• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Chloe jade Gabriels
    Er komen ineens twee meisjes onze kant op en eentje stelt zich voor als linne. ' en tegen mij zeggen dat je Bell heet!' Roep ik eerst boos, voor ik me besef dat het haar cloon is. 'Oh sorry, tweeling.. Dat neem ik terug. Chloe Gabriels, maar misschien wist je dat al. 'Dan hoor ik Mila een grote mond geven over iets wat ze zei. Ik had het ook vaag gehoord en kijk naar Mila. Wat goed dat ze dat durft. Ik glimlach naar Mila en zeg dan zacht:' dat was niet zo aardig nee..' Ik richt me weer op Brandon en zeg dat Mila het niet zo bedoeld. ' en nu lach je nog wel, maar wacht maar tot ik jou ook in water gooi!' Grijns ik en ik maak aanstalten.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 17:39 ]

    Jaylee ''Jay'' Clowee Frankle

    Ik volgde Linne haar voorbeeld. Ik heb het gevoel dat ze zich meer op haar gemak ging voelen bij mij. Het kon ook zijn dat ik het alleen amar hoopte. ''Jaylee. Jaylee Clowee Frankle. Je mag me ook Jay noemen als je wilt'' Ik draaide wat lokken van mijn wit/bruin gekleurde haar rond mijn vingers. Ik deed het altijd als ik niks te doen had. Nu. Het gesprek liep niet echt op gang. ''Wat doen jullie vanavond'' voorzichtig richtte ik mijn blik op Brandon die zich net had voorgesteld. Mijn fel blauwe beyonce bikini zette ik ook weer goed. Ik zag dat Bentley kort naar me keek en ik wuifde hem toe dat hij hierheen moest komen. Waarna ik hem met volle vaart deze kan op zag zwemmen. Verwachtingsvol kijk ik Brandon aan. 'ik weet niet wie jij bent, maar had ik jou om je mening gevraagt? Uhm even nadenken. Nee. En by the way, ik probeer deze jongens niet te versieren, want ik heb het allergeweldigste vriendje van de hele wereld thuis zitten' Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik het meisje aan. Wat een kleuter zeg. Hoe oud is ze wel? 8? Ik schud mijn hoofd als een teken dat ik niet erop ga antwoorden. Ik ben daar namelijk veel te volwasen voor. Daar moet dat kind eens het voorbeeld aan nemen.
    Ik richt mijn blik op Chloe. ''Leuk om je te ontmoeten'' Ik gaf haar een knikje waarna ik weern naar Brandon keek.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 1:21 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (wow er is iemand die mila blijkbaar niet mag haha)

    xkimx124 schreef:
    (wow er is iemand die mila blijkbaar niet mag haha)
    (Ik mag haar wel. Ik negeer haar alleen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Brandon Bradley Daniels
    Het andere meisje stelt zich ook voor. 'Jaylee. Jaylee Clowee Frankle. Je mag me ook Jay noemen als je wilt.' zegt ze en ik knik vriendelijk. Ze draait verveelt wat plukken haar om haar vingers en ik laat mijn benen op en neer door het water glijden. 'Wat doen jullie vanavond?' vroeg ze toen ze mijn blik op mij richtte. Ik haalde mijn schouders even op. 'Misschien even uitgaan.' zei ik grijnzend. Ik hield van uitgaan. Ik ging al uit vanaf mijn 14e, mijn ouders hadden het nooit erg gevonden. Het was wel grappig dat ik daar dan als kleine ventje van 14 tussen allemaal grote stoere jongens van 18 liep. Mila begint een hele discussie met Jaylee, over dat ze ons niet wil versieren. Beetje snel op haar teentjes getrapt. Jaylee haalt haar wenkbrauwen op en richt zich dan weer op mij. Iets volwassener als je het mij vraagt. 'Geen ruzie he dames!' lach ik hardop waarna ik me weer op Jaylee en Linne richt. 'Wat gaan jullie vanavond doen? Misschien kunnen we met z'n allen uitgaan?' stel ik grijnzend voor.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Linne Victoria Mannering

    Ik pakte Brandon's hand vast en schudde hem even. Toen keek ik stomverbaasd naar het meisje genaamd Mila. Ik bedankte haar even, maar het antwoord op Jaylee was gewoon arrogant en egoïstisch. 'Ze bedoelde het vast niet zo!' begon ik snel. Ik wilde ruzie immers voorkomen, dus probeerde ik het maar wat goed te maken. Dat werd verstoord door een meisje wat uitriep dat ik mezelf voorgesteld had als Bell. 'Nee, mijn-' Maar ze begreep het al van de tweeling en opgelucht haalde ik adem. Bij Jaylee voelde ik me wel op mijn gemak, maar vertrouwen deed ik nog niet. Pas na enkele dagen begon het een beetje. Ze was vast heel lief en een leuk meisje, dus ik gaf haar zeker een kans. Wie was ik om te oordelen? Straks waren het allemaal leuke jongeren en had ik weer een hoop nieuwe vrienden erbij. Zeg nooit nooit, niet waar? Brandon stelde voor om uit te gaan en zeker tegen ieders verwachting stemde ik enthousiast in. Ik mocht dan wel verlegen en stil zijn, maar van uitgaan hield ik wel. Niet zoveel als Bell, dat is niet normaal, maar ik ging wel elke keer mee. Ik hield van de club, en alcohol was wel lekker. Het leek mij logisch dat Bell meeging, het zou vast geen groot probleem zijn, toch?

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 1:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (is er iemand voor Sem? )

    mila yara evans

    Het meisje kijkt me met een 'i dont care' blik aan dus ik negeer haar ook maar. 'hey geen ruzie maken dames' komt brandon er ineens tussen. 'ik maak geen ruzie, ik kom voor mijn liefde en mezelf op, dat is heel anders' oke dit sloeg nergens op wat ik net zei, maar goed wat boeit het ook. Brandon heeft het over iets van uitgaan met zijn allen. Ik knik. 'ik vind het goed, lekker los gaan, niet ik mijn vriendje ga vergeten, kijk we zijn al 5 maanden samen' ratel ik en besef dat ik dit alleen maar zeg om voor me zelf te bevestigen dat ik geen andere jongens leuk vind. Shit wat zullen deze mensrn van me denken. Ik draai me om en duik onder water, om naar de andere kant van het zwembad te zwemmen. Even weg van hun. Ik denk dat ik josh mis, ja toch? Ik moet josh missen, josh is mijn alles, mijn soulmate, zo noem je zo'n iemand.

    Chloe jade Gabriels
    Ik merk dat jaylee duidelijk geïnteres seerd is in brandon en kan er niet tegen dat hij haar kant nog kiest ook. Gelukkig laat Mila zich niet kennen en stemt vrolijk in. 'Hmm, gaan stappen met jou klinkt verleidelijk..' Zeg ik bedenkend tegen brandon. 'Yes i'm in!' Juich ik dan en ik kijk zo vrolijk mogelijk. Mila ratelt maar door over haar relatie en ik zeg:'wow, sounds perfect. Daar droom ik van! Marja, met al die players hier gaat dat nogal moeilijk.' Als Mila wegzwemt maak ik een excuseer me gebaar en zeg:' jullie zie ik vanavond toch ook Jaylee en linn? Tot dan!' Ik zwem achter Mila aan en zeg zacht:' trek je niks aan van jaylee. En dat brandon nu ineens weer jaylee's partij kiest is gewoon dom.'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 17:40 ]

    Jaylee ''Jay'' Clowee Franle



    'ik maak geen ruzie, ik kom voor mijn liefde en mezelf op, dat is heel anders' zei ze op de vraag van Brandon. Ik hield mijn adem even in om mijn gelach niet op te laten merken. Ze praatte echt als een meid van 10. 'Ze bedoelde het vast niet zo!' begon Linne. Dankbaar keek ik haar aan. Iemand die me begreep. ''Ja dat lijkt me echt leuk'' enthousiast kijk ik Brandon aan die met het meest geweldige idee komt sinds dat ik hier ben. 'ik vind het goed, lekker los gaan, niet ik mijn vriendje ga vergeten, kijk we zijn al 5 maanden samen' Oogrolend kijk ik haar aan. Wil ze nou serieus bevestiging dat haar vriendje van haar houd? Hij heeft niks voor niks met je! Ze draait zich om en gaat onder water. Droog zwaai ik haar na. ''Daag.'' Chloe volgt haat voorbeeld. Ik haal mijn schouder verontschuldig op. ''Heb ik wat verkeerds gedaan''

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 1:57 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    (Vergeet je niet om ook voor bentley te spelen? ;$ als hij niks te doen heeft kan hij altijd nog naar Mila en Chloe @cairde)

    AnoukXox schreef:
    (Vergeet je niet om ook voor bentley te spelen? ;$ als hij niks te doen heeft kan hij altijd nog naar Mila en Chloe @cairde)
    (Hij komt eraan :])


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)(Hij komt eraan :])


    [oke, leuk, thankyou ;)]

    AnoukXox schreef:
    (...)

    [oke, leuk, thankyou ;)]
    ll Ik denk dat het beter is dat zij naar Bentley komen ll


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)ll Ik denk dat het beter is dat zij naar Bentley komen ll


    (Kan ook, waar is hij dan?)