggen dat we- op dit moment- elkaar niet zullen vermoorden.' of zij dat ook een goed idee vindt kan ik zien aan haar reactie. Mijn ogen zijn groot om haar gezicht te lezen. Ik buig naar de grond en leg mijn mes op de grond, maar nog wel zo dat ik hem desnoods kan pakken als ze me probeert aan te vallen. Zonder wapens kan ik haar niet vermoorden, want ik ben niet sterk. Ja, ik kan eventueel haar keel dichtknijpen, maar liever niet. En hoogstwaarschijnlijk kan zij ook niet veel meer dan ik kan. Nog steeds gebukt en kijkend naar het meisje wacht ik op haar reactie.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Diamanten bos
    'Nee, alleen verveeld.' antwoorde hij terug en daarna kijkt hij om.
    Hij stond op en haalde een mes uit zijn rugzak,waardoor ik wat achteruit ga.
    'Ik wil je niet vermoorden, als jij alleen laat zien wat jij hebt en het neerlegd kunnen we elkaars handen schudden en zeggen dat we- op dit moment- elkaar niet zullen vermoorden.' zei hij en boog zich om zijn mes op de grond neer te leggen. Het enige wat ik doe is mijn handen in de lucht steken als teken dat ik niets bij heb.
    Ik heb misschien wel niets ,maar dat betekende ookdat ik geen schrammen had of niet dood ben.
    "Ik heb niets ,dus ik ga je niet vermoorden."zeg ik en laat mijn handen weer zakken.
    Het enige wat ik wilde was wat gezelschap en misschien iemand die me zou beschermen. Trouwens ,ik probeer zijn leven te redden ,door hem te laten stoppen met kabaal te maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos

    Scarlett steekt de dingen onmiddellijk in haar rugzak. 'Kom, dan gaan we.' zegt ze.
    'In de hoop dat we water vinden. Ik kan trouwens maar moeilijk geloven dat er enkel maar een bos is. Zou dat niet te... hoe moet ik het uitdrukken? Eenvoudig zijn voor de spelen?' zeg ik, terwijl we verder lopen. 'Ik bedoel, heb je ooit al eens spelen gezien met alleen een bos, zonder enig plasje water erin? Buiten die ene keer dan dat iedereen doodging van de dorst en honger? Dat was te saai. Sindsdien is er toch altijd water bij, of misschien zelfs een stad of wathever anders.' zeg ik. Het bos moet wel verschrikkelijk groot zijn, want we zijn al een hele tijd aan het stappen, en ik zie nog steeds niets anders dan diamanten bomen en planten. Wacht. 'Ik geloof dat dat een beekje is, Scarlett', zeg ik, en mijn ogen worden groot. 'Maar ik geloof ook dat er andere mensen bij zitten.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried