• Haha, dit is mijne laatste voor een lange tijd aangezien iedereen weer tevreden is. (A)



    Can't believe your packin your bags
    Tryin so hard not to cry
    Had the best time and now its the worst time
    But we have to say goodbye
    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all
    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love
    Wish that we could be alone now
    If we could find some place to hide
    Make the last time just like the first time
    Push a button and rewind
    Don't say the word that's on your lips
    Don't look at me that way
    Just promise you'll remember
    When the sky is grey


    Vijf jongens rond een jaar of zeven leren elkaar kennen op een vakantieoord. Ze raken bevriend en beleven de leukste avonturen met elkaar. Van een spookslot tot een picknick bij het meer. Maar zodra de vakantie over is, lijkt het wel alsof de band die ontstaan is, totaal verdwenen is. Het contact was er de eerste paar weken nog wel, maar verwaterde langzaam. Jaren later komen ze midden in de zomer terug naar het vakantieoord. Ze herkennen elkaar vaag, maar hebben geen idee hoe of wat. De klik van jaren terug is er nog wel en opnieuw bleven ze allerlei avonturen. Langzaam keren de herinneringen weer terug en ontstaan er mooie dingen. De vriendinnen die mee zijn vergeten ze langzaam doordat ze zo met elkaar bezig zijn. Maar het grootste avontuur begint aan het eind van de vakantie. Het avontuur van One Direction die ontstaat.

    Slechte intro, maar hopelijk is het idee wel duidelijk (;


    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Rollen:
    One Direction:
    - Liam Payne: Llamarmyi
    - Harry Styles: quin98 -> Eigendom van Louis William Tomlinson x'D
    - Zayn Malik: Luminoase
    - Louis Tomlinson: OhMyZiall
    - Niall Horan: nessje


    Vrienden van de jongens
    Als je echt de vriendin wilt spelen moet je dat overleggen mer de speler zelf.
    - Beste vriendin Harry: Marilane Ave Nightcloack. Phrases
    - Beste vriendin Liam: Emilie Joanne Bond Infelia
    - Beste vriendin Louis: Coco Rebel Fernandez Magicals
    - Beste vriendin Niall: Alexia *Lexi* Jasmine Wilson amy66
    - Vriendin Zayn: Autumn Madison Brooke. Sempra


    Familie van de jongens
    - Familie Liam: Craig Payne FRANCISC0
    - Familie Harry: Louise Madelaine Styles OhMyZiall
    - Familie Louis: Lauren Lizz Tomlinson Lootus
    - Familie Niall: Aideen Nessa Horan Llamarmyi
    - Familie Louis: Austin Tomlinson quin98
    - Familie Zayn: Lilly Tiffany Malik xMerlex



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen Vindicatif en quin98 maken de nieuwe topics.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het begin:

    De eerste zomer was geweldig. Alleen is het jammer dat het contact tussen de jongens verbroken is. Nu jare later keren de jongens samen met hun broers/zussen en vriendinnen terug naar de plek van de parelwitte stranden en gezelligheid. De jongens keren namelijk terug naar Hawaï. Maar er staat ze een verassing te wachten daar. Het vakantiepark, waar iedereen naartoe is gestuurd, brengt namelijk bijzondere herinneringen met zich mee. Alleen heeft niemand nog een idee hoe of wat.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 18:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Ik schiet wakker en kijk om me heen. 'Mag ik vragen waar we zijn?' Komt er uit mijn mond. Nu pas merk ik dat ik niet in een bed lig, maar op een karretje. Ik kijk verbaasd naar Aideen en Lexi wachtend op uitleg, aangezien hun me hierop hebben gezet. Neem ik aan.. Ik stap van het karretje en neem hem over. 'Over welke kamers praten we?' Ik kan er niet echt bij zijn met mijn gedachtes als ik net wakker ben.. Ik schud mijn hoofd en haal een hand door mijn haar. 'Wacht, we gaan naar Hawaii!' Ik laat het karretje los en maak een klein sprongetje waarna ik snel het karretje vast pak en verder duw. 'Waar moeten we heen?'

    (Klopt het?)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Luminoase schreef:
    [Sorry, druk druk druk. Ik reageer rond zes uur]

    Oh, oke tuurlijk!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn Javadd Malik

    'Ik zou je graag wat fooi geven maar ik heb niks meer...' Lilly gaf me maar een schouderklopje, waardoor ik haar niet bepaald onder de indruk aankeek. 'Weet je, het is fijn dat je me betaald maar ik hoef echt niks, hoor' grijnsde ik. Deze hele reis had ik al betaald, jarenlang gespaard. Eigenlijk was het geen hotel, ook al had het er wel veel weg van. Om precies te zijn, het was een vakantieoord. Maar hotel kon je het ook noemen. In ieder geval, het was wel heel groot. 'In Bradford zijn de hotels niet zo groot' grinnikte ik. Het portier van de taxi sloeg ik dicht, en de taxi reedt weg. Deze keer hield Lilly de deur voor mij en Autumn open, dus liep ik naar binnen en bewonderde ik de lobby. De bagage zette ik neer en ik keek naar Lilly en Autumn. 'Willen jullie even oppassen? Dan ga ik de sleutels halen' glimlachte ik. Ik liep naar de receptie, waar een vrouw zat. Na mijn naam gezegd te hebben en alles te hebben geregeld, kreeg ik twee sleutels. Terug bij de twee meisjes keek ik ze aan. 'Heb ze. De sleutel en een reserve' zei ik tegen hen. 'Gaan we? Ik heb zin om het hier te verkennen' zei ik opgewekt

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 18:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Lilly Tifanny Malik:

    Ze stappen naar binnen en ik loop naar de plek waar ze hun koffers neerleggen. 'Willen jullie even oppassen? Dan ga ik de sleutels halen' zegt Zayn en ik knik. 'Ik heb hier zo'n zin in!' zeg ik tegen Autumn als Zayn bij de balie staat. Als Zayn terug komt zegt hij: 'Heb ze. De sleutel en een reserve' Mooi, hebben we dat ook maar weer geregeld. 'Gaan we? Ik heb zin om het hier te verkennen' zegt hij dan. 'Ja!' zeg ik direct. Dan bedenk ik me wat. 'Moeten we de koffers niet naar de kamers brengen? Of is hier ook een piccolo ofzo?'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson
    'Dankjewel, zoals je gehoord hebt, ben ik niet een van de handigste. vaak genoeg heb ik al problemen erdoor gehad.' zei ik met een klein glimlach. Mijn blik ging niet veel later ook naar Austin en waarschijnlijk het zusje van Harry. 'Jouw zusje?' vroeg ik daarom ook. 'Ach blijkbaar heeft het ook nog voordelen.' Ik keek naar het meisje dat Austin snoep aanbood en gelukkig voor hem ook een leeftijdsgenoot was. Misschien dat die twee ook dingen samen konden doen deze vakantie. Ik keek naar Lauren en weer terug naar Harry. 'Ik vind het sowieso een goed idee en anders hadden we toch wel een manier gevonden om jullie mee te krijgen.' zei ik met een grijns. Ik knikte bij de woorden van Harry, maar hield verder mijn mond, omdat het niet naar mij was bedoeld. Mijn blik ging naar de twee leeftijdgenootjes waarvan het meisje de zak snoep aan Austin gaf en Harry ging helpen. Ze pakte haar eigen spullen aan en liep weer terug. Daarna ging mijn blik naar Coco. 'Omdat ik geleerd heb wat er gebeurd als ik iemand wakker maak en dan met name meiden.' zei ik. Harry zijn zusje stond niet veel later naast hem na zijn vraag. Wel nadat ze Austin gedag had gezegd. 'Het is vast ook geweldig.' zei ze.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Autumn Madison Brooke.

    De laatste paar minuten zijn als een speer aan me voorbij gegaan. Pas nu lijkt het erop dat ik wakker word uit die trance. Lilly vraagt of er een piccolo is waarop ik mijn schouders ophaal. Ineens zie ik dat Zayn de sleutels heeft. Een blij gevoel overspoelt me, vakantie! Ik ren op Zayn af en omhels hem. 'Bedankt. Bedankt voor deze vakantie, voor alles.' Mompel ik tegen zijn borst aan. Ik snuif zijn geurtje op en laat hem dan los. Ineens herinner ik me Lilliy's vraag. 'Ik heb geen idee, ik zal het wel even vragen.' Ik loop naar de balie maar omdat ik niet goed uitkijk loop ik tegen iemand op. Twee stevige armen houden me beet en vrolijk kijk ik de jongen aan. Ik heb de piccolo omver gelopen. 'Gaat het?' Vraagt hij. Ik knik. 'Kan ik wat voor je doen?' Vraagt hij terwijl ik me rechtzet. 'Euh, eigenlijk zocht ik naar de piccolo haha.' Zeg ik vrolijk. Ik wijs naar de koffers. De piccolo knipoogt naar me en loopt dan naar de koffers toe om deze te pakken en of een karretje te zetten. Eerst laad hij die van Lilly, dan die van Zayn en dan die van mij erin. Hij loopt naar de lift toe en gaat erin staan. De lift sluit en vrolijk ga ik naast Lilly staan. 'Geregeld!'

    Alexia *Lexi* Jasmine Wilson

    Voordat Aideen kan antwoorden schrikt Niall wakker waardoor ik weer even moet glimlachen. 'Mag ik vragen waar we zijn?' vraagt hij. 'Over welke kamers praten we?' zegt hij dan weer voordat Aideen of ik ook maar kon antwoorden. Dan lijkt hij even te schrikken en zegt hij: 'Wacht, we geen naar Hawaii! Waar moeten we heen?' Ik schiet bijna in de lach aangezien hij niet weet dat we er al zijn. 'Dommie, we zijn al op Hawaii! Alleen jij sliep veel te diep om het door te hebben. En we zijn nu in het hotel, aan het bespreken hoe we de twee kamers gaan verdelen,' leg ik in een keer uit.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 20:50 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Aideen Nessa Horan
    Ik keek geschrokken op toen ik opeens Niall's stem hoorde. Ik had niet verwacht dat hij wakker zou worden voor we hem op een bed hadden kunnen leggen. Hij begon allerlei vragen te stellen. Toen hij vroeg naar de kamers wees ik rustig naar de twee voor ons. Toch hield ik stevig de kar vast, wat maar goed was ook, want die wilde rollen doordat hij er op en af sprong, en omdat hij het weg wilde rijden. Ik was blij dat Lexi het woord nam. Niall kon namelijk nog wel eens er warrig of zelfs dom doen, en ik, zijn kleine zusje, was niet degene die hem daarop moest wijzen, want dan deed ik iets wat nog drie keer dommer was. Lexi deed het wel in normaal Engels. Ik besloot dat toch maar niet te doen, aangezien ik klonk als een gehandicapte kip. "Dus, We hebben 2 kamers voor 3 mensen en het maakt ons niets uit. Aan jou de eer." Ik woelde door zijn warrige haren en grijnsde naar hem.


    Bowties were never Cooler

    Emilie Joanne Bond

    Ik glimlachte wat naar Liam en grinnikte even. "Dat weet ik toch, maar ik wed dat ik slimmer ben dan jij hier." Zei ik. Ik stapte in de lift en sleepte mijn twee koffers met me mee. De deuren gingen dicht en Liam vroeg aan me of ik het erg vond op op één kamer te zitten met hem. Ik schudde gelijk mijn hoofd en lachte kort. "Liam toch. We zijn al meer dan twaalf jaar beste vrienden, denk je dat ik het nog erg vind? Als je dat denkt, ben je écht dommer dan mij. Je weet dat dat heel wat voorstelt. Ach, ook weer niet. Ik ben toch wel slim. Hoop ik." Grinnikte ik en deed mijn top weer goed. "En denk je dat ik me nog schaam om bij jou halfnaakt te zijn? Het is hetzelfde als een bikini." Zuchtte ik. Serieus, ik hield echt van Liam, maar dan wel als een beste vrienden gebeuren. Een glimlachje ontstond rond mijn lippen en de liftdeuren gingen open. Ik sleepte opnieuw mijn koffers mee en keek rond. "Welke kamer hebben we ook alweer?" Ja, ik was niet echt de slimste, maar mijn geheugen was net als een zeef.

    (Late reactie, had nauwelijks tijd..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javadd Malik

    'Ja!' reageert Lilly gelijk. Lachend schudde ik mijn hoofd even. Dat kind had ook echt overal zin in. 'Moeten we de koffers niet naar de kamers brengen? Of is hier ook een piccolo ofzo?' vroeg ze. 'Uh, ik denk het wel' mompelde ik. Ineens stormde Autumn op me af, en omhelsde me. Een beetje verbaasd door deze actie bleef ik staan, en legde voor even mijn handen op haar rug als omhelzing. 'Bedankt. Bedankt voor deze vakantie, voor alles' mompelde ze. Een glimlach sierde mijn mond. 'Geen dank, ik doe alles voor jullie' glimlachte ik. 'Ik heb geen idee, ik zal het wel even vragen' besloot Autumn. Toen ze naar de balie wilde lopen, botste ze tegen de piccolo op. Met mijn ogen en mijn oren volgde ik de twee. Mijn ogen kneep ik tot spleetjes en ik bekeek de piccolo even. Autumn leek er niet echt mee te zitten, en huppelde weer terug. 'Geregeld!' zei ze vrolijk. 'Nou, waar wachten we dan nog op?' grinnikte ik, en ik liep naar de lift toe. Snel drukt eik op het knopje voordat iemand anders het kon doen. Van buiten was ik dan misschien een volwassen twintigjarige. Maar van binnen was ik nog een klein kind. Ik wachtte geduldig op de lift, terwijl ik wat rondkeek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Autumn Madison Brooke.

    'Nou, waar wachten we dan nog op?' grinnikt Zayn. Ik schiet in de lach als hij snel het liftknopje indrukt. Ik heb echt zo'n schaterlach. Vlug druk ik mijn hand voor mijn mond zodat ik mijn eigen lach smoor. Een klein pinggeluidje doet me opschrikken. Vrolijk sleur ik Lilly en Zayn mee de lift in. Je kan wel zeggen dat ik ongeduldig ben. Ik druk op het goede knopje en wacht tot we uit de lift kunnen stappen. Als de lift er eindelijk is, loop ik meteen door naar de hotelkamer waar we slapen. 'Yo Zayn schiet op!' Schreeuw ik lachend. Ik doe een klapspelletje tegen de deur aan. Ironisch eigenlijk, hoe mijn humeur zo snel kan om slaan. Sommige mensen zullen er wel raar op van kijken maar ach. Ik tover een glimlach op mijn gezicht waarna ik de gang rond kijk. Chique. Gelukkig hadden mijn ouders me veel nagelaten dus kon ik meebetalen aan de reis. Opnieuw kijk ik Zayn ongeduldig aan.

    Lilly Tiffany Malik:

    'Geregeld!' zegt Autumn. 'Nou, waar wachten we dan nog op?' zegt Zayn en hij loopt de lift in. Ik fluister tegen Autumn: 'Haha, die piccolo ziet er ook niet verkeerd uit!'. Ik spring wat op en neer. Wanneer gaat die lift nou open? 'En, wanneer ga je ons voorstellen aan je vrienden?' vraag ik aan Zayn. 'En je moet al helemaal Autumn voorstellen. Ik bedoel, het is wel je vriendin.' dat laatste kwam er wat zachter uit. Dan openen de liftdeuren. Mijn ogen worden groot en mijn pupillen klein. een kleine 'wow' voor mezelf verlaat mijn mond. Ik doe een stap uit de lift. Ik begin te gillen en ren rondjes. Opeens stop ik met mijn benen wijd om evenwicht te houden. Ik wacht even tot ik weer wat stabiel ben en zeg: 'Wat gaan we nu doen?' Met een brede glimlach kijk ik ze aan. Dan bedenk ik dat hun natuurlijk samen zijn. 'Ik ga zelf wel even ronkijken, jullie houden me toch niet bij!'. Ik geloof dat dat Zayn me makkelijk bij kan houden, maar mijn hoofd tolt nog te veel om een goede smoes te verzinnen. Ik ren snel van ze weg zodat ze me niet kunnen tegenspreken. Behalve als ze achter me aan komen natuurlijk...

    (Wat is er allemaal in het hotel?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (@Sempra Onee... Nu zitten we door elkaar heen. Mijn schuld. Of kan dit wel?)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 20:27 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    xMerlex schreef:
    (@Sempra Onee... Nu zitten we door elkaar heen. Mijn schuld. Of kan dit wel?)


    || kan wel denk ik (: ||

    Zayn Javadd Malik

    'En, wanneer ga je ons voorstellen aan je vrienden?' vroeg Lilly. 'Ik was zeven. Ze herkennen me niet meer, en ik hun niet. waarschijnlijk zijn ze er niet eens' mompelde ik. 'En je moet al helemaal Autumn voorstellen. Ik bedoel, het is wel je vriendin' zei ze erna zacht. 'Ik zei toch, waarschijnlijk zijn ze er niet eens' zuchtte ik. Autumn loopt gelijk door, en Lilly besloot maar na twee seconden rond gillend rond te rennen. 'Yo Zayn schiet op!' schreeuwde Autumn. 'Ik kom al' grinnikte ik, en ik liep naar Autumn toe. 'Wat gaan we nu doen?' vroeg Lilly. 'Nou, we gaan de kamer bekijken, tenminste dat was ik van plan' lachte ik. Lilly had een grote glimlach op haar gezicht, en keek onze kant op. 'Ik ga zelf wel even ronkijken, jullie houden me toch niet bij!' zei Lilly. Ik wilde nog tegenstribbelen dat ik haar wél bij kon houden, maar ze rende al weg. 'Gek, gek kind' lachte ik zachtjes. Maar het was wel mijn zusjes. Mijn gekke zusje. Snel haalde ik de twee sleutels tevoorschijn, en overhandigde er één aan Autumn. 'Aan jou de eer om ons toekomstige paradijs te onthullen' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."