• Het Melrose High is een doodnormale high school. Alle soorten leerlingen en docenten lopen er rond van de cheerleaders tot de nerds. Ieder jaar vindt er voor de leerlingen een eindejaars gala plaats en de wedstrijden van het footballteam zijn de belangrijkste gebeurtenissen van de maand. Overleef jij het tot na je examens of bezwijk je onder alle druk van de middelbare school? Ben je een gehate cheerleader, populaire atleet of gevreesde badboy?
    "Welkom op het Melrose High,"




    ROLLEN VOL VOL VOL!
    Naam | Faceclaim | Status | User | Pagina
    Mannen
    • Finn Lesley Montgomery | Austin Butler | Quarterback | Ziegler | 1.01
    • Cristiano Ignazio Barone | Zayn Malik | Badboy/criminal | Boschetto | 1.01
    • Benjamin George O'Donnel | Paddy Mitchell | Manslut | Raccoon | 1.04
    • Lucas Isaac Hughes | Francisco Lachowski | Badboy | Gaskarths | 1.06
    • Kyros Raith | Jake Cooper | ? | Lizor | 1.07
    • Ethan Hunt | Dylan O'brien | Footballer | Mignon | 1.07
    • ? | Adrien Sahores | ? | Avgeropoulos| ?
    • Jason Ryan Grimes | Ryan Kelly | Rich asshole | Sociopaths | 1.08
    • Tobias "Toby" Cameron Hades | ? | ? | Balloo | 1.08
    • Ira Keano Venson | ? | Footballer | Collier | 1.09
    • Owen Damien Devine | ? | Nerd | Raccoon | 1.09
    • Nathan Cole Parker | ? | Jock | Solitaire | 1.10

    Vrouwen
    • Cara Jessica Smith | Leda Muir | Girl next door | Complexes | 1.01
    • Victoria Marie Juliet Maverick | ? | ? | Balloo | 1.06
    • Abigail Monroe | Willa Holland | Newbie | Mignon | 1.04
    • Syden Ara Emerson | Eva Pepaj | Weirdo | Timlin | 1.09
    • Jessica Mia Crawford | Lily Collins | Cheerleader/fashion geek | Gaskarths | 1.03
    • Jacelyn Viona Kennedy | Nina Dobrev | Cheerleader | Sociopaths | 1.04
    • Hadley Ayden Galloway | ? | Social butterfly | Xemerius | 1.05
    • Cassandra 'Cass' Jordan West | Holland Roden | Popular | Boschetto | 1.08
    • Charlotte Kate Green | Cara Delevingne | Alternative | Gaskarths | 1.08
    • ? | ? | ? | Phoeni | ?
    • ? | ? | ? | Raccoon | ?


    INVULLIJSTJE
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Status: Wat is hij/zij op school? Cheerleader, Jock, nerd etc? Vernoem hier ook bij hoe hij/zij aan deze status is gekomen
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties: Hierbij is het de bedoeling dat uiteindelijk iedereen een lijstje invult met relaties met alle andere karakters. Dit kan wat veel worden, maar als iedereen voor de helft een lijstje invult, worden er mensen buitengesloten!
    Extra:


    OVER DE SCHOOL
    • De school ligt in San Francisco, California
    • De kleuren van de school zijn rood en wit, de mascotte en symbool is een eagles. Het sportteam heet ook The Eagles
    • Er zijn verschillende naschoolse activiteiten zoals de boekclub, de naaiclub, de theatergroep, verschillende sportteams waarvan het footballteam het belangrijkste is.



    REGELS
    • Denk goed na voordat je hieraan meedoet!
    • Er is een woordenminimum van 250 woorden
    • Reserveringen vervallen na drie dagen, uitstel vragen is mogelijk
    • Maximaal drie personages per user, waarvan minstens één jongen
    • Houd de types en geslachten gelijk
    • Geen ruzie OOC
    • Ik maak de nieuwe topics aan, tenzij ik anders aangeef
    • Relaties bespreken in het praattopic
    • Voor vragen staan mijn GB en PB open
    Have fun!

    TOPICS
    Rollentopic 1
    Praattopic 1


    HET BEGIN
    We beginnen op een random maandagochtend. Niet op de eerste schooldag, maar gewoon op een random maandag in september! Iedereen komt binnen en loopt naar zijn of haar klassen toe.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 15:19 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Abby Monroe
    ** Senior, newbie **


    "Ik geloof dat Drama High weer goed op weg is," beaamde ik, toen hij me vertelde dat er an sich weinig te lachen viel. Hoewel ik in feite nog van geen enkel dramaspoor deelgenoot was - goddank - betekende dit niet dat mijn oren niet het een en ander oppikte. De groepschat was een broedplaats van allerlei roddels en spicy details over voorbije gebeurtenissen die opgerakeld werden. Dingen zoals Finn en Jacelyn, of Finn en Syden.
          Mijn hart maakte een onaangenaam sprongetje toen hij zijn glimlach liet vervagen zodra ik het thema aansneed waarvoor hij mij gevraagd had te komen. Was hetgeen waarover hij wilde praten zo ernstig? Ik kon me er niet direct iets bij voorstellen, maar desondanks voelde ik me nerveus. Praten was niet direct één van mijn sterkste punten - al was het vrij lastig om überhaupt een sterk punt van mezelf op te noemen. Ik was onhandig, socially awkward en ik wist mezelf altijd weer in de nesten te werken. Al moest ik toegeven dat Finn zich ditmaal ook niet erg leek te redden: enigszins hakkelend wist hij me uit te leggen dat home coming binnenkort was en dat het meebrengen van een date daar gewoon was. Ik was nieuw, ja, maar ik leefde hiervoor niet in de rimboe. Ik wist wat home coming was en wat het betekende.
          Met zijn volgende woorden wist hij me echter wel te verrassen. Perplex staarde ik hem aan, met mijn ogen knipperend. "Ik... eh..." Verbouwereerd slikte ik en ik voelde het bloed naar mijn wangen stijgen. Vroeg hij me nu daadwerkelijk om zijn date te zijn voor home coming? "Ik dacht dat jij en Jacelyn... Nathan zei dat jullie gezoend hadden, dus waarom niet... jij en zij? Of Syden, of..." Verdomme, Finn Montgomery, doe normaal. Ik overwoog om dit hardop te zeggen, maar in plaats daarvan hoorde ik mijn eigen stem een heel andere richting in duwen.
    "Graag," murmelde ik, mijn blik even neerslaand. Toen ik weer opkeek was een voorzichtige glimlach op mijn glimlach verschenen, voortgedreven door kriebels in mijn buik. "Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik geen prima ballerina ben."


    She's imperfect but she tries

    HADLEY 'HALE' AYDEN GALLOWAY
    Social Butterfly • 17



    Licht verbaasd keek ik Luke aan toen hij glimlachte, het was zo .. oprecht. "Dit kan zeker niet vergeten worden," zei hij uiteindelijk terwijl hij dichter naar me toe kwam. En daardoor moest ik naar hem omhoog kijken, maar misschien erger - hij stond heel erg dicht bij en plotseling leek mijn adem in mijn keel te stokken. Hij keek me - als kers op de taart - nog eens diep in mijn ogen en beet daarbij op zijn lip. Ugh, ik hield ervan als jongens op hun lip bijten.
          "Hey Hughes," hoorde ik niemand minder dan Kayleigh. Luke zijn aandacht ging ook plotseling naar haar, waardoor ik even twijfelend in mijn lip beet en mijn blik neersloeg. Waarom deed ik dat? Omdat zij het lichaam had wat jongens wensen en ik jaloers ben? Twijfelend keek ik naar de twee en trachtte dan enkele stappen naar achter te zetten. Echter leek Lucas anders te denken gezien hij toch op mij af kwam. Het kwam tot conclusie dat ik jaloers was, alleen waarom? Toen hij opeens over het kussen begon, begon de twijfel in me toe te slaan. Hij vertelde me soort van dat hij mijn lichaam mooier vond als die van Kayleigh, waardoor mijn wangen warm werden. Lichtelijk gecharmeerd door het compliment wist ik niets meer uit te brengen.
          Echter kon ik daarnaast niets meer uitbrengen, gezien Hughes plots zijn zachte lippen op de mijne drukte. Ik leek als in de kus mee op te gaan en sloeg mijn armen om zijn nek, terwijl hij zijn armen om mijn middel sloeg. De kus was betoverend en nadat ik mijn mond lichtelijk opende werd hij wat wilder, nadat Luke in mijn onderlip beet en we een vurig tongenspel begonnen. Tot slot beet ik nog in zijn onderlip voordat we elkaar (we zaten serieus tegen elkaar aangedrukt) loslieten.
          Het duurde ook niet lang voor ons "momentje" verstoord werd door niemand minder dan Kayleigh, die ook haar armen om Luke's nek sloeg - waardoor ik -niet wetende wat te doen- enkele stappen naar achter zette, me omdraaide en weg liep. Echter wist ik van de ene op de andere seconde op iets te staan waardoor ik opeens door de lucht vloog, en met een gilletje op de grond terecht kwam. Plat op mijn buik. Kreunend wreef ik over mijn knieën die behoorlijk pijn deden - en ik negeerde ook de hoge lach van Kayleigh. Zou Luke echt met d'r gaan?





    GABRIËL 'GABE' CALEB GREEN
    Social Butterfly • 17



    Ik keek als een robot naar het beeldscherm van mijn kut mobiel. Waarom, waarom Syd? Waarom deed ze me zoveel pijn? Dit leek op de tijd met mijn ouders, ze leek me niet meer te vertrouwen en zag me waarschijnlijk als alle anderen doen. Zuchtend staarde ik voor me uit, terwijl ik de sigaret die in mijn mond bungelde op de grond gooide en uittrapte. Toen kwam een bericht van Syd, op mijn vraag. Hield ze nog van me? Het antwoord was nee. Ik zoog ietwat geschrokken adem in en keek als geschockt op het beeldscherm, meende ze dat? Dit was serieus als een klap in mijn gezicht.
          "Zeg het maar gelijk, dan hoeven we ook niet te doen alsof," en ineens stond ze voor me. Lieve Syd met een gevaarlijk blauwe slaap en een gebroken stem. Waarom was ze zo gebroken als ze zei dat ze niet van me hield? Ik staarde haar pijnlijk aan en kon als een standbeeld, geen enkele meter verzetten. "Syd," stamelde ik hulpeloos. "Als je niet, van me houdt .. kunnen we beter ook - kunnen we beter ook dit stoppen. Als ik toch een grap voor je was," fluisterde ik uiteindelijk en wist op haar af te stappen. Ik haalde trillend mijn hand door haar donkere lokken, en drukte een kus op haar voorhoofd. "Ik dacht dat je anders was, Syd," mompelde ik zachtjes voordat ik langs haar heen wegliep richting football velden..


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Syden Ara Emerson

    Weirdo - 17 - in pain



    "Zeg het maar gelijk, dan hoeven we ook niet te doen alsof," zei Syden tegen hem - toen ze voor hem stond.
    Gabe staarde haar pijnlijk aan en kon als een standbeeld, geen enkele meter verzetten. "Syd," stamelde hij hulpeloos. "Als je niet, van me houdt .. kunnen we beter ook - kunnen we beter ook dit stoppen. Als ik toch een grap voor je was," fluisterde hij uiteindelijk en hij wist op haar af te stappen. Hij haalde trillend zijn hand door haar donkere lokken, en drukte een kus op haar voorhoofd. Syden's adem stopte even, hoewel ze dit al had verwacht - deed het alsnog enorm pijn. Tranen vielen nu naar beneden.
    "Ik dacht dat je anders was, Syd," mompelde Gabe zachtjes voordat hij langs haar heen wegliep richting de footballvelden.
    Syden bleef huilend staan. "Gabe.." wilde ze roepen, maar het kwam eruit als een fluistering. "Ik heb gelogen, alsjeblieft.." zei ze nog, maar Gabe was al vertrokken.
    Uit verslagenheid liet Syden zich toen op de grond vallen en barstte ze in huilen uit. Hoe was het toch mogelijk dat in een fucking dag alles werd verpest?
    "Gabe.." fluisterde ze, hopend dat Gabe het zou horen en zich weer zou omdraaien.
    Syden draaide wat met in haar mobiel in haar handen, terwijl tranen naar beneden vielen. Ze had het totaal verpest.
    "Gabe!" riep ze nu. Ze moest het hem vertellen, ze kon hier niet mee leven. Syden hoopte heel hard dat Gabe nog niet te ver weg was.


    That is a perfect copy of reality.

    CHARLOTTE 'CHARLIE' KATE GREEN
    Alternative and health guru • 12th grade
    Outfit


          Drama, drama en nog eens: drama! Waarom kan deze school niet één keer een dag hebben zonder al deze heisa en gewoon een normale school zijn met saaie leraren, stomme leerlingen, slaapwekkende lessen. Gewoon, saai. Nee echt waar, de drama begint irritant te worden en zuchtend dwaal ik wat rond terwijl ik op WhatsApp zit. Terwijl ik in mijn eigen wereldje een beetje verzonken ben – gebeurt er van alles in de groep en ik volg het allang niet meer. Kennelijk hebben Luke en Hale gezoend: eindelijk, ik zei het toch: ze horen bij elkaar. Ten tweede hebben Syden en Gabe – mijn grote broer ook al weet niemand dat – ruzie en voor ik het weet krijg ik te horen dat ze uit elkaar zijn. Kort vloek ik even, dit kan Gabe totaal niet hebben en ik weet gewoon dat hij me nu nodig heeft, zijn kleine zusje - letterlijk. Die gast is zo groot, niet normaal gewoon. Ten derde zegt Ira onze afspraak om wat te doen na de wedstrijd af omdat hij met Jess wilt zijn om een één of andere reden die onbekend blijft. Teleurgesteld kijk ik naar mijn telefoon, ik weet dat hij en Jess enkel beste vrienden sinds de kleutertijd zijn, maar nog steeds vind ik het jammer. Ik voel me dan ook nogal een beetje gedicht en minder goed gestemd dan voorheen loop ik richting de footballfields. Eenmaal daar kijk ik rond of ik mijn broer zie – die ik uit duizenden herken. Zijn lang gestalten zie je niet over het hoofd, bovendien is hij ook nog eens verlaten en alleen. Zuchtend ren ik op hem af en sla van achteren mijn armen om zijn middel heen terwijl ik een kus tegen zijn rug druk.
          "Hey broertje," mompel ik voordat ik voor hem ga staan en hem schattend aankijk. "Wat is er gebeurd?" ik sla weer mijn arm om zijn middel heen en leg mijn hoofd tegen zijn borst aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Music is the cure to everything, or so I thought.

          Mijn optimisme ebt een beetje weg als ik erachter kom dat Benjamin en Jess aan het praten zijn. Ik fruts ongemakkelijk met mijn shirt en probeer niet te veel na te denken over wat ze nu zouden kunnen doen. Jess klonkt echter niet al te vrolijk dus ik gok dat het geen gezellig gesprek is geweest.
          Ik haal net mijn mobiel tevoorschijn om Benjamin een bericht te sturen als ik plotseling voetstappen hoor. Voordat ik de jongen in me op kan nemen word ik overweldigd door twee lippen op de mijne. Mijn hart slaat een slag over en het duurt even voordat ik weer weet hoe ik moet ademen. Ik zoen Benjamin teder terug en als ik hem uiteindelijk loslaat laat ik mijn handen naar zijn middel glijden terwijl ik hem aankijk.
          'Hee,' glimlach ik, 'sorry voor mijn... verschijning,' zeg ik doelend op mijn half blauw groene gezicht en ik haar verontschuldigend mijn schouders op.
          'In ieder geval, hoe voel je je?' vraag ik terwijl ik hem volg naar binnen. Het is raar om hier weer te zijn gezien ik hier al vier jaar niet geweest ben. Ik kijk om me heen en haal een hand door mijn rommelige haar. Ga ik dit echt allemaal opnieuw doen?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ira Keano Venson




    In een drafje weet ik het veld op te komen, waarop het eruit ziet alsof ik zin heb in de wedstrijd. Het tegen deel is echter waar, want ik heb er evenals Nathan totaal geen zin in. Naast school is dit wel de enige verplichting waar ik mezelf aan kan houden en daarbij wordt mijn conditie al erg genoeg door mijn rookgedrag.
    Eenmaal op het veld kan ik met zekerheid stellen dat zeker een kwart van de school hier aanwezig is. Niet alleen het footballfield wordt omringd met mensen, maar ook de andere velden waar onder andere door de cheerleaders wordt geoefend en de voetballers onder ons, zoals Hale. Wat me opvalt is dat de meesten worden afgeleid door hun mobieltje en dan vooral degene met wie ik in het groepsgesprek zit. Aan de ene kant kan ik ook weleens spammen, maar dat zal meer in de private gesprekken zijn dan in het groepsgesprek. Daar zitten namelijk ook een aantal spammers in, zoals in ieder groepsgesprek.
    Ik stop midden tussen twee velden, wanneer Nath iets vraagt waar ik op dit moment niet op had gerekend. De vraag hing al een tijdje tussen ons, maar als het aan mij had gelegen was de vraag nooit beantwoord geweest. Echter houd ik niet van liegen en tegen wanhopig aan, probeer ik een poging te doen om het gesprek een andere richting op te duwen, zoals Hale had voorgesteld. Ik zou sowieso niet van plan zijn om iets over haar verleden te vertellen, dat heb ik me al van te voren voorgenomen. Deze keer kwam ik er echter niet zo makkelijk vanaf als de voorgaande keren dat Nath wilde dat ik meer over mezelf wilde vertellen. Uiteindelijk breng ik met moeite dat ik mijn vader heb verloren op jonge leeftijd en ik besef me dat hij al een aantal dagen niet meer in mijn hoofd heeft rondgespookt. Vreemd, gezien er altijd wel een moment op de dag is dat ik aan hem moet denken. Misschien komt het door de afleiding die ik sinds zaterdag heb.
    Al wil ik Charlie nu niet bestempelen met afleiding, gezien ze dat niet is. Als er iets is waar ik op dit moment blij over ben is Charlie en alweer weet het de gedachte aan mijn vader te verdrijven, waardoor er een lichte glimlach op mijn gezicht weet te kruipen. Bij deze bericht ik haar of we na de wedstrijd iets zullen gaan doen samen en al snel krijg ik een antwoord.
    De wedstrijd begint nog niet en zolang het nog niet begint, zie ik geen reden om mijn mobiel aan de zijlijn te leggen. Daarbij krijg ik net enkele berichtjes van Jess binnen dat ze mijn aanwezigheid vanmiddag wel kan gebruiken en ik weet dat ik zojuist iets met Charlie had afgesproken, maar Jess heeft me op het moment meer nodig, heb ik zo het idee. Het klonk namelijk best dringend, alsof er iets slechts is gebeurd. Wanneer het ijs aan sprake komt, is mijn vermoede bevestigd en moet het wel iets ergs zijn. Hoewel ik het niet graag doe, stuur ik Charlie een berichtje dat het vanmiddag helaas niet door kan gaan. Door haar reactie krijg ik het vermoede dat ze het niet leuk vind, wat ik aan de ene kant wel begrijp, maar er is een ding wat bijna op mijn voorhoofd staat geschreven en dat is dat ik niet van verplichtingen houd. Het betekent niet meteen dat ik altijd alles af zeg, maar als er iets is wat op dat moment belangrijker is, zet ik dingen best snel opzij.
    Mijn blik gaat naar links en al vrij snel krijg ik Hadley in mijn vizier, maar ze is niet met iemand waarvan ik verwacht dat ze zou zijn. Luke Hughes. Ik heb wel geluk vandaag, want vrijwel direct nadat ik mijn blik op hen heb gevestigd zijn ze aan het zoenen. Ik kijk terug naar het footballfield. Het is niet dat ik het erg vind dat mijn nichtje wie praktisch mijn zusje is, met iemand zoent. Ik denk dat het eerder is dat ik niet wil dat er iemand tussen ons komt. Het is daarbij wel mijn probleem en niet het hare, wat ik haar later duidelijk weet te maken. Mijn mobiel kan ik na het laatste berichtje niet meer gebruiken, doordat de wedstrijd is begonnen.
    Na de wedstrijd, die we trouwens hebben verloren, heb ik besloten om toch nog even naar Charlie te gaan. Ik heb een hekel aan verplichtingen, maar een vriendin zoals Charlie is het waard om een verplichting te zijn. Vandaar dat ik mezelf naar haar toe weet te begeven. Ik weet dat ik nodig een douche kan gebruiken, maar op het moment zal mijn deo de geur voor even kunnen verbloemen. Ze heeft zojuist gezegd dat ze bij Gabe is en dat hij niet in een uitmuntende staat is, maar de reden waarom zou ze me later uitleggen.
    Een lichte glimlach kruipt op mijn gezicht bij het zien van Charlie, al had ik liever gehad dat ze op die manier tegen mij aan zou staan, ziet het er best schattig uit. Vooral omdat Gabe een stuk groter is dan Charlie. Ik ben niet van plan om het moment te ruïneren, vandaar dat ik, na even stil te hebben gestaan, achter Charlie langs loop en mijn lippen op haar achterhoofd druk. Mijn hand rust onder haar schouder en voor een moment richt ik mijn blik op Gabe, wie ze omhelst. Een lichte glimlach verschijnt op mijn gezicht als begroeting en tegelijkertijd weer als en gedag. Terwijl ik bij ze weg loop, glijd mijn meestal warme hand van haar schouder af.
    Jess heeft gezegd dat ze bij de kleedkamers op me zou wachten en op dit moment is er geen andere plek waar ik wil zijn. Het sportshirt plakt aan mijn lichaam en de geur die het met zich meedraagt is ook niet al te best. Daarbij ziet mijn haar er ook niet uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Finn Lesley Montgomery

    “Do not hate the player, nor the game...rule it!”




    "Ik dacht dat jij en Jacelyn... Nathan zei dat jullie gezoend hadden, dus waarom niet... jij en zij? Of Syden, of..." stamelt Abby als ik vraag of ze mijn date wil zijn. Ongecontroleerd valt mijn mond open, maar meteen daarna bijt ik ongemakkelijk op mijn onderlip. Hoe ga ik dit uitleggen zonder over te komen als een dramaqueen? Heel makkelijk: niet. Ik weet ook eigenlijk niet waar ik zat met mijn hoofd toen ik besloot om Jace terug te zoenen. Jace en ik zijn niks meer, we zijn klaar - over en uit. Dat klinkt misschien harteloos maar daar heeft ze het echt zelf naar gemaakt. Het ene moment wil ze me terug, het andere moment heeft ze seks met Nathan. Wat moet ik daar nou mee?
          'Jacelyn en ik...uhm - ik zou niet eens weten hoe ik dat moet zeggen,' zeg ik eerlijk. 'Het is klaar tussen ons en het was een fout dat ik haar zoende. Een grote fout. En Syden en ik? Gewoon vrienden. Daar is geen flirten aan voorbij gekomen. Geloof me'
    Uiteindelijk stemt Abby toch toe om met me naar het gala te gaan en verontschuldigt zich alvast dat ze geen prima ballerina is. Even betwijfel ik of ze wel echt met me mee wil en dat ze 'ja' heeft gezegd omdat ze me niet af wilde wijzen. Toch voel ik me euforisch op dat moment. Een grote glimlach siert zich rond mijn lippen en ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat mijn ogen twinkelen van plezier.
          'Ik ben zelf ook niet bepaald een prima ballerina,' lach ik dan om de sfeer een beetje ontspannen te houden. 'Ik zal waarschijnlijk op je tenen stappen, dus alvast sorry daarvoor'
    Ik bekijk Abby en glimlach opnieuw. In mijn hoofd stippel ik heel de avond al uit. Ik haal haar op van haar huis, neem haar mee uiteten en samen zullen we een leuke avond beleven. En met een leuke avond bedoel ik geen seks-in-een-hotelkamer-avond, à la Nathan Parker, maar gezellig samen dansen en plezier hebben.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    JACELYN VIONA KENNEDY
    ''I’m sorry I think I’m having a stroke. Did you just suggest we break a rule?''
    • Senior • Cheerleader • Head Bitch • Bored and tired •




          "Er valt niet veel te zeggen, behalve dat het voor goed over is tussen ons. Hij kon niet kiezen tussen mij en Kyros dus heb ik voor hem de keuze gemaakt door te zeggen dat hij voor Kyros moest gaan. Nu zit hij waarschijnlijk bij hem en is hij me allang vergeten, wat een mooi liefdesverhaal vind je niet?" Ik schudde mijn hoofd kort, ik wist dat Benjamin haar niet verdiende maar het nu precies zeggen zou niet echt geruststellend voor haar zijn. Nogal verbaasd keek ik haar aan toen ze opeens weer keihard begon te huilen en op de grond neerviel. Mijn god. Ik had haar nog nooit zo gebroken gezien.
          "Wat moet ik nou doen, Jace? Waarom houd ik nou uitgerekend van hem zo zielsveel?" Een diepe zucht rolde over mijn lippen en ging zelf nu ook op de grond zitten. Ik veegde haar haren uit haar gezicht en keek haar met een zwakke glimlach aan.
          ''Jessica Crawford, je bent een geweldige meid die het niet verdient om nu helemaal gezakt op een football veld te zitten huilen. Weet je wat je verdient?'' Met mijn duim veegde ik een paar tranen weg en schudde mijn hoofd kort. ''Je verdient een gelukkig leven, zonder gezeik of wat dan ook. Je verdient het om je droom te leven. Jess je verdient dit gewoon niet en ik trek het niet meer. Je zien lijden is gewoon.. Hartverscheurend.'' mompelde ik zacht en woelde door haar haren.
          Ik kruiste mijn benen zodat ik in een kleermakerszit zat en vouwde mijn handen samen met die van Jess.
          ''Jongens zijn over het algemeen al slecht nieuws.'' mompelde ik en trok mijn wenkbrauwen op.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2015 - 16:58 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.




    Benjamin George O'Donnel



    Zijn zachte lippen kusten me gewillig terug en na even liet hij me toch los zodat ik ook nog vlug even een teug lucht kon inademen. Zijn armen had hij losjes om mijn middel geslagen en rustten daar even.
    'Hee,' glimlach hij liefjes waardoor ik automatisch ook terug glimlachte. "Hey," begroette ik hem terug en liet mijn armen losjes om zijn schouders hangen.
    'sorry voor mijn... verschijning,' zei hij plots verontschuldigend en haalde losjes zijn schouders op waardoor ik hem vragend aankijk en heel zacht en mijn hand naar zijn blauwgekleurde wang bracht waar ik voorzichtig over zijn wang streelde met mijn duim. "Je hoeft je niet schuldig te voelen daarvoor, daarbij ben je nog steeds even aantrekkelijk." zei ik opbeurend en knipoogde even waarna ik een vluchtig kusje op zijn lippen drukte, echter verdween mijn vrolijke gevoel licht bij zijn volgende vraag .
    'In ieder geval, hoe voel je je?' terwijl hij dat vroeg had ik hem voorzichtig losgelaten en liep naar mijn huis toe waar ik de deur opendeed en kort nadacht over wat ik zou zeggen. Hoe voelde ik me? Bagger, verschrikkelijk om eerlijk te zijn maar Kyros was mijn lichtpuntje waar ik op moest focussen. Hij was mijn enige kans om Jess te vergeten en weer liefde te krijgen.
    "Nou om eerlijk te zijn vreselijk, maar jij maakt mijn dag weer goed." zei ik met een zwak glimlachje en liet hem binnen in het huis.
    "Dus ik heb popcorn, chips frisdrank, warme choco?" begon ik en plofte neer in de zetel waarna ik naast me klopte als teken dat hij naast me mocht komen zitten.

    [/grey][/face][/center]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 21:00 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    CARA JESSICA SMITH
    Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Sad. ~ outfit


    Van de avond van het feestje kan ik me niet veel herinneren. Van het weekend weet ik vooral dat ik heel veel hoofdpijn heb gehad. De halve fles Viniq op mijn nachtkastje bevestigde het feit dat het weer flink fout is gegaan. Zondag. Zondag heb ik de hele dag liggen huilen. Alles leek zo goed te gaan maar ik bleef maar ruzie maken met mijn moeder, en eigenlijk wilde ik het liefst weer opgeven. Ik krijg haat op mijn youtube account en mijn leven zuigt nu in general. Ik weet niet goed of ik het moet laten merken, dus houd ik het voorlopig maar even voor me. Ik zucht en rol m'n bed uit. Ik voel me nog steeds niet goed, maar ik moet naar school. Na een snelle douche en een paar happen van een appel - "ontbijt" - schiet ik in mijn kleren en ga op weg naar school.
    >> *to Chris* Come rescue me. My hangover is not over. Not even close. I'm dying. - Cara

    Eenmaal daar begint het gezeik in de groep. Hadley heeft een zuigzoen, en ik zeg dat het niet zo'n big deal is. Dus ben ik een slet. Niet dat iemand mij ooit hickeys wil geven, maar ik ben wel een slet. Nice one, Nathan. Ik voelde me al verschrikkelijk kut, en dit wordt niet beter zo.
    >> *to Chris* I'm gonna go home. Nathan's being a jerk and I'm having a bad day. Idk. I'm happy you're back. Meet up later? - Cara

    Met een zucht prop ik al mijn boeken terug in mijn tas, en pak ik mijn fietssleutel. Ik stap op en fiets naar huis, waar ik me snel in een comfortabelere outfit omkleed, en me weer op mijn bed laat vallen. Ik val even in slaap, maar word al snel weer wakker om me weer in de groep te begeven. Hale stuurt me een berichtje over Luke, en ik schiet meteen overeind met een plan. Ik ga ze koppelen. Forceer ze bij elkaar. Met een lachje om mijn lippen stuur ik een bericht:
    >> *to Luke, Charlie and Chris* So, my parents are going away for a while starting thursday, want to come over on Friday? (: x

    Ik glimlach als Char er vervolgens mee instemt om daarna te blijven slapen en video's te maken, en blijf nog wat praten terwijl ik op bed knuffel met mijn katten, te moe om echt iets te doen. Mijn tijdelijke kick is alweer over; alles is een soort van geregeld en nu is er niets meer op te focussen. Mijn ouders komen mijn kamer binnen. Is het erg dat we eerder gaan? We moeten nog wat regelen bij oma onderweg? Prima, top, ga maar weg. Laat me maar alleen. Ik zeg het niet, maar ik voel het wel. De tranen rollen over mijn wangen als ik de deur dicht hoor slaan en zonder enige twijfel grijp ik naar de halflege fles op mijn nachtkastje, en begin zonder glas te drinken. Recht uit de fles. Te veel. Veel te veel. Ik strompel naar beneden om in de drankkast van mijn ouders te zoeken, en na een tijdje ben ik zo stomdronken dat ik niet weet wat ik doe. Eerst bel ik Chris, maar ik hang op zodra de telefoon over gaat. Vervolgens bel ik Luke, maar doe hetzelfde. Dit doe ik ook bij Hadley, en alleen bij Charlotte laat ik de telefoon langer overgaan. Toch hang ik op, en begin te typen in het groepsgesprek. Myah heeft al snel door wat er aan de hand is, en ik vertel haar alles. Ze vertelt dat ze eraan komt en ik begin alleen maar harder te huilen. Ik verdien dit niet. Echt niet. Echt niet.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 0:03 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    JESSICA 'JESS' MIA CRAWFORD
    Cheerleader and fashion geek • 12th grade
    Outfit

          Jace komt tegenover mij zitten waardoor ik even opkijk en ik glimlach zwakjes wanneer ze wat lokken uit mijn gezicht veegt.
          ''Jessica Crawford, je bent een geweldige meid die het niet verdient om nu helemaal gezakt op een football veld te zitten huilen. Weet je wat je verdient?'' terwijl er nog één traan over mij wang glijdt, veegt ze deze weg met haar duim en ik kijk haar vragend en hoopvol aan. ''Je verdient een gelukkig leven, zonder gezeik of wat dan ook. Je verdient het om je droom te leven. Jess je verdient dit gewoon niet en ik trek het niet meer. Je zien lijden is gewoon.. Hartverscheurend.'' mompelt ze en haar handen glijden even door mijn haren waardoor ik even zucht en knik. Dankbaar knik ik naar haar en verstrengel onze vingers wanneer ze mijn handen vastpakt.
          "Je hebt gelijk Jace, ik moet me over hem heenzetten, ik denk dat ik maar met Ethan naar Homecoming ga, want ik ga gewoon, ik ga Benjamin mijn laatste Homecoming niet laten verpesten," mompel ik en bericht Ethan gelijk of we samen kunnen gaan. Na een ontzettend vaag gesprek zegt hij dan ja en ik zucht even opgelucht, dan is dat ook opgelost. "Ziezo. En ik ga mijn droom nastreven, ik moet en zal op die Academy of Arts komen."
          ''Jongens zijn over het algemeen al slecht nieuws.'' mompelt ze dan en trekt even haar wenkbrauwen op. Ik knik instemmend en veeg de laatste tranen van mijn gezicht af en kijk Jace dan weer aan.
          "Inderdaad, net zoals liefde, so overrated," ik knijp even in haar handen en kantel mijn hoofd dan wat. "But what about you? Jij hebt het ook niet makkelijk heb ik begrepen. Zo dadelijk ga ik naar Ira toe en dan gaan we emmers ijs eten met slechte films. Als je wilt ben je altijd welkom? Ira vindt het ook geen probleem." ik buig even naar moren om haar een knuffel te geven om me vervolgens weer terug te trekken en haar afwachtend aan te kijken.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 8:10 ]


    I just caught the wave in your eyes

    LUCAS 'LUKE' ISAAC HUGHES
    Badboy and secret musician • 12th grade
    Outfit


          Haar lippen zijn zó zacht, schiet er door mijn gedachten heen terwijl ik mijn lippen op de hare druk. Heel subtiel grijns ik tegen haar lippen aan wanneer ze me terugkust en haar armen om mijn nek slaat. Mijn armen wikkel ik om haar middel heen terwijl we zo dicht mogelijk op elkaar gaan staan en de kus voortduurt. Voor mijn gevoel wordt ik ik de kus gewoon ingezogen, met alle passie die ik in me heb zoen ik haar terwijl ik haar lichaam nog wat dichter tegen de mijne aandruk. Voorzichtig opent ze haar mond waardoor ik sensueel mijn tong over haar lippen strijk om daarna een vurig spel met die van haar te bespelen. Pas na een paar seconde – het leken wel uren, een paar betoverende uren – laten we elkaar dan los en ik kijk haar even glimlachend aan. Echter net wanneer ik wat wil zeggen voel ik een ander paar armen om mijn nek en voor ik het weet kijk ik in de enorme ogen van Kayleigh. Met een ongemakkelijke grijns kijk ik haar aan terwijl ze zich ook tegen mij aandrukt, op zo'n manier dat het lijkt alsof ze me probeert op te geilen – wat haar dus niet echt lukt maar ik houd maar even mij mond.
          Verschrikt kijk ik op wanneer ik een gil hoor – van Hadley afkomstig – en nog net zie ik hoe ze struikelt en op de grond valt, plat op haar buik. Ik trek even een pijnlijk gezicht en kijk even raar naar Kayleigh wanneer deze begint te lachen, een nogal sadistische lach als het aan mij ligt. Wanneer haar en mijn blik kruisen trek ik even mijn wenkbrauw naar haar op en duw haar van me af. Een verontwaardigd kreetje verlaat haar lippen maar ik besteed er maar weinig aandacht aan terwijl ik naar Hadley loop. Zonder iets te zeggen til ik haar op, bride style, en loop met haar weg van het veld af richting het eerste de beste afgelegen bankje dat ik zie. Eenmaal daar ga ik zitten en zet haar op mijn schoot voordat ik haar aankijk.
          "Gaat het?"

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 15:36 ]


    I just caught the wave in your eyes

    MYAH RAITH

    Tijdens het terugrijden naar school las ik een beetje mee op whatsapp en had ik met een aantal mensen gesprekken. Allemaal heel onschuldig en niet heel dramatisch of interessant.
    Nou ja, Jace zei sorry voor haar gemene gedrag, wat eigenlijk een wereldwonder op zich was. Het was echter wel nadat ik sorry gezegd had. Ik vroeg me af hoelang deze vrede tussen ons bewaard zou blijven.
    Cara praatte ook mee in de groep en plots merkte ik op dat ze best wel vreemd praatte. Haar manier van praten leek op hoe ik praatte toen ik dronken was. Zou ze dronken zijn? Op dit tijdstip?
    Ik vroeg haar of ze dronken was en uiteindelijk bleek het dat dat zo was.
    Ze begon allerlei vreemde dingen te zeggen. Dat ze zich niet goed voelde en zichzelf pijn wilde doen. Zelfmoord liet ze ook vallen.
    Meteen wist iets in me dat dit niet goed was. Ik stuurde een bericht om te vragen wie me naar haar huis kon rijden, omdat Cara niet op school was, dus waarschijnlijk thuis was.
    Cara was niet echt een vriendin van me, maar in dit soort gevallen kon ik echt in paniek raken. Net als deze keer dus.
    Een aantal mensen wilde wel rijden, maar ik sprak met Charlie af om te gaan.
    Zo snel als ik kon draaide ik de wielen om niet teveel tijd voorbij te laten gaan waarin Cara zichzelf iets aan kon doen.
    Eenmaal aangekomen deden mijn armen echt enorm zeer.
    Ik las op whatsapp dat Kyros Cara inmiddels rustig gemaakt had. Dude, hij was hier echt goed in.
    "let's go" zei ik tegen Charlie toen ik bij haar auto aangekomen was. Ik deed de deur bij de passagiersstoel open en probeerde mezelf uit mijn rolstoel te krijgen en op de stoel te gaan zitten.
    Een beetje hinkend, onhandig en nog steeds paniekerig ging ik op de stoel zitten. De rolstoel stond nog steeds buiten.
    "Ugh, dat stomme ding. Charles, zou jij 'm misschien even in kunnen klappen?" vroeg ik haar. Ik kon nu zelf niet meer uit de auto stappen. Het was me gemakkelijk gelukt om in de auto te komen, wat echt een wonder was. Als ik er nu weer uit zou gaan, zou het echt een eeuw duren voordat ik er weer in zat..

    outfit

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 9:42 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Kyros Raith
    Ky • Muziekkant • 17 • Music is the cure to everything, or so I thought.

          'Je hoeft je niet schuldig te voelen daarvoor, daarbij ben je nog steeds even aantrekkelijk,' zegt hij en ik bloos lichtjes terwijl ik hem naar binnen volg.
          'Nou om eerlijk te zijn vreselijk, maar jij maakt mijn dag weer goed,' reageert hijop mijn vraag over hoe hij zich voelt.
          'Dus ik heb popcorn, chips frisdrank, warme choco?'
          'Ik zorg er wel voor dat je je beter gaat voelen en ehm warme choco?' Ik ga naast hem op de bank zitten en kruip tegen hem aan.
          'Maar dat kan op zich ook nog wel even wachten,' mompel ik. Ik kijk hem aan en glimlach om vervolgens voorover te buigen en hem te zoenen. Het feit dat ik dit weer kan doen of überhaupt met hem kan praten had ik niet meer verwacht. Vier jaar heeft wr tussen gezeten en nu lijkt het alsof het allemaal weer goed komt. Wat ik me afvraag is hoe lang dat gaat duren...
          Na een tijdje laat ik hem los en kom ik overeind om hem mee te trekken naar de keuken.
          'Het is best eng dat ik nog steeds weet waar alles ligt... nou ja tenzij jullie alles veranderd hebben. Dus... chocolade melk?' Ik kijk hem met een hoopvolle blik aan.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Cristiano 'Chris' Ignazio Barone

    Bad boy || Criminal




    Mijn eerste dag terug op school was... Interessant. Om het zo maar te zeggen, al was ik erg blij dat de dag weer voorbij was. Nu had ik echter niks te doen en om bij de velden rond te hangen klonk al helemaal niet leuk. Wat heb ik daar te zoeken? Misschien Nathan irriteren, maar ik wil mijn tijd niet verdoen. Bij mijn kluisje mengde ik me dus weer in het groepsgesprek waar ook van alles aan de hand was. Toen Cara uitlegde wat er met haar aan de hand was twijfelde ik geen moment en ik appte dat ik naar haar toe zou komen. Ik dump mijn boeken in mijn kluisje en loop dan in een keer door naar mijn auto. Mijn tas dump ik naast me en het duurt niet heel lang voor ik weg rijd van de hel die ze school noemen. Ik rij echter niet meteen naar haar huis maar rij een stuk om zodat ik bij een grote winkel aankom. Tja, als ik haar moet opvrolijken moet ik niet met lege handen aankomen. Nou ja, kan wel. Maar dan moet ik gaan improviseren en daar ben ik al helemaal niet goed in.

    Een klein kwartiertje later loop ik de winkel uit met een grote tas in mijn ene hand. Ijs, snacks, pizza, frisdrank, chocola, snoep en nog wat andere noodzakelijke dingen. Ja, dit moet werken. Hoop ik. Deze tas zet ik ook op de stoel naast me en dan rijd ik wel gelijk door naar haar huis. Snel kijk ik of ik alles heb en stop dan mijn mobiel en sleutels in mijn zak. Met de tas in mijn ene hand loop ik de auto uit en sla de deur achter me dicht. Vervolgens loop ik meteen door naar haar deur en bel aan. Dan kijk ik weer even in de groepschat en grijns kort, waarna ik weer opkijk als de deur open gaat. '' 'Ello sweetheart, here to cheer you up..'' grijns ik en ik hou de plastic tas even omhoog.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 17:56 ]


    El Diablo.