• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ook. Misschien kunnen ze kofgie gaan halen ofzo?
    Die heb ik niet gexien want ik ben al niet zo'n held in vliegtuigen en wil niet het beetje rust wat ik nog heb verliezen.
    Ik heb net alle Marvel films gezien en Jeremy Renner is echt cool dus ik ging een film met gem kijken.]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 0:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam had een rare invloed op me. Het liefste zou ik nu met hem in bed gaan liggen, om heel de dag met hem te kroelen en naar stomme films te kijken. Gewoon omdat het kon. Hij liet me voelen als een klein meisje, wat voor het eerst verliefd werd. En ik wist dat, dat niet gezond kon zijn. Ik kon enkel nog naar hem lachen, met een twinkeling in mijn ogen. 'Misscchien val je ook niet op jongens, maar op Zayn's' grijnsde ik lachend. Nee, hij kon me totaal niet serieus nemen op dit moment. 'Grapje.' Ik drukte voor de zoveelste keer een kleine kusje op zijn lippen. 'Weetje, dat jij heel kusbaar ben.' En nog eentje. grijnsend ging ik weer goed zitten. Ik kon er niets aan doen. Ondanks dat ik uren naar Liam zijn gezicht alleen al kon kijken, alsof het een schilderij van Picasso was, raakte ik nu redelijk verveeld. En dat ging ik stomme dingen zeggen of vervelend doen. Ik tuiten mijn lippen iets en liet mijn ogen afdwalen naar Liam zijn mobiel. Wanneer reageerde die Stranger nou eens.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [hmm, kan wel. maar ik heb echt wel actie nodig nu ofzo. ;x
    ik heb nog nooit gevlogen en ik denk dat ik hem zou schijten als ik in een vliegtuig moet stappen. Maar als ik iemand als piloot wil, is het hem. Ondanks dat het een alcoholist is ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Actie... Zayn kan in de Thames belanden opweg naar de koffiezaak... Meer kan ik me nu ook niet bedenken]

    Liam Payne
    Mijn glimlach stond stralend op mijn gezicht terwijl ik hem gewoon zat aan te staren. Ik wist niet hoe hij het deed, maar ik kon mijn blik gewoon niet van hem afwenden. Hij leek me wel betoverd te hebben met een spreuk die voor de rest van mijn leven aan me zou blijven plakken. Niet dat ik het erg vond. Door zijn woorden moest ik even nadenken. Misschien had hij wel gelijk, aangezien in zelfs gister nacht in de club ook maar een keer tot een jongen toegetrokken was behalve tot hem. Ik zag jongens nou eenmaal niet zo... Behalve hem. Ik kuste hem zacht terug en grinikte zacht. "Jij ook, lieve schat." zei ik vluchtig voor hij me weer kuste, even kort als net. "Maar wat je net zei is denk ik wel waar, al bedoelde je het als grap. Jij bent de uitzondering." Ik volgde zijn blik naar beneden en trok een wenkbrauw op. "Ben je nou zo wanhopig om mijn broek uit te krijgen of zit er iets anders achter?" vroeg ik plagend. Hij deed het vast niet express, maar je wist het maar nooit. Daarbij had ik me al iets te vaak ongemakkelijk gevoelt. Misschien dat ik hem nu ook eens zag blozen, want ik wist zeker dat hij dan tien keer schattiger zou zijn dan dat hij nu al was.


    Bowties were never Cooler

    [ook een optie ;p]

    Zayn Malik
    Mijn kaken werden rood toen Liam me gelijk gaf. Dat ik inderdaad een uitzondering leek te zijn. Dat betkenkende dus dat hij sowieso niet verliefd was op het geslacht, maar op mij. 'Ik voel me vereerd.' Fluisterde ik zachtjes. Ik drukte nog een kusje op zijn lippen en zocht naar zijn mobiel. Mijn blik bleef hangen bij zijn broek, waar hij hem in zijn broekzak had gestopt. Misschien als ik er lang genoeg naar bleef kijken, Stranger dan vanzelf terug sms'en. Beschaamd keek ik op en mijn wangen die net weer hun normale kleur hadden aangenomen, werden nu knalrood. Snel schudden ik mijn hoofd. 'Nee, nee. Je mobiel.' Ik had nog net niet de neiging meteen naar achter te schuiven. Ik sloeg mijn ogen neer. Zo was het helemaal niet bedoeld. Natuurlijk zou ik er alles behalve geen moeite mee hebben als Liam zijn broek uit zou trekken. Maar dat aas een ander verhaal.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zag hem blozen toen ik zei dat hij de uitzondering was. Dat was echt heel erg lief en zorgde ervoor dat ik nog verder in de bodemloze put voor hem viel. Ik kuste hem zacht even terug voor ik weer naar hem keek. Zijn ogen leken iets te zoeken, waardoor ik zijn blik volgde, die bleef hangen op mijn broek. Ik kon de kans nu niet echt voorbij laten gaan om een plagerige opmerking te maken. Direct werd hij knalrood. Ik grinnikte en legde een hand op zijn warme wang. 'Weet ik toch. Maak je geen zorgen." Ik viste het ding uit mijn broek en stopte het in het borstzakje van mijn overhemd. "Zo, nu wordt dat in ieder geval niet nog oncomfortabeler." Ik leunde voorover en drukte mijn lippen weer op die van hem. Ik wist zeker dat hij het niet erg zou vinden als ik geen broek meer aan had, maar zelf vond ik dat toch nog wat heel snel gaan en gelukkig leek hij daar vrede mee te hebben.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik beet zachtjes op mijn lip. Goed gedaan Zayn, je heb jezelf weer lekker voor schut gezet. Liam deed zijn telefoon in het borstzakje van zijn overhemd, maar kijken deed ik er niet meer naar. De kleur van mijn wangen trok langzaam weg en ik zuchten. Ik besloot me er niet meer druk om te maken. Ik ging vast nog meer stomme dingen doen. 'Gaan er hier nu zitten wachten totdat Stranger terug smst?' Ik had geen zin om te wachten en niets te doen. Ik was niet goed in niets doen. Of ik had er tenminste geen geduld voor. Ik begon met de touwtjes van mijn trui te spelen en staarde naar Liam. Ik wilde wat doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar hem en aaide zacht door zijn haren terwijl de kleur uit zijn wangen wegtrok. Het was nu wel weer genoeg geweest met de plagerijen. Bij zijn woorden haalde ik mijn schouders op. "We kunnen ook koffie gaan halen, ofzo." Het maakte mij vrij weinig uit. Met het strikje in mijn broekzak en mijn overhemd een stuk open zag ik er bijna als een normale kakker uit. Thuis zou ik zoizo iets makkelijks aandoen, maar goed, dat had ik hier niet. Misschien konden we ook even daarlangs... Nee, toch maar niet. Het leek nu of Mika en Aurrisea het goed met elkaar leken te vinden, maar ik vertrouwde het niet helemaal. "Je kan ook vast gaan douchen en inpakken, dan wacht ik hier wel en kunnen we zo samen naar mijn huis..." Ik wist niet of dat zo slim was, met de twee meiden die daar rondzwierven, maar ik stelde gewoon wat dingen voor, want eerlijk gezegd verveelde ik me nu best een beetje.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Liam stelde voor om koffie te gaan halen. En ik knikte. Dat was niet eens zo'n slecht idee. 'Dan wel Starbucks. Want normale koffie heb ik hier ook.' Glimlachte ik onschuldig. Liam vertelde door en even grijnsde ik. Dat was precies wat ik eerder had gedacht. Alsof we nu al niet meer zonder elkaar konden. 'Is ook goed. Dan kunnen we op weg naar jou huis alsnog langs de Starbucks.' Stelde ik voor. 'En als je wilt kan je hier alvast douche straks, als ik mijn spullen pak. Scheelt ook weer tijd.' Het was maar een voorstel. Ik begreep het best als Liam het zou afwijzen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte en knikte. "Tuurlijk." Eigenlijk kon ik vreemd genoeg al niet meer zonder hem, al hadden we elkaar pas 24 uur geleden ontmoet. Erg vond ik het zeker niet. Ik zag hem grijnzen bij mijn voorstel. Ik beet even op mijn lip bij het zijne. Hier douchen was inderdaad handiger. Daarbij was het nou niet dat ik hier naakt ging rondlopen, het idee waar ik me nog niet echt prettig bij voelde. Ik slikte even de spanning weg, die zich alleen door dit voorstel alweer was opgebouwd in mijn keel en knikte. "Is goed. Ga jij dan maar eens lekker douchen, dan ruim ik wel onze ontbijtboel op." Ik drukte zacht een kusje op zijn neus. Spannend vond ik het zeker wel, maar ik zou het wel aan kunnen... Toch?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2013 - 21:37 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Even had ik gewenst dat ik het niet had voorgesteld. Alsof ik Liam weer regelrecht terug in zijn schulp had geduwd. Hij voelde zich er duidelijk niet zo prettig bij. Was het dan zo raar? Ik vroeg toch niet of hij, bij mij onder de straal kwam staan. Ik wilde net, laat maar, zeggen, toen hij knikten. Ik stond er redelijk van te kijken, maar glimlachte hem bemoedelijk toe en legde mijn hand op zijn been. 'Wees gerust. De deur kan op slot.' Ik schudden mijn hoofd even. 'Blijf zitten. Ik neem de spullen meteen mee.' Twijfelend drukte ik een kusje op zijn lippen, alsof dat nu ook niet eens meer zou mogen en stapelde de twee bordjes op elkaar en zetten de bekers erop om naar de keuken te lopen. Ik zetten alles in de vaatwasser. 'Je weet vast hoe een afstandsbediening werkt. Ik ben zo klaar.' Ik streek even door zijn haar toen ik achter langs de bank liep en verdween de badkamer in, waar ik meteen de kraan aanzette.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij me bemoedigend toe glimlachte. Even keek ik naar zijn hand op mijn been, maar die was toch een stuk minder interresant dan zijn gezicht. Ik glimlachte bij zijn woorden. Dat was wel een geruststelling, al geloofde ik niet dat hij zomaar de badkamer in zou komen lopen. Toen hij zei dat ik moest blijven zitten, vond ik dat eigenlijk niet zo erg. Ik had namelijk geen idee hoe zijn keuken werkte, dus misschien kon hij het maar beter zelf doen. Ik kuste hem zacht terug. Dit kusje voelde anders dan de vorige, maar nogsteeds wel prettig. Dat ik me net wat oncomfortabel voelde kwam namelijk niet door hem. Dit was namelijk mijn eerste keer dat ik bij een liefje van me douchte. Ofwel we waren bij mij thuis, dus dan maakte het niet uit, ofwel ik wachtte tot ik thuis was. Zeker omdat ik er bij hen niet altijd van opaan kon dat ze me even rustig lieten douchen. Ik glimlachte nog even toen zijn hand door mijn haar ging. "Tot zo." zei ik voor ik opzoek ging naar waar hij in hemels naam de afstandbediening had neergelegd. Uiteindelijk vond ik hem in de bankkussens en ik zette Top Gear op, gewoon omdat ik zo snel niets beters kon vinden.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik verwijderde de kleding van mijn huid en voelde of het water warm genoeg was. Ik stapte meteen onder de straal en genoot van het warme water, wat over mijn lichaam liep. Wat ik normaal in uren deed, deed ik nu in een kwartiertje. Ik moest altijd eerst even bijtrekken voordat ik mezelf wasten en mijn haar deed. Ik moest moeiten doen er niet gewoon onder te blijven staan, toen ik klaar was, maar ik kon Liam moeilijk een uur op de bank laten zitten wachten. Dus toen ik klaar was en weer fris en fruitig was, draaide ik de kraan dicht en stapte ik de douche uit. Ik droogde mezelf af en wikkelde een handdoek om mijn middel. Ik poetsten mijn tanden en schoor mezelf nog even netjes. Volgens mij was ik nog nooit zo snel geweest. Het eindigde met aftershave en ik legde alvast een handdoek voor Liam op de wasbak, zodat hij niet hoefde te zoeken. Ik liep de badkamer uit, met mijn handdoek goed om mijn middel geknoopt, zodat hij niet heel charmant af zou vallen straks. Ik liep richting de woonkamer en keek naar Liam die op de bank tv zat te kijken, naar top gear.' 'Je kan douche. Ik heb alvast een handdoek voor je neergelegd.' Glimlachte ik lief.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik keek op toen hij halverwege het programma opeens weer in de woonkamer stond met een handdoek om zijn middel. "Fijn. Dank je." Ik stond op en gaf hem een kusje op zijn nu weer erg gladde wang voor ik de trap op liep naar de badkamer. De kamer zelf was nog best warm van Zayn zijn douche, wat best wel prettig was. Ik draaide de deur achter me op slot en deed toen mijn kleren langzaam uit. Toen ik in mijn boxer stond draaide ik de kraan gewoon open, hopend dat het water warm genoeg was, en stapte na ook mijn onderbroek op de grond te hebben laten vallen onder de warme straal. Door het warme water relaxte ik direct. Het voelde echt heel prettig. Na een paar minuten bedacht ik me weer wat ik aan het doen was en begon met het wassen van mijn haar en lijf. Na een minuut of 7 was ik weer helemaal afgespoelt en schoon. Ik draaide de douche uit en pakte de handdoek van de wasbak om me eens goed droog te wrijven. De handdoek was heerlijk zacht en binnen een mum van tijd was ik helemaal droog en mijn haar erg pluizig. Ik trok mijn kleren opnieuw aan. even keek ik in de beslagen spiegel. Zelfs zo kon ik zien dat mijn haar een ramp was, maar dat kon ik thuis altijd nog fixen. Net als het feit dat ik me toch nog echt wel moest scheren. Ik hing de handdoek netjes over het rekje en liep daarna weer naar beneden. Hopelijk had het niet te lang geduurt.


    Bowties were never Cooler

    Zayn malik
    Louis verdween, na een kus op mijn wang te hebben gedrukt, de trap op, naar de badkamer. ik zuchte zachtjes, waarna ik de tv uitdrukten met de afstandsbediening en naar mijn kamer liep. Ik liet de handdoek van mijn middel afglijden en zocht naar een onderbroek in de ladekast. Ik trok een schone over mijn kont heen en doorzocht mijn kast naar een setje kleding. ik eindigde met een spijkerstoffe skinny jeans en mijn cool kids don't dance shirt. Mijn haar zette ik omhoog, in zijn gewoonlijke kuif en ik wist niets meer toe te voegen aan mijn uiterlijk. Ik haalde mijn koffer onder mijn bed vandaan en begon er setjes kleding in te gooien. Van alles wat, zodat ik niet voor verassingen stond straks, aangezien ik nog altijd niet wist waar we heengingen. Ik hoorde Liam weer van de trap komen, dus liep ik snel mijn kamer uit. 'Lekker gedoucht.' grijnsde ik en drukte een kus op zijn kaak, waarna ik doorliep om mijn oplader en camera te pakken uit de kast. Als ik er een beetje tempo achter zetten, konden we zo weg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''