• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik liep rustig de trap af en zag hem zijn kamer uit komen. Direct sierde een glimlach mijn gezicht weer. "Jup. Je hebt een hele fijne douche." Ik gaf haar zacht een kusje terug en liep toen zijn kamer in. Op het bed zag ik een koffer liggen met al een aantal sets kleren erin. Ik ging ernaast zittenen wachtte geduldig. Zolang Stranger niet had gesmst hadden we nog tijd zat. Ik haalde kort een hand door mijn haren, maar gaf het direct weer op. Het was een grote bende van pluis en klitten. Thuis moest ik er echt een paar keer een borstel doorheen halen. Nu hij zo aan het inpakken was kon ik vast bedenken wat ik mee zou nemen. Gewoon van alles wat... en mijn zwembroek. Ondergoed niet vergeten, tandenborstel, scheermesje, shampoo en zeep, tandpasta en dat stoort dingen. Portemonee, ook niet vergeten. Zonnebril, zonnebrand. Volgens mij had ik het meeste nu wel... Oplader van m'n telefoon. Nu hoefde ik het thuis alleen nog bij elkaar te schuieren en in een koffer te stoppen en dan was ik klaar.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik was blij dat Liam het toch niet verschrikkelijk had gevonden om een douche te nemen en grijnzend pakte ik al mijn spullen bij elkaar. Ik deed ze in een losse rugzak, zodat ik mijn apparatuur niet kwijt zou raken tussen mijn kleding. Net als mijn portemonnee, sleutels en zonnebril. Ik liep snel door naar de badkamer, waar ik al mijn verzorgingsproducten in mijn toilettas deed. ik vervolgde mijn weg terug naar mijn kamer en keek meteen naar Liam die op het bed, naast mijn koffer, had plaatsgenomen. ik pakten mijn laatste kleding en ondergoed in en stopte er als laatste mijn zwembroek bij. Die was ik toch bijna mooi vergeten. 'Volgens mij heb ik alles.' ik keek even bedenkelijk de kamer rond, maar kon zo snel echt niets meer bedenken. Dit zo op het laatste moment doen, was echt niets voor mij. ik deed er normaal een week over, dus de kans was groot dat ik straks ergens ver weg zat en van alles was vergeten. Ik zuchten en streek even me mijn hand door mijn haar. Op hoop van zege dan maar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mika Isobel Payne

    Ik maakte me lichtelijke zorgen over Liam. Ik snapte waarom ie gisteren niet thuis was, maar hij had geen bericht gestuurd of wat. Of ik had het niet ontvangen. Ook ik at netjes, maar ik was gewoon te kinderachtig om geen gezichtje op mijn pannenkoek te maken met aardbeien en Nutella. 'Je maag pakken wat je wilt' Ik zette een klein glimlachje op, niet echt gemeend. Gewoon beleefd zijn was al te veel moeite. Zuchtend besloot ik maar Liam een berichtje te sturen. Waar ben je en waarom ben je niet thuis gekomen? Ik zit nu te ontbijten met Aurrisea, kom je zo? x M. En verzenden. Toen bedacht ik me opeens dat ik echt een baantje moest gaan zoeken. De wonden van gisteravond brandden gewoon en jeukten. Maar ik mocht niet krabben, dat wist ik. 'Ik ben even het verband verschonen' meldde ik aan Aurrisea, waarna ik opstond en naar de keuken liep. Snel haalde ik uit een keukenlaatje verband. Zo begon ik met het afwikkelen om mijn arm. Het zag er wat minder erger uit, maar het deed pijn alsof het tien keer erger was. Een nieuw stuk verband knipte ik af, wikkelde om mijn arm en plakte er een pleister op zodat het niet los ging. Het blauwe oog was nu nog donkerder geworden en viel extra op. De snee in mijn lip deed ik pijn, maar dat zou vanmiddag wel weer een heel stuk minder zijn en over een dag was het toch genezen. Een beetje stil kwam ik weer terug en ging op de stoel zitten. Tussen het eten door speel ik maar wat met mijn vlecht.


    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Mika maakt een gezichtje op haar pannenkoek van aardbeien en Nutella.
    "Je mag pakken wat je wilt," zegt ze met een klein glimlachje.
    Ik knik. Maar hou het gewoon op een pannenkoek zonder. Mika zucht en stuurt iemand een sms-je.
    "Ik ben even het verband verschonen," zegt ze dan en ze staat op. Ondertussen eet ik, een beetje stilletjes, de pannenkoek helemaal op en als Mika terug is sta ik op om het bord naar de keuken te brengen. De sinaasappelsap heb ik al op. Dus ook het glas neem ik mee. Ik was het af en droog het dan af. Dan ga ik weer terug naar de eettafel.
    "Nogmaals bedankt, ik zal maar gaan," zeg ik.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik wachtte geduldig tot hij terug zou komen. Even keek ik in zijn koffer. Volgens mij leek hij niets te missen. Het was nog steeds erg onrealistisch in mijn ogen, nu was zo op vakantie. Hoe ging ik dit aan Mika uitleggen? Eerst het feit dat hij er is en dan opeens een vakantie. Misschien moest ik maar gewoon de waarheid vertellen. Ik keek op uit gedachten toen hij weer binnen kwam. Ik glimlachte naar hem en keek naar de koffer. "Vast wel en anders kan je het wel van mij lenen." Ik ritste zijn koffer voorzichtig dicht en zette het ding op de grond neer. "Zullen we dan richting mijn appartement gaan? Ik denk dat we daar namelijk nog wel even tijd nodig hebben om dit aan mijn zusje te vertellen. Ik heb namelijk geen idee hoe ik de hele situatie logisch aan haar kan uitleggen." Ik beet even op mijn lip en ging ook met een hand door mijn haren. Ik zag er eigenlijk best tegenop. Maar we, of in ieder geval ik, kon niet om mijn zusje heen. Ze woonde nou eenmaal bij me en kende me dan ook door en door. Het was al een wonder dat ze niet van de chatroom afwist.


    Bowties were never Cooler

    [Warmte!]


    Bowties were never Cooler

    [Kom er net achter dat de tv kinderen bezig houdt :'D. Kan even met Mika reageren en dan even een (half)uurtje opletten]

    Mika Isobel Payne

    Gefronst keek ik Aurrisea even aan. 'Wil je niet op Liam wachten? Die zou zo komen, zei hij' vroeg ik haar. Mijn stem klonk niet helemaal goed, al wist ik niet of het nou van het slapen kwam of nog van gister. In de bar had ik de barbie flink uitgescholden voor alles en nog wat, maar dan op een schreeuwtoon. Omdat ik nog dorst had liep ik naar de keuken en pakte een flesje bier uit de koelkast. Het was vroeg maar ik kon nooit genoeg krijgen van alcohol. Wel van alle preken die ik aan moest horen van mijn oudere broer, maar hij bedoelde het goed. Een kind zoals ik zou je niet willen hebben, daar kon ik niks tegenin brengen. Mijn ouders verafschuwde me al vanaf de dag dat ik ook maar een druppel gedronken had, puur omdat ze meer verwachtten van hun dochters. Ja, die anderen waren perfect. 'Maar ik houd je niet tegen, als je wilt gaan mag je gaan' grinnikte ik nadat ik het flesje had geopend en er een grote slok uit had genomen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Paynez went Maberu.]


    Reality's overrated.

    Aurrisea Dawnelle Garica

    Mika kijkt me fronsend aan. "Wil je niet op Liam wachten? Die zou zo wel komen, zei hij," vraagt ze me. Haar stem klinkt een beetje raar.
    Ik knik en ga weer zitten, ik dacht dat het zo opdringerig over zou komen als ik zou zeggen dat ik op Liam wachtte. Dus was ik van plan Liam een bedankt-sms te sturen. Maar blijkbaar valt dat dus mee. Gelukkig.
    Mika loopt naar de keuken en pakt een flesje bier. Lichtjes fronsend kijk ik naar het bier, mijn stiefvader begon ook altijd zo vroeg te drinken. Hij had meerdere fases en de fase na het eerste flesje bier of andere drank vond ik het ergste. Dan verlangde hij naar meer, was hij chagrijnig en reageerde hij dat af op mij. Vlak voor hij out ging raakte hij me nog wel eens aan, op een manier zoals hij me niet aan hoorde te raken. Maar deze fase wist ik vaak wel te ontlopen. Daarna raakte hij in zijn coma en als hij ontwaakte begon het allemaal opnieuw.
    "Maar ik houd je niet tegen, als je wilt gaan mag je gaan," grinnikt Mika nadat ze het flesje heeft geopend en een slok heeft genomen.
    "Nee, ik wacht wel," zeg ik, zo veel mogelijk mijn afschuw voor alcohol en daarmee het flesje in Mika's hand verstoppend.


    Reality's overrated.

    [sorry! Zal vanavond weer reageren.net als bij madhouse. Was het gewoon vergeten, omdat er zo weinig verder gereageerd word. maar Ga nu even de stad in.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Fijn dat je wil reageren. Ik heb he t ook wel eens gehad. Veel plezier in de stad]


    Bowties were never Cooler

    Mika Isobel Payne

    Ik zag Aurrisea even verafschuwd naar het flesje kijken en grijnsde. Vandaag zou ik niet uitgaan, morgen school. Alhoewel ik me altijd zat dronk en zoop wanneer het kon, lette ik erg op school. Daar was ik heel gefocust op, ik wilde geen slechte punten halen. Soms was ik ziek gemeld omdat ik dan zo'n erge kater had die niemand ooit zou mee willen maken. Eén keer was ik zelfs afgemeld omdat ik me letterlijk in een coma had gedronken. Het pakje sigaretten pakte ik van de tafel af, waar ik de aansteker uithaalde en een sigaret. Ik zou het wel verstoppen zodat Liam dacht dat ik het weg had gedaan. Nog even en ik zou op drugs overstappen. Snel slokte ik het laatste beetje bier naar binnen en zette het flesje op het aanrecht. Op blote voeten liep ik naar buiten, stak de sigaret op en nam een trekje. De zon scheen in mijn ogen, dus moet ik mij andere hand voor mijn ogen houden. Het zou warm worden, dat was zeker.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Liam stond op, nadat hij mijn koffer dicht had gerits en van het bed had getrokken. Hij zat er maar al te duidelijk tegenop, om het zijn zusje te vertellen en ik snapte hem totaal. Ik zou er niet eens het lef voor hebben ok het tegen die van mezelf te zeggen. Wetend dat ik dan nooit meer langs hoefde te komen. Ik hoopte maar dat het zusje van Liam het milder op zou vangen. En eigenlijk was ik daar wel van overtuigd, ondanks dat ik haar niet kenden. Maar iedereen zou deze jongen toch alles vergeven. Of eerder wensen. Ik deed een stap naar voren en legde mijn hand op zijn wang. 'Gewoon de waarheid vertellen. Zo erg of raar is het toch niet?' Nee, oke, niet iedereen deed van die absurde spelletjes, maar het was toch mooi uitgepakt. Het was begonnen als een spelletje en we hadden verloren. Nou, des te beter. Ik drukte heel kort en zachtjes mijn lippen tegen die van hem. 'Kom. Je kan het aan en ik ben zit naast je.' Ik pakte het handvat van de koffer en trok hem achter me aan. Ik gooide mijn rugtas over mijn schouder, om zo het apartement te verlaten voor onbepaalde tijd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij zijn hand op mijn wang legde. Hierdoor kalmeerde ik toch wel weer een beetje. het was fijn dat ik dit niet alleen hoefde te doen. Ik grinnikte bij zijn woorden. "Eigenlijk wel, maar hopelijk vind ze het niet erg." Het spel was raar geweest, maar Mika zou het hopelijk snappen. Ik kuste hem zacht even terug en glimlachte naar hem. "Dat is fijn om te weten." Ik pakte zijn vrije hand en liep met hem zijn appartement uit de straat op. Zo hand in hand lopen vond ik wel fijn, maar meer doen in het openbaar durfde ik echt nog niet. We liepen rustig over de straten naar mijn appartement. Ik had een vrolijke glimlach op mijn gezicht en neuriede een vrolijk deuntje. Toen ik hem meetrok de hoek om mijn straat in werden mijn ogen groot toen ik Mika zag staan roken buiten. Mijn vuisten knepen zich samen, tot ik herrinderde dat ik hem nog vast had. Mijn handen ontspande ik weer en ik keek hem schuldig aan. 'Sorry." zei ik zacht. Dat mijn zusje rookte en dronk vond ik helemaal niets. Zeker omdat ik het gevoel had dat ze binnekort ook aan de drugs zou beginnen. Dan zou ik haar wel op straat zetten. Ik was dan wel de enige bij wie ze terecht kon, ik wilde geen drugs in mijn huis. Roken eigenlijk ook niet, maar okay. Ik kon moeilijk het haar verbieden en Zayn het wle laten doen.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik sloot mijn huisje goed af, op de hoop dat het niet leeg zou zijn als ik terugkwam. Mijn vingers verstrengelde ik met die van Liam, die mijn hand had vastgepakt en ik trok mijn koffer achter me aan. Toch schoten mijn ogen telkens langs de mensen die langskwamen, om te kijken of het niet mijn vrienden waren. Die mochten dit absoluut niet zien. Hoe fijn ik het zelf ook vond, ok zo met Liam te lopen. Ik liet me de hoek omtrekken. Ik voelde mijn hand samengeknepen worden en ik keek op naar Liam die net nog zo vrolijk was. Ik volgde zijn blik en zag een meisje buiten staan te roken. Als ik me het goed herinnerden was het zijn zusje. Ik had gister genoeg meegekregen en wist dat Liam het totaal niet eens was met haar roken. De reden dat zelfs ik nog geen sigaret had gerookt deze morgen. Ik trek hem even stil en draai zijn hoofd mijn kant op. 'Ga alsjeblieft geen ruzie zoeken. Dat maakt het gesprek niet makkelijker en daarbij, moet je nooit met ruzie uit elkaar gaan.' Probeerde ik zacht. We gingen straks weg. Waarschijnlijk zou de ruzie dan heel de tijd bij blijven en dat wild wilde ik niet. Niet voor mezelf, maar al helemaal niet voor Liam en zijn zusje. Ik drukte een kus op zijn voorhoofd en begon langzaam weer richting het huis te lopen, als ik mijn koffer weer vast heb.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik had haar toch duidelijk gemaakt dat ik niet wilde dat ze rookte? Ik vond dit allermist leuk. Mijn ogen verzachtten een beetje toen Zayn mijn gezicht zijn kant op draaide. Ik nikte bij zijn woorden. Wat hij zei was waar, hoe vervelend ik dit ook vond. Ik liep rustig met hem mee naar de deur waar ze stond te roken. "Hey Mika. Heb je even om te praten?" vroeg ik mijn ogen half neergeslagen. Ik voelde me steviger in mijn schoenen staan door Zayn, maar toch was dit erg lastig voor me. Ik wist niet wat ze ervan zou vinden. Ik haalde een hand door mijn haar en keek haar in haar ogen. "Het is belangrijk voor me en het gaat niet over je roken, al vind ik dat niet leuk." Ik haalde de sigaret uit haar vingers en drukte hem uit in het raamkozijn. Ik zocht geen ruzie, maar ik vond dat ik dat wel mocht doen. Met mijn handere hand hand ik nogsteeds stevig mijn vingers vervlochten met die van Zayn die iets achter me stond. Ik nam een stap terug en kneep zacht in zijn hand voor ik hem een kus op zijn wang gaf. Ik vond het wel eng, maar voor Mika had ik net genoeg moed om het wel te doen.


    Bowties were never Cooler