• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 9 sep 2015 - 0:17 ]


    Tijd voor koffie.

    Oh gadver de gadver de gadver, wat een nare droom was dat. Fijn dat ik hem weer herinner in de literatuur les, ik zat bijna te janken in het lokaal. Thanks brain (cat)

    Jorah schreef:
    Oh gadver de gadver de gadver, wat een nare droom was dat. Fijn dat ik hem weer herinner in de literatuur les, ik zat bijna te janken in het lokaal. Thanks brain (cat)

    Ah crap, nu jij? D; Ik hoop dat je die droom een beetje opzij kan zetten vandaag. :c *hug*

    -

    Frick, waarom maak ik me altijd druk om dingen waar een ander waarschijnlijk niet eens twee keer over nadenkt?


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ah crap, nu jij? D; Ik hoop dat je die droom een beetje opzij kan zetten vandaag. :c *hug*

    -

    Frick, waarom maak ik me altijd druk om dingen waar een ander waarschijnlijk niet eens twee keer over nadenkt?


    Ja man, gaat lekker met ons.


    I feel ya bro. Wat ik heb geleerd is dat je gewoon moet genieten en niet jezelf gek moet maken! Voor je het weet ga je spoken zien terwijl er niks aan de hand is *hug*

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 11:59 ]

    Fuck school.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil naar huis, aan mn verhaaltje(s) werken


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Check je mofo mail. (cat)


    Caution first, always.

    Tuurlijk, als ik wat heb krijg ik te horen 'ja, dingen gaan niet altijd zoals je het wil' en als mijn moeder eens wat heeft? Oh nee, dan vergaat de wereld en is alles buiten proporties. Donder toch op man.


    26 - 02 - '16

    Ok nu voel ik me hier lullig over terwijl geen enkel ander persoon vijf en half uur zou gaan zitten wachten terwijl een gebouw zo ongeveer ontruimd is. Stuur even een mail terug, wtf.
    Edit: omfg, dat was toevallig. I would like to thank not only God but also Jesus.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 12:24 ]


    Caution first, always.

    Lekker typisch weer: Loop ik het lokaal van mijn mentor binnen, begint ons gesprek met het Nightwish concert in November, waar ik hopelijk heen kan en waar zij heen gaat. x'D


    Stenenlikker

    Ugh, ik moet echt aan mijn Engels blijven werken. Het is te veel weggezakt in de vakantie >,<

    Jorah schreef:
    Ugh, ik moet echt aan mijn Engels blijven werken. Het is te veel weggezakt in de vakantie >,<

    Practice with meeeeee. :3


    Caution first, always.

    You are hot af.

    Dan laat je de hond uit, en wanneer je thuiskomt besef je dat je broek openstond #fail


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yaay, met zware laptop rondreizen :/


    Stenenlikker

    Nahw, wat lief. Dit had ik niet verwacht. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •