• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    'Campbell, ik vind het heel erg aardig dat je me wilt helpen maar je bent gast hier. Dankjewel voor het afruimen van de tafel, ga maar zitten. En Ginny helpt me wel.' Ik kon haast niet geloven dat ze deze woorden meende. Ze leek eerder geergerd door mij. Ik was weer eens goed bezig; maar niet heus. ‘Ginny, Ginny, ik heb drie keer gezegd dat je me zou helpen, Campbell is gast hier en hij helpt zelfs.’ Ik voelde mijn wangen rood worden. Dit was totaal niet de bedoeling van mijn hulp. Ik wilde niet Ginny voor de borst stoten. ‘Bekijk het.’ Ik schoof ongemakkelijk met mijn schoenen op de grond voordat ik weer op keek waar mevrouw Weasley door het raam keek. ‘Ach Ginny..’ hoorde ik haar nog zachtjes murmelen voordat ze haarzelf omdraaide. ‘Oké, Campbell als je zo graag wilt helpen kun je verder gaan met de afwas. Ralf, kun je hem helpen?’ Ralf knikte en nam plaats achter de spoel waardoor ik maar een theedoek pakte om alles droog te maken.
    ‘Wat een leuke begin voor- voor kerst, vind je niet?’ ik hoorde hem zuchtte en keek hem zijdelings aan terwijl ik een kopje droog boenden. ‘Wij vieren thuis of op Klammfels geen kerst; dus in principe maakt dit kwa omstandigheden vrij weinig voor mij uit. Ik snap niet eens waarom jullie kerst vieren. Het lijkt enigszins nogal een scheinheilig gebeuren dus ik ben al redelijk blij dat iedereen zijn werkelijke emoties lijkt te tonen.’ Ik zuchtte terwijl ik het oorspronkelijke plek van het kopje probeerde te achterhalen. ‘Sorry; en ook voor het gedeelte dat je met míj moet afwassen. Je mag wel weg gaan; als je wilt. Je hebt hier niet om gevraagd.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Jíj hebt Ginny gekwetst al veel eerder (cat) ze waren ooit BFF's tot jij nooit meer wat van je liet horen en jij hebt twee keer een ander gekust tijdens hen relatie en zij maar een keer


    Eerdte kus vroeg xe er om en tweede werd hij juist gekust, en ik denk dat hij zich wel ongemakkelijk zou voelen om bij zijn ex te staan en Fred die misschien perongeluk voorbij zou lopen.. en alles waqrmee hij ginny had gekwets wareb pure slechte timing en Ginny maakte zich tw veel zorgen, Ralf probeerde al de slechte dingen te ontwijken zonder succes en werd nooit boos op Ginny en bleef altijd van haar houden. Mar Ginny kwetst hem express en zij had het uitgemaakt met Ralf, zij deed gemeen


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:

    (...)

    Eerdte kus vroeg xe er om en tweede werd hij juist gekust, en ik denk dat hij zich wel ongemakkelijk zou voelen om bij zijn ex te staan en Fred die misschien perongeluk voorbij zou lopen.. en alles waqrmee hij ginny had gekwets wareb pure slechte timing en Ginny maakte zich tw veel zorgen, Ralf probeerde al de slechte dingen te ontwijken zonder succes en werd nooit boos op Ginny en bleef altijd van haar houden. Mar Ginny kwetst hem express en zij had het uitgemaakt met Ralf, zij deed gemeen


    Ginny kwetste hem niet express? En ze maakte het uit omdat ze besefte dat het niet meer dan vriendschap was wat Ralf later ook toegeeft en toch laat hij niks meer van zijn horen terwijl ze wel al die jaren voor hem klaarstond wat ook wederzijds was (cat) Ginny deed niet gemeen; Ginny is sad omdat ze haar BFF heeft verloren aan haar broer die haar ook haat voor iets waar Ralf ook schuld aan heeft. Iets wat George noch Fred inziet wat Ginny opstandig maakt. ze kan niks meer verliezen en word opstandig zoals je ziet. Het maakt haar puur gewoon niet meer uit wat mensen van haar denken aangezien ze toch nooit goed genoeg is. Hoe zeer ze haar best ook doet.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ginny kwetste hem niet express? En ze maakte het uit omdat ze besefte dat het niet meer dan vriendschap was wat Ralf later ook toegeeft en toch laat hij niks meer van zijn horen terwijl ze wel al die jaren voor hem klaarstond wat ook wederzijds was (cat) Ginny deed niet gemeen; Ginny is sad omdat ze haar BFF heeft verloren aan haar broer die haar ook haat voor iets waar Ralf ook schuld aan heeft. Iets wat George noch Fred inziet wat Ginny opstandig maakt. ze kan niks meer verliezen en word opstandig zoals je ziet. Het maakt haar puur gewoon niet meer uit wat mensen van haar denken aangezien ze toch nooit goed genoeg is. Hoe zeer ze haar best ook doet.


    Maar het is ook zijn ex en hij wilt het stap voor stap doen, aangezien Ginny nu ook iets had met zijn aartsvijand xq en iedereen denkt ook gewoon aan haar maar Ginny zelf ziet dat niet. Ze heeft gewoon een moeder en vader die van haar houden, Fred en George, alhoewel ze vaak gemeen doen tegen haar, het blijft hun zusje. Net als Ralf, het is nog steeds eenvriend aleen hij wilt niet szo meteen voor haar weer opduiken. Als ik ooit een ex kreeg zpu ik ook niet plotseling gaan doen alsof er niets was gebeurd xq

    Maatja, we hpuden het erop dat dit gewoon Ginny-logica is :') eigenlijk heb ik niet zo veel leuke ideeën voor Calf :o

    [Wat heb ik met mijn toetsenbord vandaag xo]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2014 - 16:15 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    ‘Wij vieren thuis of op Klammfels geen kerst; dus in principe maakt dit kwa omstandigheden vrij weinig voor mij uit. Ik snap niet eens waarom jullie kerst vieren. Het lijkt enigszins nogal een scheinheilig gebeuren dus ik ben al redelijk blij dat iedereen zijn werkelijke emoties lijkt te tonen.’ hoorde ik Campbell zuchten. En slikte even en zette de schone bord voor Campbell neer en begon aan de tweede, vieze.
    ‘Sorry; en ook voor het gedeelte dat je met míj moet afwassen. Je mag wel weg gaan; als je wilt. Je hebt hier niet om gevraagd.’ ik schudde mijn hoofd terwijl ik de bord obder het water hield en de eeuwige vuil er van af probeerde te halen met een sponsje.
    'Maakt niet uit, ik heb toch niets anders te doen.' Zuchtte ik en zette de eindelijk schone bord ook op de aanrecht neer.
    'Kerst vier ik ook niet echt thuis, of ik noet bij mijn okm zijn die het wel viert. Op Zweinstein kan kerst wel gezellig zijn. Iedereen is dan zo blij en.. Gelukkig, ondanks al de problemen die velen hebben. Ze negeren al de slechte dingen en vieren gelukkig kerst met elkaar.' Mompelde ik en stond even stil. Als laatst toen ik een Gelukkige kerst had was voordat ik in een weerwolf veranderde.


    Ik heb echt geen inspiratie voor Calf xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waarop moet ik reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Alleen met Frd op George denk ik


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oké.
    Ga je nog met Molly op Draco reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Oké.
    Ga je nog met Molly op Draco reageren?


    Oh, ik had al met Molly gereageerd maar Draco vergeten x') doe maar dat Molly gewoon knikt en dan weg gaat.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley
    Hij geeft me de kussensloop aan. 'Gaat hij nu serieus weg? Ik bedoel, Campbell wilde daarnet nog bijna er van door gaan, en nu Draco. Straks bedenkt Ralf zich ook nog om weg te gaan.' Ik beweeg even niet meer. Ralf mag niet weg gaan, dan ben ik alleen en vannacht... O god nee ik moet Ralf tegenhouden. Mijn handen beginnen te trillen. Als mijn ouders erachter komen dat we niet op onze kamers liggen dan gaan ze naar ons op zoek en dan gaan ze naar buiten... Dit kan alleen slecht aflopen.
    'Uhm, denk je dat Ralf of Campbell deze dekens leuk gaan vinden? Als Draco echt weg gaat kunnen we dit gewoon ook in de kamer zetten voor het geval dat ze het alsnog koud gaan krijgen..' De woorden gaan langs me heen en ik knik zonder het echt te horen.
    'George, ik moet het tegen pap en mam vertellen. Vannacht is het volle maan en als ze zien dat ik en Ralf niet in ons bed liggen...' Ik kijk hem verdrietig aan. 'Er was nog maar één van de weerwolf-pillen en die heeft Ralf genomen. Ik ga mezelf vanavond vastbinden met kettingen in het schuurtje. Dan kan ik niemand iets aan doen, behalve als ze te dichtbij komen, maar ik zal ze dan ook pijn proberen te doen. Ik wil niemand vermoorden. Als ik pap of mam iets aandoe... Ik weet niet of ik daarmee kan leven.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh, ik had al met Molly gereageerd maar Draco vergeten x') doe maar dat Molly gewoon knikt en dan weg gaat.


    Awh maar dan gaat Draco tegen Lucius zeggen waar hij is :'D
    Kan niemand hem tegenhouden ofzo?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Awh maar dan gaat Draco tegen Lucius zeggen waar hij is :'D
    Kan niemand hem tegenhouden ofzo?


    Nou.. Ginny rende net nog naar buiten; die is dus afwezig.. Ralf en Campbell zitten te praten over kerdt terwijl ze de afwas doen, George is dus bij Frd en Molly.. die is gone :') dus als jij eenmaal overucius begint springt Ralf wel voor je neer om de verbinding te breken xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Ze knikt enkel en ik loop langs Campbell en Ralf, die aan het afwassen zijn, naar het haardvuur. Daar staat een potje met brandstof. Ik gooi het in het vuur.
    'Lucius Malfoy,' zeg ik en ik steek mijn hoofd in de haard. Het voelt raar, erg warm, maar oké. Ik zie mijn vaders werkkamer op het ministerie. Hij is met een man aan het praten.
    'Als wat ze zeggen waar is, over het toernooi en alles, dan moeten we ons klaar maken, Lucius. Hè! Er is iemand in de haard!' Ik kijk naar de man. Hij komt me bekend voor. Mijn vader draait zich om en kijkt mij verbaasd aan. Hij beveelt de man weg te gaan en gaat bij mij zitten.
    'Draco, wat is er? Is alles goed op Zweinstein?' Ik kijk even achter me, geschrokken, maar realiseer me dan dat hij alleen mijn hoofd ziet. Ik zucht en kijk om me heen. Wil ik hier echt weg? Ik weet het niet.
    'Ik.. Ik..' Ik krijg het niet uit mijn mond. Ik wil eigenlijk helemaal niet weg bij Ginny. Ik wil weg bij Fred en George, maar ik kan ze ook vermijden. 'Ik wou laten weten dat alles goed is. Sorry dat ik stoorde, ik wist niet dat je bezig was. Ik moet weer gaan, doei,' zeg ik en ik trek mijn hoofd uit de vlammen. Dan loop ik naar Ralf en Campbell.
    'Waar is Ginny?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    'George, ik moet het tegen pap en mam vertellen. Vannacht is het volle maan en als ze zien dat ik en Ralf niet in ons bed liggen...' ik scheurde mijn blik los van de roze deken die nog op de vloer lag en keek Fred strak aan. Is het vandaag volle maan? O nee, en we hebben twee weerwolven thuis..
    'Er was nog maar één van de weerwolf-pillen en die heeft Ralf genomen. Ik ga mezelf vanavond vastbinden met kettingen in het schuurtje. Dan kan ik niemand iets aan doen, behalve als ze te dichtbij komen, maar ik zal ze dan ook pijn proberen te doen. Ik wil niemand vermoorden. Als ik pap of mam iets aandoe... Ik weet niet of ik daarmee kan leven.' Ik schudde haastig met mijn hoofd en kwam voor hem staan.
    'We verzinnen wel wat, Frd. Waarom heb je het niet tegen mam en pap verteld? Ze konden je misschien wel helpen..' zei ik gespannen en ging met mijn handen even door mijn haren die nu erg warrig stonden.
    'Oké, we verzinnen wel wat.. wat als jij en Ralf gewoon naar bed gaan en als mam langskomt om jullie te controleren en daarna leidt ik haar wel af met.. een val of een grap, dan gaat ze sowieso een preek van een uur aan mij geven en dan kun je snel naar buiten glippen. Het komt wel goed, Fred. '


    Doe een post limiet, na hoeveel posts is het volle maan :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eh, nog vier posts met Fred?


    Spoiler alert: you will save yourself