• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Ik beet op mijn lip toen zijn hand mijn boven lichaam aanraakte en automatisch drukte ik mijzelf meer naar achter als een soort van vluchtingsdrang. ‘..doet het nog pijn? Campbell, als er ooit zo iets gebeurd vertel het tegen me.. ik wil niet dat je pijn lijd en dat ik het niet weet. Je weet dat als ik zo plotseling alles zie.. dat ik je pijn ook voel.. in mijn hart?’ ik slikte nerveus terwijl zijn hand naar mijn borstkast gleed. Alles wat nu gebeurden had ik totaal niet geplant of voorzien maar voordat ik alles kon uitleggen trok George me in zijn omhelzing terwijl hij zijn hoofd in mijn schouder plaatste.
    ‘Ik wil niet dat je pijn lijd. Waarom verborg je dit, Camp? Als je pijn hebt moet ik dat ook voelen aangezien ik met je verbonden ben. Vertel het me als er weer zo iets gebeurd, Camp.. anders moet ik je persoonlijk zlf uitkleden om je nieuwe wonden te vinden.. dus vertel het me als er weer zo iets gebeurd.’ Ik schudde mijn hoofd hoewel ik niet Georges gezicht van mijn schouder wilde halen gezien ik zeker wist dat wat ik zag mijn hart zou breken. ‘George; dit is niet de bedoeling. Ik wilde niet om aandacht vragen. Ik wilde gewoon dat je het wist zodat ik je niet teleur stel als je het per ongeluk ziet. Het doet meer pijn als je me over een maand dumpt dan nu.’ Ik zuchtte zachtjes terwijl ik toch George van mijn schouder afhaalde en hem niet aan keek maar slechts met zijn hand speelde waar ik gefixeerd naar staarde. ‘Het is niet erg; George. Maak je maar geen zorgen; dat heb je al genoeg. Sommige heb ik ook zelf gemaakt en als je een beetje fantasie hebt kan je boter kaas en eieren op mij spelen.’

    Sorry (“x het boter-kaas en eieren slaat nergens op maar ik moest het neerschrijven x.o’ yup I’m weird :’3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Wauw nu ken ik iemand die op 22 feb jarig is, 23, 24, 25 (oké die ken ik niet echt maar toch) en iemand die op de 26e jarig is xD
    Meh ik verveel me.


    Uch ik moet een Ginny/James post maken en nog Draco en nog Ginny :< en ik moet om 5 uur op ><


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uch ik moet een Ginny/James post maken en nog Draco en nog Ginny :< en ik moet om 5 uur op ><


    Awh :( mijn ouders willen dat ik sportiever word dus moet ik nu iedere dag om halfzes opstaan om naar school te fietsen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Awh :( mijn ouders willen dat ik sportiever word dus moet ik nu iedere dag om halfzes opstaan om naar school te fietsen.


    Ik heb geen medelijden (cat) dat moet/moest ik ook. Dat krijg je als je in the middle of nowhere leeft; we hadden gewoon andere ouder(s) uit moeten zoeken; Lindeeh


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Veel geschreven hier :p


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Sry ik ga vanavond (morgen) niet meer posten gezien ik ook voor 95% hersenloos ben... en ben morgen ochtent en middag sws niet thuis... dus; Sorreh :x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik heb geen medelijden (cat) dat moet/moest ik ook. Dat krijg je als je in the middle of nowhere leeft; we hadden gewoon andere ouder(s) uit moeten zoeken; Lindeeh


    Meh ik woonde eerst vier minuten lopen van school maar nu woon ik minstens drie kwartier reizen van school weg. Gemiddeld doe ik er een uur en een kwartier over.

    Hallo Sphinx, leuke dag gehad?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Sry ik ga vanavond (morgen) niet meer posten gezien ik ook voor 95% hersenloos ben... en ben morgen ochtent en middag sws niet thuis... dus; Sorreh :x


    Oké tot morgen (denk ik)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Meh ik woonde eerst vier minuten lopen van school maar nu woon ik minstens drie kwartier reizen van school weg. Gemiddeld doe ik er een uur en een kwartier over.

    Hallo Sphinx, leuke dag gehad?


    Soort van ja :') enige nadeel is dat ik doodmoe ben en kotsmisselijk..

    Maarja, George komt er zo. En maakt niets uit Leora, morgen ben ik er toch weer niet aangezien ik dan ook al weer naar de verjaardag van mijn nichtje ga.. en weer kan ik mijn huiswerk nirt afmaken (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George Weasley

    ‘George; dit is niet de bedoeling. Ik wilde niet om aandacht vragen. Ik wilde gewoon dat je het wist zodat ik je niet teleur stel als je het per ongeluk ziet. Het doet meer pijn als je me over een maand dumpt dan nu. Het is niet erg; George. Maak je maar geen zorgen; dat heb je al genoeg. Sommige heb ik ook zelf gemaakt en als je een beetje fantasie hebt kan je boter kaas en eieren op mij spelen.’ ik keek hem even aan voordat ik naar sijn hemd leunde en die jn zijn armen propte.
    'Zelf?' Herhaalde ik lichtjes verbaasd en schudde buiten bewudt met mijn hoofd om dan weer weg te kijken.
    'Ik ga je hierdoor echt niet dumpen; Campbell. Niet vandaag en ook nirt over een maand. Nooit.' Mompelde ik even en keek hrm weer aan.
    'Maar Campbell, ik.. snap denk ik wel dat je die littekens ook zelf maakt, maar dat is niet echt de slimste oplossing.. net als toen je jezelf ophing een uur geleden.' Begon ik en leunde ook naar zijn shirt toe.
    '..campbell,' begon ik na een tijdjr en propte ook zijn shirt in zijn armen om zijn kin vast te pakken die ik wat omhoog trok zodat ik zijn blik kon opvangen en schudde wederom met mijn hoofd.
    'Dit ga je jezelf niet aan doen. Daarom laat je de anderen aan je zitten; zodat er nog meer littekens komen?' Ik liet hem los en sloot rven mijn ogen.
    'Camp, doe jezelf dit alsjeblieft niet. Zelfmoord of jezelf verwonden; alsjeblieft.' Zei ik dan en opende weer mijn ogen om naar zijn hemd te grijpen die ii langzaam over zijn hoofd hene trok.toen ik het eenmaal voor elkaar had gekregen dat hij hr weer aan had stond ik even stil en perste mijn schuinr glimlach tevoorschijn die in dit geval zwak was geworden.
    'En over die boter kaas en eieren.. ik denk dat het veiliger om dat op een stuk perkament te spelen dan op jou.'

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 1:22 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Speciaal voor jou; Linde ga ik nu een ginny/james post maken als eerst :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    verkeerde topic xd

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 19:33 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Komt nu een Ginny post? Ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Direct werd mijn hemd in mijn handen gepropt. Ging hij me werkelijk wegsturen; nu de straat op? Ik weet dat ik dit gewenst had- dat ik dit wilde maar waar moest ik heen. Mijn thuis voelde nooit aan als thuis maar ik kon daar zeker niet naar terug keren. Niet nu Nathaniel me in de kerkers gaat stoppen. Het is vreselijk daar met als enige gezelschap de tocht die over je koude rug strijkt terwijl je wacht op de weinige lichtschijnsel die je krijgt als je straf fysiek benaderd gaat worden.
    ‘Zelf? Ik ga je hierdoor echt niet dumpen; Campbell. Niet vandaag en ook niet over een maand. Nooit. Maar Campbell, ik snap denk ik wel dat je die littekens ook zelf maakt, maar dat is niet de slimste oplossing… net asl toen je jezelf ophing een uur geleden.’ Ik zag hem naar mijn natte shirt leunen die hij ook in mijn handen propte waar ik naar staarde waardoor mijn haar voor mijn ogen gleed.
    ‘Campbell.’ Voor ik het wist kreeg ik ook mijn shirt toegeworpen terwijl de neiging steeds groter werd op mijn spullen te pakken en de bos in te verdwijnen. Ik voelde me vies en nogal opgelaten. Vooral nu George mijn kin beet houd waardoor hij precies in mijn ogen probeerde te kijken terwijl ik dat vermeed. Ik kon en durfde het niet. Vooral omdat ik wist dat ik walging in zijn ogen zal zien. Wie wilde nou iemand zoals ik. Alsof het niet genoeg was kreeg ik zeer waarschijnlijk grote littekens in het nek gezien het diep in mijn huid gekliefd heeft. Ik kon de wonden op mijn lichaam nog verbergen met hemden, shirts en ook vesten maar nu zou ik ook sjalen moeten dragen. Sjalen in de zomer en mensen keken me al raar aan met vesten in de zomer.
    ‘it ga je jezelf niet aan doen. Daarom laat je de anderen aan je zitten.; zodat er nog meer littekens komen? Camp ,doe jezelf dit alsjeblieft niet. Zelfmoord of jezelf verwonden. Alsjeblieft. En over die boter kaas en ieren.. ik denk dat het veiliger om dat op een stuk perkament te spelen dan op jou.’ Met die woorden trok hij mijn hemd over mijn hoofd die langs mijn nek schuurde waar ik geen kik om gaf.
    Het was duidelijk. George vond mij lelijk dat hij me zelfs geen seconde langer aan kon kijken en een hemd bij me aan deed. Alsof hij niet kon wachtte tot mijn lichaam weer bedekt was. Ik haatte dit. Ik haat mijzelf; maar wat had ik anders verwacht. George was onbeschonden en ik was net een tweedehands toverstok en het ergste van alles was dat ik een grote neiging had om mijzelf pijn te doen. Ik weet niet eens precies meer hoe dit alles begonnen was. Ik wist alleen dat fysieke pijn beter was dan mentaal.
    Het liefst brak ik nu in duizend stukjes en gleden tranen van mijn gezicht terwijl ik mijzelf dicht tegen George aandrukte; als ik nog maar begreep waarom ik huilde. Als ik maar begreep waarom ik mijzelf zo kapot, zo eenzaam en koud van binnen aan voel; maar ik begreep niks meer en vooral niks meer tussen mij en George.
    ‘Ik ga slapen.’ Mompelde ik maar als antwoord op al zijn vragen terwijl ik mijn armen over mijn koude lichaam heen sloeg.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘We gaan naar het bos toe.’ Ik knikte maar dat leek Ralf niet te merken en voor het eerst dacht ik niet terug aan de afgelopen maanden. Alsof ik en Ralf nog eeuwig vrienden waren geweest pakte ik mijn jas van hem aan en liet me door hem meetrekken aan mijn pols de deur uit.
    ‘W-we moeten ze vinden- wie weet kan er wat met ze gebeuren- h-hetzelfde wat er met Campbell is gebeurd.’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Alles komt goed; Ralf. Wees maar niet bang.’ Ik glimlachte voorzichtig en pakte zijn hand terwijl ik hem het bos introk.

    Slechte post I know maar jij had al een idee hoe je fred en draco wilde benaderen daarom kort and short.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya