• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos:

    Ja, we kunnen het proberen. Ik dacht er even niet aan dat het bloedbad waarschijnlijk nog bezig zal zijn. Jij had die rots toch? Dan pak ik het mes', zegt ze tegen mij.
    'Die heb ik inderdaad, ja.' zeg ik, terwijl ik de rotsscherf uit een zakje uit mijn vest pak. 'Ik weet dat het niet bepaald veel is, maar het is in ieder geval beter dan niets. Komop, dan beginnen we. Het kan natuurlijk zijn dat we er niet doorgraken of dat er helemaal niets onder zit, maar tja, we kunnen het op z'n minst proberen.' zeg ik, terwijl ik me op de grond zet. Het kappen is makkerlijker gezegd dan gedaan. Het lijkt eeuwen te duren eer ik ook nog maar een kleine gaap heb zitten in het stukje grond, of zal ik diamant zeggen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    'Heb je hulp nodig?' vraag het meisje uit District 2 aan me. Ik glimlach. Naast Jody is ze de enige die ik een beetje mag. 'Als je iets over medicijnen voor gewonde armen weet, hoor ik het graag. Maar ik denk, aan jouw been te zien, dat jij dat kistje eerder nodig hebt dan ik.' zeg ik tegen haar. 'Er zit vanalles is. Ontsmettingsmiddelen, roodsel, verbanden, koortsverlagende pilletjes, basis spullen, met andere woorden, maar het is in ieder geval beter dan niets. Met wie heb jij trouwens proberen te vechten? Ook de verkeerde persoon? Niet verkeerd opvatten hé. Heb ik ook voorgehad, dat joch uit 7. Lul.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    'Als je iets over medicijnen voor gewonde armen weet, hoor ik het graag. Maar ik denk, aan jouw been te zien, dat jij dat kistje eerder nodig hebt dan ik.' Zegt Jonah.Met wie heb jij trouwens proberen te vechten? Ook de verkeerde persoon? Niet verkeerd opvatten hé. Heb ik ook voorgehad, dat joch uit 7. Lul.' 'Zeg dat wel' vul ik hem aan. 'Ik heb met Carmela dat joch uit 8 vermoord. Veel hoefden we er niet voor te doen, hij was zo slap als een kip.' Ik kijk naar de verbanddoos en pak er een benodigd zalfje uit. Ik rommel nog iets verder en vind ook een zalfje voor Jonah. 'Heb jij deze niet nodig?' En geef hem het potje. Zelf ga ik op de grond zitten en smeer mijn been in. Het voelt erg verzachtend. Met een opgelucht hoofd kijk ik naar Jonah.

    (In posts hebben we hem nog niet gedood, maar doen maar alsof...Ik weet niet precies wanneer ik kan reageren...


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || District 4 || Hoorn

    'Zeg dat wel', zegt ze. Blijkbaar hebben we een gemeenschappelijke vijand.
    'Als ik hem nog eens te pakken krijg, gaat hij eraan.' zeg ik, terwijl ik terugdenk aan ons gevecht. Ik had hem beter vermoord, maar ik was er zelf ook nog slechter aan toe dan nu.
    'Ik heb met Carmela dat joch uit 8 vermoord. Veel hoefden we er niet voor te doen, hij was zo slap als een kip.' zegt ze. Ik lach. Ik heb die uitdrukking nog nooit gehoord, maar ik vind hem best wel leuk. 'Heb jij deze niet nodig?' zegt ze, terwijl ze een zalfje naar me toe gooit. Ik knik.
    'Bedankt.' zeg ik, terwijl ik het knelverband er van haal, en de zalf op mijn arm smeert. Het geeft een erg verlichtend gevoel. Ik zie hoe ook haar gezicht opheldert, als ze de zalf op haar been smeert. 'Best wel goed spul. Ik hoop dat 7 geen bondgenoot heeft gevonden die dat ook hebben.' zeg ik, met haat aan dat joch. Volgens mij heet hij Matthew of zoiets. 'Hoe kom je dan aan die wonde?'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daniel James Ebens:

    Ik ben weer in het bos. Ik blijf achter een boom staan waar ik de hoorn kan zien. Ik loop een rondje rond he hoorn, maar wel achter de bomen. Ik heb wat gemist want aan de andere kant van de hoorn zie ik een jongen en een meisje. Met een oog kijk in naar ze. Ze zijn beide gewond maar hebben een verpleegdoos. Gelukkig maar. GELUKKIG?! Uiteindelijk moet iedereen dood dus dit zijn alleen maar concurenten. Maar toch, het liefst heb ik niemand dood. Zo ben ik niet, maar ik probeer er een laag omheen te bouwen. Dit schaadt die laag, maar ik vind het niet erg. Zeker niet als ze iets krijgen, dan hebben ze toch geleefd voor hun dood...of...zo ongeveer... Ik blijf even kijken, ik kan er niet goed tegen als ik lang bij mensen weg ben. Niet echt handig maargoed. Wat lief dit. Na een tijdje loop ik weer verder het bos in. Ik heb een mooi schuilplekje gevonden. Ik heb energie, een rugzak en het belangijkst, ik leef nog! Ik besluit om even te oefenen. Mijn mes zal bot worden, kapot gaan, of iets dergelijks als ik ermee oefen op de diamanten. Ik probeer mijn snelheid en reactie te verbeteren. Ik loop met mijn rugzak heen en weer en doe alsof ik dingen ontwijk. Tja, ik weet niet of het heel handig is of veel nut heeft maar ik probeer het maar.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    'Hoe kom je dan aan die wond?' zegt Jonah. Ik antwoord: 'Ik zou werkelijk echt geen idee hebben.' Het is de waarheid, want ik voelde tijdens het bloedbad zowat niks. Waar zouden de andere beroeps zijn? Ze zullen vast wel wonden hebben en hierheen komen. Of zijn ze rugzakken aan het uitkammen? Dat brengt mij plots op een idee. 'Hee, wat dacht je ervan om de rugzakken even uit te kammen? Ik bedoel, hoe sneller we klaar zijn hoe sneller we kunnen slapen of jagen of zoiets....' Nog eens kijk ik naar het diamant waarmee ik omringd ben. Het ziet er stevig en mooi uit. Zou het ook gevaarlijk zijn?


    imperfection is beauty

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn

    'Ik zou werkelijk echt geen idee hebben.' zegt ze. Ach tja, dat kan goed zijn. Als de adrenaline door je lijf giert, heb je zoiets minder makkelijk door. Al vraag ik me af waarom de adrenaline door haar lijf zou gieren als ze een "slappe kip", of hoe ze het ook mag noemen, moet vermoorden. Het zal wel te maken hebben met het feit dat het nu of nooit is. En ik moet toegeven dat, toen ik voor het eerst naar de hoorn rende, om de drietand te pakken, de adrenaline ook door mijn lijf gierde. En nog geen klein beetje. 'Hee, wat dacht je ervan om de rugzakken even uit te kammen? Ik bedoel, hoe sneller we klaar zijn hoe sneller we kunnen slapen of jagen of zoiets....' zegt ze.
    'Goed idee', antwoord ik, terwijl ik dieper de hoorn inga. 'Deze bevat... water, slaapzak, de een of andere zonnebril en een paar crackers.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Jayden || D12 || In het Diamanten bos

    Matthew en Jazz praten wat en ik let niet echt op. Ik focus me op een of ander raar beest. Ik pak mijn messen stevig vast en sluip erop af. Blijkbaar heef het een uitstekend gehoor. Ik zie er nog iemand aankomen van district zeven. Ik zucht. Hoe groter het bondgenootschap, hoe meer kans dat de beroeps op ons af komen rennen en ons vermoorden. Ik kijk naar het diamant. Waarom zouden ze de tributen van district 1 zoveel voordeel geven? Ik zucht. Waarschijnlijk hebben ze gewoon een som geld op tafel gesmeten. 11 zou da nooit doen. Wij vinden het al bijzonder als er iemand wint. Een pijn schiet in mijn hand als ik tegen een boom aan struikel. Ik kijk waarover ik gestruikeld ben. Een boomstronk die er raar uitzie. Ik zucht weer. Daarna kokkin naar de rest. "Luister eens. Matt heeft een boog, wat nou als hij die aan een van ons uitleent en iemand hem een wapen geeft zodat hij zich een beetje kan beschermen. Hij gaat dan hier ons spul bewaken en een iemand gaat jagen, de rest gaat op zoek naar water. Nu nog bedenken hoe we elkaar weer terugvinden." Met een beetje geluk gaat de jongen of het meisje van 7 dood en dan kunnen ik en Jazzlyn verder gaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scarlettt Dakota Gray ll District 12

    'Die heb ik inderdaad, ja. 'Ik weet dat het niet bepaald veel is, maar het is in ieder geval beter dan niets. Komop, dan beginnen we. Het kan natuurlijk zijn dat we er niet doorraken of dat er helemaal niets onder zit, maar tja, we kunnen het op z'n minst proberen,' zegt Summer waarna ze een stukje rots uit haar zak haalt en in de grond/diamanten begint/probeert te graven. Ik begin ook, maar het gaat nogal lastig. Ik ben niet bepaalt wat je noemt supersterk. Eigenlijk kan je me gerust zwak noemen. Maar ik kan dan weer wel als een van de weinigen zwemmen en een zweep hanteren. 'Kan jij zwemmen?' vraag ik aan Summer om een gesprek te starten tijdens het proberen te graven. Het gaat nog steeds moeilijk. Waarschijnlijk heb ik nu ongeveer 5cm gegraven.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Summer Helena Chamberlain || district 6 || bos

    'Kan jij zwemmen?' vraagt Scarlett aan mij, die ondertussen al een centimeter of 5 heeft gegraven.
    'Ach, zwemmen zou ik het niet durven noemen, maar ik ga niet verdrinken. Als er al water komt, ga ik niet de moeite doen om erin te springen, maar eerder om te drinken, denk ik.' zeg ik tegen haar. 'Pfff', zeg ik dan, na nog een tijdje graven. 'Ik geef het op. Als we nu nergens komen, zullen we nooit ergens komen. En ons mes en rotsscherf worden er toch alleen maar bot van. We kunnen beter op zoek gaan naar een waterbron. Of we hebben een tap nodig, maar in zoverre we die door de bomen gaan kunnen boren. Als er al sap in de bomen zit. Ik bedoel, er moet toch ergens drinkbaar water zijn? Anders zijn we allemaal binnen de 3 dagen dood, uitgezonderd diegenen die bij de hoorn voedsel hebben kunnen pakken.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daniel James Ebens:

    Ik ben uitgeput. Ik kijk in mijn rugzak. Ik heb dorst! Ik neem de fles en leg hem aan mijn lippen. Ik kieper hem achterover. Ik kijk in de fles. Lekker, niks. Nog buiten adem besluit ik om water op te zoeken. Dit keer loop ik. Tijdens het lopen. Kijk ik verder in mijn rugzak. Er zitten een soort crackers in... Dafuq? Ik vertrouw dit niet, ik neem een heel klein hoekje. Ik kijk later wel of ik ziek ofzo ben. Dan zal ik minser ziek zijn dan als ik zo'n hele op eet. Uiteindelijk kom ik bij een beekje aan. Van achter een boom kijk ik of er iemand komt. Niemand. Ik loop naar het beekje en vul mijn fles. Ik drink hem direct helemaal op. Dat herhaal ik 2x en dan vul ik mijn fles, maar ik stop hem terug in mijn rugzak. Ik kijk weer om me heen, lekker plekje dit. Ik ga even erbij zitten. Even chillen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    District 11 || Jazzlyn Caitlyn Valentine || Bos

    "Luister eens. Matt heeft een boog, wat nou als hij die aan een van ons uitleent en iemand hem een wapen geeft zodat hij zich een beetje kan beschermen. Hij gaat dan hier ons spul bewaken en een iemand gaat jagen, de rest gaat op zoek naar water. Nu nog bedenken hoe we elkaar weer terugvinden." "Uhmm... Ik heb geen wapen. Alleen een rugzak, nog een kleinere rugzak , een fles en wat eten. Alleen niet genoeg voor ons alle. Ik ben wel goed met de boog en kan jagen maar..ik ben te aardig... Ik kan wel water zoeken anders?"Stelde ik voor en keek ze lief aan. "Ik kan dan ook gelijk voor planten zoeken?" Zei ik en keek glimlachend naar ze.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    Scarlett Dakota Gray ll District 12 ll Bos

    'Ach, zwemmen zou ik het niet durven noemen, maar ik ga niet verdrinken. Als er al water komt, ga ik niet de moeite doen om erin te springen, maar eerder om te drinken, denk ik,' antwoord Summer. Ik knik een beetje, wat ze toch niet ziet aangezien ze aan het graven is. Na een tijdje graven zegt ze: 'Pfff. Ik geef het op. Als we nu nergens komen, zullen we nooit ergens komen. En ons mes en rotsscherf worden er toch alleen maar bot van. We kunnen beter op zoek gaan naar een waterbron. Of we hebben een tap nodig, maar in zoverre we die door de bomen gaan kunnen boren. Als er al sap in de bomen zit. Ik bedoel, er moet toch ergens drinkbaar water zijn? Anders zijn we allemaal binnen de 3 dagen dood, uitgezonderd diegenen die bij de hoorn voedsel hebben kunnen pakken.' 'Je hebt gelijk. Laten we maar water gaan zoeken. Anders dan sterven we straks van de dorst.' Ik sta op en stop het mes weer in mijn tas. 'Kom je?' vraag ik aan haar, als teken dat we kunnen gaan zoeken.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos:

    'Je hebt gelijk. Laten we maar water gaan zoeken. Anders dan sterven we straks van de dorst.' ik knik. En dat is wel het laatste waar ik zin in heb. Sterven van de dorst en uitdroging. Laat dat maar aan de beroeps over, al betwijfel ik ten sterkste of die gaan uitdrogen. Die zullen wel al het nodige van bij de hoorn meenemen naar hun kamp. Het zou me niet verbazen als ze meer dan 5 liter water vinden. Best te doen, als ze het rustig aan doen, kunnen ze het een dag of 2 langer volhouden dan wij. 'Kom je?' vraag ze dan.
    'Ja hoor.' zeg ik. 'Kun je die scherf ook in je rugzakje steken? Oh, en wacht', zeg ik, terwijl ik een stuk van het diamant dat we kapot gegraven hebben, opraap. 'Dit is ook nog lekker scherp, misschien kunnen we er nog wel iets mee.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bree Amalia Rovers II D2 II Hoorn

    'Deze bevat... water, slaapzak, de een of andere zonnebril en een paar crackers.' Mijn gezicht licht langzaam op. mooi zo. daar kunnen we wat mee. Ik loop naar buiten en neem een rugzak mee de hoorn in. Op langzame pas natuurlijk, ik wil niet dat mijn kuit nog meer beschadigd word. Eenmaal binnen in de hoorn voel ik me een beetje duizelig. Ik probeer het weg te zetten en zet de rugzak neer. De duizeligheid word groter. IK heb dit vroeger vaker gehad. 'Jo, geef me eens wat water...' zeg ik terwijl ik ma langzaam tegen de hoorn naar beneden laat vallen. Ik weet hoe ik hier mee om moet gaan, maar moet dit nou echt in de arena? Waar het leven of dood is?


    imperfection is beauty