• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    lysan Horan


    t. 'Ik verdraag het wel. Vanaf nu gaat jou niets meer overkomen, daar zorg ik wel voor.' zegt hij en ik begin te glimlachen.. Hij schud zijn hoofd 'Oke, dan doe ik het niet, maar hij moet gewoon van je afblijven.'moppert hij en ik glimlach even door zijn liefheid. 'Welke keuze je ook maakt, ik zal je bijstaan. Al zeg je dat je met Tyler wil trouwen en me nooit meer wil zien.' Ik gniffel even 'Ja tuurlijk, dan trouw ik liever met een zwerver of een aap' ik gniffel weer even.Hij haalt zijn schouders op de vraag of hij veel pijn had'Natuurlijk. Ik had niet anders verwacht. Maar ik ben liever hier bij jou dan ergens anders.' ik bloos even. De pijn in mijn buik was nu dragelijk. 'Dat is lief, je betekend ook heel veel voor mij, zeker nu June niet bij bewustzijn is heb ik iemand om te praten zodat ik me veilig voel. Ze heeft geregeld dat ik mijn ketting terug heb' fluister ik zachtje.s


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Matthew Styles

    'Ja tuurlijk, dan trouw ik liever met een zwerver of een aap.' Zegt ze. Ik lach. 'Of met een smurf.' Voeg ik eraan toe. In mijn hoofd voeg ik erbij; Of met mij, maar hardop durf ik dat niet te zeggen, bang dat ze schrikt. 'Dat is lief, je betekend ook heel veel voor mij, zeker nu June niet bij bewustzijn is heb ik iemand om te praten zodat ik me veilig voel. Ze heeft geregeld dat ik mijn ketting terug heb.' Zegt ze. Ik kijk vrolijk, maar eigenlijk voel ik me niet zo. Ik ben gewoon een vriend voor haar. Gewoon iemand om mee te praten. 'Geweldig dat je je ketting terug hebt!' Ik weet hoeveel waarde ze daaraan hecht. Ik denk na of ik het eruit zal gooien. 'Lysan.. Je bent veel meer voor me dan alleen een vriendin. Als jij niet hetzelfde voelt vind ik dat goed en zijn we alleen vrienden. Maar ja, ik moest het even kwijt.' Zeg ik met een zwakke glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Ze glimlachte 'Dat vind ik zo leuk aan jullie. Jullie hebben echt alles over voor jullie fans. En het spijt me dat... Dat ik zorg dat je wel van me moet houden.' 'Het is oké' Mompelde ik. 'Dit is echt mooi, Liam. Maar het verslaat jou niet.' Zei ze. 'Weet ik, dit is altijd al mijn lievelings restaurant geweest, en ehm.. dankje denk ik' Glimlachte ik. Ik liep naar binnen, en vroeg aan de eerste de beste ober die ik zag om een tafel voor twee. Na een tijdje werd ons een tafel toe gewezen, en we gingen aan de tafel zitten. 'Je weet alles al van mij, maar ik weet nog helemaal nets van jou, nou ja, alleen dat je Rhine heet dan.' Zei ik.


    How far is far

    sorry als ik een tijdje niet reageer. maar mijn hoofd is momenteel een mega warboel en ik zit hier te janken van stres terwil ik niet eens huiswerk heb naast een powerpoint dia's in een rijtje te zetten.

    Lysan Horan

    . 'Of met een smurf.' Ik gniffel 'hmm wel grote smurf dan' grap ik 'Geweldig dat je je ketting terug hebt!' Ik knik en zie dat er iets is. Ik wil er over beginnen maar zie dat hij wat wilt zeggen.. 'Lysan.. Je bent veel meer voor me dan alleen een vriendin. Als jij niet hetzelfde voelt vind ik dat goed en zijn we alleen vrienden. Maar ja, ik moest het even kwijt.' Ik kijk hem verward en neit begrijpend aan. ' Ik ehm snap je niet helemaal vrees ik' zeg ik zachtjes. Ik kijk hem even spijtig aan maar ik snapte niet waar hij heen wou. Hij was voor mij ook heel veel voor me, ik zag hem als broer maar ik merkte dat dat het niet was waarop hij aan het doelen was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Matthew Styles

    'Hmm wel grote smurf dan.' Zegt ze. Ik lach even. 'Val je op zijn rode muts ofzo?' Vraag ik grijnzend. Het voelt goed om weer eens te lachen. 'Ik ehm snap je niet helemaal vrees ik.' Zegt ze. Ik kijk weer naar de grond. 'Nou... Je betekende altijd al wel veel voor me, maar de laatste tijd nog meer. Als... Als.' Ik glimlach even. Normaal kom ik goed uit mijn worden, maar nu niet. Ik begin te blozen. Op de een of andere manier verwacht ik wel dat ze tegen me gaat zeggen dat ik dat niet voor haar beteken. Ik ben er op voorbereid. Ik zou het jammer vinden, maar het gaat erom wat zij vind. 'Ik hou van je. Op de manier.. Snap je me? Ik bedoel, niet als een broer of zo, maar als je vriendje.' Zeg ik snel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daenerys Sansa Malik
    Ik hoorde Jack zeuren over pijn en Lysan bleef piepen. Ow god. Konden ze niet gewoon hun koppen houden. Ik zou Jack nog eens laten voelen wat pijn was en Lysan zou te weten komen wat ducktape was als ik kon bewegen. Echt, geen idee wat ik ooit in die zaagzelkop had gezien. Echt. Ik zat nog veel liever alleen dan met die domme naieve kneuzen. Met heel veel moeite opende ik uiteindelijk mijn ogen."Alsjeblieft, hou je klep dicht als je niet meer dan 3 hersencellen hebt." gromde ik zacht terwijl ik langzaam gevoel terugkreeg in mijn lichaam. "Een kip zonder kop heeft nog meer hersencellen dan jullie twee samen. Als jullie zo nodig willen praten, doe het dan alsjeblieft ver uit mijn buurt." gromde ik verder. Nee, ik had het echt gehad en het feit dat ik mijn frustraties er niet uit kon trainen hielp zeker niet.


    Bowties were never Cooler

    Rhine Jessica Mason

    'Weet ik, dit is altijd al mijn lievelings restaurant geweest, en ehm.. dankje denk ik.' Zegt hij. Ik lach even. We lopen naar binnen en ij vraagt naar een tafel voor twee. ik ga rustig zitten en kijk de menukaart even. 'Je weet alles al van mij, maar ik weet nog helemaal niets van jou, nou ja, alleen dat je Rhine heet dan.' Zegt hij. Ik denk even na. Is er iets wat ik wel aan hem durf te vertellen? 'Nou, ik groeide op als een ontzettend verwend meisje, mijn ouders deden echt alles voor me, maar toen ik ongeveer dertien was werd ik dat zat. Het lijkt leuk hoor, maar dat is het totaal niet. Sinds toen probeer ik alles zelf te doen, maar mijn oudrs zijn erg opdringerig. Verder ben ik totaal niet interessant.' Zeg ik. Het is de waarheid. Ik ga niet liegen. Als je ons zo zou bekijken, zou je denken dat we vrienden zijn die kennis met elkaar maken. maar dat is niet zo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    . 'Val je op zijn rode muts ofzo?' grijnst hij en ik grinnik 'Rode mutsen zijn sexy' grap ik. Het was fijn, gewoon even vage grapjes maken en alles vergeten..Hij kijkt naar de grond als ik zeg dat ik hem niet begrijp. 'Nou... Je betekende altijd al wel veel voor me, maar de laatste tijd nog meer. Als... Als.' Hij word rood en een vertederd geluidje verlaat mijn mond. Hij was schattig en lief. 'Ik hou van je. Op de manier.. Snap je me? Ik bedoel, niet als een broer of zo, maar als je vriendje.' Zegt hij snel en ik slik even. Ik denk na, wat ga ik nu zeggen. 'J-jack ehm. Hoe moet ik het zeggen, ik heb je altijd al gezien als vriend en broer, maar ehm.. ik weet het niet. van binnen voel ik misschien wel meer voor je dan als ik voor een broer moet voelen maar ik weet het niet' zeg ik zacht en beschaamd kijk ik weg.Sansa is blijkbaar wakker en maakt haat opmerkingen naar ons. 'Wij hebben tenmiste drie hersencellen jij hebt er nul' sis ik

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 19:35 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daddario schreef:
    Jacelyn Aimee Everald

    Hij nam me mee naar binnen en verbond mijn wonden. Dit voelde niet fijn, mijn hoofd deed pijn en ik had het gevoel dat ik elk moment kon kotsen. 'Ik beloof dat ik bij je blijf als je me pijnigt.' Ik beet op mijn lip en knikte langzaam. "Oké, maar het gaat geen erge straf worden als bij de gevangenen." Zei ik en beet op mijn lip. Ik had zo'n vier á vijf wonden opgelopen in de tijd dat ik hier was en dat was geen fijn gevoel. "Maar waag het niet om weg te gaan, dan ga ik je sowieso achteraan. Je bent één van de mensen om wie ik geef, je bent een stuk van me geworden sinds ik geen echt familie had." Ik slikte even en dacht aan mijn oude huis, waar we in gingen wonen. Daar zou ik vast elke nacht gaan janken en ook omdat ik dan in mijn oude kamer zou gaan slaapkamer slapen. Geen idee waarom, maar schijnbaar heb ik mijn kamer gemist.


    Joél Lucas Lockwood

    'Oké, maar het gaat geen erge straf worden als bij de gevangenen.' zei Jace en ze beet op haar lip. 'Maar waag het niet om weg te gaan, dan ga ik je sowieso achteraan. Je bent één van de mensen om wie ik geef, je bent een stuk van me geworden sinds ik geen echt familie had.' Ze slikte toen even. Ik keek haar even aan en zei toen tegen haar 'Ik zal niet weglopen bij jullie als je bij mij hebt gedaan wat ik bij jou heb gedaan. Ik heb alleen een voorwaarde, je moet het doen met de mes die ik je daarstraks gegeven heb.' Ik zucht even en vraag dan 'Moet ik nog wat voor je doen? Of wil je alleen zijn?' Ik kijk haar aan en ik glimlach even. 'Als je eenmaal slaapt, verplaats ik je wel naar het nieuwe huis' zeg ik dan nog.

    - Uber slecht stukje, sorreh -


    That is a perfect copy of reality.

    [Sansa heeft vrij veel haat naar Jack en Lysan geslingert en zal nu waarschijnlijk een beul nog omhelzen als verlosser]


    Bowties were never Cooler

    [heb m aangepast ze zegt wat tegen Sansa]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ik zal niet weglopen bij jullie als je bij mij hebt gedaan wat ik bij jou heb gedaan. Ik heb alleen een voorwaarde, je moet het doen met de mes die ik je daarstraks gegeven heb.' Ik knikte, ik zou het minder erg doen dan hij had gedaan. Zuchtend keek ik hem aan. 'Moet ik nog wat voor je doen? Of wil je alleen zijn?' Ik glimlachte wat en knikte. "Kom bij me liggen. Ik ben moe en ik wil niet alleen zijn. Ik ga je later wel verwonden." Zei ik met een lichte glimlach en spreidde mijn armen uit. Ik had geen energie meer om te vechten of dergelijke, maar ik ging sowieso niet meer vechten voor de gevangenen voor ik weer minimaal tachtig procent had van mijn energie. Nu dus echt helemaal niet. Aan de andere kant had ik geen zin meer om naar mijn oude huis te gaan, maar ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daenerys Sansa Malik
    Bij al dat geflirt en daarna haar woorden rolde ik mijn ogen. "Jij blinde naieve jankebalk. Je snapt ook echt niet dat dat kind dood ongelukkig en zonder toekomst zal opgroeien als je het houd, hoe goed je het ook probeert. Je bent zelf een dom onwetend kind en de vader is een verdomme psychopaat. Jij doet nu wel of je het kind het beste gunt, maar dat klompje cellen zal echt niet beter af zijn in deze wereld. En Jack. Jij bent echt een watje. Je weet niet wat pijn is. Echt ik wordt nog liever doodgemarteld dan nog langer naar jullie onverdiende zelfmedelijden te luisteren." Echt. Ik stierf nog liever dan naar die twee idioten te luisteren.


    Bowties were never Cooler

    Casiramos schreef:
    Tyler Joël Valentino

    Nadat ik de laatste slok uit mijn glas heb genomen trekt ze me mee naar buiten en ik loop maar mee. Niet dat ik iets beters te doen heb.. Eenmaal buiten voel ik haar armen om me heen slaan en ik sla ook maar een arm om haar heen. Mensen weten hier dat we familie zijn dus dat maakt ook niet uit.. 'En nu moet je mij vertellen wat je nog meer doet dan alleen meisjes versieren, ik zie het heus wel wanneer je niet de volledige waarheid vertelt' zegt ze en ik knik. 'Trutjes ontvoeren die connecties hebben met Fag Direction.' mompel ik en haal mijn schouders op. 'Niet heel belangrijk, in vergelijking met het andere..' mompel ik. Ik snapte het echt niet, voor Emilie had ik toen gevochten. Waarom doe ik dat nu niet? Misschien omdat ik weet dat het toch voor niks is.. Kijk, Joél doet het gewoon. Daarom heeft hij haar nu. Ik zucht even, ik ben zo'n idioot. En waarom kan ik niet stoppen met hieraan denken. Ik bedoel, ik weet de uitslag nu toch. Ik heb geen hoop meer, ik moet het maar vergeten. 'Ik weet weer waarom ik de liefde heb opgegeven dus ik vind het eigenlijk wel best.' zeg ik. Vind je niet... schiet er toch even door mijn gedachtes...

    [Ik ga slapen, goodnight! :3 ]


    Celene Jill Valentino

    'Trutjes ontvoeren die connecties hebben met Fag Direction.' mompelt Tyler en hij haalt zijn schouders op. 'Niet heel belangrijk, in vergelijking met het andere..' mompelt hij dan. 'That's what you said. Dus je ontvoert de broers en zussen van One Direction hé? Waarom? Ze hebben jou toch niks gedaan?' vraag ik aan hem. Het kan misschien bot overkomen, maar hij weet dat ik dat niet zo bedoeld. Ik snap hem soms echt niet. Ja, ik haat One Direction ook heel erg, maar om nou de zussen en broers ervan te ontvoeren, vind ik toch wel ver gaan, ik bedoel, waarom zou je hun eigenlijk moeten ontvoeren? Dan zou je wel een heel goede reden moeten hebben. 'Ik weet weer waarom ik de liefde heb opgegeven dus ik vind het eigenlijk wel best.' zegt Tyler dan. Ik kijk hem aan. 'Werkelijk? Ik geloof je namelijk niet. Het leek alsof je dat meisje heel graag als je vriendin wou hebben.' zeg ik tegen hem.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace knikte toen ik zei dat ze mijn mes moest gebruiken. Ik schonk haar even een snelle glimlach. Zuchtend keek ze mij aan. Toen ik vroeg. 'Moet ik nog wat voor je doen? Of wil je alleen zijn?' glimlachte Jace wat en ze knikte. 'Kom bij me liggen. Ik ben moe en ik wil niet alleen zijn. Ik ga je later wel verwonden.' zei Jace met een lichte glimlach en ze spreidde haar armen uit. Ik glimlachte ook en twijfelde geen moment aan haar aanbod. Ik zeg even 'Is goed hoor, als jij het niet erg vindt' en ik kom dan bij haar liggen. Ik schuif haar even naar de muur zodat ik erbij kan liggen. Dan druk ik kusjes in haar nek. 'Ik hou van je Jace, ik hou van je' mompel ik zachtjes tegen haar. Dan streel ik zachtjes haar gezicht en pak ik haar bij haar middel vast. Ik schuif haar iets meer mijn kant op zodat ik haar warmte kan voelen. Ik lach eventjes en druk dan een kusje op haar wang.

    - Ahww <3 -

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 21:27 ]


    That is a perfect copy of reality.