• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Omg, really? Kan ik morgen weer twee en half uur gaan wachten? :'l


    Caution first, always.

    Cover tijd. Als het lukt, ga ik lachen :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik volg mezelf niet meer


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Hehe, mijn fotoshopskills zijn niet bepaald geweldig, but oh well, het is iets en ik vind het best :Y)



    Ooit op een dag zal de link gaan werken


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Whuuut ik ben gewoon voor het eerst sinds weken buiten RPG's aan het schrijven en het lukt gewoon ^^ Byeee writersblock!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 17:01 ]

    Waarom kunnen blaren wel doorgeprikt worden en muggenbulten niet, zo van waarom is het leven zo oneerlijk en uit balans.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zucht zucht zucht zucht...
    Ik ben zo moe...
    En ik heb geen zin om te leren...
    Maar dat moet wel...
    Wat is school toch voor een bullshit.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Vanavond gewoon een uur lang handjes schudden, ugh, condoleances.


    Sarah = ongewoon sexy

    Er draait eindelijk weer eens een leuke film in de bios. Van t weekend maar ff kijken denk ik ^^

    The way you look at me, it is enchanting me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zou het kunnen?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    'this is the cutest part of the song' aw tyler u cutie

    Ik wil verder met me verhaal, ik wil dit helemaal niet D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, eens een poging doen tot schrijven of rich maar weer een spelletje spelen...?


    Stenenlikker

    Haha, dat je echt dacht dat daar danger stond. Er zit verschil in een C en G.