• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oké ik ga schrijven


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    Ik loop naar buiten en ga op een steen zitten. Het is al donker, maar ik heb geen zin om binnen te zijn. George en Campbell zijn binnen en het voelt ontzettend ongemakkelijk daar. Ginny kan ik niet vinden en verder is er alleen Ron, die mij haat. Ik kijk rond in de tuin. Hier en daar zijn wat kleine tuinkabouters, maar voor de rest is het stil. Ik ben hier alleen voor Ginny. Anders zou ik allang weg zijn. Hier hoor ik niet, hoe geweldig ik het huis dan ook vind. Ergens in de verte hoor ik wat geluid. Als ik me omdraai zie ik Ginny. Met een glimlach loop ik zachtjes naar haar toe. Als ik vlak achter haar sta sla ik mijn armen om haar heen.
    'Hallo Ginny,' zeg ik, 'ik ben het, Draco.' Snel druk ik een kusje op haar wan en dan laat ik haar los om haar hand vast te pakken. 'Ik wist niet waar je was, maar nu heb ik je gevonden.' Ik kijk naar de sterren en de maan. 'Misschien moeten we maar naar binnen gaan. Het is volle maan.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ginny Weasley

    Aarzelend bleef ik in het donker staan. Het was volle maan vanavond en dat betekende dat Fred en Ralf buiten zouden zijn in hun weerwolf gedaante. Ergens was het aanlokkelijk om nu buiten te zijn. Sinds Vilijn bezit van mij had genomen was ik van een vrolijke, enthousiaste tiener naar een depressieve en gemaskerde puber veranderd met suïcidale neigingen. Ik werd gek van mijzelf en als ik nu buiten zou blijven zou ik niet hoeven te twijfelen omdat de dood vroeg of laat mij zou komen halen. Het was niet alsof ze me zullen missen. Ik leek toch maar een blok aan hun been en ik wist dat ze daar geen ongelijk in hadden. Ik dacht dat als ik zou doen alsof niks me meer zou schelen mijn problemen zouden ophouden; maar ze werden alleen erger. Ik miste Ralf; als vriend. Het was niet alsof ik geen vrienden had op school- iedereen wilde haast wel met me om gaan vanwege de persoon die ik niet was maar Ralf zag me voor mijn halve werkelijkheid en nu was ik hem voor eeuwig verloren. Aan mijn broer die mij nu nog meer haat. Ik snapte niet dat Ralf mij zo erg haatte om mijn broers tegen mij op te stoken hoewel ik niet dacht dat hij daar veel moeite voor heeft moeten doen. Ze haatte me toch al en wat ik ook deed; er kwam geen verandering in wat mij machteloos en nog depressiever maakte.
    ‘Hallo Ginny.’ Onbewust schrok ik van de armen die om mij heen geslagen werd. ‘Draco.’ Murmelde ik zachtjes.
    ‘Ik ben het, Draco.’ Hij drukte een kus op mijn wang waarna hij me losliet om mijn hand te pakken terwijl ik tranen voelde steken maar ze niet de kans gaf om mijn ogen te verlaten. ‘ik wist niet waar je was, maar nu heb ik je gevonden. Misschien moeten we maar nar binnen gaan. Het is volle maan.’ ik keek naar onze hand voordat ik zijn andere hand pakte. ‘Laten we gewoon weggaan. Ver weg van dít huis. Het is toch niet alsof iemand op ons hier zit te wachten. Gewoon jij en ik; een eigen vakantie in the middle of nowhere. Alles is beter dan hier.'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘George, dat kan echt n-..’ hij stopte halverwege zijn zin en keek op waardoor ik vanuit zijn ogen kon zien dat hij diep in zijn gedachtes was gezonken tot er een glimlach op zijn gezicht verscheen.
    ‘-Natuurlijk kan ik dat doen.’ zijn hand legd.hij tegen mijn wang aan wat me een hittegolf gaf en met zijn duim er kver begon te strelen. Automatisch verplaatste ik mijn hand naar die van hem en greep die vast, ondanks het een goed gevoel gaf.
     ‘Je mag gewoon eerlijk zeggen als je ongerust over Fred bent. Ik weet dat ik die rol niet in kan nemen maar als dat een beetje lukt door jou gezelschap te houden.. Voor je het weet is het weer ochtendvroeg en staat hij weer op de stoep samen met Ralf.’ ik keek keek hem even met een glinlach aan waarna ik zijn hand weer losliet om mijn armen achter zijn nek te gooien.
    'Natuurlijk ben ik ongerust over Fred, het is mijn broer. En dat jij naar mijn kamer komt, dat is echt waar wat anders. Ik ben wel bang over Fred ja, maar ik kan best wel ook alleen slapen zknder gezelschap, maar jouw erbij hebben is gewoon wat fijner ook. Heel wat fijner, want ik hou eenmaal te veen van jou..' zei ik zachtjes en mijn handen gleden van zijn nek naar zijn handen die ik weer vastgreep en een kleine kus tegen zijn lippen aan plaatste voordat ik mezelf weer terugtrok.
    'Dankjewel,' lachte ik dan en trok hem mee de trap op. Langzaam keek ik de gangen in, richting de kamer van mijn ouderd waar er geen geluiden uit kwamen waarna ik verder naar boven liep en Campell de kamer in trok waarop de deur een kleine F en G stond. Snel liet ik Campbell los en liep richting de bureau toe waar allemaal papieren en diverse spullen waren en ze zo maar in een kast gooide waar er automatisch allerlei flessen en rollen perkamenten uit vielen. Binnensmonds begon ik te vloeken en propte met wat moeite al de spullen er weer in en sloot de kast die weer op een kier open ging staan maar die negeerde en campbell weer aan keek. Ik wist sat ik mijn pyjama aan moest doen en hij ook, maar ik voelde me nogal ongemakkelijk over wat Campbell zou denken als ik zei dat hij zijj pyjama beter aan kon doen. Waar zou hij zich omkleden? Gewoon hier of zal ik hem de badkamer laten zien? Of zal ik me omdraaien of wat..?
    'Pyjama..' zei ik dan maar simpel en liep naar mijn kast toe die ik opentrok en een nieuwe pyjama voor mezelf eruit haalde. Eigenlijk zou het ik simpel mijn broek en shirt uit trekken en mijn bed op springen waarna ik gelijk in slaap zou vallen en een pyjama dragen boeide me niet echt, maar nu was dat niet echt van toepassing.
    'Waren je hutkoffers eigenlijk binnen? Of heeft pap ze in de auto vergeten? Want anders kan ik ze snel even halen, iedereen slaapt toch..' ik liep even naar de raam toe en keek naar buiten. Iedereen was letterlijk buiten. Draco, Ginny, Fred en Ralf.
    'De anderen zijn ook buiten, wat zijn wij nou braaf om gelijk naar bed te gaan, vind je niet?' Grijnsde ik dan zachtjes en zuchtte even. Dit was echt niet de gewoonlijke kerst als altijd, iedereen heeft problemem en dingen wat de kerst erg ongelukkig maakt.

    Ik weet echt niet wat ik moet posten met hem :')


    Ralf Auron

    Op een kleermakersit schoof ik wat meer naar voren en plaatse mijn armen op mijn knieën. Even staarde ik Fred aan die begon te veranderen. Mijn ogen schoten even naar het maan toe waar de maneschijn langzaam de grot in scheen. Ik keek weer terug en sloot mijn ogen even en liet de natuur zijn werk doen. Langzaam voelde ik de welbekende pijn weer op treden en waarna ik mijn ogen open trok zag ik de welbekende zwart-wit omgeving die aangaf dat ik getransformeerd was, maar ik was nog wel bij bewust zijn. Ik keek Fred even aan die nog steeds vastgeketend aan de rots stond, maar was ook een weerwolf. Even zette ik een stap achteruit tot ik zijn stem hoorde.
    'Ralf? Alles goed hier. Met jou?' Opgelucht liep ik terug naar hem toe en keek te ketting even aan en even begon ik geweldadig te grommen en stak mijn boot in de luxht waar scherpe klauwe verschenen en schoot naar zijn ketting toe die ik lostrok om hem bang te laten maken, en hem weer aankeek. Jammer dat hij mijn grijns niet kon zien die nu vast en zeker erg breed was geweest als ik nu gewoon een mens was geweest.
    'Met mij gaat het ook goed, Fred.' Antwoordde ik en zette weer een stap naar achteren.
    'Een erge hoofdpijn alleen, maar tenminste lust ik niet naar je familie, alhoewel mijn lichaam er om smeekt op dit moment.' Grapte ik zachtjes en liep richting de uitgang van het grot toe. Even leek het alsof ik bezeten was en schoot mijn kop de lucht in en staarde in teance naar de volle maan en voor slechts een seconde leek het alsof ik buiten bewust ging door de heftige pijn die optrad, maar hield mezelf tegen en keek naar een rots terwijl de pijn enkel versterkt werd. Buiten bewust begon ik wat te grommen en keek naar maar naar de grassprieten en begon ze te tellen om me af tw leiden.

    Slecht maar ik weet niet wcjt wat ik moest posten met hwm x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zijn handen vouwde weer achter mijn nek en ik hoopte maar dat ik het juiste had gezegd en niet hem tegen de borst gestoot had.
    ‘Natuurlijk ben ik ongerust over Fred, het is mijn broer. En dat jij naar mijn kamer komt, dat is echt waar wat anders. Ik ben wel bang oer Fred ja, maar ik kan best wel ook alleen slapen zonder gezelschap, maar jou erbij hebben is gewoon wat fijner ook. Heel wat fijner, want ik hou eenmaal te veel van jou.’ Ik beet op mijn wang. Waarom had ik niet zo iets liefs tegen hém kunnen zeggen? Ik kneep zachtjes in zijn handen die hij destijds omsloten had waarna hij zijn lippen tegen die van mij drukte.
    ‘dankjewel.’ Ik keek hem verbaasd aan maar gelukkig zag hij dat niet gezien hij me mee de trap op trok tot we een deur tegenkwamen waar een F en G op stond. Hij deed de deur open en een enorme berg rommel kwam tevoorschijn. De hele grond was bazaait met flessen, rollen perkament en nog veel meer. Mijn kamer thuis was strak en net. Dat was dan ook verplicht dus ik kende niks anders. Ons hele landhuis was zo en zo net en strak. Zelfs de bloemen stonden kaarsrecht en afgemeten in de zonnige zon van juni. Nu was alles onder de sneeuw bezaait. ‘Pyjama..’ hoorde ik plotseling George zeggen. Ik staarde hem aan en mijn blik gleed op de kast waar hij blijkbaar wat in had willen proppen- tegen de kast zin dan gezien die weer langzaam open gleed. ‘Waren je hutkoffers eigenlijk binnen? Of heeft pap ze in de auto vergeten? Want anders kan ik ze snel even halen, iedereen slaapt toch..’ ik staarde hem aan terwijl zíjn blik naar zijn pyjama in mijn hoofd gegrift stond. Aan de pyjama te zien was hij weinig tot niet gebruikt- wat zeer bijzonder leek gezien alle spullen die op zijn grond lagen.
    ‘De anderen zijn ook buiten, wat zijn wij nou braaf om gelijk naar bed te gaan, vind je niet?’ ik hoorde hem zachtjes zuchtte. Voelde hij zich werkelijk ongemakkelijk bij mij? Ik baande me een weg door alle spullen en bleef stil staan voor George en legde mijn hand langs zijn wang.
    ‘Je hoeft je echter niet anders voor te doen- of een pyjama aan te doen voor míj. Het is niet alsof ik het niet eerder gezien heb.’ Ik moest ongewild blozen door mijn lef en vooral dat mevrouw Weasley ook in dit huis bevond en ik met beide voeten haar regels overtrad. Iets wat ik nooit deed; maar ik moest George in slaap krijgen zodat ik weg kon glippen. Mijn hand gleed naar de rand van zijn trui en drukte zachtjes een kus op zijn lippen voordat ik zijn trui over zijn hoofd trok. Ik probeerde zo zelfverzekerd mogelijk over te komen maar ik voelde me wel degelijk rood worden. Iemand uitkleden; serieus Campbell? Toch negeerde ik het gevoel en volgde algauw zijn shirt en duwde mijn lippen tegen die van hem en ik kon het niet laten om mijn handen over zijn ontblote bovenlichaam te laten strelen. Mijn hand gleed naar zijn haar waar ik zachtjes aan trok terwijl ik het moment probeerde te negeren dat ook ik zo mijn vest uit moest doen waar een t-shirt en een hemd onder bevond. Zachtjes liet ik zijn lippen los en drukte zachtjes een kus tegen zijn ademsappel terwijl ik onzeker mijn vest los ritste en uit deed. Zelfs ’s zomers droeg ik een vest dus ik voelde me nogal behoorlijk naakt. Vooral omdat er redelijk wat littekens op mijn lichaam verborgen die ik altijd schuil hield. George had ze wel eens gezien- maar ik had liever niet dat iemand ze bekeek. Het was mijn geheim en die van de daders.. ‘Ik- heb het redelijk koud dus ik laat mijn shirt nog aan. Als- als je het niet erg vind.’ Ik kon mijzelf wel voor mijn gezicht slaan. Wat was ik toch een slechte leugenaar en hoopte dat George me niet meer zou aanraken. Ik was gloei heet. ‘Je broek mag je zelf doen.’ Probeerde ik zo normaal mogelijk te zeggen en toverde een glimlach tevoorschijn en draaide me toch voor de zekerheid om zodat George wat privacy had.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2014 - 23:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George gaat wel gewoon zo in bed x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Verjeerde topic xq

    [ bericht aangepast op 19 aug 2014 - 10:55 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Je hoeft je echter niet anders voor te doen- of een pyjama aan te doen voor míj. Het is niet alsof ik het niet eerder gezien heb.’ hoorde ik Campbell zeggen. Ik liet de stof in mijn handen vallen en draaide me om waar ik Campbell voor me stond die zijn handen langs mijn wangen zette. Ik glimlachte even en schudde wat met mijn hoofd.
    'Maakt niet uit, het is alsnog koud.' Zei ik. Ik bukte om de kleren weer van de grond te pakken tot Campbell zijn lippen op die van mij voelde. Ik wilde hem demonstratief loslaten maar verstijfde weer toen zijn hand naar de rand vam mijn trui gleed en de kus onderbrak om het over mijn hoofd te trekken; en toen was bijn bovenlichaam ontbloot. Ondanks het erg koud was in de kamer voelde ik me nog erg warm worden. Als ik nu zo naar buiten zou rennen en in het sneeuw zpu springen zou alles om me heen meteen gaan smelten. En helemaal toen ik zijn hand over mijn blote borstkas voelde strelen. Hij liet me los en drukte nog een kus op mijn adamsappel en ik ongewild een glimlach liet zien en even op mijn lip begon te knagen toen hij me losliet en zijn vest uit deed wat me lichtjes verbaasde omdat dit Campbell was.
    ‘Ik- heb het redelijk koud dus ik laat mijn shirt nog aan. Als- als je het niet erg vind.’ ik weet niet maar voelde me gemakkelijker toen hij dit zei en ik knikte en deed een stap achteruit en raapte mijn shirt en zijn vest om het netjes op de bed te leggen.
    ‘Je broek mag je zelf doen.’ hoorde ik Campbell zeggen. Ik draaide me weer naar hem om en zag hem zich omdraaien. Alweer verscheen er een grijns op mijm gezicht en ook al was het Campbell en hij was nu omgedraaid, ik kon het niet laten en keek naar mijn spijkerbroek. Misschien kan ik die voor vandaag aan houden. Ik keek op naar Campbell die nog steeds omgedraaid stond en liep naar zijn richting toe waarna ik mijn armen zachtjes om hem heen sloeg. En mijn hoofd bij zijn schouder zette.
    'Ik slaap vandaag wel zo, maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Je mag ook doen wat je wilt nu, maar doe niet iets waarbij je je niet prettig of oncomfortabel voelt.' Fluisterde ik en drukte een zachte kus in zijn nek voordat ik weer naar achteren ging en even uit de raam keek. Ik ben benieuwd waar Fred is en of Ralf bij hem staat. Is er iets aan de hand buiten; is er iets mis gegaan; zijn ze verscheurd door een andere beest. Waar is Ginny; wat doet Draco in hemels naam buiten; ik weet het echt niet meer. Ik zucht weer en kreeg een ondraaglijke neiging om naar buiten te springen en achter al deze vragen de antwoord uit te zoeken. Ik zette even een hand op de raam en staarde naar de volle maan die eenzaam in de hemel hing voordat ik richting mijn bed toe liep en naar mijn handen staarde.
    'Elke kerst was iedereen altijd zo blij en opgewonden hier in deze huis, weet je.' Begon ik en zette de kussens recht tegen de muur aan om er tegen aan te kunnen leunen.
    'Niet eens alleen bij kerst, elke keer zaten we als een echte familie rond de tafel en lachten en praatten over onzinnige dingen. En nu zijn er drie personen niet, iedereen zit met een afschuwelijke probleem en het lijkt alsof iedereen uit ellaar is gegaan. Het is zo stil hier, zo grijs en donker.' Ik keek Campbell even aan en zuchtte.
    'Jij bent er denk ik aan gewend geraakt. Ik wilde je deze leuke kerst gevoel geven maar dat lukt zelfs al niet. Ik ben hier niet gewend aan geraakt.. ben ik de enige die hier om staat te zeuren?'
    Ik keek even weg en grinnikte even onzinnig.
    'Leven kan soms echt hard zijn..'


    Beetje drama invoegen voor George :')


    Als het goed is heb ik nu voor iedereen gereageerd of heb ik iets vergeten xq want het voelt alsof ik nog moet reageren voor iemand..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Een schok ging door mij heen toen twee armen om mij heen werden gelegd en ik Georges blote bovenlichaam tegen mijn rug aan voelde branden. Nerveus staarde ik vooruit. Ergens had ik gehoopt dat hij al in zijn bed was gaan liggen zodat hij in een diepe slaap zou vallen. Naar een betere plek ver weg van allerlei problemen die hij niet verdiende. ‘Ik slaap vandaag wel zo, maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Je mag ook doen wat je wilt nu, maar doe niet iets waarbij je je niet prettig of oncomfortabel voelt.’ Ik wilde mijn hoofd schudden en zeggen dat hij ongelijk had maar natuurlijk was dat hopeloos. Ik had zojuist nog verteld dat ik het koud had en nu voelde hij mijn immense lichaamswarmte. Iets wat hij bij mij voor elkaar had gekregen. Ik voelde hoe hij een kus in mijn nek drukte voordat hij me los liet wat voor mij een teken was om mijn adem te laten ontsnappen terwijl ik mijn hart weer zijn vertrouwde overuren maakte. Lichtelijk nerveus krabde ik in mijn nek voordat ik mijzelf omdraaide richting George die nu bij het bed stond en naar zijn handen staarde.
    ‘Elke kerst was iedereen altijd zo blij en opgewonden hier in deze huis, weet je.’ Ik knikte begrijpend hoewel er allerlei spookgedachtes iedere vrolijke emotie die ik zojuist door zijn omhelzing binnen had gekregen was kapot stampte terwijl George op zijn bed ging liggen.
    ‘Niet eens alleen bij kerst, elke keer zaten we als een echte familie rond de tafel en lachten en praatten over onzinnige dingen. En nu zijn er drie personen niet, iedereen zit met een afschuwelijke probleem en het lijkt alsof iedereen uit elkaar is gegaan. Het is zo stil hier, zo grijs en donker. Jij bent er denk ik aan gewend geraakt. Ik wilde je deze leuke kerst gevoel geven maar dat lukt zelfs al niet. Ik ben hier niet gewend aan geraakt…. Ben ik de enige die heir om staat te zeuren?’ Ik beet op mijn lip terwijl ik sprakeloos in zíjn kamer stond en ik voelde terwijl ik me nogal ongemakkelijk voelde. Vooral omdat ik nu zo bloot was. Waarom had ik mijn vest ook al weer uitgedaan? Ik wreef over mijn arm waar nu kippenvel opstond maar deze keer niet van de warme aanrakingen van George. Ik wist dondersgoed waarom alles anders was. Door mij en Draco. Het werd niet onder stoelen of banken geschoven dat we gehaat werden in deze familie. Zonder ons was George beter af. Dan hadden ze een gezellige kerst-sfeer en was de familie niet uit elkaar gevallen. George verdiende beter; ik had gewoon niet moeten komen. Dit alles was een fout. Een gigantische en ik kon het nog oplossen en misschien kon ik wel Draco met mij meenemen. Het belangrijkste van dit alles is dat George in slaap zou vallen en dat hij wakker zou worden met een vrolijke moeder die geen last meer van mij of Draco had en dat Fred en Ralf weer voor de deur stonden; klaar voor de perfecte kerst. Ginny zou misschien eerst chagrijnig zijn omdat Draco is maar ze draait wel bij. Misschien kwam Georges andere drie broers ook en was alles weer de oude en leken alle problemen verdwenen. Ralf was de enige waar de moeder van George zich niet leek aan te storen dus ik zal hem niet lastigvallen.
    ‘Het leven kan soms echt hard zijn..’ ik trok een mondhoek voorzichtig op voordat ik voorzichtig op de rand van zijn bed ging zitten en met mijn hand die van hem pakte.
    ‘Je bent nu nog maar nét een avondje thuis; George Weasley. Laat je humeur daar niet door verpesten. Ga maar lekker slapen. Wie weet zijn alle problemen die je nu had wel verdwenen en vind je de sfeer wel weer terug. Dingen zijn niet altijd zoals het lijkt.’ Ik boog me voorzichtig voorover en drukte een zachte kus op zijn voorhoofd voordat ik weer terugboog en zachtjes met mijn duim over zijn hand streelde.
    ‘Vertrouw me.’


    Ga maar slapen; George ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Hij loopt naar mij toe en bevrijdt me van mijn kettingen. 'Met mij gaat het ook goed, Fred. Een erge hoofdpijn alleen, maar tenminste lust ik niet naar je familie, alhoewel mijn lichaam er om smeekt op dit moment.' Even twijfel ik of het een grap is of niet, maar dan besluit ik dat het me niet uit maakt zolang Ralf maar daar weg blijft. Hij loopt naar buiten en kijkt naar de maan. Ik loop achter hem aan en verzet me met alle kracht om niet te gaan janken. Dat maakt mensen enkel bang en ik kan me ertegen verzetten. Ik loop op vier poten naar Ralf toe en ga naast hem staan. Het voelt vreemd om in een ander lichaam te zitten. Onhandig. Ik duw zachtjes met mijn hoofd tegen die van Ralf aan om te laten zien dat ik er nog ben.
    'Het komt goed, Ralf.' Ik schrik opnieuw van het geluid dat ik maak. Een soort van wolfs. Misschien als ik hard huil kunnen ze me thuis horen? Maar zij kunnen me niet verstaan en dan worden pa en ma ongerust, dus dat kan ik maar beter niet doen. 'Ik vraag me af of dat ze ons zoeken,' zeg ik. Ik raak al een betje gewend aan het geluid.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Draco Malfoy

    Ze pakt mijn andere hand vast. 'Laten we gewoon weggaan. Ver weg van dít huis. Het is toch niet alsof iemand op ons hier zit te wachten. Gewoon jij en ik; een eigen vakantie in the middle of nowhere. Alles is beter dan hier.' Ik slik en kijk naar het huis dat het enige licht in de omgeving is. In mij schreeuwen twee stemmen: de ene weet dat er alleen maar pronlemen van komen en de andere wil dol graag samen met Ginny zijn.
    'Als jij dat wil dan ga ik mee. Maar als wij weg zijn denkt waarschijnlijk jou hele familie dat ik jou ontvoerd heb. Dus daar moeten we iets op verzinnen.' Ik kijk weer naar de maan. 'Je weet dat ik er altijd voor je ben, Ginny, maar je gedraagd je zo anders nu je bij je familie bent... Alsof je alles doet om te laten zien dat je niet bij ze hoort en...' Ik ben stil en maak de zin in mijn hoofd af. En alsof ik daar enkel een deel van ben. ik weet dat ik het beter niet kan zeggen, maar toch spookt het door mijn hoofd. Zo voelt het ten minste.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Ik zucht en sloeg mijn armen over me heen omdat het koud begon te worden. Campbell kwam nasr me toe gelopen en nam aan de rand van mijn bed plaats en reep naar mijn hand voordat ik het kon. Ik glinlachte zachtjes en zuchtend keek ik even weg om voor me uit te staren.
    ‘Je bent nu nog maar nét een avondje thuis; George Weasley. Laat je humeur daar niet door verpesten. Ga maar lekker slapen. Wie weet zijn alle problemen die je nu had wel verdwenen en vind je de sfeer wel weer terug. Dingen zijn niet altijd zoals het lijkt.’ ik glinlachte zachtjes toen Campbell zich voorover boog om een kus tegen mijn voofhoofd aan te drukken. Ja, het is pas de eerste dag. En al als je naar deze dag kijkt, hoe anders en afschuwelijk alles is gegaan, pas de eerste dag, wie weet wat er de dagen daarna gaan gebeuren. Gaat het erger worden of juist beter?
     ‘Vertrouw me.’
    Ik knikte zachtjes en keek hem aan.
    'Ik vertrouw je,' fluisterde ik met een glimlach en liet zijn hand los om onder mijn dekens te kruipen die ik strak om me heen gooide. Ik bleef naar hem staren en zuchtte onhoorbaar.
    'Hoe laat is het überhaupt? Als het moest bleef ik de hele dag op, wachtend op de anderen. Maar dat is ook al weer niet so erg handig..' murmelde ik vanonder de dekens en voelde me gelijk al wat warmer worden, maar niet warm genoeg aangezien ik af en toe spontaan begon te bibberen, maar ik kan het niet laten op de rustgevende gevoel vam de dekens op mijn blote bovenlichaam aan te voelen, de stof kietelde zo zachtjes aan mijn armen dat het bijna te vergelijken was alsof ik als een baby in slaap werd gewiegd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Een hoofd kwam tegen die van mij aan waardoor ik even schrok maar zag dat het Fred was en ik even weer wegkeek.
    'Het komt goed, Ralf. Ik vraag me af of dat ze ons zoeken,' zei hij. Ik keek hem even weer aan maar werd het weer wat wazig voor mijn ogen en boorde mijn klauwen de aarde in.
    'Misschien weten ze niet dat we weg zijn..' zei ik dan zo zacht mogelijk. Zo graag wilde ik mezelf in Fred zijn lichaam nestelen, hem knuffelen of diht tegen hem aan staan, maar ik ben bang dat ik door het lint ga.iever wil ik die risico niet nemen.
    'Fred, beloof me dat je je ouders over dit alles gaat vertellen voordat het weer volle maan is. Ik wil het niet zelf zeggen.. of ik geef je een -een waarheidsdeank.'


    Snel verzonnen xq ralf had fred de pil gegeven die hij zelf had gedupliceerd, het moet ooit gaan uitwerken en misschien kan dat sttaks gebeuren waardoor fred weer buiten bewustzijn gaat rakwn :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik vertrouw je.’ Ik glimlachte terwijl hij mijn hand los liet om diep onder de dekens weg te kruipen terwijl ik zijn ogen op mij voelde branden. ‘Hoe laat is het überhaupt? Als het moest bleef ik de hele dag op, wachtend op de anderen. Maar dat is ook al weer niet zo erg handig..’ Ik keek hem even geschokt aan voordat ik mijn gezicht weer in plooi trok. Hij moest gaan slapen. Ik zou naar Draco gaan en vragen of hij mee ging en anders zou ik alleen het Nest vertrekken. Alles om Georges kerst te redden.
    ‘Het is beter als je gaat slapen; George. Je hebt je rust nodig- morgen is er weer een dag. Alles komt goed.’ Ik legde mijn hand op zijn wang en wreef er zachtjes over. ‘Alles komt goed.’ Suste ik hem zachtjes. Ik wenste dat ik iets van kerst wist- of van de sfeer waardoor ik hem erover kon vertellen. Waardoor ik hem de sfeer weer kon laten voelen- weer kon laten teruggeven maar mijn stem stokte. Ik kende kerst niet. Ik kende de sfeer niet noch het gevoel. Toch bleef ik zachtjes over zijn wang strelen en wachtte ik geduldig tot het moment dat hij in slaap zou vallen. In een wereld waar hij over droomde. Een wereld met zijn broers en zusje die wachtte tot zijn moeder een voltreffelijke maaltijd op tafel zou toveren die zijn vader en zijn zoons en dochter op zouden eten terwijl het geluk van hen afspatte. Ik probeerde me het beeld ervan voor te stellen maar mijn gedachtes gingen slechts af naar mijn broer en ik. Ik zag mijn moeder maar zelden. Eigenlijk had Nathaniel me opgevoed. We waren altijd samen tot hij van school ging. Toen moest hij belangrijkere dingen doen. Hoewel het huis en de landgoed rond ons huis perfect afgemeten waren kon het mijn hart niet verwarmen. Het gaf me geen enkel gevoel behalve leegte. Alsof alles perfect kon zijn behalve ik. Perfectie- iets waar ik finaal in faalde. Ik snapte eigenlijk niet waarom ik hier aan dacht. Het was allemaal niet relevant. Ik was niet relevant. George was relevant. George die ging slapen. ‘Slaap lekker.’ Fluisterde ik zachtjes en drukte voor de laatste keer een kus op zijn voorhoofd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    @generation : ik ben niet dom; ik haat jullie x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••