• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Stantuffo schreef:
    (...) [is het goed als Rose bij Bell en Niamh komt zitten?]


    [Sure]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niamh Rachel Marro.

    'Neuh, net aangekomen. Ik ben hier nog nooit geweest, het lijkt me wel leuk' beantwoordde ze mijn vraag. Ze ging rechtop zitten en klopte op de plek naast haar als uitnodiging. Dankbaar nam ik de plek in. 'Dat meisje wat precies op mij lijkt heet Linne, mijn vijftien minuten jongere tweelingzusje' vertelde ze. ‘Zoiets dacht ik al,’ zei ik glimlachend. 'Ik heet Bell, en jij?' vroeg ze toen. ‘Bell is een mooie naam,' complimenteerde ik haar. ‘Ik ben Niamh,' aangezien zij haar achternaam niet zei vond ik het niet nodig om de mijne wel te zeggen. Plotseling kwam Rose bij ons staan. ‘Hallo,’ begroette ze ons vriendelijk. ‘Hey Rose,' zei ik vrolijk. ‘Rose en ik delen een kamer' legde ik uit aan Bell.

    (Oké, ik snap nu even niet waar iedereen zit haha, en is er iemand voor Sem?)

    || D.Von Hesseling. ||

    Niet op mijn gemak bedacht ik me dat ik beter even kon gaan sporten. In mijn jurkje en slippers ging ik terug naar de kamer en kleedde me om in een simpele joggingsbroek en een shirtje , en ging op zoek naar de sportzaal. Eindelijk die gevonden deed ik de deur open en zag dat er nog maar een iemand was, dus besloot gewoon te gaan joggen op de loopband. Na een paar lutteloze minuten te hebben gejoggd begon ik het tempo te verhogen tot ik niet meer kon en zette me vlakbij de andere neer, die blijkbaar een jongen was. Aandachtig volgde ik zijn bewegingen terwijl mijn hoofd een tikkeltje schuin hing betrapte ik mezelf erop dat ik al lang niet meer naar de bewegingen keek maar naar de persoon die die maakte. Het schaamrood trok naar mijn wangen toen ik mijn ogen afwendde.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Lumineers schreef:
    (Iemand waar ik Adrew op kan afsturen ? Hij zit nog bij het zwembad :3 )
    (Hij zat toch bij Brandon Chloe en Mila?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)(Hij zat toch bij Brandon Chloe en Mila?)


    [ja volgens mij ook, dan is hij nu toch bij; Jaylee, Mila, Linne en Brandon?]

    Cairde schreef:
    (...)(Hij zat toch bij Brandon Chloe en Mila?)


    (Chloe en Mila zijn toch naar iemand anders toegegaan dan :x ,sorry ik kan niet echt volgen... )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    (Chloe en Mila zijn toch naar iemand anders toegegaan dan :x ,sorry ik kan niet echt volgen... )
    (Je kan gewoon een stukje typen alleen Chloe is daar niet meer. En Jay en Linne zijn erbij gekomen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Lumineers schreef:
    (...)

    (Chloe en Mila zijn toch naar iemand anders toegegaan dan :x ,sorry ik kan niet echt volgen... )


    [Mila is evenlater teruggegaan om haar excuses aan te bieden, Chloe is nog wel weg. Maakt niet uit.]

    Rose Di Loreno


    ‘Hey Rose,' zegt Niamh vrolijk. ‘Rose en ik delen een kamer' legt Niamh uit aan het meisje met de lange blonde haren. 'Ik ben Rose,' Zeg ik met een glimlach zonder mijn tanden te laten zien, 'En wie ben jij?' Vraag ik dan aan het meisje. Als ik om me heen kijk zie ik een ander meisje lopen die precies op dit meisje lijkt. 'Is dat je tweelingzus?' Vraag ik nieuwsgierig. Als iets mij aantrekt zijn het wel eeneiige tweelingen. Ik kijk Niamh aan en zeg: 'Hey Niamh, Angelo vroeg net of we vanavond mee uitgaan, heb je zin om mee te gaan? Ik wil liever niet gelijk alleen met hem als je begrijpt wat ik bedoel.' Zeg ik terwijl ik Niamh een beetje twijfelend aankijk.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik hoorde iemand binnenkomen, maar ik ging geconcentreerd verder. Op het ritme van de snelle pasjes van mijn voeten begon ik zacht te neurien. het was vreemd maar als ik trainde of in de ring stond raakte ik in een soort trans. Dezelfde trans die ik kreeg als ik liedjes schreef. Ik neuriede zacht verder terwijl ik door bleef stoten en mijn ogen niet van de hangende zak afhaalde. Achter me bij de loopbanden hoorde ik iemand's voetstappen steeds wat sneller gaan. Dat bevestigde dat ik niet alleen was. Ik trok me er nog weinig van aan en ging over op trappen en combinaties van stoten en trappen. Met die combinaties raakte ik soms wel eens in de problemen, omdat de combinaties die ik deed al vast in het boekje stonden. Ik wist dat ik zelf nieuwen moest verzinnen en ontwikkelen, maar dat ging zeker niet altijd goed. Zo ook nu. Ik probeerde een normale beweging waarbij ik in een soort ratslag mijn tegenstander twee flinke tikken gaf te combineren met twee stoten ervoor en twee erachter, waardoor de ratslag zonder handen moest zijn. Ik wist dat ik het wel kon, maar het was lastig. Zo begon ik dus, maar ik zette net op het cruciale moment mijn voeten een centimeter of 3 te dicht bij elkaar waardoor ik alverwege in de lucht omlaag kletterde en had op de grond terecht kwam.


    Bowties were never Cooler

    || D. Von Hesseling.||

    Mijn reactie was voorspelbaar toen ik gelijk naar de jongen toe ging. " Alles oke? Heb je jezelf bezeerd? " Ze keek bezorgd op de jongen neer en bood hem haar flesje water aan met een kleine glimlach. Geschrokken was ik wel firn hij mistrapte en neerviel. " Je zal er waarschijnlijk niks aan overhouden als een zere rug. " waren haar vakkundige woorden. Ze wist wel zeker dat hij niks zou hebben, ze zorgde bij haar vader vaam genoeg voor een gewond iemand en nu wist ze wel of iemand iets had of niet. " Ik ben trouwens D, D von Hesseling. " sprak ze uiterst vrolijk.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik kreunde zacht en krabbelde op zodat ik rechtop zat. Met een hand wreef ik over de pijnlijke plek op mijn hoofd. Toen ik mijn ogen opsloeg zag ik plots een meisje voor me zitten. Bij haar vraag knikte ik. "Alles prima, alleen een bult op mijn hoofd, maar het is niets." Ik woog niet veel, dus zelfs als ik met mijn volle gewicht, zoals nu, op mijn hoofd klapte werd het nooit veel meer dan een lichte hersenschudding. Ik wees haar water af en grabbelde mijn eigen en twee aspirientjes uit mijn rugzak. Ik nam ze in en dronk nog wat water. Ik grinnikte bij haar schijnbaar deskundige woorden. "Eerder een lichte hersenschudding, maar dat gebeurt vaker, dus ik weet wat het is." Ik ging nog even met mijn hand door mijn bruine krullen. Dat er nu zo'n meisje voor me zat maakte me niet helemaal op mijn gemak. Een tegenstander van 3 keer mijn gewicht en 2 keer mijn leeftijd keek ik recht in de ogen aan zonder angst, maar meisjes was ik niet goed mee, of ik moest echt al flink dronken zijn. Ik glimlachte een beetje onzeker toen ze haar naam zei. Het was vast niet haar volledige naam, maar goed. Dat zou wel triest zijn als je alleen maar een letter hebt als voornaam. "Aidan Daniels." zei ik zacht. Ik sprong nu weer terug op mijn voeten, waardoor mijn hoofd protesteerde. Jup, hersenschudding. "Weet jij of hier ergens een apotheek zit voor medicijnen tegen een hersenschudding?" vroeg ik terwijl ik weer, op hetzelfde hoge tempo als eerst. pasjes begon te springen met mijn voeten en begon te stoten op de zak.


    Bowties were never Cooler

    [Waar moest ik op reageren met Brandon? Want ik volg het niet echt meer haha.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Waar moest ik op reageren met Brandon? Want ik volg het niet echt meer haha.]


    (Ik volg ook niet meer :x Waar kan ik trouwens nu met Andrew heen ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH