• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 13:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Ik raak zelfs gehecht aan mijn RPG personages :'( Zoals ; ik nam mijzelf voor om Campbell te doden @ goblet maar ik kon het toch net niet... er was een gedeelte dat Campbell oud wilde laten worden en baby's adopteren met George en ze op te voeden enzo D:


    Ja ik raak ook altijd gehecht aan mijn personages. Als ik ze dood laat gaan dan heb ik daar echt heel veel moeite mee omdat ik vind dat het wel realistisch moet blijven maar ik ze echt een leven gun. Dat is raar want ze leven niet echt.


    Spoiler alert: you will save yourself



    het zijn broer en zus in de serie


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Denkt.’ Ik trok een wenkbrauw op terwijl ik naar de grond bleef staren. ‘Dus dan ‘’denk’’ ik maar ook dat ik verliefd op jou ben..’ stiekem waagde ik een blik omhoog waar ik een glimlach rond Georges lippen ontmoeten. Ik glimlachte voorzichtig terwijl er allerlei kriebels in mijn buik staken. Ik pakte zonder te vragen zijn armen beet en legde ze rond mij heen waarbij ik mijn hoofd tegen zijn borstkast plantte. ‘Ik zou niet willen vertrouwen; niet willen houden en zeker niet willen voelen. Ik wil mijn hart het liefst uitsnijden en verstoppen zodat niemand er ooit op kan trappen terwijl ik mijn ziel en geweten aan de duivel verkoop zodat ik slechts een omhulsel ben die niet kan voelen. Die geen compassie kent noch liefde. En toch doe je me dit aan. Je hebt iets gevonden wat ik wenste nooit gevonden zou worden en hoe zeer ik mijzelf daarvoor wilde afsluiten..’ ik zuchtte en haalde mijn hoofd van zijn borstkast. ‘Je mag me niet verlaten; George. Zelfs niet wanneer het zo heet onder je voeten voelt en de wereld uit elkaar valt.’

    Can you promise or can you not (‘x

    Ginny Weasley

    'In Merlijns naam Ginny!' Ik schrok van de harde stem maar toen ik de vertrouwde armen en jongensgeur oprook glimlachte ik; ‘Ralf.’ Fluisterde ik. ‘Ik heb je tot nu toe geen een keer gezien en dan vind ik je op het ziekenzaal? Wat is er gebeurd, Ginny?’ hij leek me van top tot teen te bekijken en ik beet onzeker op mijn lip. Kon ik hem het hele verhaal vertellen?
    ‘Ik had gister een jongen ontmoet- uh – Albus en toen waren we in de koets gestapt en toen ging hij de verboden bos in waar we verdwaald in raakte. En toen werd ik bang en renden ik weg en viel ik op de grond en vanaf daar weet ik het niet meer tot George kwam.’ Mompelde ik beschaamd. Het leek mij beter niet te vertellen dat ik weggerend had door de reactie van albus’ op mijn kus. Ik schaamde me er meer voor dan woorden ooit zullen verwoorden en ik weet dat ik daardoor Albus’ niet meer onder ogen kon komen. ‘En jij; Ralf?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij staarde me even aan voordat hij mijn arm vastpakte en zijn hoofd tegen mijn borstkas aan lefte waardoor ik mijn armen automatisch steviger om hem heen sloeg.
    ‘Ik zou niet willen vertrouwen; niet willen houden en zeker niet willen voelen. Ik wil mijn hart het liefst uitsnijden en verstoppen zodat niemand er ooit op kan trappen terwijl ik mijn ziel en geweten aan de duivel verkoop zodat ik slechts een omhulsel ben die niet kan voelen. Die geen compassie kent noch liefde. En toch doe je me dit aan. Je hebt iets gevonden wat ik wenste nooit gevonden zou worden en hoe zeer ik mijzelf daarvoor wilde afsluiten.. Je mag me niet verlaten; George. Zelfs niet wanneer het zo heet onder je voeten voelt en de wereld uit elkaar valt.’ ik keek hem bewonderd aan en begon naar de punt van zijn neus te staren omdat zijn starende ogen me ad begonnen te leiden wat me bang maakte. Ze waren zo mooi, zo bruin, zeldzaam. Anders dan die van de andere, anders dan die van mij. Het glinsterde zo erg dat het bijna nep leek, maar het is echt. Net als de contour van zijn gezicht en.. shit; ik staar weer..
    'Campbell, ik heb je eerder beloofd dat ik je nooit achter zou laten. Ook al wist je het zelf misschien niet eens, ik heb je tot nu toe geen een keer achter gelaten. Wat ik heb tot nu nergens aan gedacht dan alleen aan jou.' Zei ik en streelde even zijn wang. Hij is zo.. nee; ik heb zo een neiging hem te bespringen nu..
    'Ik kan je helpen; Campbell. Als je je er niet goed bij voelt om te denken, weten of bekennen dat ik.. ik "iets bij heb gevonden," mag je wel roepen dat je me haat, maar ik ga je niet verlaten, Camp. Want dat heb ik beloofd, en ik hou van je.' Zei ik zachtjes en drukte een korte kus op zijn lippen voordat ik me terug trok.
    'Ik beloof dst ik je nooit in mijn leven ga verlaten, Campbell. En ik beloof dat ik deze belofte nooit ga breken; is het nu duidelijk?' Ik keek hem even aan en shudde zachtjes mijn hoofd.
    'Ik hou van je, Camp..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    ‘Ik had gister een jongen ontmoet- uh – Albus en toen waren we in de koets gestapt en toen ging hij de verboden bos in waar we verdwaald in raakte. En toen werd ik bang en renden ik weg en viel ik op de grond en vanaf daar weet ik het niet meer tot George kwam. En jij; Ralf?’
    Ik keek haar even verbaasd aan waarna er een klein glimlachje op mijn gezicht verscheen waarna ik op haar bendrand plaats naam.
    'Jij hebt veel meegemaakt, beterschap dan.. en een nieuwe jongen ontmoet, hm.. was hij "aardig" ?' plaagde ik haar onbewust en keek even weg.
    'Maar ja, ik was.. eerst bij Draco, en dan bij een vreemde jongen met de naam Campbell Saunders. Hij hielp me met Draco, en was best aardig tot hij me zover kreeg dat ik op een of ander reden plotseling uitriep dat ik een wderwolf ben.' Murmelde ik en ontweek Ginny haar blik om de vuil onder mijn nagels vandaan te halen.
    'Her is best eng; ik vond een boek in zijn hutkoffer over duister magie, vreemde mutaties, weerwolven en al.' Verklaarde ik dan en keek Ginny aan. Ik haat het; ik vertrouw mensen zo snel.
    'En toen merkte ik dat hij uit de toekomst komt, samen met Draco zijn zoon; Scorpius Malfoy..'

    Er moet een belletje rinkelen in Ginny haar hoofd nu. Albus zei eerder dat hij uit de toekomst kwam en haar zoon was, harry's zoon ook. En zijn achternaam is Potter en als ze logisch nadenkt is Harry de enige Potter. Als ze nu nog steeds niet door heeft dat ze haar zoon bijna in de verboden bos dood liet gaan, ajajaj x'q


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Als het goed is heb ik nu met iedereen, voor iedereen in @goblet en @generqtion gereageerd behalve met Albus denk ik. Die heeft niets te doen omdat hij obderweg naar perki zijn kantoor was met Caml, toch?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny Weasley

    Hij glimlachte terwijl hij op mijn bedrand plaats nam en het gaf mij deze keer een ongemakkelijke gevoel. Ralf had mij altijd door. We waren haast twee handen op een buik.
    ‘Jij hebt veel meegemaakt, beterschap dan.. en een nieuwe jongen ontmoet, hm.. was hij ‘aardig?’
    Ik beet op mijn lip. Als Ralf maar wist hoe erg ik alles alweer verpest had. Ralf was eigenlijk de enige jongen die een beetje nut in mijn hoofd kon bijbrengen.
    ‘Maar ja, ik was.. eerst bij Draco en dan bij een vreemde jongen met de naam Campbell Saunders. Hij hielp me met Draco en was best aardig tot hij me zover kreeg dat ik op een of ander reden pltseling uitriep dat ik een weerwolf ben. Het is best eng; ik vond een boek in zijn hutkoffer over duister magie, vreemde mutaties, weerwolven en al. Ik haat het; ik vertrouw mensen zo snel. En toen merkte ik dat hij uit de toekomst komt, samen met Draco zijn zoon; Scorpius malfoy.’ Ik was al wit weggetrokken maar na zijn zin helemaal waarbij ik onzichtbare pluisjes van mijn deken af plukte.
    ‘Misschien is het een boek die op onze boekenlijst staat? Laatstejaars bezitten wel meer vreemde boeken.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik me de woorden van Albus weer boven probeerde te halen en automatisch sloeg ik een hand voor mijn mond. ‘Albus…’ murmelde ik zachtjes.
    ‘Oh Ralf. Ik ben zo stom geweest. Ik heb mijn zoon gekust. Hij vertelde dat hij Potter heette maar zei dat hij een verre neef van Harry was en ik geloofde hem maar in het bos na onze kus vertelde hij iets raars dat Harry met mij gaat trouwen en hij míjn zoon is en toen renden ik weg omdat ik dacht.. ik dacht..’ ik leek te verslikken in mijn eigen tong. ‘Ik heb mijn eigen zoon achtergelaten in het Verboden Bos. Straks zit hij er nog. Oh ik heb het echt verpest; Ralf. Straks is míjn zoon dood. Ik dacht dat het allemaal een flauw grapje was.’

    Ginny Dramatisch door de kasteel laten rennen voor Albus? (‘x

    Draco Malfoy

    Ralf kwam de ziekenzaal in gelopen en voor een rare seconden dacht ik dat hij voor míj kwam tot hij doorliep naar Ginny. Ik beet op mijn lip waar hij plaats nam en tot mijn ergernis leken ze het knus te hebben. ‘Maar ja, ik was… eerst bij Draco, en dan bij een vreemde jongen met de naam Campbell Saunders. Hij hielp me met Draco, en was best aardig…’ Mijn ogen werden wijder terwijl ik naar Ralf staarde. ‘het is best eng; ik vond een boek in zijn hutkoffer over duister magie, vreemde mutaties, weerwolven en al.’ ik beet op mijn lip terwijl ik de twee vrolijk door hoorde praten
    ‘..dacht dat het allemaal een flauw grapje was.’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Dat is het niet.’ Murmelde ik. Ik stond op gezien madame Plijster een nachttaak aan mij gehad had en toch deed het nog enorm pijn. Iedere stap die ik zette naar het vrolijke koppel tot ik Ralf bij zijn kraag beet pakte. ‘Blijf uit zijn buurt.’ Perstte ik eruit terwijl mijn hand trilden. ‘H-hij is g-gevaarlijk. H-hij h-heeft dit b-bij míj gedaan.’ Ik wees naar het verband waar ik mee onder zat waar nog bloedplekken in rustte. ‘Ik- meen het. R-ralf.’

    Mmhh gaat ralf hem geloven of niet? (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell, ik heb je eerder beloofd dat ik je nooit achter zou laten. Ook al wist je het zelf misschien niet eens, ik heb je tot nu toe geen een keer achter gelaten. Wat ik heb tot nu nergens aan gedacht dan alleen aan jou.’ Zijn vingers streelde mijn wang wat de vlinders in mijn buik even lieten opstijgen terwijl de adem in mijn keel stokte en alleen maar in zijn ogen kon blijven kijken.
    ‘Ik kan je helpen; Campbell. Als je je er niet goed bij voelt om te denken, weten of bekennen dat ik.. ik ‘‘iets bij je heb gevonden.’’ Mag je wel roepen dat je me haat, maar ik ga je niet verlaten, Camp. Want dat heb ik beloofd, en ik hou van je.’ Zijn lippen raakte die van mij en net wanneer ik mijn hand in zijn nek wilde leggen trok hij tot mijn ongenoegen terug. ‘Georgee.’ Murmelde ik zachtjes terwijl mijn hand op zijn borstkast schoof.
    ‘Ik beloof dat ik je nooit in mijn leven ga verlaten, Campbell. En ik beloof dat ik deze belofte nooit ga breken; is het nu duidelijk? Ik hou van je, Camp…’ mijn hart ging loeiend te keer terwijl iedere vezel in mij smeekte om meer. Meer van George. ‘Ik wil je zo graag.’ Murmelde ik voordat ik op mijn tenen ging staan en zijn nek wat omlaag trok met mijn handen die ik in zijn nek legde en gulzig zijn lippen zoenden waardoor onze neuzen af en toe tikten tot ik de kus beëindigde en naar zijn oor gleed.
    ‘Ik hunker naar je.’ Mijn adem ging jachtig heen en weer en zoog zachtjes aan zijn oor terwijl een hand afgleed naar de rand van zijn shirt die ik zonder te wachten onder schoof.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 10:53 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is goed, Albus gaat net de kamer van perki in, dus schiet maar op :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Kan ik nog ergens heen met Sirius/Ron? Scorpius is in het kantoortje van Perkamentus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    Kan ik nog ergens heen met Sirius/Ron? Scorpius is in het kantoortje van Perkamentus.


    Ron kan zijn oudere broer betrappen op zoenen met een jongen uit de toekomst x')

    @goblet kun je met Arthur ook posten aangezien George nu op de gang staat


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    ‘Misschien is het een boek die op onze boekenlijst staat? Laatstejaars bezitten wel meer vreemde boeken.’ Murmelde ze. Ik keek even op en zuchtte. Ik werd gewoon te paranoïde denk ik.
    ‘Albus…’ murmelde ze plotseling. Verbaasd keek ik terug naar Ginny wiend gezicht ondertussen wit was geworden.
    ‘Oh Ralf. Ik ben zo stom geweest. Ik heb mijn zoon gekust. Hij vertelde dat hij Potter heette maar zei dat hij een verre neef van Harry was en ik geloofde hem maar in het bos na onze kus vertelde hij iets raars dat Harry met mij gaat trouwen en hij míjn zoon is en toen renden ik weg omdat ik dacht.. ik dacht.. Ik heb mijn eigen zoon achtergelaten in het Verboden Bos. Straks zit hij er nog. Oh ik heb het echt verpest; Ralf. Straks is míjn zoon dood. Ik dacht dat het allemaal een flauw grapje was.’
    Mijn mond viel even en ik schudde mijn hoofd.
    'Je- je trouwt met Harry Potter en krijgt een zoon en dat is hij?' Vroeg ik nogmaals maar later pa drong het in me door dat dit niet de belangrijkste was.
    'Ginny, ik zag wel een Albus in de leerlingenkamer, hij leek haast te hebben..' ik stond op van mijn plek op en greep met mijn beiden handen naar die van haar.
    'Geen zorgen- Gin.. we zoeken hem op en jullie kunnen dan alles aan elkaar uitleggen; er zijn meerdere personen op deze school die op dit moment dezelfde fout hebben gemaakt, aangezien er iets mis is met de tijd waardoor velen van de toekomst en verleden nu hier beland zijn.' Stelde ik haar gerust.
    Ik glimlachte vriendelijk tot mijn ogen op Dracp vielen die naar onze richting toe liep. Voordat ik kon roepen dat hij niet dichterbij mocht komen greep hij al naar mijn kraag.
    ‘Blijf uit zijn buurt.’ perste hij eruit en ik zag zijn handen trillen.
    ‘H-hij is g-gevaarlijk. H-hij h-heeft dit b-bij míj gedaan.’ hij wees naar zijn verband die om zijn borstkas lag en zag een aantal bloedvlekken staan.
    ‘Ik- meen het. R-ralf.’
    Ik probeerde los te rukken uit zijn greep wat voor mij onmogelijk was en ontweek zijn blik.
    'D-dat is nog niets; de bloedvlekken die jij mij in een hele jaar hebt g-gegeven is tien keer zo veeldan dit..' murmelde ik twijfelend en keel hem even weer aan.
    'Maar w-aarom zou je mij hiervoor willen w-waarschuwen?' Vroeg ik dat dan en wierp een blik naar Ginny.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ron kan zijn oudere broer betrappen op zoenen met een jongen uit de toekomst x')

    @goblet kun je met Arthur ook posten aangezien George nu op de gang staat


    Ja heb ik al gedaan. Waar zijn Cam en George. Ron gaat even moeilijk doen :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    In een donkere gang, ze staan te kussen en als kers op de taart liet Camp zijn hand net onder George zijn shurt door glijden :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ron gaat echt helemaal gek worden door jullie x)


    Spoiler alert: you will save yourself