• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Autumn Madison Brooke.

    Al snel rent Lilly weg. 'Gek, gek kind' Lacht Zayn. 'U don't say.' Zeg ik lachend. Ineens geeft Zayn één van de sleutels aan mij. 'Aan jou de eer om ons toekomstige paradijs te onthullen' Zegt Zayn. Ik grinnik. 'Dank u wel.' Ik steek het sleutel in het gat en tot mijn grote ergenis draait hij niet om. 'Wacht even.' Mompel ik terwijl ik ingespannen bezig ben. Ineens heb ik het door. Snel haal ik de sleutel eruit, draai hem om, steek hem erin en draai hem opnieuw om. 'Tada!' Zeg ik vrolijk als de deur openzwaait. Mijn mond valt open als ik het interieur zie. Ik ren als een gek naar het balkon toe. Ik kijk uit over het enorme strand en de duizenden mensen die er liggen. 'Shit.' Mompel ik. 'Strijd om de slaapkamers!' Gil ik. Ik heb geen idee of er wel slaapkamers zijn want Zayn en ik zouden eerst met zijn tweeën gaan en we hadden elkaar al vaker halfnaakt gezien.

    Liam Payne
    Ik grinnikte. "Ik denk dat je me veels te hoog in schat, Lie. Zo slim ben ik echt niet." Ik krabde even achterop mijn nek. Ik leunde tegen de liftwand en glimlachte toen ze weer begon te ratelen. "Gelukkig maar. Hopelijk vind je het ook niet erg om mij half naakt te zien..." De liftdeuren schoven open en ik trok mijn koffer achter me aan de gang in. "Heb je je ritalin vandaag al wel genomen?" vroeg ik haar. Ze was echt heel druk, maar dat kon natuurlijk ook gewone opwinding zijn. Ik glimlachte bij haar vraag. "En ik dacht dat mijn geheugen een zeef was." Ik stak de sleutel in de deur van kamer 207 en draaide hem open. Ik duwde de deur open en voor me zag ik een prachtige lichte kamer. Alles was ofwel wit, ofwel licht groen of licht geel. Er stond een groot tweepersoons bed, een tv hing aan de muur er tegenover. In de muur zat een kast gebouwd en daarnaast zat een deur, die vast naar de badkamer ging. Een van de wanden was totaal van glas, met grote deuren die open gingen naar een balkon dat uitkeek over het zwembad en daar achter het strand. Ik zet mijn koffer tegen de glazen wand neer en zet mijn gitaar en rugzak ernaast. "Zullen we kijken of we beneden planken kunnen huren?" vroeg ik aan haar terwijl ik vanaf hier keek naar het volle strand en de prachtige golven.


    Bowties were never Cooler

    Lilly Tiffany Malik:

    Als ik omkijk zie ik Zayn al met Autumn. Ik kijk om me heen of ik iemand van het personeel zie. Ik zie een andere piccolo, die er ook niet verkeerd uitziet. Met mijn beste Engels en knipperende ogen vraag ik hem wat er allemaal in dit hotel zit. Gekgenoeg kan ik Engels heel goed, maar alle vakken als Frans, Duits, enzo daar kan ik niks van. De arme jongen begint te blozen, wat ik altijd zo schattig vind. Een beetje stotterend verteld hij mij over een zwembad, een bar, enzovoort. Daarna vraag ik hem of hij ook weet waar andere personen in dit hotel verblijven. Hij kan het me niet vertellen want dat zijn gegevens die niet zomaar gedeeld mogen worden. Ik kijk hem met een pruillipje aan en knipper met mijn ogen. Dit is flirten op mijn best volgens mij. Of ja.. flirten... Hij kijkt even om zich heen en geeft me dan een papiertje. Ik richt me er meteen op. Ik kijk of ik namen herken. Ik zie Payne staan. Volgens mij heeft Zayn die vroeger genoemd. Kamer 207. Daar ga ik een bezoekje brengen. Ik geef het papier terug aan de jongen. Ik dank hem en loop weg. Ik kijk nog om en blaas nog een kus naar hem. Lachend loop ik de lift in en druk op het knopje. Haha, lieve jongen dat. Ik wacht tot de deuren opengaan.
    Dan ren ik de gang door. Kamer 205, 206, 207! Ik klop op de deur, desnoods moet ik sneaky een reservvesleutel halen maar eerst eens kijken of er iemand is.
    (Muahahahah)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek Liam grijnzend aan en lachte kort. "Je weet dat je buikje niet zo slecht is. Ik denk toch dat die van jou beter is dan die van mij." Lachte ik. "Ritalin wat?" Fronste ik. "Oh, Ritalin. Juist ja. Pilletjes. Hyperactiefheid. Ik begrijp wat je bedoelt, ik neem ze zo in." Knikte ik en liep achter Liam aan naar onze kamer. Toen Liam de deur opendeed van onze kamer, was ik nogal overweldigd. "Holy Jesus. Wie betaalt dit trouwens?" Mompelde ik verbaasd. "Ik ga even mijn pillen nemen en mijn bikini alvast aandoen." Zei ik en liep naar de badkamer. Het doosje pillen had ik in mijn handen en ik keek ernaar. Hyperactiefheid. Zuchtend nam ik twee pillen en vulde een plastic beker met water om die tegelijkertijd met de pillen te nemen. Ik pakte mijn bikini en deed die zo snel mogelijk aan. Daarna borstelde ik mijn haren, maar iemand klopte op de deur. Ik was altijd wel goed opgevoed en deed snel een blouse aan, maar zo snel was ik niet om de knopen dicht te doen en de borstel zweefde nog ergens in mijn haar. Ik opende de deur en keek fronsend naar het meisje. "Haay, ik ben Emilie, Emi, Lie. Whatever you want." Glimlachte ik naar haar. "Zoek je iemand?"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik grijnsde. "Lie toch. Je bent echt warriger dan ik." Ik liep naar het raam en staarde er bewonderend naar. Zij had deze schoonheid blijkbaar ook opgemerkt. "Hard gespaard en zo duur was dit vreemd genoeg niet. Zeker in vergelijking met de vliegreis." Ik draaide me naar haar om en knikte. "Slim" Ik ging op een kant van het bed zitten en trok mijn shirt en gympen uit. Die verving ik door slippers. Die konden ten minste makkelijk uit straks op het strand. Mijn shirt had ik toch niet nodig. Even haalde ik een hand door mijn haren, die vrij warrig zaten door de reis, maar veel verbeterde ik er niet aan. Wat maakte het ook uit? Ik ging straks toch het water in. Ik keek net om om Emilie uit de badkamer te zien komen in haar bikini, die haar goed stond, toen er werd geklopt. Ik draaide me wat ongemakkelijk om op het bed en keek naar het meisje in de gang. "Ik ben Liam." Ik herkende haar vaag, maar waarvan? Ik beet op mijn lip en dacht na. "Waar herken ik je van?" vroeg ik niet perse aan haar persoonlijk, eerder aan mezelf, maar goed. Ik keek weer naar het meisje in de deuropening.


    Bowties were never Cooler

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Voordat Niall antwoord zou kunnen geven op Aideen's vraag besluit ik hem wel even te waarschuwen voor als hij mij zou kiezen. 'Oh, ik wil wel even waarschuwen dat ik best een sloddervos ben. En als ik alleen op een kamer zit, zullen jullie niet snel van me af zijn aangezien ik snel eenzaam ben en dan zit alsnog de hele tijd bij jullie op de kamer, dus eigenlijk maakt het mij niks uit, al ben ik liever niet alleen,' ratel ik achter elkaar door. Hopelijk kunnen ze er wat mee om te kijken of ze bij mij op de kamer willen of mij in mijn eentje laten.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Autumn Madison Brooke.

    Nadat ik me bedenk dat Zayn waarschijnlijk al een bed heeft uitgezocht ren ik de gang uit achter Lilly aan. Wat moet ik anders doen? Daarbij waren Zayn en ik Lilly al een keertje kwijtgeraakt. Niet dat ze nog een kind is, maar ach. Ik zie d'r in een deuropening staan van een kamer. Wat doet ze daar? In het voorbijgaan zwaai ik nog even naar de piccolo van daarstraks. Als ik eindelijk naast Lilly sta kijk ik de kamer rond. "Ik ben Liam." Zeg een jongen. Hij heeft een schattig gezicht en mooi bruin haar. "Waar herken ik je van?" Zegt Liam dan. Ik denk dat hij doelt op Lilly. "Euh, hoi." Zeg ik dan uiteindelijk maar. Wat ben ik toch weer sociaal. Het was misschien handiger geweest als ik bij Zayn was gebleven. "Wat doen we hier?" Vraag ik aan Lilly. Ik zucht. Liam heeft ongeveer dezelfde kamer als ons. Het lijkt er in ieder geval op. Dan pas merk ik het meisje op. "Gaan jullie naar het strand?" Vraag ik, aangezien ze een bikini aan heeft. "Ik ben trouwens Autumn." Mompel ik.

    Aideen Nessa Horan
    Nog voor Niall kon antwoorden was Lexi al aan het ratelen. Ik keek naar haar en draaide de losse krul rond mijn vinger. "Mij maakt helemaal niets uit. Zelfs al zouden we altijd op een van de kamers hangen, dat zal denk ik toch wel gebeuren. Zullen we voor nu alles op een kamer zetten en vanavond besluiten wie waar slaapt?" Na die vraag hield ik mijn mond. Ik was verbaast hoe veel ik er in een keer uit kon gooien. Ik stak de sleutel in het slot en draaide hem op. De deur ging open en ik staarde even in bewondering naar de kamer. Voor me zag ik een prachtige lichte kamer. Alles was ofwel wit, ofwel licht groen of licht geel. Er stond een groot tweepersoons bed, een tv hing aan de muur er tegenover. In de muur zat een kast gebouwd en daarnaast zat een deur, die vast naar de badkamer ging. Een van de wanden was totaal van glas, met grote deuren die open gingen naar een balkon dat uitkeek over het zwembad en daar achter het strand. "Prachtig" Was het enige wat ik nog kon uitbrengen.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 11:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    ' Ooh ik ben ook niet altijd de handigste hoor, het kan iedereen toch is proberen daar wordt ik niet boos om' zeg ik met een glimlach. Ik knik even als die vraagt of het mijn zusje is. Ik knik even, ' Zeker want nu heb ik jullie tenminste hier al ontmoet en heeft mijn zusje tenminste al iemand van der leeftijd' zeg ik met een glimlach. Ik begin te lachen door de woorden van Louis, ' Dat is niet nodig want het lijkt me hartstikke gezellig gewoon met jullie mee te gaan' zeg ik met een glimlach en kijk Louis aan. Met hem kan je volgens mij echt lachen, dat heb ik nu al wel gemerkt. Ik glimlach even omdat Louise haar eigen spullen gewoon gepakt had. Ik grinnik door de woorden van Louis, 'Je hebt gelijk, nooit een meisje zomaar wakker maken' zeg ik lachend tegen hem. Ik kijk Louise aan en knik, 'Nou dan zien we jullie zo bij het zwembad' zeg ik waarna ik alle koffers pak, en ook wat van Louise om vervolgens naar binnen te lopen. Louise hoefde niet al haar spullen te tillen dat kon ik nog wel doen.

    Lilly Tiffany Malik:

    Opeens staat Autumn ook naast me. "Ik ben Liam." zegt de jongen opeens. Het schiet me allemaal weer binnen. "Waar herken ik je van?" Ik krijg een brede glimlach op mijn gezicht. "Euh, hoi." zegt Autumn omdat zij ze nog nooit gezien heeft. "Wat doen we hier?" zegt ze daarna. 'Dit is waarschijnlijk een van Zayn zijn oude vrienden' fluister ik enthousiast in haar oor."Gaan jullie naar het strand?" vraagt ze aan de mensen binnen."Ik ben trouwens Autumn." mompelt ze er achteraan.
    'Oke, dit gaat allemaal door elkaar heen. Ik zal het even uitleggen' Ik zucht een keer diep en zeg:' Liam, ik ben het zusje van Zayn, Lilly. Ik hoop dat je ons nog herkent, dat hoopt Zayn ook.' Ik kijk achter me en grijp Autumn vast. Ik duw haar richting Liam. 'En kijk, dit is Zayn zijn vriendin Autumn. Ze is een superlief en kan gekgenoeg met mij 'dealen', 'handle-en' of noem het maar omgaan.' Ik loop naar Liam en fluister in zijn oor: 'Dus pas maar op dat je niks verkeerds zegt'.
    Dat is het volgens mij wel. Ik ben nu wel erg onbeleefd bezig gewoon een kamer binnenlopen, zeker als Liam me niet meer herkent. Ik besluit om maar naar het meisje in de bikini te lopen. Die zal al helemaal in de war zijn. Ik steek mijn hand uit en zeg: 'Ik ben Lilly, het zusje van Zayn, die had Liam vroeger ontmoet en zo kwamen we hier. En jij bent Liam zijn vriendin of niet?' Ik fluister daarna nog in haar oor: 'Mooie bikini, dan kan hij zeker niet van je afblijven.' Lachend loop ik terug naar de deur. 'Sorry, ik was heel onbeleefd, maar nu weten jullie het hele verhaal ook. Ik ga maar voordat ik jullie verder stoor.' zeg ik rustig.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam Payne
    Ik blijf wat verbaast van het enge naar het andere meisje kijken. Ik snap het niet meer heel erg. De naam Zayn herken ik, Hij was een van mijn vrienden toen ik een jaar of 7 was, maar dat was echt heel lang geleden geweest. Ik keek weer even naar de meisjes, blijkbaar Lilly en Autumn geheten. Rare naam, Autumn, maar goed. Opeens stond het meisje Lilly naast me en fluisterde in mijn oor. Ik trok een wenkbrauw op. Misschien moest ik haar maar mijden. Misschien was het niet zo aardig van me, maar dit was me iets te vreemd. Toen ze naar Lie liep luisterde ik natuurlijk mee. Haar woorden lieten me weer mijn wenkbrauw optrekken. Raar meisje. Daarna liep ze weer naar de deur en zei dat ze onbeleefd bezig was. Ik knikte wat onwillekeurig met mijn hoofd. Dat was zeker waar. Misschien kon Craig wel met haar opschieten. Hij had ook nog wel eens van dit soort vreemde acties. "Waar is je broer? Ik wil hem na al die jaren wel zien." Dat was het eerst wat uit mijn mond kwam, en het was zeker waar. Toen keek ik naar Autumn. Ze had gevraagd of we naar het strand gingen. "We wilden net planken gaan huren om de golven op te gaan." zei ik vrolijk voor ik even door mijn haar ging.


    Bowties were never Cooler

    Autumn Madison Brooke.

    Ik schiet in de lach als Lilly me aan de andere voorstelt. Ik zie dat de jongen het niet echt begrijpt. "Waar is je broer? Ik wil hem na al die jaren wel zien." Vraagt Liam. "Hij is nog in de hotelkamer." Zeg ik snel. "We wilden net planken gaan huren om de golven op te gaan." Beantwoord hij mijn vraag. Ineens heb ik een idee. "Misschien is het een idee om even Zayn te halen en dan met z'n allen naar het strand te gaan?" Stel ik voor. Ik loop nog even naar het meisje toe. Ik steel mijn hand uit. "Autumn." Zeg ik. Misschien is het gewoon handig om mezelf ook nog op een nettere manier voor te stellen. Ik glimlach even naar haar. "Leuke bikini." Complimenteer ik haar net zoals Lilly. Daarna keer ik me naar Lilly. "Volgens mij moet je echt wat minder suiker gaan eten.' Grinnik ik. Ik kijk de anderen wachtend aan. Ik weet niet eens of Zayn het wel een goed idee vind, maar aangezien Liam hem wel graag wilt terugzien is het wel een goed idee. Een beetje ongeduldig kijk ik in het rond. 'Sorry, ik was heel onbeleefd, maar nu weten jullie het hele verhaal ook. Ik ga maar voordat ik jullie verder stoor.' Zegt Lilly rustig. "We hebben ze al gestoord." Zeg ik terwijl ik wilde handgebaren maak.

    Emilie Joanne Bond

    Ik keek verbijsterd naar het tafereel voor me. ''Emilie.. Bond.'' mompelde ik zacht. Ik glimlachte lichtjes en keek de twee meiden aan. Het andere meisje, genaamd Autumn, vroeg of we naar het strand gingen. Ik knikte. ''Jup, we willen gaan surfen, gaan jullie zo ook mee?'' vroeg ik enthousiast. Ik was een sociaal persoon, als zeg ik het zelf. Ik maakte graag nieuwe vrienden, maar wel op onbekend terrein, op school liever niet. ''Zayn? Als in… Wat was zijn naam ook alweer?'' Ik beet op mijn onderlip en begon na te denken. ''Oké, laat maar. Het was al twaalf jaar geleden dat ik hier ben geweest en mijn geheugen is net als een zeef, zoals ik al zei. Dat gaat 'm niet worden.'' Lily fluisterde iets in mijn oor en ik fronste mijn wenkbrauwen. ''Wacht wát? Néé! We zijn geen stel. Geloof me. Ook al zitten we op één kamer samen, maar we zijn geen stel. Gewoon beste vrienden sinds we klein waren, ja?'' Zuchtend haalde ik mijn borstel uit mijn haar en keek Liam even aan. ''Dus, als jullie ook willen surfen, zien we jullie wel op het strand. Denk ik.'' mompelde ik en glimlachte licht. ''En nog bedankt.'' knikte ik naar Autumn.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 12:09 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lilly Tiffany Malik:

    Als ik op het punt sta om weg te lopen hoor ik Liam zeggen:"Waar is je broer? Ik wil hem na al die jaren wel zien.". Ik knip met mijn vingers en zeg: 'Ben zo terug!' Ik race de gang in maar keer halverwege weer om. 'Autumn, welk kamernummer hebben jullie?'. Ik heb echt een drukke dag, maar ik vind dat ik daar recht op heb! De eerste dag in een veel te mooi hotel. En Zayn heeft dit allemaal geregeld. Ik heb hem niet eens een knuffel gegeven! Alhoewel ik niet weet of hij daar behoefte aan heeft. Ik bedoel, veel te drukke ik. Waarom heeft hij me eigenlijk meegenomen? Ik ben alleen maar druk en zit Autumn en hem in de weg. Ikbeloof mezelf nu om morgen rustiger te zijn. Ik probeer het in ieder geval. Dat ik daar geen pilletjes voor nodig heb. Oke, misschien omdat ik als.... Ik denk te veel! Morgen gewoon rustig liggen zonnen en nu op Autumn haar antwoord wachten.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    | haha, iedereen door elkaar ;s |