• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 18:46 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    LeoValdez schreef:
    Waar moet ik allemaal op reageren en wat is er gebeurt?


    Uhm, Nathabil heeft camp wakker gemaakt en george heeft hem terug naar het nedt gevracht en mama weadley heeft hem beter gemaakt. Geirge en cqmp zitte nu in camp zijnbkamer te praten.

    Ginny en Ralf staan ook te praten voor de deur en gaan straks naar buiten om Fred en Draco te zoeken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf Auron

    Ginny trok de deur achter George en Campbell dicht waardoor ik even van wakker schrok.
    ‘Oh Merlin.’ hoorde ik Ginny zeggen waarna ze de keuken inliep en ik die achter haar aan liep.
    ‘Ik weet niet wat er gebeurd is maar het is niet goed. Draco renden uit het niets weg. Hij moet vast gezien hebben wat er gebeurd is. We kunnen of hier wachten op Draco en Fred of we kunnen het bos in of we kijken of Campbell en George het wel met ma overleven.’
    'We gaan naar het bos toe.' Zei ik plotseling. Het kwam eerder uit mijn mond voordat ik er voor de tweede keer over dacht. Ik kan mezelf wel doden als er wat gebeurd met Fred in het bos; net als wat er met Campbell gebeurde misschien.. oh- en.. Draco natuurlijk. Ik beende naar de deur toe en pakte mijn en Ginny haar jas die ik naar haar toe wierp. Mijn jas trok ik snel aan en greep naar Ginny haar pols waarna ik haar richting de deur toe sleurde die ik open duwde en door het deur naar buiten liep.
    'W-we moeten ze vinden- wie weet kan er wat met ze gebeuren- h-hetzelfde wat er met Campbell is gebeurd..!' Zei ik lichtjes in paniek en liet haar pols los.


    Ralf is bang :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Na een tijdje blijven enkel Draco en ik over. Ik kijk hem boos aan.
    'Luister, ik meende niet wat ik zei, het was omdat ik Nathaniels vertrouwen moest winnen en...' Ik pek hem bij zijn kraag en duw hem hard tegen een boom aan. Hij knijpt zijn ogen dicht en ziet er bang uit.
    'Hoe kan ik dat zeker weten, Malfoy? Het zou niet meer dan logisch zijn, ik vertrouwde je toch al niet. Ik kan niet geloven dat je Ginny dit aan hebt gedaan. Als ze erachter komt...' Ik sla hem hard in zijn gezicht. Hij schreeuwt maar het maakt me niet uit. Alle woede die ik opgekropt had, gebruik ik om hem te slaan.
    'F-f-fred stop,' smeekt hij me. Ik kijk hem boos aan. Het is niks voor mij om mensen in elkaar te slaan, maar rond de volle maan word ik altijd agressiever en ik kan niet geloven wat hij ons aangedaan heeft.
    'Ik geef je een keuze, Malfoy. Of je gaat nu zo snel mogelijk weg, of ik beloof je dat je nooit meer veilig bent. En maakt niet uit welke keuze je maakt, je blijft bij Ginny uit de buurt.' Tranen stromen over zijn wangen. Hij knikt.
    'Ik ga weg, ik beloof het. Jullie zullen nooit meer last van mij hebben.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik haat je Fred. met heel mijn hart :'( je breekt Ginny zo. Ze heeft al niemand ('x

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 0:25 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Ik ben al blij als jij bij me bent. Ik ben nog blijer als dat jij ook bent. Je hoeft niets te doen; ik wel. Ik maak je niet gelukkig genoeg.’ Ik schudde direct mijn hoofd. ‘Nee; George.’ Murmelde ik zachtjes waarbij hij direct afstand maakte waar ik zijn blik op mij voelde branden terwijl zijn zachte hand mijn wang omsloot.
    ‘Hoe kan ikje gelukkig maken; Campbell? Vertel het me. Van wat word je het meest blij van?’ ik beet op mijn lip en keek hem voor een seconde in zijn ogen aan. Hij deed al meer dan genoeg om mij blij te maken. Ik had nooit kunnen of durven denken dat iemand zoals híj op míj zou vallen en zolang ik nog leef wilde ik hem niet kwijt. Hoe egoïstisch ik dan ook ben. ‘Ik ben blijer als ik bij jou ben hoewel ik me nog steeds afvraag waar ik je aan verdiend heb.’ Als een magneet drukte mijn lippen tegen die van George aan terwijl mijn hand automatisch naar zijn borstkas streek waar zijn hart zich achter school. Zachtjes tikte mijn neus tegen die van hem terwijl mijn hand afgleed naar de rand van de shirt waar hij bevroren bleef staan terwijl automatisch mijn gedachtes afgingen naar Nathaniel en zijn woorden door mijn hoofd begonnen te spoken; ‘,,heb je hem ook gesmeekt om je daar aan te raken..’ Ik beet nerveus op mijn lip die niet als die van mij aanvoelde maar die van George en met een rood hoofd haalde ik mijn lippen van die van hem weg en keek lichtelijk geneerd naar mijn handen. George had het recht om te zien. Hij had het recht om te weten voordat hij aan iets bind wat hij walgelijk vind. Nerveus gleden mijn handen naar de rand van mijn natte shirt waar ik even nerveus mee speelde voordat ik mijzelf ervan ontdeed terwijl het akelig langs mijn nek schuurde wat nog steeds branden terwijl het natte shirt op de grond viel. Ik kleedde mijzelf nooit graag uit en vooral niet waar iemand míj kon zien of waar een spiegel stond waar ik noodgedwongen mijzelf moest zien.. Toch pakte ik de rand van mijn hemd en even had ik de nijging om weg te rennen tot ik ook die omhoog trok en met een ontbloot bovenlichaam overbleef hoewel een gedeelte afgeplakt was met verband gezien de operatie van vanmiddag. Ik wist dat over mijn lichaam littekens lagen. Sommige had ik zelf gemaakt en andere waren gekomen tijdens straffen. Ze hielpen me wel. Ze hielpen me beter worden om de dingen die ik fout deed. Het waren gewoon zichtbare hersenspinsels. Meer niet. Ik wist dat ik hiermee de werkelijkheid probeerde te omzeilen gezien George nu alles open en bloot kon zien waardoor ik nerveus mijn een hand over mijn arm streek en omlaag keek wat mijn gemoed niet bepaald bevorderde ‘..niets anders dan eerlijk.’ Murmelde ik zachtjes.


    Ik had by the way ook al met Camp @ Generations gereagerd x') al een aantal pages before


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god wat een dag x'o straks ga ik mijn eerete post posten, sorry voor het wachten :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    ‘Ik ben blijer als ik bij jou ben hoewel ik me nog steeds afvraag waar ik je aan verdiend heb.’ hij drukte zijn lippen op die van mij waar ik tussendoor een glimlach tevoorschijn perste toen hij ook zijn hand tegen mijn borstkast aan legde. Zijn andere hand gleed naar de rand van mijn shirt en toen ik wachtte op wat ik verwachtte en te vroeg een adrenaline golf in me kreeg, en hij zijn lippen van die van mij afhaalde om me even aan te kijken. Licht verbaasd keek ik hem aan waardoor ik me iets wat schaamte om mijn gedachtes, en kies k verbaasd toe toen hij zijn shirt uit deed. Ik trok me even terug en drukte mijn handen in het matras voor steun en haalde even diep adem toen hij zijn hemd over zijn hoofd trok en het op de bed smeet waardoor sijn bovenlichaam ontbloot was. Niet alleen zag ik zijn bovenlichaam voor het eerste keer zonder een hemd of shirt, maar ook zag ik zijn vele littekens en wonden verspreid over xijn blote bovenlichaam. Die ene was groter dan de andere, de ene leek dodelijker dan dr andere. Ook dieper of pijnlijker. Mijn kaak viel even open om wwt te zeggen maar het leek alsof ik net mijj ting had ingeslikt aangezien een vreemd gevoel door mijn maag ging die ondersteboven stond.
    ‘..niets anders dan eerlijk.’ murmelde hij.
    Ik schudde even met mijn hoofd en hees langzaam mijn hand op om mijn vingers over een lange litteken te strijken waardoor ik al gauw een tibdeling in mijn vingers voelde.
    '..doet het nog pijn?' Begon ik zachtjes. En mijn ogen scheidd zich van zijn wonden om in zijn ogen te kijken. Ik hoef niet eens te vragen om te weten wie dit heeft gedaan.
    'Campbell, als er ooit zo iets gebeurd vertel het tegen me.. ik wil niet dat je pijn lijd en dat ik het niet weet. Je weet dat als ik zo plotseling alles zie.. dat ik je pijn ook voel.. in mijn hart?' Zei ik langzaam voordat ik mijn hand naar zijn borstkas liet glijden en hem dichter naar me toe trok om hem in eeb kleine omhelzing te sluiten en mijn hoofd in zijn schouder te plaatsen.
    'Ik wil niet dat je pijn lijd..' zei ik koppig.
    'Waarom verborg je dit, Camp? Als je pijn hebt moet ik dat ook voelen aangezien ik met je verboden ben.' Ratelde ik door en sloot even mijn ogen. Ik voelde me paniekeren door zijn wonden ja, maar ik kiet het niet zien.
    'Vertel het tegen me als er weer zo iets gebeurd, Camp.. anders moet ik je persoonlijk zelf uitkleden om je nieuwe wonden te vinden.. dus vertel het me als er weer zo iets gebeurd..'


    Mama Georgie :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omfg georgee xd dit is totaal avarechts


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Omfg georgee xd dit is totaal avarechts


    George denkt ook anders dan Campbell :') oh god hoe komt het nou dat Campvell hem niet genoeg kent om dat te kunnen weten :'o hij kent hem al bijna een jaar x'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Heb je overigens al met gingin gereageerd? Want ze noeten fred en draco nig vinden rn in wat voor een positie ze staan heb ik een leuk ideetje voor Ralf..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Camp kent geoege bijna halfjaar en ze zinn in die halfjaar veel gescheiden geweest, nop heb nog niet gereageerd met gingin ga ik zo wel ff doen leuke verjaardag gehad?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Camp kent geoege bijna halfjaar en ze zinn in die halfjaar veel gescheiden geweest, nop heb nog niet gereageerd met gingin ga ik zo wel ff doen leuke verjaardag gehad?


    Was je jarig? Omfg dat wist ik niet o.0
    Gefeliciteerd!


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Was je jarig? Omfg dat wist ik niet o.0
    Gefeliciteerd!



    Lekker geintresseerd in je medemens linde xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    Lekker geintresseerd in je medemens linde xd


    Sorry. Ik zal het nooit meer doen (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Sorry. Ik zal het nooit meer doen (huil)


    hhaaha jaja :P zou het onthouden >":']


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya