• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Merchantson schreef:
    Buonanotte!

    So...ik kan voor het eerst een beetje meepraten over seks!
    Maar! Ik zit dus ergens mee...
    Ik heb geen relatie met hem maar we rotzooien al wel. En...ik ben best nerveus voor als we echt ook seks gaan hebben...

    Maar waar ik echt last van heb als bezig ben met wat oud ambachtelijk mondwerk: mijn haar.
    Hoe zorg ik ervoor dat ik niet steeds mn eigen haar aan het opwinden ben in plaats van hem?
    Ik vond het zo onhandig...en een elastiekje in doen werkt ook niet want die ben ik 2 minuten later weer kwijt

    Tips tips?

    *Sexy haar zwiep*

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 22:45 ]


    You are beautiful, you are love.

    Of je vraagt hem gewoon om je haar vast te houden. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Alright: meningen over fuckbuddies please?

    Ik word zwaar in de verleiding gebracht dat te doen ondanks dat ik maagd ben en het tegen mn principes indruist....

    kind of desperate now :"D


    The Definition of Insanity

    Waarom wil je iets doen dat tegen je eigen principes indruist?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Waarom wil je iets doen dat tegen je eigen principes indruist?


    Eens met Nikki.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    Waarom wil je iets doen dat tegen je eigen principes indruist?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Assassin schreef:
    Waarom wil je iets doen dat tegen je eigen principes indruist?


    This. Nooit aan iets beginnen waar je zelf niet volledig achter staat.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Waarom wil je iets doen dat tegen je eigen principes indruist?


    Het druist tegen mn principes in in die zin: mensen hebben snel een oordeel en ik droom over het sprookje dat liefde heet.

    Het is anders dan ik zo uit mezelf zou doen, maar heb er geen aversie tegen. Beetje out of the box


    The Definition of Insanity

    Nou ik ga het toch maar eens droppen hier.

    Sinds mijn vriend en ik al een tijdje een relatie hebben, hebben we het natuurlijk gehad over aftrekken en pijpen.
    Het is niet dat ik het niet wil doen, maar er is iets wat mij tegen houd. Op de een of andere manier ben ik bang, vraag me niet waarom want dat weet ik niet. :') En hij weet ook dat ik er zo over denk, want dat heb ik hem verteld en hij heeft daar alle respect voor en pusht me er niet voor.

    Maar hoe zijn jullie hieraan begonnen? En hoe lullig het ook klinkt, wat adviseren jullie? :'D Want ik zou het best willen doen/proberen, maar er is iets wat me tegenhoud gewoon.

    Merchantson schreef:
    (...)

    Het druist tegen mn principes in in die zin: mensen hebben snel een oordeel en ik droom over het sprookje dat liefde heet.

    Het is anders dan ik zo uit mezelf zou doen, maar heb er geen aversie tegen. Beetje out of the box


    Het is moeilijk, ik zie het mezelf ook nog wel een doen, een fuckbuddy nemen. Ik denk alleen dat je het niet moet doen om verkeerde redenen, als je een relatie wil moet je geen genoegen nemen met een fuckbuddy. Zeker als je nog niet weet wat seks voor je betekend en wat je er over denkt zou ik er niet zo snel voor kiezen. Ik snap dat er een soort stigma hangt rond ontmaagding, maar als je hier later op terug kijkt zul je je echt afvragen waarom je je ooit zorgen hebt gemaakt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Merchantson schreef:
    (...)

    Het druist tegen mn principes in in die zin: mensen hebben snel een oordeel en ik droom over het sprookje dat liefde heet.

    Het is anders dan ik zo uit mezelf zou doen, maar heb er geen aversie tegen. Beetje out of the box


    Ik denk dat bijna iedereen in zo'n soort situatie te maken heeft met twee tegenstrijdige behoeftes. Natuurlijk is seks leuk, en de een neemt het gewoon wat minder 'serieus' dan de ander. Zo vind ik niet dat seks per se alleen voor in een relatie is, maar er zullen genoeg anderen zijn die je er wel op beoordelen. Daar moet je tegen kunnen. Daarnaast is het soms van jezelf heel lastig in te schatten hoe je achteraf erover zal denken. Misschien besef je je pas na de seks dat je dit eigenlijk helemaal niet bij jezelf vindt passen. Dat risico loop je altijd. Nu gaat het er meer om om bij jezelf na te denken dat, mocht je spijt hebben achteraf, je hierop zou reageren. Zou je het als een wijze les opvatten, of zou het je gehele zelfbeeld schaden? Ook loop je natuurlijk heel snel het risico dat er gevoelens op het spel gaan komen. Dit is tevens iets wat je achteraf vaak pas realiseert.


    i put the fun in funeral

    Naja het gaat dus om mijn beste vriend. Hij wil graag daten...maar ik datete toen al iemand. Wat al voorbij is...

    En..ik zou m dan best de kans gunnen. Maar ja...het fuckbuddy verhaal...vriendschap moet er niet onder lijden

    En ik wil geen sletje lijken dat van de een naar de ander gaat....


    The Definition of Insanity

    Hanaemi schreef:
    Nou ik ga het toch maar eens droppen hier.

    Sinds mijn vriend en ik al een tijdje een relatie hebben, hebben we het natuurlijk gehad over aftrekken en pijpen.
    Het is niet dat ik het niet wil doen, maar er is iets wat mij tegen houd. Op de een of andere manier ben ik bang, vraag me niet waarom want dat weet ik niet. :') En hij weet ook dat ik er zo over denk, want dat heb ik hem verteld en hij heeft daar alle respect voor en pusht me er niet voor.

    Maar hoe zijn jullie hieraan begonnen? En hoe lullig het ook klinkt, wat adviseren jullie? :'D Want ik zou het best willen doen/proberen, maar er is iets wat me tegenhoud gewoon.

    Ikzelf heb er een tijd mee gewacht omdat ik bang was voor de pijn. We zijn er gewoon aan begonnen op een moment dat ik te veel zin had om daar aan te denken, hahahaha. Die barrière zal wel wegvallen op een moment dat je heel erg wanhopig bent :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Merchantson schreef:
    Naja het gaat dus om mijn beste vriend. Hij wil graag daten...maar ik datete toen al iemand. Wat al voorbij is...

    En..ik zou m dan best de kans gunnen. Maar ja...het fuckbuddy verhaal...vriendschap moet er niet onder lijden

    En ik wil geen sletje lijken dat van de een naar de ander gaat....


    Een beste vriend die tegelijkertijd je fuckbuddy is... ben benieuwd of dat werkt, maar goed, dat kun je het beste zelf inschatten. Wel belangrijk om te weten: denk je dat hij er voor open staat en niet liever een relatie met je wil opbouwen?

    Hanaemi schreef:
    Nou ik ga het toch maar eens droppen hier.

    Sinds mijn vriend en ik al een tijdje een relatie hebben, hebben we het natuurlijk gehad over aftrekken en pijpen.
    Het is niet dat ik het niet wil doen, maar er is iets wat mij tegen houd. Op de een of andere manier ben ik bang, vraag me niet waarom want dat weet ik niet. :') En hij weet ook dat ik er zo over denk, want dat heb ik hem verteld en hij heeft daar alle respect voor en pusht me er niet voor.

    Maar hoe zijn jullie hieraan begonnen? En hoe lullig het ook klinkt, wat adviseren jullie? :'D Want ik zou het best willen doen/proberen, maar er is iets wat me tegenhoud gewoon.


    Ik herken je verhaal wel een beetje. M'n vriend en ik hebben niet gepraat over aftrekken 'doen/niet doen?', het gebeurde op een gegeven moment gewoon. En stap voor stap gingen we iets verder. Pijpen vond ik ook wat 'eng' (ik wilde het niet verkeerd doen ofzo, terwijl het bijna niet mogelijk is om dat fout te doen XD), maar als het vertrouwen groeit, wordt het verlangen om je vriend te bevredigen groter dan de angst voor de manier waarop je dit gaat doen.


    You are beautiful, you are love.

    Het is een vraag die deels te maken heeft met seks, dus ik denk dat ik hier goed zit. Ik wil eigenlijk aan de pil, voornamelijk omdat ik eind mei naar Amerika ga en ik 1) niet veel zin heb om ongesteld te zijn tijdens de vakantie van mijn leven en 2) je weet maar nooit wat er kan gebeuren en ik ga er niet op gokken dat de condoom heel blijft. Maar ik heb ook gehoord dat er een pil is waardoor je iets van twee weken niet ongesteld wordt, maar ik weet niet of die pil ook als anticonceptie dient. Ik wil dit met mijn huisarts overleggen in de nabije toekomst, maar ik hoop eigenlijk vragen te ontwijken die niet hoeven (scheelt ook weer uitleg). Weten jullie hier toevallig iets over?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife